شاسی بلند هاوال شنشو با طراحی مدرن و گیربکس ۹ سرعته معرفی شد

 

شاسی بلند هاوال شنشو با طراحی مدرن و گیربکس ۹ سرعته معرفی شد

 

خودروسازی هاوال چین با تحول در طراحی محصولات، اقدام به رونمایی از یک شاسی بلند جدید به نام شنشو کرده است. این مدل مجهز به پیشرانه ۱٫۵ لیتر توربوشارژ خواهد بود.

هاوال در کنار جیلی و چری و سایک‌موتورز، یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چین است. این مجموعه صادرات گسترده به استرالیا، نیوزیلند، روسیه و حتی خاورمیانه دارد. هاوال در سال ۲۰۱۳ توسط گروه خودروسازی گریت‌وال چین بنیان نهاده شد و از ابتدا با تولید وانت و کراس‌اور، رسیدن به استانداردهای جهانی را هدف قرار داد. برند WEY، دیگر زیرمجموعه‌ی گریت‌وال، از پلتفرم و تجهیزات فنی مشترک با محصولات هاوال استفاده می‌کند؛ با این تفاوت که خودروهای WEY برای حضور در بازار اروپا و آمریکا آماده می‌شوند.

در زبان چینی، شنشو (Shenshou) به نوعی سنجاب محلی اشاره دارد و جانور افسانه‌ای معنی می‌دهد. محصول جدید هاوال بر اساس مدل مفهومی Haval XY ساخته شده است. طول بدنه‌ی شنشو ۴۷۸۰ میلی‌متر با عرض ۱۸۹۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف ۱۶۷۵ میلی‌متر است؛ درحالی‌که فاصله محورهای ۲۸۰۰ میلی‌متر فراهم می‌کند.

Haval Shenshou هاوال شنشو نمای پشت

طراحی بدنه‌ی شنشو فراتر از خودروهای معمول در شرکت‌های چینی است. چراغ‌ها بسیار باریک مجهز به جدیدترین فناوری LED در جلو وجود دارند؛ ضمن اینکه طرح جلوپنجره و سپر نیز خلاقانه به نظر می‌رسد. این خودرو با چرخ‌های پنج‌پر، حالت D شکل ستون عقب و خطوط عمیق روی درهای کابین، نمایی اسپرت و آینده‌نگر دارد. در تصاویر منتشرشده از پشت خودرو نیز ابتکارات جالبی دیده می‌شود. اگزوزهای دوگانه در طرفین، بال عقب نامتعارف، چراغ‌های باریک و کشیده همراه حجم‌دهی بدنه، شنشو را مدرن و جوان‌پسند جلوه می‌دهند.

حس آینده‌نگر هاوال شنشو در فضای کابین هم تقویت شده است. نمایشگر لمسی ۱۴٫۶ اینچ و پنل دیجیتال پشت فرمان ۱۲٫۳ اینچ، همراه شارژر بی‌سیم، مهم‌ترین تفاوت‌های این خودرو با دیگر کراس‌اورهای چینی هستند. حذف کلیدهای فیزیکی، توجه به طراحی فرمان و دیگر ادوات کابین نیز بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسد.

Haval Shenshou هاوال شنشو نمای داخلی

برای پیشرانه‌ی شنشو نمونه‌ای متداول و بسیار پرکاربرد در صنعت خودروسازی چینی استفاده شده است. موتور ۱٫۵ لیتر توربوشارژ با قدرت ۱۸۵ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر، همراه جعبه‌دنده اتوماتیک ۹ سرعته مجهز به دبل‌کلاچ، کاملا مناسب رانندگی روزمره با این خودرو خواهد بود. مدیران هاوال وعده داده‌اند نسخه‌های ۲ لیتری و پلاگین هیبرید از شنشو نیز در آینده نزدیک معرفی شود.

اطلاعات دقیقی از قیمت و امکانات هاوال شنشو اعلام نشده است؛ اما می‌توان با توجه به محصولات مشابه، هزینه خرید این کراس‌اور را حدود ۲۰ هزار دلار پیش‌بینی کرد.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

 

برچسب : خودرو , شاسی بلند هاوال






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا وی چهار : اگر ۳۱ فروردین فاکتور شده باشه مسلما از هفته بعد اردیبهشتی ها فاکتور میشن
۱ : سلام مبارک باشه . واسه خودتونه یا از جایی استعلام گرفتید ؟ منم ۳۱ فرودینم ولی فاکتور نشدم
علی : این شرکت مسخره دوماه دیگه منم تی 8,,بیمه شده هیچ خبری نیست
17 بهمن x5 : من حتی فاکتورم نشدم.تعجب میکنم ۱۸ بهمن پلاک شده
ف : کاملا معلوم شد که مدل ۲۰۲۴ هست، همه دارند تبلیغ مدل ۲۰۲۴ برای فروش میکنند
S3 : دوستان عزیز s3 تا کی فاکتور شده؟ ثبت نام سازمانی دی اما خبری نیست
محمد : برای شما دعوت نامه اسفند ارسال کردن
تاراv1p : سلام دوستان امروز تو گروه تارا دیدم چند نفر از تیرماهی ها فاکتور شدن فروش فوری ۱۸ و ۲۰ تیر، از شماها کسی فاکتور شده تیر؟
207 اتومات سقف فلز : سلام دوستان كسي از ٢٠٧ اتومات سقف فلزخبر نداره كه تا كي فاكتور شده؟ من تحويل ٢٩ اسفندم هيچ خبري نيست ممنون ميشم راهنمايي كنيد لطفا كسايي كه ٢٠٧ اتومات سقف فلز دارن اعلام حضور كنند ببينيم تا چه موعدي تحويل نشده
تارا : دیگه فاکتور شدم راحت شدم گفتم یه حلالیت بگیرم اگه دیر به دیر چک کردم یادم نره😅😂
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دی ماه دوگانه : تا برج 5 خبری از دعوتنامه نیس
تابستان : من اولویت تابستان هستم باید منتظر پیامک باشم من ماشین مدل نود فروخته بودم همون موقع ثبت نام به نام فروشنده زدم پلاک فعال حساب نمیشه درسته الان از کجا بدونم الویت چند هستم
محمد ساینا تحویل خرداد : موعد تحویل کی بودین میشه بگین؟
سورن پلاس 29 اسفند : سلام در انتظار ستاد ماده 10 چند روز طول می‌کشد ؟
سورون تef7 : سلام ازطریق میزخدمت مشتری باهمون کدو رمز وارد شوید
207 پاناما تحویل 31اردیبهشت : سلام .پاسخ به اتومات تیر..بنده 207 ارتقا دستی هستم504توان واریز هستم
دنا آپشنال 8اردیبهشت : من 8 اردیبهشتم سفید فروش فوری امروز فاکتور شدم
X55mehdi : سلام و درود عصری زنگ زدم نمایندگی ، ظاهرا شنبه واسه 55 ثبت نام جدید دارن این به این معنیه که مشکلشون حل شده ، گفتن که از هفته آینده مجوزا برا 55 صادر میشه ان شاالله
ساینا اس 85 گانه بنزینی : من امروز فاکتور شدم واریزی 12 خرداد
سورن دوگانه 30اذر : سلام.انتظار خیلی سخته .برا سورن دوگانه که چند روز طول میکشه تا یک روز جلو بره ازشون سوال کردم فرمودند واریزی آذر تعداد خیلی زیاد هست فرمودند ماه‌های بعدی تعداد کم هست .افرادی که 30اذر هستند اعلام کنند و تجربه ای که هست اینه که تعویض برا هر کس اومد بزنه چون سریع فاکتور میشه وخودرو هم سریع بفروش میرسه وهر خودرویی که بخوای میتونی بگیری ما که اشتباه کردیم الان دیگه بهمون رسیده