وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

فردی که شما در تصویر مشاهده می‌کنید، به راحتی معنای واقعی طرفداری از یک برند را برای شما بازگو می‌کند. خرید یک دستگاه تویوتا کمری و تمجید از آن، با خرید سالانه دو مدل متفاوت از تویوتا به مدت یک دهه قابل مقایسه نیست. بیل ییمانز (Bill Yeimans) انگلیسی، پس از خرید تویوتای یاریس در سال 2004، که اولین تویوتای وی محسوب می‌شود، به یکی از وفادارترین مشتریان این خودروساز ژاپنی تبدیل شد. از سال 2004 تاکنون، آقای ییمانز هر ساله به مرکز معاملات خودرو تویوتا مراجعه می‌کند و پس از خرید یک دستگاه تویوتای جدید، مدل قبلی را در همان فروشگاه به فروش می‌رساند.

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

بیست و سومین خودروی بیل، تویوتا آیریس هیبریدی می‌باشد. اما چرا بیل به دنبال تویوتا است؟ همانطور که در تصاویر می‌بینید او فرد با تجربه ای است و به نظر می‌رسد پس از سال ها، نهایتا برند محبوب خود را پیدا کرده است.  وی می‌گوید "من به دنبال خدمات عالی و نداشتن مشکل در خودرو خود بودم که نهایتا آن را در برند تویوتا یافتم. تنها مشکل من صاف شدن تایرها است، و حالا با خرید آیریس، فکر نکنم دیگر به سراغ یاریس بروم".

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان


منبع

AutoEvolution

برچسب : کمری , یاریس , آیریس , تویوتا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

8 نظر

امیر
1

خودروسازان در جهان مخصوصا خودروسازان ژاپنی اعتبار خودشان را از مشتری
خودشان کسب میکنند.در تحقیقی که در امریکا صورت گرفت مشخص شد
پنجاه در صد مشتری های شرکت سوبارو دوباره برای خرید خودرو به همین
شرکت مراجعه کرده اند برای خرید مجدد خودروی نو. این چیزی نیست جز
کیفیت و مشتری مداری.حالا مقایسه کنید با سایپا و ایران خودرو که مشتری
از روز اول سرگردان در تعمیرگاه ها!!
11:47  1393/09/23
گزارش
پاسخ دادن
پیمان
2

سلام
ما که فقط باید حسرتش رو بخوریم کمری 160 میلیونی رو چطور میشه سوار شد.
00:28  1393/09/23
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

فقط خواستم بگم ایرانی دست روی هر ماشین زده گند زده بهش. شاید اسمش بگذاریم انرژی منفی بهتر باشه. خودروهای داخلی پر عیب هستند خودروهای مونتاژ هم کیفیت لازم رو ندارند. یک خودروی وارداتی مرغوب مثل تویوتا هم که وارد ایران میشه اینقدر ندید بدید بازی در میارن که باعث میشن قیمتش از همون ورودی گمرک چندین برابر ارزشش به داخل بیاد. همینکارها رو می کنند که من که نابغه ریاضی هستم سالهاست آرزوی رفتن به اونطرف آب دارم فقط منتظرم ویزا جور بشه. و حاضر نیستم برای کشور خودم کار کنم. چون قدر ما ها رو نمیدونند. (پوذش از توضیحات اضافه ای که دادم).
16:17  1393/05/08
گزارش
پاسخ دادن
Araz
1

باباي من از سال ١٩٨٤ تا حالا فقط هايلوكس داره اگه اين وفاداره پس باباي من بايد يه دونگ تويوتا بنامش بشه الآن هم يه هايلوكس ٢٠١٣ خريده راستي ماشينهاي تويوتا رو چجوري ميشه خراب كرد من تا حالا غير اب و بنزين و روغن نديدم سرويسي بشه
22:09  1393/03/18
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امیرمحمد
2

به امید روزی که ماهم روی برند هامون اینجوری تعصب داشته باشیم...هعییییی
22:53  1393/03/13
گزارش
پاسخ دادن
حسن
4

همین تویوتا رو اگه در ایران بخره دیگه از خریدش پشیمون میشه.چون خدمات پس از فروش= صفر
19:35  1393/03/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: farid458
5

من این آقا رو تحسین میکنم کار فوق العااده ای میکنه
تویوتا واقعا ماشین های با دوام -با قابلیت اطمینان بالا-خدمات پس از فروش فوق العاده داره .
به یه نوعی همه ی ماشین های ژاپنی این طوری ان☺☺☺
20:28  1393/03/12
گزارش
پاسخ دادن
Mohammad Ali
2

دقیقا
01:24  1393/03/13

گزارش
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
نازنین۱ 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
j7 ثبت نام فروردین 1404 : سلام بله من تحویل گرفتم 28مهر ماه تماس بگیر با اداره تحویل ببین اونجاس یا نه
علی : سلام دوستان من تکمیل وجه کردم لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم وضعیت خودروی مشتری رو وارد بشم ببینم تو چه مرحله ای هستم
نازنین : ازاین مهم تر که نوشته شده اگر نداشتیم اون ماشین رو چندباردعوتنامه میدیم اگر باز قبول نکنید فسخ معامله میتونه شرکت بکنه و پول رو عودت بده این یعنی مهم نیست؟؟ درصورتی که خیلیا فک میکنن اگر تبدیل قبول نکنن شرکت مجبوره جی رو بده ولی اونطور نیست اصلا شرکت مجبور نیست
jcw; : علیک سلام چه خبرا؟
شاهین پلاس 14اردیبهشت : سلام احتمالش هست که باشن،چون پرداخت اینترنتی بوده و ربطی به تعطیل و غیر تعطیلی نداره
saeed : سلام دوستان کسی 4 و 5 اردیبهشت هستش یا خیر چون جمعه و پنج شنبه بوده؟
Azim : دیروز تو گروه نوشته بودن فقط صفحه آخر قرارداد رو به ما دادن امروز رفتم نمایندگی پرسیدم 8 صفحه به من دادن گفتن کاملش اینه بقیه صفحات رو دیدم چیز مهمی نبود اصل کاری همون یک صفحه است که به ما دادن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی اکبر : سلام طرح عادی 17تیرماه تکمیل وجه کردم هنوز خبری نیس فاکتور کنند
عرفانخان تبدیل به تک گانه : فکر کنم تا 3شهریور فاکتور شده** تبدیلی **
محمد : چقد طول کشید فاکتور بشی؟
علی : سلام داداش شمایی که پذیرش 7 مهر بودی تک سوز آبی بودی یا اکستند؟؟؟
کوئیک شهریور : من رو هم کردن شما رو هم کردن ؟؟
حسین : ممنون از شما.اما با چیزایی که تو پیاما خوندم فکر کنم شاید ماه آینده فاکتور شم من کوییک اس تکمیل وجه شهریور ماهم من
تک سوز : پذیرش 7/7 بودم امروز پلاک شدم
نیسان تک : منم پلاک شدم خداروشکر
ساینا اس : فوق العاده ها اعلام حضور کنن هماهنگ کنیم بریم دفتر فروش سایپا دوماهه تو تاخیرم من فوق العاده خرداد. هنوز فاکتور نکرده
Z : سلام امروز پلاک شد نیسان تک سوز ثبت نام22 شهریور(فاکتور 3 آبان)