برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

 

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت که در سال جاری این شرکت قصد دارد با تمرکز ویژه بر بهبود کیفیت خدمات و وضعیت تأمین قطعات، مسیر اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان را هموار کند.

 

در سال‌های اخیر، خودروهای چینی با طراحی به‌روز، امکانات متنوع و قیمت رقابتی، نقش پررنگی در سبد خودرویی خانوارهای ایرانی ایفا کرده‌اند. در این میان برندهای ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم که تحت پوشش شرکت مدیران خودرو فعالیت می‌کنند، موفق شده‌اند سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند و رضایت بخش عمده‌ای از مشتریان را جلب کنند.

اما در کنار فروش خودرو، آنچه به عنوان عامل مهمی در تجربه و وفاداری مشتریان نقش‌آفرینی می‌کند، کیفیت خدمات پس از فروش است؛ موضوعی که شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به‌طور ویژه آن را در اولویت قرار داده است.
در همین راستا، با احمد معروفخانی‌ها مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال 1404 گفت‌وگویی داشتیم.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو درباره مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال جاری اظهار کرد: امسال، تمرکز ما به‌صورت ویژه بر دو محور اساسی است: بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده در شبکه نمایندگی‌ها و بهبود وضعیت تأمین و تنوع قطعات یدکی. ما باور داریم که خدمات پس از فروش، قلب تپنده ارتباط ما با مشتریان است و برای حفظ این ارتباط باید هم سطح کیفی خدمات را ارتقا داد و هم اطمینان حاصل کرد که مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به قطعات مورد نیاز خود دسترسی دارند.

برنامه‌ جامع مدیران خودرو برای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای اجرای برنامه‌ای جامع در راستای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان نمایندگی‌ها، تصریح کرد: دوره‌های تخصصی، ارزیابی عملکرد مستمر، ارتقای تجهیزات تعمیرگاهی و افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست‌های خدماتی از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای سال جاری آغاز شده‌اند. همچنین پیگیری وضعیت خدمات و دریافت بازخورد مشتریان به طور مستمر در حال اجراست.

معروفخانی‌ها در ادامه با بیان اینکه تأمین به‌موقع و کافی قطعات، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو است، اظهار کرد: در سال جاری، با توسعه ظرفیت انبارهای مرکزی، افزایش واردات قطعات اصلی و همچنین ایجاد سازوکارهای نظارتی بر توزیع قطعات، به‌دنبال اطمینان‌بخشی به مشتریان هستیم. هدف ما این است که هیچ خودرویی به دلیل کمبود قطعه، در تعمیرگاه‌ها متوقف نماند.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , مدیران خودرو , خدمات پس از فروش خودرو , تأمین قطعات یدکی , ارتقای کیفیت خدمات , برندهای ام‌وی‌ام و فونیکس , آموزش کارکنان نمایندگی‌ها , توسعه انبارهای مرکزی , بازخورد مشتریان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

زینب
0

سلام من 20دیماه واریز وجه داشتم فروش فوق العاده دنا اتومات چرا هنوز فاکتور نشده تحویل هم 18خرداد هست
14:31  1404/03/15
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
v4 اتومات تیتانیوم : این بی وجود ها بالاخره برای ما روز 23 شهریور فاکتور کردند فروش فوری با موعد تحویل 3 شهریور بود !! الان که دوباره نگاه می کنم می بینم فاکتور رو تغییر دادند و حدود 8 میلیون گران تر فاکتور کردند !!!! عوضی ها الان 2 روزه منتظر تخصیص پلاک هستم و خبری نیست امروز با ویران خودرو تماس گرفتم گفت فراجا فیزیک پلاک تمام کرده باید یک هفته منتظر باشید تا پلاکش بیاد !!!!! دیگه اعصاب ندارم از دست اینها بی لیاقت ها !!! یادتون باشه بابت تاخیر در تحویل بعد از فاکتور شدن هم می تونید شکایت کنید و خسارت بگیرید . ضمنا تعزیرات گفته همه بران تو سامانه 135 نسبت به گران فروشی ایران خودرو شکایت ثبت کنند تا پول های اضافی رو برگردونند !! بعنی پولت زوری هم که ازت گرفتن رو می خوای بگیری باید 100 جا شکایت کنی و التماس کنی
شاهین اسفند : من تکمیل وجه ۱۶ اسفند بود تحویل گرفتم
محمد تقی افشاری : سلام مال شمابعدازفاکتور،چندروزه طول کشیدپلاک بشه
یاسین : تا روز تحویل تو شکایت بنویس حتما میدن،تو خواسته ها خسارت دیرکرد کرد ،هزینه رسیدگی دادگاه، خسارت دیرکرد کرد پرداخت دین حتما بگویید
محمد تقی افشاری : سلام اقا هادی شما تبدیل زدی بعدازفاکتور،چندروزطول کشیدپلاک بشه
شاهین۱۴۰۲ : سلام از کدام قسمت و ادرس سایت میشه رفت تبدیل زد لطفا راهنمایی کنید
شاهین Cvt : دوستان تا چه تاریخی شاهین cvtفاکتر شده
محمد تقی افشاری : سلام اقامحمدمال شما چندروزبعدازفاکتور،پلاک شد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
12163914 : 24بهمن تکمیل وجه کردم فوق العاده اما کی فاکتور بشم خدا میدونه
مرداد 19 : سلام من 19 مرداد طرح مادران .فوق العاده. هنوز فاکتور نشدم
Gxl : پاسخ ب مائده خانم ؛ میگم سخا واستون کی اومده ؟
اطلس آذر : خب بریم تجمع و اعتراض کنیم این بنده خدا هم همینو میگه منم حتما میرم با دوتا بچه مدرسه رو واقعا دیگه پولی ندارم برا سرویس و اسنپ گرفتن
مرتضی : بدتر سایپا هیچ شرکتی نیست ... ماشینای اشغال با مدت تحویل طولانی ... یکی نیست بگه خط تولیدت ظرفیت و توان نداره بخشنامه ثبت نام نده... مردم از شدت نداری رو میارن به سایپا ... لعنت بر باعث و بانیش
حسین : فاکتور شد خودرو شما؟
soren : سلام مهسا خانم نه ما پیش فروش مادران رزرو بودیم که تکمیل وجه 22خرداد انجام دادیم موعدمون 31,مرداد بود که 17شهریور تبدیل زدیم 25شهریور تحویل گرفتیم
مرتضی : این کوییک حلبیا چرا انقد دیر فاکتور میشن؟ بنز که نمیسازی یه کوییک زپرتی هست
ایمان : منم 24 بهمن ام کی فاکتور میشم پس!!!
حمید شهریورواریزی 21تیر : مبارک باشه چطور پس بعضی ها میگن جفت ریموت دزدگیرداره.راناها مگه فرق می کنه .الان یکی شما یکیش دزدگیرها یکیش ساده