خدمات و سرویس‌های مصرفی تیگو 8 پرومکس

خدمات و سرویس‌های مصرفی تیگو 8 پرومکس

 

با خرید تیگو 8 پرو مکس آی ای ،فقط از یک خودرو لوکس هفت نفره و شاسی بلند برخوردار نمی‌شوید، بلکه به دنیایی از خدمات و امکانات نیز دسترسی پیدا می‌کنید.

 

در بازار خودروهای شاسی بلند و دو دیفرانسیل کمتر گزینه‌ای به محبوبیت تیگو ۸ پرو مکس آی ای وجود دارد؛ خودرویی که با برخورداری از هفت صندلی و امکانات لوکس و پیشرفته، به گزینه‌ای ویژه برای دوستداران سفرهای ماجراجویانه و همچنین آرامبخش در حین رفت و آمدهای شهری تبدیل شده و تمام نیازهای مصرف کنندگان را تامین می‌کند.

استفاده از یک خودرو لوکس نیازمند مراقبت‌ها و بازبینی‌های به موقع است که به علت محدودیت‌های ناشی از ارائه خدمات پس از فروش، گارانتی‌های معتبر و در نهایت ناکارآمدی پاسخگویی شرکت‌های عرضه‌کننده به هزینه‌های گزافی ختم می شود اما فونیکس به عنوان یکی از لوکس‌ترین برندهای خودروهای مونتاژی در کشورمان، در این زمینه دست به اقدامات کارآمد و موثری زده است که کیفیت و کارایی خودروهای پیشرفته مانند تیگو ۸ پرو مکس آی ای را تضمین می کند.

برند فونیکس با ارائه خدمات باکیفیت و دسترسی آسان به خدمات پس از فروش، به شما این اطمینان را می‌دهد که هیچ هزینه اضافی در انتظار شما نیست. شما به راحتی می‌توانید در بازه‌های زمانی مشخص، خودرو خود را برای بازبینی به نمایندگی ببرید. این بازبینی‌های دوره‌ای نه تنها به حفظ سلامت خودرو کمک می‌کنند، بلکه به شما این امکان را می‌دهند که از جدیدترین خدمات و تکنولوژی‌های موجود نیز بهره‌مند شوید.

خدمات و سرویس‌های دوره‌ای تیگو ۸ پرو مکس آی ای

فونیکس برای اطمینان و استمرار کیفیت خودروها و ارائه خدمات VIP در بیش از ۱۰۰ مرکز خدمات پس از فروش و تعمیرگاه‌های رسمی خود، ضمن فراهم کردن اتاق‌های استراحت و انتظار بسیار شیک و دارای دیوار شیشه‌ای، به طور متوسط در هر ۱۰ هزار کیلومتر سرویس‌های دوره‌ای را انجام می‌دهد.

طبق گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه شده برای مالکان خودروهای تیگو ۸ پرو مکس آی ای، این شاسی بلند دو دیفرانسیل دارای ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی است؛ به عبارت دیگر، فونیکس در هر ۱۰ هزار کیلومتر یا هر ۶ ماه (هر کدام زودتر فرا برسد) انجام سرویس‌های دوره را به عنوان الزامی برای مشتریان خود در نظر گرفته است این سرویس ها مشتمل بر ۳۲ بخش متفاوت و بیش از ۱۰۰ مورد است که در زمینه سرویس های مصرفی، خدمات به طور VIP ذیل این سرویس های دوره ای عرضه می شود.

 

برخی از این خدمات شامل:

۱. سیستم موتور و انتقال قدرت
   - تعویض روغن موتور و فیلتر روغن
   - بازدید و تعویض شمع‌های موتور
   - تعویض روغن گیربکس
   - تعویض فیلتر بنزین
   - تعویض فیلتر هوای کابین
   - بازدید صحت عملکرد سیستم انتقال قدرت (گیربکس)
   - بررسی کیت تسمه تایم


 ۲. سیستم سوخت‌رسانی
   - بازدید مجموعه باک و مدار سوخت‌رسانی
   - بازدید نشتی‌ها در سیستم سوخت‌رسانی


 ۳. سیستم ترمز
   - بازدید صحت عملکرد سیستم ترمز
   - بازدید سطح روغن ترمز
   - بازدید لوله‌ها و شیلنگ‌های ترمز
   - تنظیم و بررسی ضخامت لنت‌های ترمز


 ۴. سیستم تعلیق و فرمان
   - بازدید عملکرد سیستم تعلیق و فنربندی
   - بازدید زوایای چرخ (تواین، تواوت، کمبر و ...)
   - بازدید صحت عملکرد سیستم فرمان هیدرولیک
   - بازدید گردگیرهای پلوس و میل فرمان


 ۵. سیستم برقی
   - بازدید صحت عملکرد باتری و دینام
   - بازدید سیستم‌های الکتریکی (ECU، ABS، Airbag و ...)
   - بازدید بوق و چراغ‌ها

 


 ۶. سیستم تهویه مطبوع
   - بازدید صحت عملکرد سیستم تهویه مطبوع (بخاری و کولر)


 ۷. بازدید کلی و عیوب خودرو
   - بازدید کلی خودرو با استفاده از دستگاه عیب‌یاب
   - تست جاده برای بررسی عملکرد تمام مکانیزم‌های خودرو
   - بازدید لایه حفاظتی (لایه قیراندود) زیر خودرو


 ۸. نگهداری و تعمیرات دوره‌ای
   - زمانبندی تعویض روغن‌ها و مایعات (روغن موتور، روغن ترمز، مایع خنک کننده و ...)
   - تنظیم باد و بررسی استهلاک تایرها

این‌ها فقط بخشی از بازبینی‌های دوره‌ای و پرشماری است که در تیگو ۸ پرو مکس آی ای رقم می‌خورد و مالکان با در نظر گرفتن این خدمات پس از فروش گسترده، طی مدت زمان چندین ساله از عرضه این شاسی بلند لوکس، عنوان پرفروش ترین دو دیفرانسیل بازار را به تیگو ۸ اختصاص داده‌اند.

چنانچه به دنبال شاسی بلند دو دیفرانسیل پیشرفته با هزینه‌های معقول و خدمات پس از فروش عالی و VIP هستید، تیگو ۸ پرو مکس آی ای بهترین گزینه برای شماست!

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , خدمات تیگو 8 پرومکس , سرویس های تیگو 8 پرومکس , تیگو هشت پرومکس , سرویس مصرفی تیگو 8






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ب امید خدا : منم زنگ زدم همینو گفت بیشرفا دروغ میگن ۸تمام شود این گوه می‌خورن
عرفان ۱ اردیبهشت : یعنی چی یعنی من یکم تکمیل وجه کردم از دوم شروع میشه مگه میشه همچین چیزی
بیژن : زنگ بزن امور مشتریان بپرس تحویل سیستمی اش چه روزی است 02142724 7 3
شاهین پلاس اردیبهشت : اولا دعوتنامه اردیبهشت برابراطلاعیه سایپا از۲ اردیبهشت شروع میشه نه اول اردیبهشت ثانیا فروردین کلاتکمیل وجه به شکل عام نداشتند و تکمیل وجه سال ۱۴۰۴ ازدوم اردیبهشت شروع شده است ثالثا اخرین تاریخ تکمیل وجه درسال ۱۴۰۳ ۲۶ اسفند میباشد
X5 : سلام من ۱۴۰۴/۴/۳۰ ثبت نامی اقساطی x5 نوشتم تحویل ۹۰ روز ،یعنی امسال تحویل نمیدن؟
شاهین پلاس اردیبهشت : ضمناآخرین تاریخ تکمیل وجه سال ۱۴۰۳اسفند ۱۴۰۳ ۲۶ اسفند بوده است
سجاد۲اردیبهشت : سلام دوستان الان اردیبهشت قرارشد کی شروع کنن؟
شاهین پلاس اردیبهشت : ضمناآخرین تاریخ تکمیل وجه اسفند ۱۴۰۳ ۲۶ اسفند بوده است
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اس : ایران خودرو داره ماشین های شهریورش و تحویل میده بعد ماه ها هنوز بین تاریخ تکمیل 15\2 یا 25/2 موندیم واقعا جای تاسف
فرامرز : منم فاکتور نشده
نگین .ایکس 55 پرو : سلام دوستان من امروز وامم واریز شده .چقدر زمان می بره تا تحویل بدن تحویل سیستمی هم 23 تیر ماه بود
پیش فروش 31تیر : ساحل ردیف قراردادت چند بود و تاریخ واریز اول و دوم چه تاریخی بود؟
مالباخته بهمن ماه : الان زنگ زدم گفت صبوری بفرمایین
امیر : یکی دوروز دیگه پیامک وزنگ می‌زنند نخواستی برید بگو بفرسته نمایندگی
مهدی : منم فاکتور نشدم شماره پذیرش 11841241
آراس31اردیبهشت اسقاطی : ایشالا تحویل ماشیناتون ...من فاکتور شدم امروز سفید مشکی31اردیبهشت تکمیل وجه 12161128
امیر اطلس آذر : خدا خونه ظلمتو خراب کنه سایپا که اینقد به ملت بدبخت برا یه پراید ظلم میکنی البته تقصیر خودمونه شد دفعه اول واخر ادم پول بی زبونشو بده دست اینا خدا ازتون نگذره بی شرفا
کوییک : اینم اضافه کنم طرح فرسوده بوده