برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

 

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت که در سال جاری این شرکت قصد دارد با تمرکز ویژه بر بهبود کیفیت خدمات و وضعیت تأمین قطعات، مسیر اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان را هموار کند.

 

در سال‌های اخیر، خودروهای چینی با طراحی به‌روز، امکانات متنوع و قیمت رقابتی، نقش پررنگی در سبد خودرویی خانوارهای ایرانی ایفا کرده‌اند. در این میان برندهای ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم که تحت پوشش شرکت مدیران خودرو فعالیت می‌کنند، موفق شده‌اند سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند و رضایت بخش عمده‌ای از مشتریان را جلب کنند.

اما در کنار فروش خودرو، آنچه به عنوان عامل مهمی در تجربه و وفاداری مشتریان نقش‌آفرینی می‌کند، کیفیت خدمات پس از فروش است؛ موضوعی که شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به‌طور ویژه آن را در اولویت قرار داده است.
در همین راستا، با احمد معروفخانی‌ها مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال 1404 گفت‌وگویی داشتیم.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو درباره مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال جاری اظهار کرد: امسال، تمرکز ما به‌صورت ویژه بر دو محور اساسی است: بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده در شبکه نمایندگی‌ها و بهبود وضعیت تأمین و تنوع قطعات یدکی. ما باور داریم که خدمات پس از فروش، قلب تپنده ارتباط ما با مشتریان است و برای حفظ این ارتباط باید هم سطح کیفی خدمات را ارتقا داد و هم اطمینان حاصل کرد که مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به قطعات مورد نیاز خود دسترسی دارند.

برنامه‌ جامع مدیران خودرو برای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای اجرای برنامه‌ای جامع در راستای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان نمایندگی‌ها، تصریح کرد: دوره‌های تخصصی، ارزیابی عملکرد مستمر، ارتقای تجهیزات تعمیرگاهی و افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست‌های خدماتی از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای سال جاری آغاز شده‌اند. همچنین پیگیری وضعیت خدمات و دریافت بازخورد مشتریان به طور مستمر در حال اجراست.

معروفخانی‌ها در ادامه با بیان اینکه تأمین به‌موقع و کافی قطعات، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو است، اظهار کرد: در سال جاری، با توسعه ظرفیت انبارهای مرکزی، افزایش واردات قطعات اصلی و همچنین ایجاد سازوکارهای نظارتی بر توزیع قطعات، به‌دنبال اطمینان‌بخشی به مشتریان هستیم. هدف ما این است که هیچ خودرویی به دلیل کمبود قطعه، در تعمیرگاه‌ها متوقف نماند.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , مدیران خودرو , خدمات پس از فروش خودرو , تأمین قطعات یدکی , ارتقای کیفیت خدمات , برندهای ام‌وی‌ام و فونیکس , آموزش کارکنان نمایندگی‌ها , توسعه انبارهای مرکزی , بازخورد مشتریان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

زینب
0

سلام من 20دیماه واریز وجه داشتم فروش فوق العاده دنا اتومات چرا هنوز فاکتور نشده تحویل هم 18خرداد هست
14:31  1404/03/15
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : سلام داداش. ممنون ان شا الله شما هم زود گیرت بیاد بسلامتی. من ۳ مهر ۴۰۲ اولیه ۲۳ اسفند ۴۰۳ تکمیل وجه
شاهین : به جای من پیام دروغ نذار
فرشته : خیلی ممنونم ازتون
X5تیر اقساطی : سلام دوستان X5اقساطی تیرماه ک تحویل سیستمی ابان بوده کسی هست تحویل گرفته باشه ؟؟؟؟؟ لطفا دوستان اطلاع بدین تا همه بدونیم ممنون
شاهین : من الان زنگ زدم نمایندگی خودمون معالج گفت توی تاخیر هستید سایپا ماشین نداره و باید ۵۰۰ ملیون دیگه بریزید برای آذر هستم جی ال راست میگن کسانی که میدونن بگن لطفا آقای مدبر شما نگو لطفا در ضمن گفت تا اخر سال افزایش قیمت نداره
سهند اس : شما فروش فوق‌العاده مهر هستید ؟
جعفر کلهری شاهین پلاس اردیبهشت 15 : واقعا گرفتار شدیم
من : قدم هم نزن شاید رعد و برق بخوره بهت یا شاید سر بخوری پات بشکنه
گنجشک : سلام من میترسم از ماشین استفاده کنم موقع بارندگی و برف حس میکنم اگر سوار شم چرخاش کنده میشه
جی4 : جک جی 4 ثبت نام 60 روزه 16 ام ارسال مدارک زده نه مدارک هنوز اومده نه ماشینو گرفتم کرج هستم بقیه چظور؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
طهورا اطلس آذر : ,حالتون خوبه؟؟؟ اینا اصلا ماشین ندارم اطلس جی جی ال و اس نداره اگه دلتون برا پیاده روی تنگ شده حتما بفروشین وگرنه اینا ماشینی نخواهند داد اونم 3 ماهه
مهدی : سلام تحویل اسفند دعوتنانه اومده تا 10/7 وقت تکمیل وجه داره مدل ماشین 1405 میخوره یا نه؟
اطلس جی : بعضی نمایندگی ها دارن اطلس جی صفر میفروشند اینا جز سایپا تولید می کنه معلومه نمیخوام بدن
207 : سلام روز آخر پرداخت کن بزار بره رو اسفند تحویلش تا 405 بخوره
31شهریور : سلام صبح تون بخیر خدایی یعنی یه نهاد تو این دولت هستش که رسیدگی کنه به این سایپا که چرا وانت که واسه شغل هستش حداقل فاکتور کنه؟ من خودم به شخصه میگم که به کسی حرف نباشه امید وار بشم .ولی همیشه میگم خدا با ماست خدا بزرگه
قاسم : چجوره دوستان میگن تکنیل وجه 22 مردادین فاکتور شده تحویل هم کرفتین تو این چند روز. که ما تکمیل وجه 12 مردادیم هنوز خبری نیست. خدایی حداقل عکس بزارین بفهمیم دروغ نمیکین. دیروز من زنک زدم نیگف تکمیل وجه های تیر که تحویل مرداد بودندرو داشتن فاکتور میکردن
یعقوب نبی منتظر کوییک : درد برای ایران خودرو تو سر مسولان سایپا این پول غده سرطلان بشه براتون که بخار ندارین شما که عرضه ماشین تحویل دادن ندارین غلط بکنید مردم الاف کنید . گوشواره دخترم فروختم که ماشین سوار شم دستبند به هم چنین خدا ازتون نگذره هروز میگه بابا ماشین کی میاد من ببری مدرسه
اطلس دی : اره منم دیروز زیرنویس خبر خوندم
قاسم : داداش من 12 مرداد تکمیل کردم فاکتور نشده. هنو چطور 21 مرداد فاکتور شده
حسین : از روزی ک سایپا ثبت نام کردم ایران خودرو 5 مرحله ماشین پیش فروش و تحویل داده بدون دردسر...یعنی خاک عالم تو سر مدیر عامل و کارکنان بی بخار سایپا ..پولی ک سر سفره می‌برید ایشالا درد و مرض بشه براتون