وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

فردی که شما در تصویر مشاهده می‌کنید، به راحتی معنای واقعی طرفداری از یک برند را برای شما بازگو می‌کند. خرید یک دستگاه تویوتا کمری و تمجید از آن، با خرید سالانه دو مدل متفاوت از تویوتا به مدت یک دهه قابل مقایسه نیست. بیل ییمانز (Bill Yeimans) انگلیسی، پس از خرید تویوتای یاریس در سال 2004، که اولین تویوتای وی محسوب می‌شود، به یکی از وفادارترین مشتریان این خودروساز ژاپنی تبدیل شد. از سال 2004 تاکنون، آقای ییمانز هر ساله به مرکز معاملات خودرو تویوتا مراجعه می‌کند و پس از خرید یک دستگاه تویوتای جدید، مدل قبلی را در همان فروشگاه به فروش می‌رساند.

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

بیست و سومین خودروی بیل، تویوتا آیریس هیبریدی می‌باشد. اما چرا بیل به دنبال تویوتا است؟ همانطور که در تصاویر می‌بینید او فرد با تجربه ای است و به نظر می‌رسد پس از سال ها، نهایتا برند محبوب خود را پیدا کرده است.  وی می‌گوید "من به دنبال خدمات عالی و نداشتن مشکل در خودرو خود بودم که نهایتا آن را در برند تویوتا یافتم. تنها مشکل من صاف شدن تایرها است، و حالا با خرید آیریس، فکر نکنم دیگر به سراغ یاریس بروم".

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان


منبع

AutoEvolution

برچسب : کمری , یاریس , آیریس , تویوتا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

8 نظر

امیر
1

خودروسازان در جهان مخصوصا خودروسازان ژاپنی اعتبار خودشان را از مشتری
خودشان کسب میکنند.در تحقیقی که در امریکا صورت گرفت مشخص شد
پنجاه در صد مشتری های شرکت سوبارو دوباره برای خرید خودرو به همین
شرکت مراجعه کرده اند برای خرید مجدد خودروی نو. این چیزی نیست جز
کیفیت و مشتری مداری.حالا مقایسه کنید با سایپا و ایران خودرو که مشتری
از روز اول سرگردان در تعمیرگاه ها!!
11:47  1393/09/23
گزارش
پاسخ دادن
پیمان
2

سلام
ما که فقط باید حسرتش رو بخوریم کمری 160 میلیونی رو چطور میشه سوار شد.
00:28  1393/09/23
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

فقط خواستم بگم ایرانی دست روی هر ماشین زده گند زده بهش. شاید اسمش بگذاریم انرژی منفی بهتر باشه. خودروهای داخلی پر عیب هستند خودروهای مونتاژ هم کیفیت لازم رو ندارند. یک خودروی وارداتی مرغوب مثل تویوتا هم که وارد ایران میشه اینقدر ندید بدید بازی در میارن که باعث میشن قیمتش از همون ورودی گمرک چندین برابر ارزشش به داخل بیاد. همینکارها رو می کنند که من که نابغه ریاضی هستم سالهاست آرزوی رفتن به اونطرف آب دارم فقط منتظرم ویزا جور بشه. و حاضر نیستم برای کشور خودم کار کنم. چون قدر ما ها رو نمیدونند. (پوذش از توضیحات اضافه ای که دادم).
16:17  1393/05/08
گزارش
پاسخ دادن
Araz
1

باباي من از سال ١٩٨٤ تا حالا فقط هايلوكس داره اگه اين وفاداره پس باباي من بايد يه دونگ تويوتا بنامش بشه الآن هم يه هايلوكس ٢٠١٣ خريده راستي ماشينهاي تويوتا رو چجوري ميشه خراب كرد من تا حالا غير اب و بنزين و روغن نديدم سرويسي بشه
22:09  1393/03/18
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امیرمحمد
2

به امید روزی که ماهم روی برند هامون اینجوری تعصب داشته باشیم...هعییییی
22:53  1393/03/13
گزارش
پاسخ دادن
حسن
4

همین تویوتا رو اگه در ایران بخره دیگه از خریدش پشیمون میشه.چون خدمات پس از فروش= صفر
19:35  1393/03/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: farid458
5

من این آقا رو تحسین میکنم کار فوق العااده ای میکنه
تویوتا واقعا ماشین های با دوام -با قابلیت اطمینان بالا-خدمات پس از فروش فوق العاده داره .
به یه نوعی همه ی ماشین های ژاپنی این طوری ان☺☺☺
20:28  1393/03/12
گزارش
پاسخ دادن
Mohammad Ali
2

دقیقا
01:24  1393/03/13

گزارش
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
GL تکمیل وجه اردیبهشت : دیروز دوباره برام پیامک تکمیل وجه اومد. 300 هزار تومن دیگه واریز کردم. هنوز توی سیستم به حالت آماده تخصیص برنگشته. امروز زنگ زدم سایپا گفت که برای مابه تفاوت بیمه هست. و گفت که برای تحویل شاهین gl مشکلی نداریم و به زودی تحویل داده میشه. من از وقتی سخا رو تحویل دادم 37 روز گذشته.
GL تکمیل وجه اردیبهشت : دیروز دوباره برام پیامک تکمیل وجه اومد. 300 هزار تومن دیگه واریز کردم. هنوز توی سیستم به حالت آماده تخصیص برنگشته. امروز زنگ زدم سایپا گفت که برای مابه تفاوت بیمه هست. و گفت که برای تحویل شاهین gl مشکلی نداریم و به زودی تحویل داده میشه. من از وقتی سخا رو تحویل دادم 37 روز گذشته.
علی ریرا : دوستان با این وضع که پیش میره فکر نمیکنم به این زودی ها ری راها رو تحویل بدند
داریوش : من 17اردیبهشت تکمیل وجه کرده بودم دوباره دیروز واسم پیام دعوتنامه اومد رفتم نمایندگی گفت مابتفاوت بیمه و عوارض و مالیات باید پرداخت کنی 58 هزار تومن مجدد پرداخت کردم ولی هنوز فاکتور نشده.
حسام : سلام دوستان. من واریزی ۲۲ اسفندماه هستم.‌هنوز فاکتور نشده. کسی ۲۲ اسفند فاکتور شده؟؟،،
X5 : سلام تا یک هفته تعطیله ماشین ما تمام مراحل کامل شده و آماده تحویل وتا تهران شروع بکار نکنه هیچ کاری انجام نمیشه
شاهین G : شما شاهین Gهستید ؟یا شاهین Gl?? یا cvt??
شاهین G : من ۳ اردیبهشت تکمیل وجه کردم فاکتور نشده هنوز زنگ زدم نمایندگی گفت تا ۳۱ فروردین فاکتور شده نمی‌دونم راست میگن یا دروغ
شاهین G : من ۳ اردیبهشت تکمیل وجه کردم فاکتور نشده هنوز زنگ زدم نمایندگی گفت تا ۳۱ فروردین فاکتور شده نمی‌دونم راست میگن یا دروغ
شاهین G : ما واریزی اردیبهشتیم هنوز فاکتور نشدیم 😭
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا اس 11 بهمن ماه : سلام مدیر و پرسنل شرکت سایپا واقعا خرابه(داغونه) فقط یاد دارن که دروغ بگن در تمام کارهایش ضعیف عمل می کند و ماشین هارو فاکتور نمیکنه(صرفه جویی میکند) الان هم بهانه تعطیلات،استراحت میکنن
فوق العاده بهمن 6بهمن : داداش می خوای از دست شرکت سایپا فارغ بشی هفته دیگه فاکتور میشی
ساینا : تو رو خدا جواب بدین منم همین طور شده دهم اسفند بودم یه مرحله برگشته عقب
پیش فروش ساینا s : سلام منم 10اسفند یک مرحله به عقب برگشت جریان چیه تو رابه خدا جواب بدید؟؟
کوییک آر اس : خوب چرا زنگ نمی‌زنی 96550 دقیق بهتون میگه
میلاد ..... ایلام : سلام دوستان کسی میدونه اگه شماره چک نوشته برای سود تاخیر ولی تاریخ ارسال به بانک 0 نوشته . پولو میتونم بگیرم یا باید تاریخ بنویسه. مال من شماره چک نوشته
کوییک RS فروش فوری پذیرش 13 خرداد : برو توسایت قسمت پرداخت دعوتنامه نگاه کن احتمالا باید مبلغی پرداخت کنی که افزایش قیمت دادن
آرش : 12 اسفند خبری نشد
غیرت ایرانی : حاقل یک ماه تا یک ماه و نیم تاخیر داره ، چون ما اردیبهشت هنوز تحویل نگرفتیم
ایکس33 کراسmt : سلام هادی اریزو برادر گلم ، عزیز بارگیری و تحویل فعال هست یا نه تعطیل هستن چون من تهران پرسیدم نمایندگی تعطیل هست ،ممنون جواب بدین