مشتری مداری به سبک لامبورگینی!

مشتری مداری به سبک لامبورگینی!

کمپانی لامبورگینی با هدف ارائه اطلاعات جامع و کامل در خصوص محصولات خود به مشتریان، با کمک دپارتمان مسابقات خود، آکادمی لامبورگینی را راه‌اندازی کرد. از این پس، مشتریان این خودروساز ایتالیایی می‌توانند با استفاده از دوره های آموزشی این کمپانی که تحت نظارت مربیان برجسته و حرفه ای برگزار می‌شود، رانندگی با سوپرخودروی رویایی خود را در پیست های مسابقه فرا بگیرند.

مشتری مداری به سبک لامبورگینی!

شایان ذکر است، در سال جاری این دوره ها تنها در پیست های اروپایی از جمله Imola ایتالیا و Hockenheim آلمان برگزار می‌شود و این امر می‌تواند برای مشتریان آمریکایی کمی دردسرساز شود. اگرچه هزینه سفر بین دو قاره برای فردی که مبلغی شش رقمی را صرف خرید چنین سوپرخودرویی کرده است، ناچیز می‌باشد، اما باید به اطلاع شما برسانیم که دوره های آموزشی این آکادمی به زودی در آمریکای شمالی نیز، برگزار می‌شود.

مشتری مداری به سبک لامبورگینی!

بر همین اساس، طی دوره ای که از 14 تا 17 سپتامبر در پیست معروف Mazda Raceway Laguna Seca کالیفرنیا برگزار می‌شود، مربیان آکادمی لامبورگینی بر اساس امتیازات به دست آمده در مسابقات Slalom، شتاب، ترمز، دریفت، و غیره، گروه هایی از 24 دانش پذیر تشکیل می‌دهند و به تعلیم و تربیت آنها می‌پردازند؛ گفتنی است، تمامی دانش پذیران با مدل جدید هوراکان LP 610-4 آموزش می‌بینند. بدین ترتیب، مشتریان نه تنها یکی از پر قدرت ترین گاوهای دنیا، بلکه یکی از بهترین پیست های آمریکا را نیز، تجربه می‌کنند. 

مشتری مداری به سبک لامبورگینی!


منبع

AutoBlog

برچسب : هوراکان , لامبورگینی , پیست مسابقه , آکادمی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
So 4 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
نازنین : نه تمام واریزی ها باید از کارت صاحب ماشین باشد
جی زمستان : سلام،آیا می‌شود تکمیل وجه دوم یعنی حواله را با کارت شخص دیگر انجام داد؟؟
x5 سفید : اخه ما تهران نیستیم که بیایم جلوب وزارت صمت
پناهی : با سلام من واریز اولیه ام 17 آذر بود و تکمیل وجه 6 اردیبهشت شاهین جی امروز رفتم شرکت سایپا بعد کلی حرف زدن گفتن که اینور سال شاهین جی به هیچکس نمیدیم نداریم و مجبور شدم تبدیل بزنم به جی ال تو سیستم هم زد گفت 3000 نفر جلوتر از شمان برا جی دیگه تبدیل زدم خدا کنه زود بدن
شاهین پلاس۱ : امروز کسی فاکتور نشده
Samirax5 : کارزار فکر نکنم دیگه جواب باشه واقعا باید یه روز قرار بزاریم بریم حضوری جلوی وزارت صنعت و معدن شاید صدامون جایی برسه
C5 : فیدلیتی موتور و گیربکس ضعیف هست مخصوصا تو سربالایی که میگن گیربکس خیلی روش فشار هستش
J7 تحویل آذر : کلا چقدر واریز کردین، لطفاً مراحل واریز بفرمایید
X5 سفید بهمن : ساده هستید شاسی هم بشی ۳ ماه بعد بهت میدم من الان ۱۳ شهریور شاسی شدم هنوز ماشین رو بهم ندادن ۲ ماه هست میگن درحال بارگیری هستش
یوسف : من برج ۱۰سال۴۰۳مرحله اول۳۰۰ریختم برج۲ هم ۳۰۰ریختم برای شاهین جی الان۶ماه ازش گذشته هیچ خبری نیست
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تحویل مهر : سلام دوستان من دیروز فاکتور شدم تیتانیوم6دنده رینگ آلومنیم کسی خبر داره چند روز میکشه تحوژل بدن ممنون
پویا : من 24 روزه فاکتور شدم اما خبری از پلاک نیست
دنا پلاس تحویل 30مهر : به سلامتی انشاالله چرخش براتون بچرخه
فرسوده : سلام دوستان خبری از فاکتور شدن طرح فرسوده نیست
محمدرضا : تکسوز ساده بدون کاربری
محمدرضا : اره ان شالله از شما پلاک بشه
اطلس بهمن نحس : تو رو خدا بیاین تا حقمونو بگیریم خواهشا ایندفعه باهم هماهنگ باشیم
مردم منظر تحویل : سلام من 8/3پلاک شدم امروز شیراز تحویل گرفتم بهترین ماشین هست حرف دیگران را گوش ندید کارشناسی هم رفتم مشکلی نداشت امید همتون زود تر تحویل بگیرید
راحله : 26 خردادتکمیل وجه کردم امروز فاکنور شدم
امیر : سلام دوستان کسی تحویل 2 آبان فاکتور شده ؟