مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

هیوندای وراکروز از سال 2006 با همین شکل و شمایل تولید شده و اکنون در مقابل سانتافه جدید قرار گرفته است. شاید بتوان سانتافه 2014 را جایگزینی برای وراکروز نامید. سانتافه جدید همانند وراکروز دارای سه ردیف صندلی می‌باشد و از نظر ابعاد بدنه، نزدیک به هم هستند.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

سانتافه جدید در دو بخش طراحی خارجی و ظاهری دستخوش تغییرات اساسی شده و از نکات قابل توجه آن می‌توان به جلوپنجره جدید، چراغ های جلوی جدید، چراغ‌های حرکت در روز LED و قطعات تزئینی آلومینیومی اشاره کرد.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

در مقابل، وراکروز طراحی محافظه کارانه دارد و در نمای خارجی با جلوپنجره باریک و مه شکن های ساده، کمی رنگ و بوی کهنگی به خود گرفته است. در نمای ظاهری نیز سانتافه جدید طراحی عضلانی و به روزتری دارد و خطی که از روی گلگیر جلو تا بالای چراغ های عقب امتداد یافته، به القای این حس کمک شایانی نموده است ولی وراکروز در این قسمت نمایی ساده و بی روح دارد اما باید اعتراف کرد در عین سادگی زیبا نیز هست.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

شیشه های جانبی در وراکروز بلندتر می‌باشند و خط بالا و پایین آنها در انتهای خودرو با شیب تندی به هم نزدیک شده و در نهایت به هم می‌رسند ولی در سانتافه شیشه ها باریک تر بوده و با شیبی بسیار ملایم تر طراحی گردیده‌اند. در نمای عقبی شاید بتوان گفت طراحی وراکروز کمی دلچسب تر است و سانتافه در این قسمت تا حدودی شما را دلسرد می‌کند!

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

در طراحی داخلی نیز سانتافه جدید بسیار مدرن تر و چشم نوازتر ظاهر شده و از وراکروز پیشی می‌گیرد. در طراحی داشبورد سانتافه از خطوط شکسته بیشتر استفاده شده و همانطور که مشخص می‌باشد، وراکروز در این قسمت نیز محافظه کارانه عمل کرده است. در کل باید گفت طراحی سانتافه 2014 نسبت به وراکروز، حاکی از پختگی و پیشرفت هیوندای در ساخت خودرو می‌باشد و به وضوح می‌توان مشاهده کرد که استراتژی های کمپانی همواره در حال تغییر هستند. البته از این نکته نیز نباید غافل شد که طرح های ساده همیشه جذاب بوده و بسیار دیرتر کهنه و خسته کننده می‌شوند.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

 در بحث پیشرانه و توان حرکتی، وراکروز با موتور شش سیلندر خورجینی 3.8 لیتری، می‌تواند 260 اسب بخار نیرو تولید کند و شتاب 0 تا 100 حدود 8.5 ثانیه ای دارد. سانتافه نیز دارای موتور چهار و شش سیلندر است که در مدل شش سیلندر خورجینی 3.5 لیتری سفارشی، قادر به تولید 276 اسب بخار نیرو بوده و در عرض حدود 8 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

 مصرف سوخت نیز در وراکروز 12 لیتر و در سانتافه 10 لیتر به ازای هر یکصد کیلومتر رانندگی در سیکل ترکیبی است. در نهایت باید گفت که انتخاب میان این دو برادر کره ای به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آن‌ها سلیقه شخصی می‌باشد.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

 

 


منبع

MotorTrend

برچسب : هیوندای وراکروز , هیوندای سانتافه 2013






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

194 نظر

شایان
4

سلام.امیدوارم حال همه خوب باشه.من چندتااس یو وی کره ای رو داشتم و تستشون کردم.هیوندای و کیا ماشین های خوبی دارن ولی کسی که بخاد عاقلانه پولشو خرج کنه هیچ وقت برند پرستی نمیکمینه.من تقریبا تا دو سه سال پیش یه کوراندو داشتم خیلی آپشن نداشت ولی از لحاظ ایمنی و آفرود واقعا عالی بود.بعد که فروختمش یه دونه سورنتو2012 خریدم.ماشین خوبی بود آپشن های خوبی داشت و جادار هم بود.اما از لحاظ آفرود اصلا به پای کوراندو نمیرسید.در ضمن خشک هم بود و استهلاک و داشت.منم سر همین فروختمش و وراکروز خریدم.موتورش قوی بود و داخلش هم طراحی زیبایی داشت اما جای مانیتورخیلی خالی بود.اما بعد یه مدت ازدواج کردم و رفتیم انزلی.چشمتون روز بد نبینه برگشتنی با همین وراکروز تصادف کردیم خانومم که دستش و سرش شکست.خودمم که یه دست و یه پام شکست.اصلا ایمنی نداشت با این که 10 ایربگ بود.فروختمشو اکتیون خریدم.خیلی ماشین عالی بود ولی فروختمش چون خانومم از قیافش خوشش نیومد.تا انکه سوار رکستون دبلیو رفیقم شد حرف نداره هم آفرود هم ایمنی هم جا هم قیافش هم قدرتش هم مصرفش هم امکاناتش بیست بیسته.منم دست دست نکردم و یکی خریدم.راضیم
18:51  1393/07/26
گزارش
پاسخ دادن
سامان
3

سانتافه که شما میگین ضعیفه...برین تو کوه و کمر یا بیابان تستش کنید بعدش بگین ضعیفه.مگه به اسمه 2400 میرین.نه اینجور نیست پیشرانش بسیار خوبو زیبا طراحی شده..کسای که دنباله قدرتن برن دنباله خودرویه اسپورت که کفش چسبیده به زمین....اینجوری فکر میکنید که هیچ ماشینه تولید تکون نخورد.مثلا پژو پارسو بعده 12 سال تازه داشبورد جدید زدن.تست بیرون جاده وراکروز و سانتافه یکی بودن تازه اتاقه سانتافه 127 کیلو از مدل قبلیش سبکتر شده با زیر بندیه متفاوت......برین با چشاتون نگاه کنید بعد نظر بدین
05:23  1393/07/18
گزارش
پاسخ دادن
ایمان
0

من هفته پیش یکیش رو خرید سانتافه مدل GDI شتابش از قبلی که داشتم 6 سیلندر بود و2700 خیلی بیشتره با مصرف سوخت کمتر زمین رو می کنه گاز میدهم
12:50  1393/08/15

گزارش
سهیل
0

بله بستگی داره شما ماشین رو برا چی میخواین اگه برا مسابقه و شتاب میخواین سافتافه بدرد نمیخوره ولی اگه برا خانواده میخواین عالیه
15:24  1394/07/03

گزارش
محسن
20

سلام دوستان عزيز بنده يك كارشناس خودرو در خارج از ايران هستم (نروژ)بخشي از كامنت ها رو خوندم، در جواب بعضي از دوستاني كه ماشين هاي كره اي رو با ماشين هاي آلماني و امريكايي مقايسه ميكنن ميتونم بگم كه ماشين كره اي حتي قابل قياس با ماشين ژاپني هم نيست چون من خودم خيلي از اين ماشين ها رو داشتم چه كره اي چه ژاپني و حتي الماني و امريكايي ....سطح كيفي و مثلا هندلينگ ماشين هاي كره اي خيلي پايين تر از بقيه رقبا هستش و دليل قيمت بالاي ماشين هاي ژاپني و آلماني و امريكايي بيشتر بخاطر كيفيت بالاي موتور انهاست نه ظاهرشون و در اخر ميتونم بگم بنظر من و با تجربه چندين ساله ي بنده در اين رشته دارم ميتونم بگم كه بهترينه ماشين ها يا همون خودرو ها ،توليدات المان هستش وبعد امريكا وبقيه ....
20:47  1393/07/16
گزارش
پاسخ دادن
سعید
8

شما درست می فرمائید. ولی توی کلاس شاسی بلند اگر بخواهی یک
خودروی با طراحی عالی - امکانات زیاد - کارآیی مناسب و به صرفه و
در نهایت قیمت کاملا استاندارد و منصفانه بخری ، هیچ گزینه ای پیدا
نخواهی کرد به جز هیوندای گرندسانتافه 2014 با حجم 3300 سی سی.
یعنی در واقع هیچ کمپانی مثل کمپانی های کره ای (هیوندای - کیا -
سانگ یانگ) خودروهای استاندارد و به صرفه و با قیمت استاندارد تولید
نمی کنند.
21:18  1393/07/16

گزارش
ali
6

مَحَسَن اقا لطفان منطقى باشيد اگر كسى هم طراحى هم كيفيت بخواى كره مناشب ميباشد مىتواند رقيب خوبى براى بقيه خودرو ها باشد
22:49  1393/07/16

گزارش
مهران
9

حرف هر ماشینی که پیش میاد باید شاهد جر و بحثهای بی خودی توی سایتهای مختلف باشیم و یا اطلاعاتی که توی هر کاتالوگ ماشینی نوشته شده رو شاهد باشیم که توسط دوستان خوبی امثال سعید خان مکرر گفته میشه و همه ماشین مورد بحث رو یا داشتن یا دارن

آقایون لطفا اجازه بدین کسانی که ماشین مورد بحث رو واقعا دارن و اطلاعاتی غیز از کاتالوگ ماشین مورد بحث میتونن در اختیار بقیه بزارن بیان و نظر بدن راجع به نقاط قوت ضعف هزینه نگهداری نوع و دوام لوازم مصرفی نوع روغن موتوری که باید استفاده بشه و هزینه بیمه و غیره غیره و لطفا قرض ورزی ها رو بذارید کنار باور کنید غیر از جرو بحث نه جیزی عاید خودتون میشه نه کارخونه سازنده بهتون جایزه میده
12:05  1393/11/20

گزارش
مهران
8

با این تعصب و ادعات و طرز حرف زدنت مطمئن شدم تو سایپا و ایران خودرو گیر کردی و چیزی بیشتر از 4 اطلاعات کاتالوگی بیشتر حالیت نیست اگر کیفیت به اینه که یه ماشین صفر بعد از 45000 تا کارکرد دور فرمون ماشین قلوه کن میشه و چرم رو صندلی از شکل و قیافه میفته و باید بدی رنگ بزنن و ترمیم کنن که ساییدگیش کمتر دیده بشه و بعد از همین کارکرد کمک فنری ماشین طبق ادعای سازنده که تمام اتوماتیکه و خودش تنظیم میشه و حالا حالا خراب نمیشه و به قول عاشق سینه چاکی مثل شما که دم از کیفیت این ماشینها میزنید یه روز صبح میری سوار ماشینت بشی ولی میبنی ماشین چسبیده کف زمین و انگار نه انگار که کمک فنری وجود داره مراجعه میکنی به نمایندگی میگن این مورد جز گارانتی حساب نمیشه و مجبور میشی 10 میلیون ناقابل بدی و کمک ماشینی که 45000 بیشتر کار نکرده و گارانتی 5 ساله هم داره رو تعویض کنی معنی کیفیت خیلی خوب درک میشه حالا در مورد امنیت فقط همین قد میتونم بهت بگم ماشینی کره ایی که ادعا داره 5 ستاره اروپا آمریکا و استرلیا رو گرفته و فوق العاده اس نتونسته جون دوتا جون که دوستان من بودن رو حفظ کنه خبر اش و عکساش
20:54  1393/11/20

گزارش
مهران
6

رو هم برو ببین تصادف اسپورتیج و لکسوس توی اتوبان چمران تو تمام سایتها هست و متن کامل گزارش رو هم بخون تا معنی امنیت رو هم بفهمی نه کارخونه کیا نه هیوندایی نه به من جایزه میده نه به شما دوست عزیز سعید جان که 13 ماه هم هست یکی از محصولاتش رو خریدی مبارکت باشه چرخش برات بچرخه اما یه ذره چشمات رو باز کن ببین نسبت به پولی که میدی چی گیرت میاد و چه انتظاری داری و طرفداری بابت چی داری میکنی دوست عزیز ما اینجا بحث میکنیم راجب نقاط ضعف و قوت یه ماشین نه تبلیغ کور کورانه تعصب داشتن و نپذیرفتن انتقاد یه ذره انتقاد پذیر باش دوست من موفق باشی
21:12  1393/11/20

گزارش
رضا
4

دوستان عزیز شرکت هیوندای تولید وراکروز رو متوقف کرده و به جای اون سانتافه اسپرت رو تولید میکنه. که از لحاظ اتاق چند سانتیمتر بزرگتر از سانتافه موجود در ایرانه و قابلیت تنظیم ارتفاع و کمکهای تقویت شده داره. و موتورش هم 6 سیلندر تقویت شده 295 اسبی است. اصولا شرکت هیوندا طبق سفارش ماشینهاشو طبق سفارش در تیپهای مختلف با اتاق متفاوت و آپشنها و موتور مختلف تولید میکنه. و هر کسی نسبت به نیاز و توانش میخره. ولی در ایران غیر از مناطق آزاد فقط موتور 2.4 لیتری وارد میشه.
بنابراین وراکروز را با همرده خودش مقایسه کنید.
02:08  1393/07/08
گزارش
پاسخ دادن
سان مین کو
3

من خودوم در هیوندای کوره کارمند بود مدت زمان دور محور ساندافه رکورد دار شرکت شد جنسیس 3.8 نتوان رکور د زد. باتشکر سان مین کو
15:35  1393/07/07
گزارش
پاسخ دادن
مهدی77
1

ولی باید اینو بگم که همه ماشین های کره ای از نظر کیفیت اینجورین. خدایی از نظر زیبایی معرکه هست بنظر من بعد bmw x6 از همه suvها زیبا تره مخصوصا حالا که ابشنهای فول تر اومده مثل اتو پارک در صندوق برقی دوربین جلو سنسور جلو دکمه ویز... 4 گرمکن خیلی باهال تر شده من وسوسه شدم که یکیشو بخرم .دخل شیراز گراند نیست اگه بود حتما گراند بر میداشتم
10:21  1393/07/04
گزارش
پاسخ دادن
مهدی77
0

سعید خان من فرق گراند رو با ماشین خودم با تمام جزیات میدونم هم از نظر اندازه هم از نظر ابشن ماشین من 4 سیلندره اینایی رو که گفتم توی چندتا سانتافه دیگه هم دیدم مثلا کفپوش عقب رو اگه تا کونی از جای تا شده ترک میخوره مثلا پلاستیک های داخل اطاق واقا بی کیفیته زود زود خش میوفه چرم صندلی خیلی زود چروک میشه حقیقته یه جورایی بازاری ساخته شده .سرعتش هم تا 120 خوب میره اما از 130 به بالا زور نداره بی جون بالا میره .
09:28  1393/07/04
گزارش
پاسخ دادن
سعید
7

قسمتی از ادعاهای شما در مورد کم کیفیتی سانتافه 2400CC درست
است. ولی در مورد سرعت به اطلاع زیر توجه کنید :

حداکثر سرعت سانتافه 2400 سی سی = 210 کیلومتر بر ساعت
حداکثر سرعت سانتافه 3300 سی سی = 235 کیلومتر بر ساعت
بنده خودم با سانتافه 2400CC به راحتی و بدون فشار آمدن به موتور تا 195
کیلومتر بر ساعت باهاش رفتم. البته در اتوبان آدانا - عثمانیه کشور ترکیه.
19:40  1393/07/08

گزارش
hsn
0

بعد یه سوال دیگه داشتم خط روی آیینه بغل راننده برای چیه?
ممنون میشم جواب بدید
00:37  1393/07/01
گزارش
پاسخ دادن
hsn
10

سلام
ایربگ های سانتافه مدل 2014 در کجای کابین قرار گرفته ?
00:35  1393/07/01
گزارش
پاسخ دادن
سعید
32

جلوی راننده - جلوی سرنشین - صندلی راننده - صندلی سرنشین -
زانوی راننده - سر راننده در سقف - بغل درب راننده - بغل درب سرنشین -
بغل درب سرنشینان عقب.
13:21  1393/07/01

گزارش
جواد
5

به نظر من سانتافه 2014 خیلی مضخرفه ولی گراند سانتافه خیلی عالیه پس چرا تو ایران نمیاد بگین؟
22:59  1393/06/29
گزارش
پاسخ دادن
سهیل
0

بر اساس این که یکی قدرت موتورش و دومی طولش به استاندارد های حمایت از خودروی داخلی نمیخوره
20:02  1394/07/04

گزارش
مهدی77
4

من 7ماه که سانتافه 2014 دارم.واقعا ازنظر زیبایی وتیپ ازهمه suv های هم قیمت بهتره..کیفیتش اصلا خوب نیست اطاقش زود به سرو صدا می افته سانروفش همینتور قدرتش جالب نیست سرعتش خوب نیست کاملا تجاری وبازاری ساخته شوده مصرف سوختش بالاست .ولی ادلانه اینه که گراند سانتافه رو با وراکروز مقایسه کرد.اصلا قابل قیاس نیست ابشنهای گراند واقا به روزه والیه .مثل اتو درایو اتو پارک رادارو زنونهای هوشمند مه شکن و.........اما وراکرز تیپش دیگه قدیمیه وقابل مقایسه با سانتافه 3500 قدیمیه چون از همون نسله وهیچ کدوم از این ابشنهارو نداره.
09:55  1393/06/28
گزارش
پاسخ دادن
سعید
4

البته فرق گرندسانتافه با مدل 4 سیلندر فقط در موتور و امکانات و جاداری
اتاقش و کمی ظاهرش است.
ایرادهایی که گفتید حتی در مورد مدل 4 سیلندرش هم صدق نمی کنه.
مثلا : اتاق سانتافه کاملا بی صداست. در سرعت 160 کیلومتر بدون صدا
رانندگی می کنی.
12:56  1393/06/28

گزارش
یکی
2

دقیقا موافقم مهدی ولی ببخشی اقا سعید من هم این ماشینو دارم خیلی توش سروصداست بعدشم شما نگو بی سروصداست
فکر کنم ی نفر همینطوری بهت گفته تو ام باور کردی ولی اساسا ماشین خوبیه ولی نسبت به بقیه رقباش شتابش بسیار پایینه
22:53  1393/06/29

گزارش
داود
2

مهدی77 یا سانتافه 2014 نداشتی یا ازروی غرض نوشتی.من شش ماهی هست که یکیشو خریدم ومسافرت میرم.بسیار نرم وبی صداست.با توجه به 6 دنده شدن نسبت به نسل قبل نرمتر وسریعتر دنده عوض میکنه.شتابش برا یه خانواده قابل قبوله ودرسبقتها نمیگم عالی ولی موفق عمل میکنه.انتخاب بسیار مناسبیه.
11:48  1393/07/19

گزارش
مهدی
5

من 7ماه سانتافه 2014 فول داشتم .موتورش ضعیفه کیفیتش پایین کاملا بازاری . داخلش خیلی زود به سرو صدا می افته..سانروفش به صدا می یوفته .مصرفش خیلی بالاست .ولی واقعا از وراکروز زیباتره .وراکروز از روز اول که وارد بازار شود طراحی جالبی نداشت.یجورایی قدیمیه .
01:53  1393/06/28
گزارش
پاسخ دادن
علی 1188
1

کاملا موافقم
09:55  1393/06/30

گزارش
سامان
0

من 8 ماهه سانتافه دارم خیلی ازش راضیم فقط یه اشکالی وجود داره اونم اینکه نسبت به ظاهرش اون راحتی رو که از بیرون تصور میکنی داشته باشه نداره.
18:47  1393/09/16

گزارش
amir
3

عزيزم (على)بهتره شما وارد اين مقوله نشيد ، با اين توضيحت ، شك ندارم حتى دستت به دستگيره ماشين نخورده ، شك ندارم حتى دستت به دسگيره ماشين نخورده چه برسه به وراكروز يا سانتافه. قدرت موتور وراکروز با حجم 3800 معادل 262 اسب بخار است. ولی قدرت موتور گرندسانتافه با حجم 3300 معادل
295 اسب بخار است.
در دنياى امروز تكنولوژى ، ديگه حجم موتور مبناى قدرت موتور نيست ، مثلا آلفا جوليتا ، با ١٤٠٠ سى سى ، ١٨٠ اسب بخار توان توليد ميكنه و مجهز به توربين هست و بر خيلى مبنا هاى ديگه ...
23:00  1393/06/25
گزارش
پاسخ دادن
سعید
3

آقا علی محض اطلاعتون باید بگم که قدرت موتور وراکروز با حجم 3800 معادل
262 اسب بخار است. ولی قدرت موتور گرندسانتافه با حجم 3300 معادل
295 اسب بخار است.
این در حالی است که مصرف سوخت وراکروز 2 لیتر بیشتر از گرندسانتافه است. میانگین وراکروز در شهر و جاده = 15 لیتر
میانگین گرندسانتافه در شهر و جاده = 13 لیتر
18:16  1393/06/25
گزارش
پاسخ دادن
سعید
5

کاشکی گرندسانتافه 2014 الان توی بازار بود تا بهتون حالی می کرد که
وراکروز در برابرش هیچی نیست.
متاسفانه همه دارند سانتافه 2400 سی سی رو با وراکروز 3800 سی سی
مقایسه می کنند و این اصلا عادلانه نیست.
شما می بایست گرندسانتافه 3300 رو با وراکروز مقایسه کنید.
15:15  1393/06/25
گزارش
پاسخ دادن
علی
8

آقا سعید در هر صورت موتور وراکروز بهتره چه در مقایسه با گرند سانتافه یا سانتافه
15:50  1393/06/25

گزارش
amir
3

عزيزم بهتره شما وارد اين مقوله نشيد ، با اين توضيحت ، شك ندارم حتى دستت به دسگيره ماشين نخورده چه برسه به وراكروز يا سانتافه.
قدرت موتور وراکروز با حجم 3800 معادل 262 اسب بخار است. ولی قدرت موتور گرندسانتافه با حجم 3300 معادل
295 اسب بخار است.
در دنياى امروز تكنولوژى ، ديگه حجم موتور مبناى قدرت موتور نيست ، مثلا آلفا جوليتا ، با ١٤٠٠ سى سى ، ١٨٠ اسب بخار توان توليد ميكنه و مجهز به توربين هست و بر خيلى مبنا هاى ديگه ...
01:00  1393/06/26

گزارش
علی
2

به نظر من سانتافه ماشین خیلی خوبیه ولی نامردی نکنید دیگه وراکروز هم برای خودش چیزیه الکی قیمتش بالا نیس
10:24  1393/06/25
گزارش
پاسخ دادن
سام
2

علی جان کاملا موافقم اما به نظر من وراکروز بهتر از سانتافس اگه از نظر ایمنی و موتور بخواین وراکروز بهتره
10:47  1393/06/25

گزارش
وحيد
2

اقا. من يكي خريدم،حرف نداره.مزخرف درباره اين ماشين نكيد.هم طراحي هم امكانات همه عالين.اينايي كه تؤ سايتا نوشتن ،الكيه،ادم بايد راستكيشو سوار شه تا بتونه نطر بده.،نه اينكه هي مش جون بشينن تؤي نت و شعر بكن.
14:29  1393/06/06
گزارش
پاسخ دادن
شایان
18

چه ماشینی عزیزم
10:39  1393/06/25

گزارش
B&M
6

باسلام و تشکر از همه نظرات
من ماشین های SUV زیاد داشتم و عوض کردم
سورنتو- سانتافه- مورانو- وراکروز و.. ولی سواری هیچ کدوم به راحتی وکیفیت وراکروز نمیرسه
از دوستان خواهش میکنم اگر در مورد ماشینی اطلاعات ندارن به بقیه اطلاعات اشتباه ندن
مرسی
00:43  1393/06/05
گزارش
پاسخ دادن
یاشار
2

سلام ما سانتافه 2014 داریم فقط نمی دونیم مه شکن کوچک پایین چگونه روشن میشود؟؟؟؟ منظورم اون مه شکنی نواری پایین لطفاا اگر بلد بودید به وب سایت خودم yasharvakhashayar.blogfa.com بیاین و بگین . ممنون
11:35  1393/05/26
گزارش
پاسخ دادن
شهرام
1

سلام : من اولین باره که از این سایت بازدید میکنم . میخواستم تفاوت بین هیوندایی ها رو بدونم و یکیش رو خریداری کنم . ولی هر چی خوندم فقط جروبحث بین علما بود . این یک سایت نظر سنجیه و هر کسی طبق سلیقه وعقیده خودش نظر میده و عقیده هر کسی هم قابل شنیدن و قابل احترامه . با تشکر از اطلاعاتی که از لابلای بحث هاتون گرفتم ترجیح میدم از سایت اصلی هیوندایی اطلاغات بگیرم .
17:33  1393/05/21
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
4

اگه از نظر ظاهر میخواید ماشین بخرید سانتافه 2برابر بهتر از وراکروز است ولی از نظر سواری دادن وراکروز بهتره چون من هر 2 تاشو داشتم میگم وراکروز بهتره و اگه جونتونو دوست دارید وراکروز از هر نظر بهتره.
13:01  1393/06/07

گزارش
abed
2

بنظر من مقایسه دوتا خودرو از یک کمپانی اونم از نسلهای مختلف که هرکدوم واسه بازار خاصی تولید شدن درست نیست.هردو در اصل برای بازار آمریکا ساخته شدن.اینو حتی از نامگذاری این خودروها میشه فهمید که اسمهای کاملا آمریکایی و تا حدودی مربوط به بخش جنوبی ایالات متحده دارن.سانتافه خودروی عامه پسندتری هست ولی وراکروز شرایط آفرودی ایده ال تری داره.این دیگه سلیقه اس.ضمن اینکه یاد بگیریرم اتومبیل فقط تعداد اسبهای بخار و حجم موتور و تعداد سیلندرهاش نیست.مشکل ما ایرانیها اینجاس.هرماشینی شتابش بیشتره یا قدرت بالاتری داره دلیل بر بهتر بودنش نیست دوستان.فاکتورهای مهمتری باید مدنظرتون باشه
14:27  1393/05/15
گزارش
پاسخ دادن
سعید
11

دوست من موتور و کارکرد فنی یک خودرو ، مهمترین وجه خصوصیات آن
است. خودرو هر چقدر هم با کیفیت باشه اگه موتور ضعیف داشته باشه
باز هم هیچ فرقی با خودروهای ایرانی نخواهد داشت.
من خودم که 7 ماهه صاحب خودروی سانتافه 2014 هستم ، ازش به هیچ
وجه راضی نیستم. چون اصل کاری که همان موتور است رو ضعیف کردند.
چه فایده که خودرو بسیار زیبا و نرم و دارای امکانات باشه ، ولی نتونی
باهاش یک سبقت مطمئن بگیری.
با این وجود سانتافه 2014 ، با موتور 3300 و توان 292 اسب بخار یکی
از بهترین شاسی بلندهای جهان است. اما مدل 4 سیلندرش به درد
هیچ کاری نمی خوره.
15:18  1393/05/15

گزارش
علی
0

حاجی این حرفت نشون میده هیچی از ماشین سر در نمیاری.چون اولا مهمترین فاکتور برای هر ماشینی در درجه اول در دنیا ایمنیشه نه موتور و امکانات.دوما وقتی ماشین شاسی بلند انتخاب میکنی مهمترین فاکتورش شرایط بیرون جاده اس نه شتاب!! اگه اینجوریه پس انتظارت از یه خودروی اسپرت حتما رفتن به کره مریخه!!ماشین شاسی بلند که واسه گاز دادن نیست زور میگی شونصد تا میره.هر ماشینی از هر کلاسی داستان خودشو داره
21:59  1393/06/25

گزارش
مهدي
0

سانتافه گرند 2014 با موتور 3300 16سوپاپ 4wd v6 فول آپشن 38000دلار
21:39  1393/05/14
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
8


فقط وراکروززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز
15:51  1393/05/01
گزارش
پاسخ دادن
افشين
3

دوستان عزيز سانتافه از نظر خوشگلى شايد كمى خوشگل تر باشد ولى از لحاظ موتور خيلى ضعيفه موتور سانتافه 2400 هستش از 2400 قويتر سانتافه نديدم . شما سخت در اشتباهيد دوست عزيز . يه ركاب وراكروز سانتافه رو ميرزه . وراكروز موتورش 3800 هستش و خيلى قوى تر از سانتافه . و در ضمن سانتافه 4 سيلندر ولى وراكروز 6 سيلندره . دوست عزيز سعيد سخت در اشتباهيد لطفا بيشتر مطلاعه كن .
06:10  1393/04/22
گزارش
پاسخ دادن
سعید
11

دوست عزیز من قبلا هم گفتم سانتافه 2014 فقط مدل 4 سیلندر و شکل
کپی آن وارد ایران می شه. وگرنه اصل سانتافه 2014 همان گرند سانتافه
3300 سی سی 6 سیلندر است که قدرتش 290 اسب بخاره در حالیکه
وراکروز با موتور بزرگتر یعنی 3800 سی سی قدرتش 260 اسب بخاره.
شما باید مدل اصل رو با اصل مقایسه کنید. نه بدل رو با اصل.
وراکروز هم بسیار شاسی بلند محبوب و عالی است. اما به پای گرند سانتافه
نمی رسه. چون گرند سانتافه فوق العاده قدرتمند و چالاکه. بر خلاف مدل
4 سیلندرش شتابش وحشتناکه. در ضمن گفته میشه که گرند سانتافه در
مناطق آزاد تجاری کشور وارد میشه. ولی از کم و کیف آن خبری ندارم.
12:48  1393/04/22

گزارش
توکا
4

کاملا درست میگس عزیزم سانتافه 2400 و چهار سیلندره شش سیلندرش سفارشیه که ایران نیومده پس اصلا این دوتا را نباید مقایسه کرد
18:36  1393/04/24

گزارش
مهدی 56
5

آقای افشین خان
سانتافه 6 سیلندر 2013 به تعداد محدود تقریبا 20 عدد وارد شده که یکیش دست خودم هست و آقای سعید کاملا درست می فرمایند فوق العاده است
الان هم یکی دیگه توی بازرگانی دوستم گذاشته اند برای فروش مدل 2013 موتور 6 سیلندر فول کارکرد 15000 کیلومتر قیمت 243 میلیون تومان اگر بخواهید می تونید از نزدیک هم ببینیدش البته ماشین تبریزه ولی پلاک ایران تهران نمره است جفت ماشین خودمه
به غیر از این منتطقه آزاد ارس کلی سانتافه 6 سیلندر وارد شده و کلا ماشین خوب زیبا و پرقدرتی هست
آن مدل عکس هم اسپرت که فقط توی منطقه آزاد وارد شده است و اتاقش کمی بزرگتر از مدل ماهاست و چراغهایش متفاوت و پرژکتورهایش فرق دارد
از آقای سعید باز هم ممنونم در ضمن رینک اینهائی که ما داریم 19 است بد نیست به این نکته هم اشاره کنم که به این ماشین لکسوس کره ای می گویند به خاطر راحتی که داره
با سپاس از همگی
13:22  1393/04/30

گزارش
آرش
3

این آقای سعید خان مثل اینکه یه بار یه جایی سوار سانتافه 3500 شده یه گازیم براش دادن و حالا توکف ماشین هست هنوز ، اون گرند سانتافه که میگی مل نیو سانتافه هست و شکلش و ابعادش کلا با این نیو ها فرق میکنه ، موتورشم 3500 نیست داداش ، 3300 هست .
اینی که تو داری میگی همون سانتافه طرح قدیمیاست که موتورش 3500 هست ،
شتابش وراکروزو مچاله میکنه ؟! بعد شتاب موهاوی هشت سیلندر چنده ؟!
شما فک کنم موهاوی رو سوارشم نشدی حاجی از دور دیدی قشنگه ؟! آره ؟!
برو تو این سایتایی که بت میگم دوتا از برترین و کاملترین سایتاس واسه شتاب و یک چهارم میاا ماشینا ، یکم چیز یا بگیر ، بعد بیا اینجا زیر هر نظری که میظارن ابراز اطلاعات کن
www.zeroto60miles.com
www.autorooster.com
شما میخوای از تو اینترت چیز یاد بگیری و سوار نشده بیای نظر بدی راجع هر ماشین اشکالی نداره که بیا ، ولی هر چیزیو درستشو یاد بگیر
اینم قبول نداری یه سر به سایت آپارات بزن تست شتابا ماشینارو ببین که از ذو صفحه کیلومتره ، که بعد نگی موهاوی هشت سیلندر فلان هست ، هشت سیلندرش با گیرباکسش هم خوانی نداره واسه همین شتابش مثل 6 سیلندرشه تقریبا
05:26  1393/04/21
گزارش
پاسخ دادن
سعید
12

عزیزم شتاب موهاوی V8 طی تست های انجام شده مقدار 6.6 ثانیه
می باشد.موتورش 340 اسب بخاری و بسیار قدرتمند است.
در مورد سانتافه هم تمام اطلاعات درسته. بی جهت به حاشیه سازی
نپردازید.
11:53  1393/04/21

گزارش
یکی
3

اقا سعید میشه بگی چند ماهه این ماشینو داری که ی عالمه درموردش نظر میدی؟
23:19  1393/06/29

گزارش
سارا
2

سلام

والا من میخوام یدونه بخرم اما هرکی یه قیمتی میده
کسی میتونه فرق بین معمولیو فولشو کامل بگه؟ممنون میشم
11:37  1393/04/20
گزارش
پاسخ دادن
سعید
9

سانتافه نیمه فول : قدرت موتور 170 اسب بخار ، تک دیفرانسیل 2WD ،
فاقد سانروف ، فاقد Auto Hold مخصوص ترافیک ، دست ترمز پدالی کنار
ترمز ، سیستم مونیتور ساده ، شتاب 9.4 ثانیه ، حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت ، 2 ایربگ جلو مخصوص راننده و شاگرد.


سانتافه فول : قدرت موتور 190 اسب بخار ، جفت دیفرانسیل 4WD ،
دارای سانروف کامل شیشه ای ، دارای 10 ایربگ مخصوص راننده و شاگرد
و صندلی های راننده و شاگرد و چهار شیشه بغل خودرو و زانوی راننده
و سر راننده ، دارای Auto Hold مخصوص حرکت در ترافیک جهت کنترل
خودکار خودرو ، دست ترمز برقی کنار دنده اتوماتیک ، سیستم مونیتور
پیشرفته ، شتاب 8.7 ثانیه ، حداکثر سرعت 230 کیلومتر بر ساعت.
02:00  1393/04/21

گزارش
محمد
1

معمولی2ایربگه.سویچیه.سانروف نداره.کرمکن سردکن نداره.تک دفه.دی لایت زنون و...هم نداره.فول11ایربگه.سانروف داره.اتولایت زنون گرمکن سردکن و...هم داره
22:34  1393/11/05

گزارش
Amani
4

انصافا هيج ماشينم به وراكروز نميرسد ازنظر شكل ظاهرى وقدرت موتور-وراكروز ساده ولى زيبا وجذاب است وشتاب فوق العاده اى دارد من سانتافه جديد رآهم امتحان كردم اگرماشين هاى كلاس وجوندار ميخواى فقط وراكروز جانم.
22:58  1393/04/16
گزارش
پاسخ دادن
سعید
8

اونی که شما میگی ، موهاوی v8 است نه وراکروز.
وراکروز شتابش 8 ثانیه است که شتاب قابل قبولی نیست.
در ضمن گرند سانتافه(6 سیلندر 3.5 لیتری) وراکروز رو تو دستاش مچاله
می کنه.
13:24  1393/04/17

گزارش
M&M
3

به نظر من وارکروز قابل مقایسه با سانتافه نیست هم از نظر کیفیت هم از نظر قدرت ساتافه های که تو ایرانه همشون موتورشون۲۴۰۰ خیلی شتابشون پاینه فقط ظاهرشون قشنگه
04:38  1393/04/08
گزارش
پاسخ دادن
سعید
9

گرند سانتافه ، وراکروز رو تو جیبش می گذاره. قدرتش 290 اسب بخاره و
شتاب صفر تا صدش 7.2 ثانیه. خیلی هم زیباتره.
تصاویری که در بالا می بینید بعضی هاش مربوط به گرند سانتافه است.
11:19  1393/04/08

گزارش
نادر اخوان
7

طراحي خودرو فقط به شلوغ كاري نيست . وراكروز واقعا طراحي داره . در عين سادگي فوقالعاده جذابه كه تا ١٠٠ سال ديگه دلو نميزنه . اما سانتافه رو ٢ بار ببيني خسته ميشي
00:16  1393/04/06
گزارش
پاسخ دادن
سعید
6

این ایده رو از کجا آوردی دوست عزیز؟
طراحی سانتافه اسپرت و شادابی بخش و به روزه.
طراحی وراکروز سرد و بی روح و فاقد جنبه های اسپرتی و روزه.
اما واقعا و در حقیقت هر دو مثل هم مناسب و جادارند.
11:18  1393/04/06

گزارش
اقای سلام
3

سلیقص دیگه
09:30  1393/06/30

گزارش
احمد
2

بابا این بحثا چیه؟ صلوات بفرستید
11:58  1393/03/30
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد
1

سلام دوستان . انتخاب ماشین باید بسته به نوع استفاده صورت بگیره . من به خاطر انجام مسافرت های طولانی با خانواده سانتافه 2014 رو انتخاب کردم . باید ببینی از ماشین چی میخوای .!!!
10:22  1393/03/29
گزارش
پاسخ دادن
omidseyedi
5

وراکروز هم گران تر است و هم با کلاس تر و اگر سوارش بشوید موتورش را دیگر با وراکروز مقایسه نمی کنید.
14:49  1393/03/24
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

سلام
میشه لطفا بگید اینکه طراحی سانتافه ها با هم فرق دارن مال سال تولیده یا بازار هدف؟
14:16  1393/03/24
گزارش
پاسخ دادن
سانتافه سوار
2

عشق است سانتافه 2014 فول آپشن
13:34  1393/03/24
گزارش
پاسخ دادن
نوری محمودی
5

سلام واقعا خودروی خوبی ساخته بگیرو استفاده
22:18  1393/01/17
گزارش
پاسخ دادن
نوری محمودی
1

فقط توپی چرخش ایراد داره سانتافه

13:33  1393/02/04

گزارش
محمد
9

ماشین فقط پیکان
12:23  1393/01/12
گزارش
پاسخ دادن
امیر
5

خودت را مسخره کردی
17:47  1393/03/12

گزارش
کاربر: hm_hitcher
13

سعيد جان داداش من بنده عرض كردم كه اينا نظران من هستن و هركسي هم يه نظري داره و اصلا بحث كل كل و اينا نيست، من فقط شركتاي امريكايي، آلماني و انگليسي، ايتاليايي و ژاپني رو بيشتر ميپسندم
همه اينارو كه شما گفتي قبول دارم كاملا اما لوكس بودنشون رو نه
طراحي هم واقعا خوبه مخصوصا سانتافه، فقط بيش از حد اغراق ميكنه، بعدشم من گفتم كه طراحي ماشين دو نسلش شبيه هم نيست همين
لوكس بودن رو كلا باهات مخالفم، شايد تو ايران قشر ثروتمند بيشتر هيونداي و كيا بخرن ولي بايد شما تو دنيا بحث كنيد. رولز رويز و بنتلي و مرسدس بنز رو با هيونداي آكوس ميشه مقايسه كرد؟ بله ميشه و اونا يچيزي دارن كه هيونداي نداره اونم اصالت هست
يچيز ديگه اينكه ماشيناي كره اي مثل راديوهاي چيني شدن، نميدونم يادن بياد يا نه ولي راديوهايي بودن كه چراغ قوه كاست ضبط صدا سي دي و ... داشتن ماشيناي كره اي هم همينطور هرچي ميتونن داخلش ميزارن با قيمت خيلي كمتر. كلا كره اي ها همينطورن مثال ديگش سامسونگ
آخرشم من خودم خداييش اگه پول داشته باشم سانتافه ميخرم چون اونقدري ندارم كه bmw x6 بخرم
با تشكر
10:55  1392/11/20
گزارش
پاسخ دادن
سعید
8

جر و بحث با افرادی مثل شما بی فایده است. چون از روی احساسات حرف
می زنید نه از روی منطق و واقعیت. امیدوارم این شیوه زندگیتان را عوض کنید.
چون همیشه عقل و منطق برنده است نه احساسات.
19:28  1392/11/20

گزارش
کاربر: hm_hitcher
15

عزیز فکر کنم اشتباه گفتی یکم بیشتر فکر کن متوجه میشی، شما نمیتونی نظرات دیگران رو قبول کنی و به نظراتشون احترام بزاری چرا چون تعصبت نمیزاره
درضمن داداش من هیچ وقت این اجازه رو به خودت نده که راجع به زندگی دیگران و طرز فکر و شیوه زندگیشون نظر بدی. بهرحال خوشحال شدم که باهاتون بحث کردم
یاد بگیریم به همدیگه احترام بزاریم،
موفق باشید
10:38  1392/11/21

گزارش
کاربر: hm_hitcher
19

سعيد جان شما كجاش رو متوجه نميشيد بفرماييد من توضيح ميدم
اين ها نظرات شخصي بنده هست قرار هم نيست كلا درست باشه يا غلط، بهرحال نظر من اينه
اولش گفتم كه اين مقايسه درست نيست توضيح هم دادم چرا
بعدشم گفتم كه كل دنيا درحال پيشرفته همه كمپاني ها همه چيز مخصوصا بخش طراحي
بعدش به طراحي شركت هاي كره اي ايراد گرفتم
بعدشم از طراحي موستانگ حمايت كردم
حالا شما كجاش رو متوجه نشديد؟!؟
12:39  1392/11/18
گزارش
پاسخ دادن
سعید
20

ببین دوست عزیز. الان سانتافه 2014 یکی از بهترین و پرطرفدارترین شاسی بلندهای دنیا شناخته شده که از هر نظر ایده آله. برات دلیل میارم که خوب متوجه بشی : ارزش یک خودرو را به وسیله 4 مسخصه می سنجند. هر خودرویی از لحاظ این 4 مشخصه برتر باشه ، ارزش و اعتبار بیشتری خواهدداشت.
مشخصه اول(طراحی) : خداوکیلی و شرافتت کدوم ماشینی رو دیدی که
به پای طراحی عالی سانتافه جدید برسه.اصلا از لحاظ طراحی الان خودروهای کره ای حرف اول رو تو دنیا می زن. فروش کلان سانتافه جدید در اروپا بیش از 90 درصد به خاطر طراحی بی نظیرشه.
مشخصه دوم(امکانات) : از لحاظ امکانات تمام خودروهای کره ای جزو
صدر نشینان جدول خودروسازها هستند. سانتافه جدید هم یکی از آنها.
خواهش می کنم نگید نه که خودتون هم اینو از من بهتر می دونید. فقط
می خواهید از روی احساسات الکی خودتون رو به اون راه بزنید.
مشخصه سوم(کارآیی) : تمام خودروهای کره ای خوروهایی پربازده -
پر شتاب- پر سرعت- کم خرج - کم مصرف - راحت و نرم و لوکس - با درجه
ایمنی بالا و موتورهای با قدرت و دوام هستند.
مشخصه چهارم(قیمت) : ارزانترین خودروهای خارجی خودروهای کره ای.
...
00:41  1392/11/20

گزارش
خسرو
11

حق با سعید است دوست عزیز. شما به جای اینکه از خودروهای کره ای
ایراد بگیری باید واقعیت بین باشی و به این توجه کنی که چرا خودرویی
مانند لکسوس که ژاپنی هستش با امکانات و کارآیی در حد 400 میلیون
و با اون طراحی مسخرش باید قیمتش 700 میلیون و دوبرابر همتای اصیل
خودش یعنی تویوتا لندکروز باشه که هیچ تفاوتی با هم ندارند.
یا از طرف دیگه شما باید به این بحث توجه داشته باشی که اکثریت مردم
که مغز خر نخوردن این همه خودروهای کره ای رو خریداری می کنند.
حتما خودروهای کره ای خودروهایی با کیفیت و سرتر از خیلی از رقبای خود
هستند. اصل خودروسازهای کره ای در ساختن خودرو این است که
به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی طراحی زیباتر و به روزتری به خودرو
بدن. امکاناتش رو اضافه کنن. کارآیی بالاتری در حین کم مصرف تر کردن
خودرو به موتور بدن.(مثلا به جای موتور 3 لیتری پر مصرف از موتور 2 لیتری
کم مصرف با تقریبا 80 درصد توان موتور 3 لیتری استفاده کنن.)
در عین حال ما می بینیم که تنها خودروهای کره ای هستند که با وجود
تمام این پیشرفت ها نمودار قیمتشون شیبی متوسط داره. بر خلاف
دیگر خودروهای قیمت سر به فلک ...
11:00  1392/11/20

گزارش
یکی
3

موافقم دوست عزیز بعدشم اقا خسرو شما از روی تعصبت میگی لکسوس طراحیش مسخرس من خودم ار ایکس 350 دارم و خیلی هم راضیم طراحیشم خوبه اره لکسوس گرونه ولی طراحیش عالیه بعدشم اقا سعید شما به نظرت سانتافه 2014 چند ساله اومده که میگی یکی ا بهترین ماشینا یزیباست مگه از همه طراحان پرسیدی بروبرو مطالله کن بعد بیا نظر بده
23:28  1393/06/29

گزارش
اقای سلام
3

اقا سعید لطفا از روی تعصبت نگو از لحاظ امکانات کره ای ها برترن نه خیر از دنیا عقبی اینطوری که تو میگی انگار خودرو های کره ای بنزو بی ام و رو تو جیبشون میزارن
بعدشم خودرو های کره ای لوکس نیستن و خداوکیلی تو که میدونی ایمنی این خودرو ها به هیچ دردی نمیخوره البته ایمنی کیا آره
اما ایمنی هیوندای را شک دارم غیر از ازرا و سوناتا النترا وبعضی دیگر اما ایمنی سانتافه 2014 از 20 بهتره بدیم4 که 4 هم زیادیه
09:46  1393/06/30

گزارش
یه نفر
1

اقای سلام سانتافا 2014 از نظر ایمنی 5 ستاره رو کسب کرده یه کم تحقیق کن بعد حرف بزن
16:36  1393/07/21

گزارش
کاربر: hm_hitcher
27

اولا ممنون از سایت خوبتون و مطالب خوبترتون
به نظرتون مقایسه دو ماشین که یکیشون سال ۲۰۰۶ طراحی شده و اون یکی که سال ۲۰۱۳، درسته؟ بنظرتون تو این ۷ سال استراتژی کلی یه خودروساز عوض نمیشه
بنظر من که این مقایسه درست نیست
اگر هم مقایسه کردید که بگید هیوندای پیشرفت کرده، معلومه که تمامی خودروسازها (منهای خودروسازان داخلی کشور خودمون) با گذشت زمان پیشرفت میکنن مخصوصا بخش طراحی
درضمن، یچزی هست که من کلا در مورد طراحی هیوندای متوجه نمیشم، طراحیشون اصلا اصالت نداره
شما آذرا ۲۰۰۶ رو نگا کنید با آذرا ۲۰۱۲
یا سوناتا ۲۰۰۶ با سوناتا ۲۰۱۲
سانتافه هم همینطور
اصلا معلوم نمیشه که این ماشینا هردو نسلش مال یه کمپانی هستن و هر نسل طراحیشون زمین تا آسمان فرق میکنه
ولی به طراحی موستانگ نگا کنید، اولین موستانگ رو با آخرین موستانگ مقایسه کنید، شاید همه چیشون عین هم نباشه ولی اصالتش سرجاشه، معلومه که هردو ماشین از یه زبان طراحی پیروی میکنند
اشکال خودروسازان کره ای هم همین هست، نمیدونن دنبال چی هستن؟؟؟
بازم ممنون
01:06  1392/11/18
گزارش
پاسخ دادن
سعید
16

دوست عزیز مشکل شما اینه که خودتون هم نمی فهمید نظرتون چیه؟
11:22  1392/11/18

گزارش
ایرانیار
4

دوستان منطقی باشید و فقط بازار وسلیقه مردمان خودمان رادرنظرنگیرید واقعیت این است ماشینهای کره ای درمقایسه باخودروسازان چینی خیلی پیشرفت داشته اند وبازار کشورهای فقیررو میتوننددراختیاربگیرنداما اما احساسات وتعصب کورشرایط واقعی ومنطقی صنعت خودرو را تغییرنخواهدداد و مقایسه هیوندا وکیا کره ای با غولهای آلمانی بنز وبی ام و وپورشه وآئودی وماشینهای آمریکایی وتویوتا (لکسوس) و نیسان (اینفینیتی) غیرمنطقی ونادرست است وفاصله چندین ساله بین اینها هست واین حاصل سالها قدمت وکیفیت وتجربه خودروسازان برترجهان است.
16:25  1392/12/24

گزارش
محمد_
1

دوست عزیز از بیان مطالب و نظرات شما مشخص است دارای شخصیت ارزنده ای هستید امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید امثال بنده از مطالب شما استفاده میکنیم.از بردباری و شخصیت شما در برابر تندی و گویش نامناسب عزیزانی که با شما مقابله میکردند بسیار لذت برده و برای شما آرزوی توفیق دارم.یا حق
15:45  1393/06/01

گزارش
lamborghini
0

میتواند جایگزین وراکروز شود ولی متاسفانه این خودرو در آمریکا تولید می شود و امکان خضورش در کشور بعید دانسته میشود
00:45  1392/11/18
گزارش
پاسخ دادن
ناشناس
1

موتور سانتافه را ٣.۵ ذکر کردید ولی ٣.٣ است و یک مدل ٢.۴ هم دارد.
22:16  1392/11/17
گزارش
پاسخ دادن
مهدی 56
1

موتور سانتافه جدیدها 3.3 نوشته شده ولی توی کارت ماشین 3500 سی سی می نویسند ( کارت ماشین پلاک ایرانها )شاید این تفاوت قدرت موتور ( اختلاف نظر) از اینجا ناشی شده باشد ولی توی سایت رقم اصلی بین این دو رقم است 3342 سی سی است
13:28  1393/04/30

گزارش
کاربر: .::Behrooz::.
0

اگه این سانتافه جدید , صندلی های ردیف سومش بزرگتر شده باشه , خیلی عالی میشه ...
20:07  1392/11/17
گزارش
پاسخ دادن
امیر
4

نخیر ، دوست عزیز ، سانتافه اسپرت همونی هست که وارد ایران شده ، و به جای سانتافه های قدیمی داره تولید میشه و خط تولیدش از پارسال شروع شده ، سانتافه ، یا گرند سانتافه بوهمینی هست که اینجا عکسش اومده ، از نظر ابعاد بزرگتر از سانتافه های اسپرت یا همونایی که وارد ایران شده هستش ، و در ضمن خط تولیدش از امسال شروع شده
19:50  1392/11/17
گزارش
پاسخ دادن
amin jafari
4

چرا عکس های سانتافه از عقبش با چیزی که ما میبینیم تو خیابون نمیسازه !!! یعنی عکس بهتر ندارید. بیریخت تر نداشتین عکس بزارید :(
18:29  1392/11/17
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
3

ولی ما از عقب میبینیم همین شکلیه چرا؟
19:52  1392/11/17

گزارش
یکی
1

بر ای اینکه عکسی که اونجا گزاشته شده عکس گرند سانتافس
23:09  1393/06/29

گزارش
کاربر: سید حسین داخته
9

تا اونجای که من می دونم دیگه مدل وراکروز تولید نمیشه و بع جاش از سانتافه اسپرت تولید میه که از سانتافه معمولی بزرگتر هست.
یعنی از الان دو نوع سانتافه تولید میشه عکسهای این مبحث هم مربوط به سانتافه اسپرت هستش.
18:21  1392/11/17
گزارش
پاسخ دادن
M&M
1

نه دوست عزیز این سانتافه اسپورت نیست اونی که میاد ایران سانتافه اسپورته چون تو ایران این مودلش موجود نیس
04:42  1393/04/08

گزارش
اصغر
3

عزیزان من وراکروز و سانتافه مدل 2011 داشتم سانتافه با اون موتور اصلا قابل قیاس با این مدل 2400 نیست درست مثل اینه که بخواهیم موتور گازی رو روی بدنه موتور هوندا 125سوارکنیم بدنه سنگین ولی موتور ضعیف چی پیش میاد این ماشین فقط به سفارش ایران اومده و هیچ کجا خریدار نداره چون بازار خوب کره تو ایرانه وقتی میگن فقط تا موتور 2400 میتونیم وارد کنیم عاقبتش این میشه کسی که چند سال با وراکروز و اون سانتافه بوده الان که سوار 2400 میشه اون برنامه ریزی که قبلا تو سبقت و سرعت داشته نمیتونه بخوبی انجام بده توش میمونه
23:45  1393/12/25

گزارش
صفحه اول 1 2 3 4 صفحه آخر
صفحه 2 از 4

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا سفید فرسود۲۷ آبان : فرسوده چرت ترین طرح فروشه
بهروز : علی مدبر خدا لعنتت کنه من به خاطر راهنمایی های توآشغال تبدیل زدم والان رفتم تو صف جی ال هزارمرنبه خدا لعنتت کنه هم تو هم خاندانوو
شاهین اردیبهشت : ما باید حقمون از این شرکت بگیریم اونایی که تبدیل زدن از حقشون گذشتن ولی ما نمیگذریم
حمید57 : دعوتنامه شهریور ماه واسه کسی اومده؟
اردیبهشت : سلام منم دقیق مثل شما بودم ولی تبدیل زدم الان ۳ ماهه سوارم یه سانروف ارزش این همه انتظار نداره
Sr3 : سلام دوستان من هفته پیش بیمه شدم الان ۷ روز شد هنوز پلاک نکردن ، هم سخا هم املاک اسکان درسته ، خلافی هم ندارم ، نمایندگی زنگ زد گفت چهارشنبه برگشت از پلاک خورد ….. موردی داره پروندم یا پلاک میشه اخر ؟
ایمان : سلام عزیزان من اردیبهشت ثبت نام کردم باید مهرماه تحویل می گرفتم که شرکت بر خلاف تعهداتش تحویل نداده است به من حتی دعوتنامه تکمیل وجه هم تا الان صادر نکرده اند کسی هست که مثل من تحویلی مهرماه باشد که بگوید آخرین وضعیت ایشان در چه مرحله ای قرار دارد ؟
سهند اس اسفند : بچه ها کسی از حقوق سر در میاره ، همه با هم یه شکایت نامه دست جمعی محیا کنیم ؟؟ اگه تعداد مون همین باشه میتونیم قانونی فشار بیاریم ممنون میشم اگه کسی وکیل اشنا داره ، این شکایت نامه رو تنظیم کنه ، همه امضا کنیم بخوره تو سرشون پول دیر کرد ، بابا یک سال ک نیمه نه ماشین داریم نه پولی دستمونه
شاهین پلاس مرداد : تکمیل وجه خرداد ماه هست یانه خرداد ماه هم تکمیل وجه داریم
محسن : شماره پذیرشت‌ چنده؟طبق اون فاکتور میکنن؟؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن بنزینی 90روزه : سلام من فوق العاده تحویل23دی هستم ،فاکتور نشدم چطوری 25م فاکتور شده
گیلان کوئیک اس : 15شهریورفاکتورشدمنم3مهرتکمیل وجه
ماهان دنا 6 دنده رینگ : سلام دوستان دنا 6 دنده رینگ تحویل30 دی واریزی اول30 تیر و واریز مرحله دوم 9 آبان هنوز فاکتور نشدم طرح عادی هستم. چطور بعضی دوستان فاکتور شدن اونایی که فاکتور شدن میشه اعلام حضور کنن؟؟
حسین : اره ثبت نام کن سود خالص فقط. بخور حال کن عجله کن. ثبت نام کن.
گل محمدی : فاکتور نشدیم چرا ؟
کاظم پور از شیراز : شیرازی ها اعلام کنن ببینیم چند نفریم 8 تا هستیم که زود برامون بفرستن
کاظم پور از شیراز : اقا 20 مهر ثبت نام کردم چک کردم امروز زده بود فاکتور ، کی تحویل میشه کسی خبر داره؟
بهزاد : سایپا یدک کدوم قسمت شماره شاسی ماشینتون رو می بینید من وارد پنل مشتری میشم و داشبورد نوشته قسمت پایین ( خودروهای من ) شماره شاسی ماشینتون نوشته؟ لطفا راهنمایی کنید
علی : یه عکس بزار
فرسوده : میگم اگه اینقدر قطعه نداره چرا ساینا آبان ماه طرح فوق العاده گذاشته و ماشین و طلای منو نابود کرده؟؟ب خدا نیم رو 50 میلیون فروختم الان نیم 80 تومن، ماشین زیر پامم همون اول گرفتن،اگه نداری پس چرا طرح اینجوری میزاری ملت و میچزونی؟؟؟