تحول در خدمات ایران‌خودرو به مشتریان در طرح امداد نوروزی

تحول در خدمات ایران‌خودرو به مشتریان در طرح امداد نوروزی

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، طرح امداد نوروزی 1404 را نمادی از تحول در خدمت‌رسانی به مشتریان دانست. این طرح با هدف ارایه خدمات گسترده در ایام نوروز، شامل پوشش ۲۸۲ نمایندگی و ۱۵۰۰ اکیپ امدادی در سراسر کشور است که امدادگران، خدمات تعمیرات، امداد جاده‌ای، حمل خودرو و تعمیرات فوری در محل را با ایاب‌وذهاب رایگان ارایه می‌دهند.

 

عادل پیرمحمدی درباره این طرح گفت: مدیریت جدید ایران‌خودرو تمرکز اصلی خود را بر ارایه خدمات مناسب به مشتریان قرار داده، از این‌رو تلاش می‌شود در طرح امداد نوروزی، تعطیلات خوبی برای شهروندان رقم بخورد.

وی با بیان این‌که طرح خدمات نوروزی نمادی از تحول در خدمت‌رسانی به مشتریان خواهد بود، تاکید کرد: ارتقای رضایت مشتریان را از بخش خدمات پس‌ازفروش آغاز کرده‌ایم، ارایه خدمات به خودروهایی که قبلا تولید و تحویل شده‌اند و رضایت مالکان اهمیت بالایی دارد و در تلاش هستیم از این جهت هزینه ناشی از نارضایتی مشتریان به ایران‌خودرو وارد نشود.

به گفته پیرمحمدی، ایجاد دسترسی شبانه‌روزی نمایندگی‌های منتخب ایران‌خودرو و توزیع سراسری قطعات و لوازم یدکی در طرح امداد نوروزی بر سرعت ارایه خدمات به مشتریان خواهد افزود.

وی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این طرح، بازدیدهای رایگان فنی و پیش از سفر خودروهای ایران‌خودرو به همراه ایاب‌وذهاب رایگان و تخفیف ۵۰درصدی اجرت‌های سرویس‌های دوره‌ای با عنوان طرح «خدمات پیش از سفر»، اقداماتی برای تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات مورد نیازشان یاد کرد.

براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، به منظور ایجاد اطمینان از سلامت خودرو، طرح «خدمات پیش‌ازسفر» از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود که با هدف افزایش ایمنی و آسودگی خاطر مشتریان، بازدیدهای پیش از سفر را در محل مورد نظر آنان انجام می‌دهد.

مشتریان ایران‌خودرو می‌توانند برای دریافت خدمات، در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰، اپلیکیشن‌های بسپر (قابل دانلود از تمام پلتفرم‌های دانلود اپلیکیشن یا دانلود مستقیم از سایت www.bespor.com) و ایساکو (قابل دانلود از پلتفرم‌های دانلود اپلیکیشن یا سایت www.isaco.ir) و همچنین وب‌سایت www.096440.com درخواست خود را ثبت کنند.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , تحول در خدمات ایران خودرو , ایران خودرو , خدمات ایران خودرو , مشتریان ایران خودرو , خدمات نوروزیی ایران خودو , امداد نوروزی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
لعنت 3 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
۲۳ اردیبهشت : با سلام به همه دوستانی که تحویل می گیرن لطفا اینجا از کیفیت ماشین بگین. ببینیم باید استفاده کنیم یا به فکر فروش و تعویضش باشیم. ممنون
شاهین GL در تاخیر : ایران‌خودرویی ها دو بار پشت سرهم تجمع کردن الان همه ماشین زیر پاشونه
شاهین G : حقمونه بی ماشینیم وقتی نمیاین تجمع دست گذاشتین رو دست یعنی رضایت دارین به اوضاع
آرش : دوستان خردادی که تکمیل وجه نکردن به جی ال،خبری جدید نداری؟ حقیقت داره باید ۴۴۶ دیگه واسه جی ال بی صاحب بپردازیم؟؟؟؟ لطفا ج بدی
شاهین پلاس 3 اردیبهشت : یه سر برو نمایندگی حتما مدارکت ناقصه
معصومه : بله دقیقا شرایط شما رو ما هم داریم، دیروز برای بار دوم پیامک تکمیل وجه اونم برای جی ال که خواسته ما نبود اومد، امروز که به نمایندگی مراجعه کردیم گفتن شما شامل افزایش قیمت نمیشین، 320 تومن دیگه باید واریز کنین، ما هم از سر اجبار که شاهین جی رو نمیدن جی ال رو فردا پرداخت میکنیم، میدونم که همینم حالا حالاها تحویل نمیدن، دعا میکنم شرکت سایپای دزد با خاک یکسان بشه
تارا وی ۱ سفید تحویل ۴ آذر شیراز : سلام.مبارک باشه.چه رنگی؟
احمد x5 تیر ۱۴۰۴ اقساطی : منم ۹۰ روزه ثبت‌نام کردم x5موعد تحویل سیستمی رسیده ولی هیچ خبری نیست,انگاری شرکت عجله نداره،
شاهین : اره از مبِلع کم میشه حدودا۳۲۰ دیگ باید واریز کنید
میثم : دوست عزیز شما چه ماهی بودی چقدر واریزی داشتی که ۱۳۸ دیگه واریز کردی
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
فولاد اهواز : وقتی دعوت نامه رو برداخت نمیکردین بعد چند روز دعوت نامه باز براتون ارسال میشد
پاسخ به مسعود : چرا تبدیل به رینگ نزدید منم تحویل شهریور بودم تبدیل زدم 28مهر ماشینمو دادن
محمدحسین : چراداداش
زامیاد 1 : دوگانه بودم هرچی زنگ میزنم میگن پیگیریم
جمشید پیش بهمن : آقا چند روز بعد فاکتور تحویل میدن یکی بگه خواهشا
محسن : دوستان اهل فن میشه این فرمون های دوگانه رو خودمون هیدرولیک کنیم ؟؟؟خیلی داغونه خدایی
دوگانه بی کیفیت : سلام دوستان لاستیک رادیال نیست فرمان خیلی سفته صندلی سنگه دنده خیلی سفته وبه سختی جا میره بیمه 16 ماه در نظر گرفتن وخلاصه بیشتر از 2 ماه انتظار وزجردادن به همه مان یه لکن به اسم نیسان آبی تحویل دادن
دوگانه سوز : میفهممت داداش منم چند روز پیش تحویل گرفتم و واقعا حالم گرفت کیفیت افتضاهش این سفتی فرمون ک قشنگ رو مخه .حیف اون همه پول و انتظار و استرس
نیسان در خواب : من شنبه هفته پیش پلاک شدم ،امروز تحویل گرفتم ، دوگانه آپشنال، واقعا بسیار بی کیفیت ،خود نمایندگی خندش گرفته بود ، کیفیت رنگ افتضاح ، صندلی بسیار بد و بی کیفیت واقعا حالم گرفته شد ،کلاچ مشکل داره ،فرمون خیلی سفته ،خیلی حالم بده
اطلس : کور خونده با بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم.