خانه
قیمت خودرو
لیزینگ خودرو
اجاره خودرو
اطلاعات خودرو
سواری
شرکت های داخلی :
آسان موتور
اطلس خودرو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرشیا خودرو
دیارخودرو
رامک خودرو
سایپا
ستاره ایران
کرمان خودرو
کرمان موتور
گروه بهمن
مدیران خودرو
شرکت های بیشتر
شرکت های خارجی :
ام جی
آئودی
بی ام و
پژو
تویوتا
دوج
رنو
شورولت
کیا
لکسوس
لیفان
مرسدس بنز
نیسان
هیوندای
شرکت های بیشتر
کامیون
آریا دیزل
آمیکو
ایران خودرو دیزل
بهمن دیزل
خودرو کویر (BMC)
خودروسازان دیزلی آذربایجان
رایان دیزل ایران
زامیاد
سایپا دیزل
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
کاریزان خودرو(KAVIAN)
ماموت دیزل
CAT
اسکانیا
ایویکو
بنز
داف
رنو
مان
ولوو
یو دی
وانت
ایران خودرو
ایرتویا
بهمن خودرو
دیار خودرو
زامیاد
سایپا
ایسوزو
تویوتا
جی ام سی
دوج
رام
سوزوکی
شورولت
فورد
فولکس
کادیلاک
نیسان
هوندا
موتور
ایران دوچرخ
تک تاز موتور
تلاش
آپریلیا
بی ام و
دوکاتی
سوزوکی
کاوازاکی
هارلی دیویدسون
هوندا
یاماها
اتوبوس
ایران خودرو دیزل
رانیران
زامیاد
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
عقاب افشان
اسکانیا
بنز
فورد
مان
میتسوبیشی
هایر
آگهی خودرو
سواری
کامیون
وانت
موتور
اتوبوس
خدمات خودرو
نمایندگی مجاز
آرتاتاک موتور
آریا دیزل
آرین موتور پویا
آسان موتور
اطلس خودرو
آمیکو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرستوی آبی
پرشیا خودرو
جیلران موتور
دیار خودرو
رامک خودرو
سایپا
سایپا دیزل
ستاره ایران
کرمان خودرو
گروه بهمن
گریت وال (ولیکس)
مدیا موتور
مدیران خودرو
معین موتور
جایگاه سوخت
CNG
اخبار خودرو
لیزینگ
قیمت و لیزینگ
داخلی
مسابقات داخلی
فنآوری
سوپر ماشین
کانسپت
کلاسیک
کلیپ تبلیغاتی
موتورسیکلت
عمومی
رسمی
تیونینگ
اتومبیلرانی
مسابقه هفته
سایت
آگهی
مقالات خودرو
فنی
بررسی و مقایسه
پادکست
خودروی سنگین
موتورسیکلت
سوپر ماشین
کلاسیک
خودروهای سبز
خودروهای آینده
فنآوری
اپلیکیشن
اتومبیلرانی
عمومی
مصور
برترینها
مسیریابی
مقالات خودرو
:
خودروی سنگین
:
بررسی کامیون ایویکو Cavallino
1393/04/15
18:00
بررسی کامیون ایویکو Cavallino
کامیون
ایویکو Cavallino
بیشتر در بازار آمریکای جنوبی به فروش میرسد و طوری طراحی شده است که برای حمل بار در مسافت های کوتاه مناسب باشد. این کامیون برای حمل بارهای سنگین طراحی شده است و علاوه بر موتور قوی، کابین بسیار خوبی هم دارد. ایویکو Cavallino
مجهز به موتور 6 سیلندر
8
Cursor
است که با
گیربکس
شانزده سرعته
SF Over Drive
هماهنگ شده است. موتور این کامیون میتواند حداکثر 320 اسببخار نیرو و 1200 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این کامیون برای این که کاربردهای بیشتری داشته باشد دارای جای خواب است و شاسی آن با دو پیکربندی
2×4
و
2×6
به بازار عرضه میشود. اگر از بیرون به کامیون ایویکو Cavallino نگاه کنید، در مقایسه با رقبایش، بسیار ساده و از مد افتاده به نظر میرسد. یک جلو پنجره ساده دارد که لوگوی
کمپانی ایویکو
در وسط آن به چشم میخورد. لبه های اتاق هم انحنا پیدا کردهاند تا ثبات کامیون را در سرعت های بالا افزایش بدهند. سپر هم شکلی ابتدایی دارد و درست زیر جلو پنجره قرار گرفته و دارای طرح هایی به شکل مربع و مستطیل است. چراغ ها هم بسیار ساده هستند و هیچ کمکی به بهبود ظاهر کلی کامیون نمیکنند. نکته مثبت این کامیون، این است که پلکان کناری بسیار به جا نصب شده است و راننده میتواند خیلی راحت سوار و پیاده بشود. درب ها نیز زیاد باز میشوند. درب کاپوت دارای یک سیستم هیدرولیک است و با زاویه 60 درجه باز میشود تا دسترسی به موتور و بازرسی های دورهای آسان باشد.
طراحی داخلی
سه پله که بسیار به جا نصب شدهاند به راننده اجازه میدهند به راحتی سوار کامیون بشود، داخل کابین هم با یک سقف بلند و فضای باز روبرو میشوید. ترکیب رنگ مشکی و خاکستری در تزیینات داخلی بسیار هوشمندانه صورت گرفته است ولی داشبورد مستطیل شکل کمی از مد افتاده و قدیمی به نظر میرسد. برخلاف کامیون های امروزی که دارای داشبوردهایی گرد و منحنی هستند، ایویکو Cavallino طرحی ساده و سنتی دارد. چیدمان و ارگونومی کلی، زیاد درجه یک نیست ولی بیشتر دکمه های کنترلی دم دست هستند. وقتی هم نوبت به محفظه های داخل کابین میرسد، میبینیم که ایویکو Cavallino محفظه های کمی دارد و فقط چند جا لیوانی و محفظه کوچک به چشم میخورند. قطعات پلاستیکی بسیار سخت هستند و درجه سه به نظر میرسند. چیدمان قطعات زیاد تعریفی ندارد و راحتی کابین نیز در حد سایر محصولات ساخت کمپانی ایویکو نیست. دکمه ها بزرگ و دم دست هستند و بر خلاف شکاف های بزرگی که بین قطعات مختلف وجود دارد، هیچ صدای جیر جیری به گوش نمیرسد. هم صندلی راننده و هم صندلی شاگرد کمی خشک و سفت هستند. پشتی های آن ها هم خوب از کمر پشتیبانی نمیکنند. خوشبختانه
صندلی راننده
برقی است و تنظیمات زیادی دارد (از جمله تنظیم ارتفاع) و به راننده اجازه میدهد بهترین وضعیت برای رانندگی را پیدا کند. در مورد فرمان هم هیچ مشکلی وجود ندارد و به رغم ظاهر قدیمیاش بسیار حساس و ارتفاعش هم قابل تنظیم است. همانطور که انتظار میرود، صندلی های بلند، دید خوبی از جاده در اختیار راننده قرار میدهند. شیشه جلو حسابی بزرگ است، آینه های جانبی هم بزرگ هستند و به راننده اجازه میدهند تمام وقت از اطراف با خبر باشد. البته این روزها همه آینه های جانبی دارای نقاط کور هستند ولی در مورد ایویکو Cavallino میتوان آینه ها را طوری تنظیم کرد که نقاط کور را به حداقل برسانند.
موتور و عملکرد
ایویکو Cavallino مجهز به موتور 6 سیلندر خطی 8 Cursor است که حداکثر 320 اسببخار نیرو و 1200 نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این کامیون مجهز به
کروزکنترل
است که استفاده از آن بسیار آسان است و وقتی سرعت از 30 کیلومتر بر ساعت بالاتر برود، میتوان با استفاده از یک اهرم که کنار فرمان قرار دارد آن را فعال کرد. روی جاده اولین چیزی که جلب توجه میکند، سر و صدای کم موتور 6 سیلندر است. موتور بسیار قوی است و عملکرد بالای آن باعث میشود، کامیون صرفنظر از مقدار باری که حمل میکند، بسیار سرحال و پر نفس باشد. موتور با گیربکس شانزده سرعته SF Over Drive هماهنگ شده است که یکی از بهترین گیربکس هاست. تعویض دنده ها بسیار دقیق است و گیربکس به راحتی با قدرت بالای موتور سازگاری پیدا میکند. بهتر است در بزرگراه ها یا جاده های دو طرفه، گیربکس را روی حالت اتومات گذاشت تا دور موتور روی 1,100 تا 1,500 تنظیم بشود.
سواری و هندلینگ
شاسی جلو میتواند 6,600 کیلوگرم بار را تحمل کند و مجهز به فنرهای شمشی خمیده و بوش هایی لاستیکی است. ضربهگیرهای تلسکوپی و میله تثبیت کننده هم روی این شاسی نصب شدهاند. شاسی عقب مجهز به فنرهای نیمه منحنی، بوش های لاستیکی، ضربهگیر تلسکوپی و میله تثبیت کننده است و میتواند حداکثر 11,500 کیلوگرم بار را تحمل کند.
سیستم تعلیق
به سهم خودش بسیار خوب عمل میکند و تقریباً در همه حالت ها جوابگوی نیاز راننده است. ایویکو Cavallino حتی در صورتی که مملو از بار باشد نیز هندلینگ بسیارخوبی دارد و اعتماد به نفس زیادی به راننده القا میکند. البته برای این نوع کامیون ها طبیعی است که گاهگاهی هندلینگ کمی ضعیف بشود، ولی این مورد ایمنی آن را ابداً پایین نمیآورد. با این که دور فرمان به اندازه دور فرمان مدل های جدیدتر ایویکو نیست، هدایت کردن ایویکو Cavallino روی جاده های باریک به لطف فرمان سبک و حساس آن بسیار راحت و آسان است.
نتیجهگیری
اگرچه ایویکو Cavallino به اندازه سایر کامیون های این حوزه تمام و کمال نیست، ولی انصافاً یک اسب کاری قوی است که میتوانید به آن اعتماد کنید. هم طراحی بدنه و هم طراحی خارجی هر دو از مد افتاده هستند و میزان رفاه و راحتی کابین داخلی هم چندان تعریفی ندارد. البته موتور بسیار قوی است و با این که به دیگر موتورهای موجود در این حوزه نمیرسد، ولی کارش را با اقتدار انجام میدهد. سواری و هندلینگ آن هم پایینتر از کامیون های جدیدتر ایویکو است، ولی بدون این که هیچ گله و شکایتی از آن داشته باشید، کارش را به درستی انجام میدهد.
منبع
TopSpeed
برچسب :
Cavallino
,
اویکو
,
کامیون
📸
امکان جدید!
از این به بعد میتوانید همزمان با ارسال نظر،
تصویر دلخواه
خود را (مانند رسید خرید، حواله، یا هر تصویر مرتبط) آپلود کنید.
⭐ این امکان فقط برای کاربران ثبتنام شده فعال است.
✕
مرتب سازی :
محبوبترین
تاریخ صعودی
تاریخ نزولی
نظرات کاربردی
همه نظرات
16 نظر
صالحی
13
سلام دوستان میتونید به من کمک کنید من می خواهم ماشین سنگین بگیرم اویکو 330 خوبه یا هوو فراز
09:42 1402/09/17
گزارش
پاسخ دادن
صالحی
0
سلام دوستان میتونید به من کمک کنید من می خوام ماشین سنگین بگیرم اویکو 330 خوبه یا هوو فراز
09:40 1402/09/17
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
4
ایویکو در کل ماشین خیلی خوبیه حتی کمپرسی اون هم عالیه فقط یه مشکل اساسی تو ایویکوسری یورگا هست اونم مشکل رنگ ریزی هست که بیشتر ایویکو های یورگا رنگ اونها میپره
00:28 1399/11/03
گزارش
پاسخ دادن
حسین
5
سلام.کسی ازین خاور ایویکو ۶تن مدل ۸۱ خبر داره..یکی بهم گفت نخر سرطانه..ولی من طلب از کسی داشتم اینو گرفتم جاش..واقعن کسی خبر نداره..اتفاری داره نه..ضعیف هست تو سینه کش ها..گیربکسش چطوره..؟؟من ۱۲سال اف اچ داشتم..ازین عرابه ها خبر ندارم.
15:08 1399/03/31
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
0
سوختش چطوری هس
20:33 1397/07/21
گزارش
پاسخ دادن
سیروس پولادی
16
خدا قسمت کنه منم ايويکو بگيرم انقد تعریف کردین
22:00 1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
18
آقا ایویکو همه مدلش خوبه به دلیل استهلاک پایین وقدرت زیاد آن وکم بودن لوازم غیر اصلی آن.ایویکو نظیر نداره
15:41 1394/04/12
گزارش
پاسخ دادن
رامین
14
سلام دوستان خواهشا با توجه دهه ساخت مقایسه کنید اویکو 440 رو با اف توربو، ایویکو720رو با اف اینترکولر،یادیگر کامیون های اون دوره وحال استرالیزhi vayرو با اف اچ یاهر چيزه دیگه مقایسه کنید تا نتیجه بهتری بگیرید
08:17 1394/01/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهدی قلی زاده
8
از توجه شما پرسنل 1car بسیار سپاسگذارم. بنده کاری نکردم، وظیفه خودمو انجام دادم.
16:05 1393/04/16
گزارش
پاسخ دادن
E رجب
4
اینم شد کامیون اخه؟
همه دارن کامیون میزنن ایوکو هم داره ماشین های بی کیفیت میزنه البته من از ایوکو بیشتر از اینم انتظار ندارم نمیشه که FHوACTROS بزنه همین که اینارو بتونه دیگه
درود بر FHخودم درود درود برVOLVO
ممنون از وان کار
15:14 1393/04/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهدی قلی زاده
16
آقای رجب خیلی عذر میخوام، اما همه میدونن که کامیون های ایویکو برای کیفیت بالا و استهلاک پایین مشهورند، شما برید ببینید مثلا ایویکو 330 رو که در ایران خودمون سالهاست داره کار میکنه، کی ازش ناراضی هست؟
در نظر قبلی هم گفتم، نسخه اصلی این ماشین برمیگرده به دهه 90، که نمونش توی ایران خودمون هست، ایویکو 440 ، آیا از این ماشین کسی ناراضی هست؟! همه محصولات ایویکو عالی هستن.
این Cavallino هم مونتاژی مجدد برای استفاده در آمریکای جنوبی هست که در شعبه ایویکو در برزیل مونتاژ شده و برای استفاده در اروپا نیست. شما اگر میخواین مقایسه ای بکنید، مقایسه ای برابر انجام بدید، شما محصولات جدید ایویکو رو بررسی کنید، مثل انواع مدالهای استرالیس، که البته مقاله بررسی جدیدترین محصول ایویکو یعنی استرالیس HI WAY در سایت 1car موجود هست، اگه احتمالا اونو نخوندید، پیشنهاد میکنم یک سر بزنید : 1car.ir/ns-953
15:44 1393/04/16
گزارش
علی آقا
2
اینکه همون یوروتک مونتاژ زامیاد خودمونه.
21:11 1393/04/22
گزارش
کاربر: مهدی قلی زاده
4
چرا نظرات بنده تایید نمیشه؟! میشه لطفا حداقل جواب بدید؟!
من احترام زیادی برای شما مدیران و مسئولان 1car قائل هستم چون مطالب بسیار خوبی در زمینه خودرو ارائه میکنید اما در تعجبم چرا نظر بنده تایید نشده!
لطفا جواب بدبد. با تشکر.
14:44 1393/04/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهدی قلی زاده
10
با تشکر فراوان از مدیران و کارکنان 1car بابت توجه به خودروهای سنگین.
با اجازتون چند نکته رو متذکر میشم، میدونم که این مقالات ترجمه هست، اما خب فکر میکنم بهتر باشه کمی در ترجمه دقت بیشتری بشه و یک کارشناس نیز قبل از درج مقاله در سایت اون رو بررسی کنه.
در متن گفته شده موتور 8سیلندر CURSOR ! اون موتور 8سیلندر نیست بلکه CURSOR 8 هستش، کلمه CURSOR نام موتور هست و عدد 8 گنجایش موتور رو مشخص میکنه، یعنی 8 لیتری.
ایویکو برای خودروهای سنگین خود دارای 3 موتور هست، شامل:
CURSOR 8 ، CURSOR 10 ، CURSOR 13 که همه اونها 6 سیلندر خطی هستن، که دارای قدرت ها و گشتاورهای مختلفی هستن.
و در معرفی نوع گیربکس این خودرو که فکر میکنم اشتباه تایپی رخ داده، اون گیربکس ZF هست نه SF .
لطفا در صورت امکان تصحیح بفرمایید، با تشکر از زحمات شما.
22:40 1393/04/15
گزارش
پاسخ دادن
پرسنل 1Car: مرادی
2
با تشکر از شما کاربر گرامی بابت توجه و دقت نسبت به مقالات،
آقای قلی زاده در مورد موتور، همان طور که شما فرمودید موتور شش سیلندر خطی است؛ این مورد اصلاح شد.
اما در مورد گیربکس، اگر به سایت منبع مراجعه کنید متوجه خواهید شد که نوع گیربکس همان SF میباشد نه ZF. در پایان باز هم از شما و نظرات سازنده تان تشکر میکنیم
15:15 1393/04/16
گزارش
کاربر: مهدی قلی زاده
7
سلام. بله ایویکو Cavallino محصول شعبه مونتاژ ایویکو در برزیل هست، که طبق گفته 1car برای استفاده در همان آمریکای جنوبی تولید میشود.
در این خودرو از اتاق ایویکو Eurotech استفاده شده و دلیل قدیمی بودن اون همین هست.
اما فکر نمیکنم برای حمل بارهای سنگین باشه! فکر میکنم این خودرو برای استفاده شهری و مسافت های شهری و بارهای معمولی هستش، چون از اتاق سقف کوتاه Eurotech و از ضعیف ترین موتور ایویکو در اون استفاده شده.
در هر صورت این خودرو برای استفاده در اروپا تولید نشده بلکه مدل اصلی این خودرو یعنی Eurotech در دهه 90 در اروپا تولید شده و در سال 1993 نیز کامیون سال اروپا هم شده، و ما در حال حاضر شاهد حضور محصولات جدید ایویکو یعنی انواع مدلهای STRALIS در اروپا هستیم.
20:04 1393/04/15
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1
ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام
پاسخ به :
نظر شما
ارسال تصویر
(اختیاری)
ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکانپذیر است.
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
مقالات برتر
هفته
|
ماه
|
سال
پربحث ترین خودروی
هفته
|
ماه
|
سال
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن
7 نظر
محمد-::::::::
6 نظر
So
4 نظر
اطلاعات خودرو
توحید ارومیه
72 نظر
تاجی 🇮🇷
57 نظر
ساینا پیش فروش مرداد ۱۴۰۴
21 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
اردوان
: چند ما به اتفاوت میدین؟ برای من دعوتنامه اومده؟خودتون تکمیل وجه میکنین؟
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
شاهین جی ۱۲اذر
: سلامدوستان یه قرار بزارید که چه تاریخی بریم در قوه قضائیه همه باهم چه شاهین چه کوییک چه اونایی که تبدیل زدن یا نزدن تا بعدش در سایپا رو تخته کنیم اینطوری بخدا فایده نداره اینجا هی بگیم باید جمع بشیم بریم تجمع کنیم تا حقمون رو بگیریم مگه پول بدبختی کشیدمون رو از اب جوب پیدا کردیم
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
محمد x5
: خب دوستان پیرو پیام قبلی که گداشته بودم امروز کرمان موتور پیامک زده و تشکر کرده از تکمیل وحه و گفته ۱۳۰ میلیون رو به حساب بر می گردونه اگه خدا خواد.
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
حسام j4
: سلام کسی از ثبت نامی های 60روزه اول مرداد اقساطی هست که شماره شاسی براش اومده باشه ؟؟امروز نود روز شده ولی هنوز خبری حتی از شاسی شدن خوردو نیست .هر چی هم زنگ زدیم میگن تحویل سیستمی بیستم مهرماه بودین و با تاخیر میدن .ولی چقدر تاخیر رو نمیگن.چرا بعد از نود روز هیچ تغییری توی قسمت تکمیل وجه ایجاد نمیشه
مشخصات کامل فنی و رفاهی خودرو شاهین سایپا
شاهین اتومات زمستان۱۴۰۳
: سلام من ۲۷ شهریور cvt رو به gl تبدیل زدم ۲۳ مهر پلاک شد ۲۷ مهر تحویل گرفتم مجموعا یکماه زمان برد تا به قزوین رسید .
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
حسین
: بلاخره دیروز به این نتیجه رسیدم که تنها راه گرفتن حق و حقوق از این شرکت فقط شکایته دادخواست دادم و3370000تومانم هزینه دادم تا ببینیم چی میشه
وعده سایپا برای تحویل شاهین، اطلس و سهند
سجاد
: سلام من همین امروز رفتم اداره فروش سایپا جاده مخصوص خودرو ثبت تامیم شاهین cvt بوده سخا۱۹اسفند ۴۰۳ بود تکمیل وجه ۲۰اسفند دارن ۲۰ اسفند و فاکتور میکنن و گفتن۱۴۰ نفر جلو من هستن ۳ الی ۴ هفته طول میکشه تا فاکتور بشه چون سرعت فاکتور شدن خیلی پایینه جالب اینجاست ۱۶ روز هست راهور هیچ یک از ماشین های سایپا رو پلاک نمیکنه و مشکل دارن و اونجا هم میگه صبرکنید
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
Ali
: شماره شاسی برام امده چند روز بعد خودرو را تحویل میدن
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
اهورا
: من هم الان تماس گرفتم. بنده خدا کارشناس برنامه باورش نمیشد من اذر ماه تکمیل وجه کردم و هنوز ماشینی بهم ندادن
وعده سایپا برای تحویل شاهین، اطلس و سهند
محمد
: سلام دوستان الان قیمت glبااین افزایش چقدرشده؟من تحویل دی هستم آیاتااون موقع پیامک تکمیل وجه میاد؟باتشکرازهمه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سایپا کوییک
5مرداد
: من 5 مرداد تکمیل وجه کردم هنوز هیچ خبری نیست تکمیلوجه شما کی بوده ؟
پژو 207i دستی
207ابان
: تاریخ اماده برای صدور فاکتورت چندمه الان؟
نیسان دیزل
قباد
: من پیگیر شدم نیسان اکسنت چه دوگانه و چه تک مشکلی بابت پلاک ندارن و مجوز پلاک را گرفتن ولی خوب ماهی حدود 4 هزار نبسان پلاک میشه شرکت زامیاد مدارک را نیفرسته شماره گذاری و سماره گذاری کارها را دیر انجام میده فقط 4 هزار زامیاد هست دیگر شرکتها هم روی هم میشه ماهی حدود 15 تا 25هزار خودرو که شماره گذاری نمیتواند انجام بده وگرنه شرکت زامیاد کارها را سریع انجام میده
سایپا کوییک
کوییک آر اس
: کوییک آر اس کسی فاکتور شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سایپا کوییک
سجاد
: مبارک باشه به سلامتی استفاده کنید.
سایپا کوییک
رضا کوییک اس
: ن من کوییک بودم از اولش فاکتورم و پلاک شدنم رو هم همینجا اعلام کرده بودم تحویل شهریور با تکمیل وجه 28 تیر بودم بعد از فاکتور 3 روز بعد پلاک شدم امروزم بعد 7 روز چراغ تحویلم روشن شد
سایپا کوییک
علی
: سلام ماشین شمارو دادن یا فاکتور شده منم واریز دومم 4 ام تیر بوده
نیسان دیزل
اکستن
: دوستانی که نیسان اکستند نوشتن و فاکتور. پلاک نشدن پیگیر باشن که مثل دوستان. که چندماه گرفتار شدن نشه. زنگ بزنید صدا وسیما
دنا 1.7
دنا پلاس 6دنده رینک
: پیش فروش موعد تحویل بهمن ماه دعوتنامه تکمیل وجهش کی میاد لطفا کسی اطلاع داره بگه باتشکر
دنا 1.7
دنا دی ماه 6 دنده آلمینیوم
: دوستان من تحویل دی ماه هستم پیامک تبدیل به رینگ فولادی برام اومده زده موعد تحویل 10روزه. حالا تبدیل بزنم یا نه؟ حالا خوبه بزنم یا نه؟ واقعا تحویل میده.