وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

فردی که شما در تصویر مشاهده می‌کنید، به راحتی معنای واقعی طرفداری از یک برند را برای شما بازگو می‌کند. خرید یک دستگاه تویوتا کمری و تمجید از آن، با خرید سالانه دو مدل متفاوت از تویوتا به مدت یک دهه قابل مقایسه نیست. بیل ییمانز (Bill Yeimans) انگلیسی، پس از خرید تویوتای یاریس در سال 2004، که اولین تویوتای وی محسوب می‌شود، به یکی از وفادارترین مشتریان این خودروساز ژاپنی تبدیل شد. از سال 2004 تاکنون، آقای ییمانز هر ساله به مرکز معاملات خودرو تویوتا مراجعه می‌کند و پس از خرید یک دستگاه تویوتای جدید، مدل قبلی را در همان فروشگاه به فروش می‌رساند.

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

بیست و سومین خودروی بیل، تویوتا آیریس هیبریدی می‌باشد. اما چرا بیل به دنبال تویوتا است؟ همانطور که در تصاویر می‌بینید او فرد با تجربه ای است و به نظر می‌رسد پس از سال ها، نهایتا برند محبوب خود را پیدا کرده است.  وی می‌گوید "من به دنبال خدمات عالی و نداشتن مشکل در خودرو خود بودم که نهایتا آن را در برند تویوتا یافتم. تنها مشکل من صاف شدن تایرها است، و حالا با خرید آیریس، فکر نکنم دیگر به سراغ یاریس بروم".

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان


منبع

AutoEvolution

برچسب : کمری , یاریس , آیریس , تویوتا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

8 نظر

امیر
1

خودروسازان در جهان مخصوصا خودروسازان ژاپنی اعتبار خودشان را از مشتری
خودشان کسب میکنند.در تحقیقی که در امریکا صورت گرفت مشخص شد
پنجاه در صد مشتری های شرکت سوبارو دوباره برای خرید خودرو به همین
شرکت مراجعه کرده اند برای خرید مجدد خودروی نو. این چیزی نیست جز
کیفیت و مشتری مداری.حالا مقایسه کنید با سایپا و ایران خودرو که مشتری
از روز اول سرگردان در تعمیرگاه ها!!
11:47  1393/09/23
گزارش
پاسخ دادن
پیمان
2

سلام
ما که فقط باید حسرتش رو بخوریم کمری 160 میلیونی رو چطور میشه سوار شد.
00:28  1393/09/23
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

فقط خواستم بگم ایرانی دست روی هر ماشین زده گند زده بهش. شاید اسمش بگذاریم انرژی منفی بهتر باشه. خودروهای داخلی پر عیب هستند خودروهای مونتاژ هم کیفیت لازم رو ندارند. یک خودروی وارداتی مرغوب مثل تویوتا هم که وارد ایران میشه اینقدر ندید بدید بازی در میارن که باعث میشن قیمتش از همون ورودی گمرک چندین برابر ارزشش به داخل بیاد. همینکارها رو می کنند که من که نابغه ریاضی هستم سالهاست آرزوی رفتن به اونطرف آب دارم فقط منتظرم ویزا جور بشه. و حاضر نیستم برای کشور خودم کار کنم. چون قدر ما ها رو نمیدونند. (پوذش از توضیحات اضافه ای که دادم).
16:17  1393/05/08
گزارش
پاسخ دادن
Araz
1

باباي من از سال ١٩٨٤ تا حالا فقط هايلوكس داره اگه اين وفاداره پس باباي من بايد يه دونگ تويوتا بنامش بشه الآن هم يه هايلوكس ٢٠١٣ خريده راستي ماشينهاي تويوتا رو چجوري ميشه خراب كرد من تا حالا غير اب و بنزين و روغن نديدم سرويسي بشه
22:09  1393/03/18
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امیرمحمد
2

به امید روزی که ماهم روی برند هامون اینجوری تعصب داشته باشیم...هعییییی
22:53  1393/03/13
گزارش
پاسخ دادن
حسن
4

همین تویوتا رو اگه در ایران بخره دیگه از خریدش پشیمون میشه.چون خدمات پس از فروش= صفر
19:35  1393/03/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: farid458
5

من این آقا رو تحسین میکنم کار فوق العااده ای میکنه
تویوتا واقعا ماشین های با دوام -با قابلیت اطمینان بالا-خدمات پس از فروش فوق العاده داره .
به یه نوعی همه ی ماشین های ژاپنی این طوری ان☺☺☺
20:28  1393/03/12
گزارش
پاسخ دادن
Mohammad Ali
2

دقیقا
01:24  1393/03/13

گزارش
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهینgl : سلام‌زنگ‌زدم‌کارشناس‌گفتم ۲۷‌تکمیل‌وجه‌کردم‌ گفت‌ جز‌ ۲۸‌ حساب‌میشید‌
جی ال : سلام سخا چه تاریخی ثبت کردید؟
شاهینcvt_mojtaba : 13 اسفند هنوز فاکتور نشدن.
محمد : من زنگ زدم 096550 گفتن تا 17 اردیبهشت GL فاکتور شده. گفت بعد از 30 روز کاری سود تاخیر تعلق میگیره. گفتم پس فعلا ماشین خدنت خودتون بمونه🤐🤐🤐🤐
رضا بهمن ماهی : سلام دی ماهی ها همه فاکتور شدن یا ن ؟
مشتری : اگر خط تولید خوابیده چه لزومی داره این همه ثبت نام جدید و سرکارگذاشتن و خون به جگر کردن مردم
شاهین جی تحویل اسفند۴۰۳ : سخا وپذیرش ۱۷ آذر
سبحان : حرف مفت نزن بابا من تکمیل یکم اردیبهشتم
شاهین اتومات cvt اسفند : سلام عزیزان کسی هست که تکمیل وجه تا 14 اسفند باشه و فاکتور نشده باشه. لطفا اعلام کنید. تاریخ تکمیل وجه و تاریخ سخا رو بگید.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ثبت نام فوق العاده یازده بهمن1403 : سلام نحوه شکایت چه جوریه
سجاد : خانم حیدری از کدوم نمایندگی
... : امروز فاکتور شدم ، 207 سقف فلز سفید فروش فوری ،تحویل 6 تیر
Asal : دوستان سخا در سطح تایید راهور قابل قبوله واسه سایپا؟! کلا چه مدارکی رو باید برد؟ حضوریه؟ و اینکه نمایندگیش واسه تحویل جنت اباده؟ اگه لطف کنین راهنمایی کنید ممنون میشم
Gxlr : بیشترین تاخیر برای gxlr هست من پیش فروش مرداد پارسال و 9اسفند تکمیل وجه کردم و الان دیگه از 5ماه هم تاخیر بیشتر شد و هر چی هم زنگ می زنم میگن کمبود قطعه دارند ،جالبه دوباره سه شنبه همین هفته دوباره gxlr پیش فروش داره
علی جووون : 7تیر فاکتور شدم امروز تبدیلی207
کوییک s تحویل تیر : سلام وقت بخیر قسمت وضعیت خودروی مشتری زده شماره درخواست پرداخت این چیه ؟
خطاب به فاطمه : شما تازه 19تیر تکمیل وجه کردی و هنوز یک ماه هم نشده و ماشینت هم کویک s هست که تو پارکینگ هاشون داره خاک می خوره و به زودی تحویل می گیری . اینجا همه اعتراض ها به کویک gx و gxr هست که فاکتور نمیشه و میگن کمبود قطعه دارند و تاخیرش چهار پنج ماه شده. من 10اسفند تکمیل وجه کردم و هنوز فاکتور نشدم gxlr
محسن : یعنی واقعا سایپا RS فوری اردیبهشت امسالو فاکتور کرده؟ چطوره ممکنه؟! یعنی ما چه خطایی کردیم!!! از دی پارسال پول دادیم اردیبهشت تکمیل وجه کردیم هنوز خبری نیست...
علی : هشت روزه فاکتور شده مونده پارکینگ تهران کیدتحویل میدن نمایندگی آخه