بررسی لیفان X60

بررسی لیفان X60

لیفان X60 به عنوان نخستین شاسی بلند (SUV) کمپانی لیفان، در نمایشگاه اتومبیل شانگهای 2011 با قیمت 79,998 یوان چین (حدود 13,000 دلار آمریکا) معرفی شد. این خودرو که کپی چینی تویوتا RAV4 می‌باشد، با قیمتی در حدود 65,000,000 تومان  برای تیپ پایه و 74,000,000 تومان برای تیپ اتومات و به عنوان رقیب اصلی MVM X33 به بازار ایران پا نهاد و توانست با ظاهر زیبا و جذاب خود که در میان دیگر محصولات این خودروساز چینی منحصر به فرد است، طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب کند.  

بررسی لیفان X60

موتور چهار سیلندر خطی 1.8 لیتری که طراحی آن را کمپانی ریکاردو انگلستان انجام داده است، این شاسی بلند چینی را با قدرت 131 اسب بخار و گشتاوری در حدود 168 نیوتن متر به پیش می‌راند. گیربکس 5 سرعته دستی نیز، عملکرد خوبی دارد؛ شایان ذکر است، حداکثر سرعت X60 در حدود 170 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

بررسی لیفان X60

طراحی جلوی این شاسی بلند، بسیار ساده است و جلو پنجره کرومی در کنار چراغ های جلوی ذوزنقه‌ای شکل نمای زیبایی به X60 بخشیده است؛ گفتنی است، قابلیت تنظیم نور چراغ های جلو، ایمنی خودرو را به خصوص هنگام رانندگی در شب افزایش می‌دهد. همچنین، حالت On/Off اتوماتیک چراغ‌های جلو، یکی از مزیت های X60 به شمار می‌رود؛ چراکه این ویژگی به خصوص هنگام ورود به تونل، بسیار کاربردی است. خطوط مستقیم، چراغ های عقب ذوزنقه‌ای شکل، و استفاده از لامپ های LED در چراغ های راهنما و چراغ ترمز که به محض روشن شدن، جلوه خاصی به این خودرو می‌بخشند، طراحی قسمت عقب X60 را دلنشین تر کرده‌اند.

بررسی لیفان X60

لیفان X60 با ابعاد 4,325 میلی متر (طول)* 1,790 میلی متر (عرض)* 1,690 میلی متر (ارتفاع) و فاصله محوری 2,600 میلی‌متر، یک شاسی بلند کلاسیک شهری با ظرفیت 5 سرنشین است که با برخورداری از تایرهای رادیال 16- 65/215 رضایت راننده و سرنشینان را جلب می‌کند؛ آینه بزرگ X60 دید بسیار خوبی از عقب خودرو در اختیار راننده قرار می‌دهد. همچنین، استفاده از ترمزهای دیسکی دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شدن در جلو و ترمزهای دیسکی مجهز به سیستم ضدقفل و توزیع الکتریکی نیروی ترمز (EBD) در عقب، از ایمنی مناسب شاسی بلند چینی حکایت می‌کنند.

بررسی لیفان X60

از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توان به کولر و تهویه مطبوع، آینه های جانبی برقی، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سنسور دنده عقب، قفل ایمنی کودک، چراغ ترمز سوم، گرمکن شیشه عقب، سانروف 2 حالته برقی با شیشه چاپ سیلک مانع تابش مستقیم نور خورشید، شیشه بالابر برقی، برف پاک‌کن عقب، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، درب بازکن صندوق و باک از داخل، قفل مرکزی، سیستم هشدار دهنده باز بودن درب، سیستم ضد سرقت، فرمان هیدرولیکی تلسکوپی قابل تنظیم، پرده شیشه عقب، و CD Player با 6 بلندگو اشاره کرد.

بررسی لیفان X60

با وارد شدن به کابین X60، متوجه شباهت طراحی داخلی این خودرو و تویوتا RAV4 می‌شوید. بزرگی دکمه های صوتی، استفاده از آنها را برای راننده راحت می‌سازد؛ نورپردازی زیبای نمایشگر CD Player به خصوص در شب هنگام، حس خوبی به سرنشینان منتقل می‌کند. با این وجود، فقدان اهرم ولوم هنگام کار با این سیستم بسیار به چشم می‌آید.

بررسی لیفان X60 بررسی لیفان X60
بررسی لیفان X60 بررسی لیفان X60

اگرچه کیفیت مواد مورد استفاده در کابین چندان مطلوب نیست، اما چیدمان آنها بسیار خوب است و در مجموع می‌توان گفت رضایت سرنشینان را جلب می‌کند. شیشه های به کار رفته در قسمت های مختلف نیز، محصول کمپانی مشهور Saint-Gobain می‌باشند؛ این کمپانی، شیشه های محصولات خودروسازان بزرگی از جمله مرسدس بنز و بی ام و را نیز، تامین می‌کند.

بررسی لیفان X60 بررسی لیفان X60
بررسی لیفان X60 بررسی لیفان X60

در پایان لازم به ذکر است، لیفان X60 با مصرف سوخت 8.2 لیتر در سیکل ترکیبی، توانسته رضایت افراد بسیاری را در بازار ایران جلب کند. شما نیز، اگر تجربه رانندگی با این خودرو را دارید، ما را از نظرات و تجربیات خود آگاه سازید. 

بررسی لیفان X60


برچسب : لیفان X60 , تویوتا Rav4 , لیفان , MVM X33 , مرسدس بنز , بی ام و , مدیران خودرو , کرمان موتور , ایرتویا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

378 نظر

احمد
15

من ماشینهای مختلف داشتم حتی از خودروهای چینی ام می و جیلی قبل عید یک دستگاه x60گرفتم و تازه از شرش راحت شدم واقعا آشغال بود. کولر و بخاری پراید خیلی سرتراز x60 بود .شیشه ها و سانروف بعد 1 سال در حرکت اگه باز باشه به لرزش می افته . گیربکس خیلی ضعیف صفحه کلاج هم وقتی عوض میکنی بابد چندتا قطعه دیگه هم باهاش عوض کنی 1تومانی میشه و خیلی ایراد دیگه.
دوستانی که مخالف هستند به این توجه کنند اگر ماشین خوبی بود انقدر افت قیمت نداشت.
11:19  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
کیوان
3

اونایی که می گویند چرا قیمت بازار خودرو کمتر از نمایندگی هستش
به دلایل زیر
1 - گارنتی 2 ساله بدنه ندارند
بیمه شخص ثالث نیستند 2-
3 -هزینه بنگاه و پلاک خودت باید بدی
4 -مزایده ای و مشکل رنگ بدنه دارند
نقد باید بپردازی 5 -
در حالیکه خودشان با بیست میلیون خریدن و بقیه اش قسطی
6 –دلیل اصلی بنگاه دار ها 60 قسطی میخرند مثلا 10 تا میخرند با دویست میلیون ، 50 الی 55 میفروشند 300 میلیون پول بدون بهره یا کم بهره گیرشون میاد میرن ماشین مدل بالا وارد میکنند شش ماهاه جبران می کنند

مدت 16 ماه دارم خیلی خیلی راضی هستم در تمام آب وهوا و جاد هها رانندگی کردم
بخشنامه اخیر در مورد لیفان کلاوضعیت و عالی کرد . ماشینی بسیار عای با خدمات پس از فروش عالی. توسان داشتم فروختم . با یک سوم پولش ایکس 60 خریدم با همین کیفیت نرمی وکیفیت رانندگی و با خرج بسیار کمتر
ا
13:10  1395/04/14

گزارش
payam
0

سلام من میخوام ایگس 60 مدل 90 بگیرم به چی باید دقت کنم ایا ماشینه خوبیه؟خواهشا درست راهنمایی کنید
14:13  1395/02/24
گزارش
پاسخ دادن
م م
1

ایکس شصت 90 نداره.کلا از 92 داره ولی تعداد کمی نیمه دوم91 بارنگ سفید وارد بازار شد.
16:50  1395/02/24

گزارش
راد
23

ایکس شصت با توجه نسبت به توان موتور و وزن، خودرو خوبیه.سیستم کلاچش کمی ضعیف بود که اصلاح شد. گیربکسهای تولیدی تا نیمه سال 1393 در دنده 4 و 5 در دور موتور 3500 الی 4500 کمی صدای صوت مانندی داشت که انهم اصلاح شده.دلیل افت قیمت خودروهای دست دوم چینی،قیمت گذاری ناعادلانه و بالاتر ازمعمول ان به دلیل حمایت از تولید کننده داخلی میباشد.اگر چنین خودروهایی با قیمت واقعی وارد بازار شوند،مطمانا خانواده پژو و سمند و . . . روی دست تولید کننده میمونه.یعنی موتوری با تکنولوژی جدید و طراحی انگلیس ،از موتورهای منسوخ شده داخلی بدتر؟حداقل مزیت این خودرو فضای مناسب و استحکام کابین و امنیت نسبتا بیشتر از تولیدات داخلی نیست؟چ برسه که بارها با ویتارای 2 لیتری هم که دارم انرا در اتوبان و شرایط مختلف مقایسه کردم که در برخی موارد سرتر هم بوده.اگه این خودرو در بازه 40 الی 50 میلیون ارایه میشد،ایا کسی پارس یا دنا یا . . . سوار میشد؟همین موتور روی 620 تلنت نصب شده که قویا عرض میکنم تمام خودروهای هم رده خودرا چه از نظر شتاب و قدرت و . . . جا میذاره.در کل خرابی و استهلاک خودروتابع رانندگی و نحوه نگهداری ست.
22:40  1395/02/07
گزارش
پاسخ دادن
رضا
12

دقیقا درست میگین.نتنها x60 بلکه خودروهای چینی دیگری هم هستند که اگه کمی قیمت مناسبی داشت کسی دور پرایدو پژو نمیرفت.حد اقل 4تا اپشن داره ، زیبایی داره ،کیفیتشونم که کمتراز داخلیها نیستند.فقط مساله قیمتشونه.البته ما لیاقت خودروهای مطرح و با کیفیت را داریم ولی افسوس
23:38  1395/02/07

گزارش
واقع بین
5

باریکلا
00:07  1395/02/08

گزارش
یاسر
7

دوست عزیز دوام و ماندگاری خودرو 90 درصد بستگی به کیفیت خودرو و
برند سازنده اش داره. در 10 درصد بستگی به نوع راننده و رانندگی داره.
به طور مثال یک تویوتا در زیر فشارهای سنگین ، حداقل 10 سال عمر میکنه
اما اگر یک خودروی چینی یا حتی کره ای رو انقدر تحت فشار قرار بدی ،
بعد از دو سال نابود میشه ...
ضمن اینکه لیفان x60 به عنوان یک شاسی بلند شهری هیچ خصوصیتی
از شاسی بلند بودن نداره. علاوه بر اینکه گیربکس دستیه ، تک دیفرانسیل
هم هست و شتاب پایینی داره
چون با وزنی حدود 1500 کیلو ، موتوری 1800 سی سی روش نصبه و
شتاب و سرعتش تعریفی نداره
باز سواری ها یه کم بهتر شتاب می گیرن مثلا لیفان 620
بحث استهلاک بالا و کمبود قطعات خودروهای چینی هم مشکل بزرگیه
00:14  1395/02/08

گزارش
جواب یاسر
13

اقا یاسر متاسفم که از روی هوا حرف میزنی .تویوتا که هیچ،ماشین امریکایی هم اگه بد راننددگی کنی حداقلش اینه که به سرو صدا میافته .ضمنا ایکس 60 1500 کیلو نیست .تا حالا سوارایکس شصت شدی؟ مطمانن نه.چون اگه یکبار هم سوارش شده بودی از سرعت و شتاب اولیه و ثانویه اش ایراد نمی گرفتی.ضمنا کراس اور برای افرود طراحی نشده.سانتافه ها ی زیادی دیفرانسیل جلو هستند.اتوماتیک بودن هم سلیقه ایست.ضمنا خودروهای اینچنینی که شاسی و اتاق یکپارچه دارندبهیچعنوان برای افرود طراحی نشده اند.تازه مدت مدیدیست که نسبت وزن را به اسب بخار میسنجند،نه حجم موتور؟فقط یاد گرفتیم بگیم تویوتا.قیمتش روهم در نظر بگیر.حال انکه اخیرا،خودروهای تویوتا به زیبایی اهمیت داده اند.از نظر ظاهر راو4 نسل قدیم را درنظر بگیر یا کمری گراند .البته جای شک نیست که خودروهای ژاپنی خوب و اقتصادی هستند ولی خواهشا مقایسه را منطقی انجام دهید.کلا اایکس 60 بجز ضعف در کلاچ که برطرف شد و دریچه گاز الکتریکی که نیاز به عادت داره خودرو خوبیست حتی درمقایسه سایت دنده 6 از ایکس 33 2000سی سی نیز برتری محسوسی داشته و از نظر زیبایی قابل قبول و عضلانیست.
01:43  1395/02/13

گزارش
کامران
2

با سلام می خواستم این خودرو را بخرم ولی شنیدم موتورش براش کمی ضعیف من زیاد با ماشین مسافرت میرم می خواستم ببینم این ماشین برای مسافرت چطور است
18:44  1395/02/07
گزارش
پاسخ دادن
یاسر
4

دوست عزیز ، اگه خودت رو به اون راه نزنی و منطقی باشی ، باید بگم که
حتی یک بچه هم میدونه که ماشین چینی فقط ظاهر داره (البته نسبت به
لگن های داخلی نه ماشین های خارجی)
و از اون زمانی که میخریش تا وقتی که میفروشیش اعصابت رو خورد میکنه
لیفان x60 در حد 50 میلیونش برات کارآیی خواهد داشت
انتظار سانتافه و راوفور و اسپورتیج رو نباید از لیفان داشته باشی
برای مسافرت هم به دلیل دنده دستی بودن و سواری نسبتا خشک و
بدنه و موتور ضعیف ، قطعا چنگی به دل نمیزنه
ضمن اینکه ماشین های سواری ، کیفیت سواری راحت تری دارن
شاسی بلند انقدر تکون و کوبش تو سواریش داره که حالت رو بهم میزنه
آرامش ماشین های سواری بیشتره.
21:16  1395/02/07

گزارش
شاهرخ
2

سلام
من تقریبا 16 ماهه که x60 دارم البته مدل گیربکس جدیدش رو که نسبت به مدل قبلی شتاب قابل قبول تری داره و تو سربالایی و جاده دیگه کم نمیاره ، نوع رانندگیمم معمولا تهاجمی و خشنه و به قول خیلیا اصلا به ماشین رحم نمیکنم توی رانندگی با در موتور بالا ، سرعت بالا ، پرش از روی دست انداز ها و لایی کشی خیلی بهش فشار آوردم ولی تا حالا ناامیدم نکرده بیشتر باهاش توو جاده و مسافت های طولانی رو رانندگی کردم مسافت های کمتر از 300 کیلومتر یا 2.5 ساعت راننگی اصلا نرفتم ، پرند و هشتگرد و قزوین و اینا که جای خود که هر روز باهاش میرم
فقط یه ایراد داره ( منظورم ایراد از کاراییه ماشین نه اینکه بگم چرا فلان قابلیت رو نداره و . . . ) اینه که تو روزای گرم تابستون تو جاده کولرش مثله سمند و پارس جوابگو نیست .
یه چیز دیکه هم اینه که ماشین حساسیه و باید از نظر رسیدگی خیلی هواشو داشته باشی
یه دره بنزینت بی کیفیت باشه یا فیلتر ها و روغنتو به موقع عوض نکنی عملکردش خیلی ضعیف میشه ولی اگه حواست به فیلتر هوا و روغنت باشه و بنزین سوپر بهش بزنی برعکس تصور خیلی ها خیلی چابک و تند و تیز میشه و میتونی با خیلی ا
13:11  1395/03/30

گزارش
اکبر
2

یاسرخان چرا جفنگ میگی؟
قطعا چنگی به دل نمیزنه؟معلومه حتی سووارشم نشدی داری نظر میدی
19:58  1395/04/10

گزارش
فرید
0

اخرش چی ؟؟؟؟؟؟؟
18:32  1395/02/02
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
7

آخرش اینه که چینیه.
19:29  1395/02/02

گزارش
صحرا
9

این تفکر عوامانه است که بگی چینیه پس بده! الان تمام تولیدات برندهای بزرگ دنیا در چین انجام میشه. در ضمن برند یعنی شستشوی مغز مصرف کننده تا بابت خدمات کمتر پول بیشتری بده. نسبت پول به خدمات ایکس 60 یا سایر ماشینهای چینی خیلی بالاست.
من نمی فهمم مثلا من برم یک ماشین با قدرت 300 اسب بخرم و سرعت 400 کیلومتر, اصلا می تونم تو جاده های ایران انقدر برم؟! چه کاربردی برای من داره جز پز دادن دارایی ام به این و اون.
11:38  1395/04/25

گزارش
میلاد
0

سلام خدمت دوستان عزیز .من میخواهم x60بخرم اما خیلی درموردش بحث هست به تعداد کسانی که میگن خوبه به همون تعداد میگن بده.خواهشا عزیزایی که این ماشینو دارن ایرادش بگن
02:12  1395/01/27
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علی جگوار
15

یه چیزی بهتون بگم دوست عزیز
شما با تحقیق توی اینترنت به نتیجه درستی نمیرسی! هم تو زمینه خودرو و هم سایر مسائل
به دو دلیل :
1- کسانی که بد میگن اکثر به قریب یقین اصلا اون وسیله رو ندارن و صرف ذهنیت یک چیزی میگن.

2- کسانی که وسیله رو دارن معمولا جانبدارانه صحبت میکنن و تعداد افرادی که منطقی به دور از تعصب صحبت میکنن ناچیزه.

بهتر شما با افرادی که این خودرو رو دارن حضوری صحبت کنی و با مراجعه به تعمیرگاه های مجاز و صحبت با مکانیک هاشون نتیجه گیری کنی. و در نهایت هم قبل خرید حتما با یه نمونه دور بزن.
01:23  1395/02/03

گزارش
مصطفی
9

سلام وعرض ادب خدمت ذوستان ..عزیزان ازنظرقیمت وکیفیت مشخصه هرچه پول بیشتراش هم بیشتر ولی متاسفانه قیمت خودروهای خارجی مثل بنزوامسال این شرکتهااین چیزی نیست که توکشورمارواج داره .خدمتگذارتون بچه خوزستانم درحال حاضراینجورماشین هارو باپلاک اروند ومحدودیت مکانی وارداستان میکنن مثلاسانتافه روکه دوست عزیز فرمودن 158اینجابین 87تا98بستگی به مدل میدن ازطرفی ماشینهای تولیدداخل هم چنگی به دل نمیزنن بنده خودم چندتای دیدم که 405یاپارس خریداری کردن به یک هفته نکشید گیربکس تعویض کردن یاقطعات مهم دیگه مثل سرسلیند ووووودرسته ماشینهای نظیربنزقطعات وکیفیت بالای دارند ولی هزینه نگهداری ووووزیادی روهم میطلبه درعوض ماشین های مثل x60بامراقب درست کارای خیلی بهترازبرندهای داخلی وخارجی روخواهدداشت
13:39  1395/01/06
گزارش
پاسخ دادن
احمدي
5

من سه ماه داشتم كلا بگم پول را دور ريختن است آدم وقتي ماشين را سوار ميشه حالش بهم ميخوره ماشين خوبي نيست مدل 94 را با زور با يك سمند طاق زدم وكلي ضرر كردم برادر جان نخر پشيمان ميشويد
14:17  1394/12/17
گزارش
پاسخ دادن
مهدي
25

عزيزم تو تا حالا سوارشم نشدي ولي اشكال نداره سمند هم ماشين خوبيه نياز نيست اينقدر تلاش كني يه خورده بزركتر شدي انشالله بتوني از اين ماشين ها سوار بشي
03:51  1395/01/24

گزارش
شاهین
3

کاش میشد هرکسی نظر میده کارت ماشینش رو هم نشون بده که بدون مدرک حرف نزنیم ، لابی ایرانخودرویی ها یادمه برای ریو هم که سایپا میزد همین بساط رو راه انداخته بودند ،دوستان عزیزی که الان مردد هستند من این ماشین رو نزدیک 2 ساله دارم ، سواری بسیار عالی مصرف پایین خدمات پس از فروش عالی بر خلاف ایران خودرو که انگار با دشمن خودشون طرف هستند و کلا ازش راضیم و اگه یک ضعف ازش بگم صفحه کلاجش بود که بدون اینکه من بدونم خود شرکت تو سرویس 5000 عوضش کرد. دوستان اگر به خودتون احترام میذارین به عنوان مشتری این ماشین رو انتخاب کنین تا لابی خودروسازهای بی کیفیت کمی به فکر اصلاح خودشون بیوفتن
09:48  1395/06/07

گزارش
علی علی
1

با سلام
ماشین من از کیلومتر 80 تا 100 اتاق شروع میکنه به لرزش. چند بار هم انواع بالانس و تغییر چرخها رو انجام دادم درست نشد. تا سرعت میرسه به 80 میلرزه . اگه پا رو از رو گاز بردارم لرزش کمتر میشه. علت چیه؟؟
22:04  1394/12/11
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

چادرش بالانس کردم چرخهای جلو هستش
21:58  1395/02/10

گزارش
امید
14

سلام من دوماه ایکس 60 خریدم وخیلی راضی هستم با پولی که دادم از امکانات وسواری خوبش استفاده کردم مخصوصا در سر بالایی ها بسیار عالی راه میرود وهمچنین با توجه به طرح آینه ها دید کامل از پشت ماشین دارید هنگام رانندگی احساس خستگی نمیکنید چون صندلیهای آن طراحی خوبی دارد در مجموع با این قیمت خودرو خوبی است بخرید تا لذت ببرید
19:27  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
کریم آرمان پور
5

امروز از یکی از دوستان صمیمی خودم که کارمند گمرک هست راجع به هزینه هایی که باید روی یه ماشین خارجی پرداخت بشه تا وارد بازار بشه پرسیدم، خلاصه صحبتش این بود که به عنوان مثال یه هیوندای فول که قیمتش تو ایران 150 تومنه حدود 80 تومنش هزینه های گمرکی و... هست در صورتی که ماشینهای شرکت کرمان موتور چون دارای خط تولید داخل کشور هستند معاف از این هزینه‌ها محسوب میشن در نتیجه اون 80 تومن بابت هزینه های تحمیلی ماشین خارجیه، نه صرفاً جهت کیفیت بالاترش، البته نمیخوام منکر بهتر بودن هیوندای بشم اما این مسئله هم خیلی قابل تأمله
00:16  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
کریم آرمان پور
11

منظورم هیوندا توسان فول هست
19:31  1394/11/14

گزارش
کریم آرمان پور
14

من آذر 94 ثبت نام کردم
فکر نمی کنم هیچ ماشینی تا حالا با این شرایط اقساط که کرمان موتور تو آذر 94 گذاشت به فروش رسیده باشه
17700پیش پرداخت،بقیه اش وام با سود بسیار پایین
من بازپرداخت دوساله انتخاب کردم و حساب کردم ،روی 43400 باید 1720سود بدم که البته حدود یه تومنش بابت بیمه بدنه دوساله ای که بهم دادن میره ،یعنی در واقع من 720 دارم سود میدم که هیچوقت تو این مملکت از این خبرا نیست.
به موقع بهم تحویلش دادن،برخورد بسیار خوب همه کارکنان نمایندگی 1802 آقای رضایی شهرکرد از نکاتیه که هیچوقت فراموش نمی کنم
تا حالا با ماشینم 400 کیلو متر رفتم.صد البته به پای ماشینهایی که سه چهار برابرش قیمت دارن نمیرسه اما مطمئن باشید به قیمتش میارزه
09:11  1394/10/28
گزارش
پاسخ دادن
حمید
6

در تایید صحبت شما عرض میکنم من اردیبهشت 95 از نمایندگی 2404 خسروانی سمنان با همان پیش پرداخت 17700 و باز پرداخت سه ساله ثبت نام کردم 4 خرداد با پلاک و کلیه اسناد تحویل گرفتم تا حالا 700 تا رانندگی کردم نسبت به پژو پارس و پراید که تا حالا سوار شدم بسیار بهتر راحتر کولر بسیار عالی که روز جمعه در دمای 38 درجه گرمسار تازه نه با حداکثر قدرت عالی بود راحتی صندلی ها کم صدا بودن موتور و بدنه نرمی فوق العاده کلاج و دنده نور پردازی شیک پانلهای جلو تسلط کامل به پشت از طریق آینه های جانبی . تنها ضعفی که من حس کردم کمی دیر شتاب گرفتنه البته تو دفترچه توصیه کرده زیر 2000 کیلومتر بیش از 100 رانندگی نشود برا همین خیلی به گاز فشار نیاوردم.من تا حالا که از خریدم خیلی راضی ام بعدش رو نمیدونم. 17700 دادم خودرویی گرفتم بسیار بهتر از خود رو های داخلی . برخورد نمایندگی هم خوب و محترمانه و دلسوزانه بود
19:23  1395/03/08

گزارش
فولادی
4

با سلام و عرض ادب

دوستان خوبم حواستون باشه از کرمان موتور ماشین خریدید حتما بلافاصله بعد از اینکه از نمایندگی یا کارخونه ترخیصش کردید ببرید برای تشخیص رنگ چون ظاهرا تو این مجموعه ماشین هایی که به هر نوعی به مشکل بر می خورند از رده خارج نمیشوند و با یک رنگ کاری مجدد به مشتری تحویل داده می شوند بدون آنکه حرفی از مشکل سرپوش گذاشته شده به میان بیاید ما سر این موضوع حدود ۱۵۰۰۰۰۰۰تومان متحمل ضرر و زیان شده ایم و تمام اسنادش موجود می باشد .
13:37  1394/10/09
گزارش
پاسخ دادن
فولادی
5

با سلام و احترام


اینجانب حدود یک سال قبل یکدستگاه لیفان x۶۰ از نمایندگی فصاحتی اردبیل خریداری و تحویل گرفتم و طی این یک سال ۱۲۰۰۰ کیلومتر با این ماشین داخل شهر اردبیل رانندگی کردم بدون حتی کوچکترین تصادف و خراش جزِیی ، حالا بعد از یک سال وقتی تصمیم به فروش گرفتم و ماشین را قولنامه کردیم خریدار اصرار کردند تا از بابت بدون رنگ بودن ماشین را کارشناس ببیند و کاردکس صادر نماید که متاسفانه در بازدید و اعلام نظر کارشناس دو گلگیر جلو و کاپوت ماشین رنگ شده تشخیص داده شد و معامله ما به هم خورد و از اون روز من در پی ادعای خسارت و شکایت از کرمان موتور هستم که حد اقل از این بابت ۱۵۰۰۰۰۰۰ تومان متحمل خسارت شده ام در کجای دنیا سابقه دارد که خودرو سازی ماشین رنگ شده به مشتریش بفروشد و صدایش را در نیاورد که اگر متوجه شد ... و اگر نه که ما برنده ایم واقعا این رسم مشتری داری است ؟؟!!!؟؟؟؟ من موضوع را با نمایندگی فصاحتی طرح کرده ام اگر به خواسته من پاسخ مناسب دادند هیچ اگر نه آبرویشان را در کل کشور خواهیم برد.
13:31  1394/10/09
گزارش
پاسخ دادن
خریدار در حال تحقیق
20

دوستان چند اشتباه میکنند
یکی اینکه این ماشین رو با ماشینهایی مقایسه میکنند که حد اقل 40% از این گرون ترن
دوم اینکه بعضی ها انتظارات بیش از اندازه تو ذهنشون داشتند مثل صدای داخل کابین برای ماشین تو این رنج قیمت عادی هست البته رنج قیمت در ایران
ماشین های چینی با ماشینهای ایرانی قابل قیاس نیستند حد اقل اینه که در طراحی اونها سعی و خطا وجود نداشته یه ماشین طراحی میکنن همه تست ها رو انجام میدن بعد تولید انبوه میشه
ایرانی ها هنوز نتونستن یه ماشین بیرون بدن که درزهاش میزون باشه بقیش پیشکش
یه موتور ef7 ایرانخودرو ساخت پدر کسایی که سری های اولش رو خریدن در اومد تازه دو سه ساله دردش درمون شده و ملت راضی هستند
به نظر من در رنج قیمت یکسان بدون شک ماشین های چینی بهتر هستند
همه دوست دارند سوار تویوتا و بی او دبلو بشن ولی در موقع نظر دادن حتما تفاوت قیمت رو در نظر بگیرین
ارزش خرید نسبت به قیمت باید ملاک نظر دادن باشه نه علایق و نظرات شخص
02:50  1394/09/11
گزارش
پاسخ دادن
صابر
10

اینجانب به عنوان فردی که ماهها پیش لیفان x60 را در عین تحقیق با اضطراب خریدم با نظر شما کاملا موافقم . این خودرو از هر نظر در قیاس با محصولات داخلی عالیست .
دوستان این خودرو از نظر استحکام بدنه - کیفیت ترمزها - مصرف سوخت - عایق بندی - آپشن و ....حقیقتا خودرو بسیار خوبی است
08:57  1394/10/07

گزارش
فرید
2

من علتش رو درک نمیکنم که چرا مردم این خودروهای چینی رو میخرن خوب مگر خودروهای آلمانی یا ژاپنی اشکالی دارن کمی بیشتر خرج کنید اونوقت رانندگی بسیار لذت بخش تر خواهد بود( هیچ ارزونی بی حکمت نیست)
19:40  1394/08/22
گزارش
پاسخ دادن
amir
52

شما اختلاف قیمت 50 تا 100 یا بالاترش رو میدی؟
20:33  1394/08/23

گزارش
احمد
23

واقعا فکر کردی این حرفو زدی یا خواستی همینجور یه چی پرونده باشی.
14:47  1394/11/06

گزارش
فرید
4

دقت کنید که چینی ها این قدر که تو خرید تولید ملی خودشون اصرار و تعصب دارن معمولا خودروی چینی نمیخرند جای تاسف هست که ما این ماشین ها رو میخریم
12:50  1394/08/22
گزارش
پاسخ دادن
یاسین
13

نه داداش شما یه خبر شنیدی ولی یا اشتباهی شنیدی یا اشتباهی میگی...خبر اومده بود ام وی ام 110 خودرویی که در چین هم حتی خریدار ندارد مثل پراید که سالها پیش از رده کره خارج شد...نگفتن که تمام خوروها رو چینیها نمیخرند که...
14:56  1394/08/22

گزارش
علی علی
0

وقتی بارون میاد و جاده لغزندس ماشین من هی لیز میخوره ، فرمونش همش ضربه میزنه .. تازه لاستیک پهن هم انداختم زیرش. چرا اینجوریه؟؟؟؟؟


19:58  1394/08/18
گزارش
پاسخ دادن
ايمان
1

سلام علي اقا ،دررابطه بامشكلتون من حدس ميزنم مشكل جلو بندي دارين چون من هم لاستيكهاي پهن انداختم ولي همچين مشكلي ندارم .
16:31  1394/08/21

گزارش
5
24

انصافا لیفان x60 خودروی بدی نیست نسبت به قیمتش. حداقل از تولیدات جدید ایران خودرو بهتره.
15:01  1394/08/08
گزارش
پاسخ دادن
عارف
2

درود به تمامی عزیزان
من قصد خریدx60 دارم و میخوام بدونم بهترین رنگ این خودرو چیه و معیار بهترین از نظر دوستان چیه
ممنونم
12:51  1394/08/06
گزارش
پاسخ دادن
مراد
5

من نوک مدادی داشتم.واقعا عالی بود.اگر قصد فروش ندارید هر رنگی که می‌پسندند انتخاب کنی.آگهی که کرده بودم،خریدار کمتری داشت ولی چون زیبا بود،به قیمت خوبی فروختم.حال آنکه دلالها اعتقاد زیادی به رنگ سفید دارند.البته سفید مزایایی دارد.مثلا اگر بهر دلیلی نیاز به رنگ آمیزی پیدا شود،کمتر نمود میکند.
20:58  1394/08/08

گزارش
ايمان
3

سلام اقاعارف ،به نظر من رنگ مشكي بهترين رنگ موجود هست ولي متاسفانه تمامي مشكي رنگها گرد سفيدي دورتادور وحتي روي سقف ماشين داره كه نشان از كيفيت بد رنگ هست.
16:35  1394/08/21

گزارش
محمدصادق
5

بهترین رنگ سفیده چون تو تابستان ماشین گرم نمی شه و بهت توصیه می کنم گارد هم بذاری
21:14  1394/09/23

گزارش
امیر
5

سلام
اینجانب در تاریخ 94/7/9 به نمایندگی 1719 جهت سرویس 10000 خودرو x60 مراجعه نمودم (شماره فاکتور 899) و در خصوص موارد زیر شکایت دارم:
1- چرا به جای روغن 4 لیتری استفاده شده، 8 عدد روغن نیم لیتری فاکتور شده؟
2- چرا به جای روغن کاسترول استفاده شده، روغن خودرو jac فاکتور شده است؟
3- تعویض شمع در این سرویس نیاز نیست و چرا انجام شده است؟
4- چرا تعویض واسکازین در این سرویس نیاز نیست ولی فاکتور شده است؟
5- مایع شیشه شور خودرو بنده پر بوده و نیازی به تعویض نداشته است!
6- هیچ یک از سرویس ها و بازدیدهای مورد اشاره در کاتالوگ جهت سرویس 10000 انجام نشد.
7- در پاسخ به اعتراض بنده در زمینه عدم رسیدگی به سروصداهای خودرو ابتدا عنوان شد که ماشین چینی همینه و پس از آن با تهدید " میام میزنم تو سرت" مواجه شدم!!
کجا میتونم از این نمایندگی شکایت کنم؟؟؟؟؟؟
15:48  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
سعید
14

برو پیش وجدانت . بهترین جایی که می تونی پیشش شکایت بکنی وجدانته که هی بهت گفت بابا به پیر به پیغمبر ماشین چینی بی کیفیته ،
به درد نمی خوره . ولی تو باز هم سنگ چینی ها رو به سینه زدی

برای اینکه در آخرت عذاب وجدانت رو گردنت نمونه ، از این به بعد تا آخر عمرت قید خرید ماشین ایرانی و چینی رو بزن. وگرنه تو هستی و یک دنیا
عذاب
12:05  1394/08/04

گزارش
علی علی
7

همون لحظه باید کتک کاری راه مینداختی . زنگ میزدی 110
چون از تو دزدی شده
10:24  1394/08/05

گزارش
محنس
8

سلام اول در جواب آقا سعید شما میگید نه داخلی نه چینی بعدش لطفا پس 100 میلیون بده تا بریم خارجی تویوتا یا هیوندا بگیریم....این خودرو بنده دارم و از نظر موتوری و کیفیت هیچ مشکلی ندارم نزدیک 7 ماهه فقط بنزین و یکبار تعویض روغن انجام دادم.. در خصوص سرویس های انجام شده نمایندگی شهر ما دلخواه هرچی خودمون بگیم انجام میدن فرضا در سرویس اولیه من روغن ساکو و فیلتر روغن عوض کردم و شد 120 هزار تومن و روغنش اول به قیمت بالاش ایراد گرفتم اما حقیقتا تا الان بسیار خوب جواب داده و در کل سرویس هایی که بخوام انجام بدم با تشخیص خودمه و خود نمایندگی دخالت نمیکنه... شما هم به نمایندگی فروش که خدمات زیر شاخه ش هست مراجعه کن.
11:54  1394/08/08

گزارش
سعید
3

به نظر من اگه کسی پول کافی نداره ماشین حسابی بخره بهتره پیاده روی کنه تا اینکه اعصابش رو با این آشغال های چینی و ایرانی خراب بکنه.
14:54  1394/08/08

گزارش
سید علی
0

دوستان من نمیدونم مشکل شما دقیقا چیه فقط میخوام بدونم شما که این ماشین رو داری واسه من که بچه جاده چالوسم و همش سربالاییه و هوا برفی و بارونی و سرده بدرد میخوره یا نه؟ بین این و پژو پارس ال ایکس داشبورد جدید دو دل شدم،لطفا جوابمو بدید
20:45  1394/08/08

گزارش
محسن
11

سلام آقا سعید حرف شما کاملا بی منطقه دلیل بر این نمیشه کسی پول خردید خودرو خارجی نداشته باشه پس پیاده روی کنه یعنی یه خورده فکر هم کنی بعد نظرت بگی بد نیست.... یا خودرو خارجی یا پیاده روی واقعا متاسفم برات با این عقیده
09:47  1394/08/09

گزارش
سعید در جواب محسن
7

آقا محسن هیچوقت این قاعده رو در زندگی فراموش نکن که :
" من یک انسان هستم و به طبع اشرف مخلوقاتم و به طبع آن برای زندگی
خود و خانواده ام ارزش قائل هستم. لذا اگر به هر چیزی در زندگی احتیاج
داشته باشم تمام سعی خود را برای تهیه ی آن چیز خواهم کرد. اما از نوع
درجه یک و باکیفیتش تا فردا زحمت و بدبختی را که سالهای سال برای
برطرف کردن آن نیاز کشیده ام به باد بطالت نرود.
اگر زحمتت به بطالت برود مانند آن است که ذلت را بر عزت ترجیح داده ای.
اما اگر به دلیل نداشتن بضاعت مالی از تهیه ی جنس باکیفیت باز بمانی ،
بسیار باعزت تر از آن است که جنس بی کیفیت و آشغال را تهیه کنی "

مخصوصا در مورد ماشین که زندگی و امنیت تو و خانواده ی عزیزت در 70
درصد مربوط به ماشینی است که سوار آن هستی .
چه بسا سالیانه هزاران خانواده ی عزیز ایرانی با ماشین های آشغال
و بی کیفیت ایرانی و چینی در تصادفات در آتیش می سوزند و یا جان خود
را از دست می دهند.

به طور خلاصه :
پول ماشین ژاپنی و کره ای و آلمانی و اروپایی و آمریکایی نداری ، با خرید
ماشین ایرانی و چینی به خود و خانواده ات خیانت نکن.
21:37  1394/08/12

گزارش
کاربر: نوید جهرمی
4

سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده.
01:35  1394/08/13

گزارش
امیر
0

سلام
جناب جهرمی ضمن تشکر از راهنمایی شما، لطفا بفرمائید کجا مراجعه کنم؟ اینترنتی یا حضوری؟
08:47  1394/08/18

گزارش
امیر
0

سلام
جناب جهرمی ضمن تشکر از راهنمایی شما، لطفا بفرمائید کجا مراجعه کنم؟ اینترنتی یا حضوری؟
08:49  1394/08/18

گزارش
امید
7

ازنظر پولش که بگیرید خودروی واقعا عالی هستش ومن بااین خودروتوسروبالایی 188رفتم وهنوز گاز میخورد وتو کفه220 وبازم هنوز گاز میخوردودخلی به ایکس33 نداره درضمن سوخت ایکس 60کمتراز ایکس33 هستش وجالب ترسرعتش هم بیشتره
21:32  1394/07/29
گزارش
پاسخ دادن
علی علی
40

اگه نیم ساعت دیرتر از خواب بیدار میشدی به نظرم 220 رو تو سربالایی هم میرفتی. تو کفه هم قطعا 600 تا رو میرفتی
13:38  1394/08/03

گزارش
پشمک حاج عبدالله
0

دهنت سرویس کلا 170 تا میره تو چطوری 188 تا سربالایی رفتی :))))))
17:38  1395/05/26

گزارش
خریدار جدید
0

با سلام اینقدر دعوا کردید که من بالاخره نفهمیدم بخرم یا نه؟
چرا یکی اطلاعات دقیق نمیده آخه
11:37  1394/07/27
گزارش
پاسخ دادن
مراد
11

سلام.اگر بتونی از بازار تهیه کنید،افت قیمت کمی داشته و در صورتی که قصد خرید و فروش نداشته باشید،نیاز شمارا برطرف میسازد.من نوک مدادی 92 را فروختم و مشکی 94 گرفتم.افت قیمت متعرف بود و در عرض 2روز انرا فروختم.در 92 کمی صدا در هنگام رهاکردن گاز از گیربکس شنیده میشد که در مدلهای جدید برطرف شده.کاتالیزور اگزوز یکی دیگر از ایرادات بود که شخصا با ان روبرو نشدم.شتابگیری بسیار خوب و دنده 3 و 4 به هیچ عنوان ناامیدتان نمیکنه.بخاطر استفاده از دریچه گاز برقی،هنگام حرکت کمی عادت را میطلبه.ایرادات کلاچ در مدلهای جدید برطرف گردیده.
16:01  1394/07/27

گزارش
محمد
8

سلام خدمت دوستان گرامی من میخوام ایکس60بگیرم ولی با توجه به نظرات گیج شدم یکی میگه خوبه یکی میگه بد نمیدونم چکارکنم والا دوستان راهنمایی کنن لطفا!
23:25  1394/07/14
گزارش
پاسخ دادن
نریمان
14

ماشین چینی به قول این آقا رضا از mvm110 گرفته تا میرسه به حتی ام جی 6 به هیچ وجه جای اعتماد نیست.
دو برابر یا سه برابر یه ماشین مثل پژو 405 باید بابتش پول بدی در حالیکه
کیفیتش تفاوت محسوسی با 405 نداره. مواد بی کیفیت داخلی - موتور و قطعه بندی افتضاح - شتاب و سرعت و قدرت بسیار افتضاح در اکثرشون -
طراحی بسیار افتضاح (حتی میتونم بگم همین پژو پارس از خیلی هاشون
خوش هیکل تره) و...
خلاصه انتخاب ماشین چینی به نظر من اشتباهه. حالا خود دانید ///
21:58  1394/07/17

گزارش
امیر
2

بخر داداش.حرف مردم رو گوش نکن.
میگن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده.
99.9999 درصد اینایی که میگن به درد نمیخوره ندارن و بر اساس شنیده ها میگن بده.
الان کل دنیا رو چین داره میچرخونه از تسبیح بگیر تا فضا پیما.
یکی دوتا مشکل داره1-تک دف2-تو بعضی ها درا مشکل دارن که با 3 4 بار سرویس درست میشن.3-موتور 1800 ولی جواب گو.
23:33  1394/11/14

گزارش
فراز
2

داداش ماشین رو بگیر بعد قضاوت کن یه چرخش بیست تا پارس وسمندوپژو می ارزه اینا الکی میگن من که از همه لحاظ راضی هستم شتاب ایمنی امکانات قیافه استحکام مخصوصا موتور وجلوبندی
17:48  1394/12/01

گزارش
امین
1

آقا نریمان شما که اطلاعاتی نداری همینجوری نظر نده خودتو ضایع نکن. اولاً ام جی انگلیسیه نه چینی، دوماً اینجور که معلومه حتی توی این ماشینا سوار هم نشدی چه برسه به رانندگی با این ماشین ها، سوماً من هم دوست ندارم ماشین چینی بخرم اما بهتر از خریدن لگن کارخونه های دزدی مثل ایرانخودرو و سایپا هست که محصولاتشون تو سوریه و عراق 4-5 برابر ارزونتر از ایرانه و دارن به به اصطلاح هموطن های خودشون با این رفتار توهین می کنین حالا اگه شما خودتو لایق این توهین می بینی برو آب تو آسیاب این مال مردم خور ها بریز.
18:53  1395/02/12

گزارش
عباس
2

ماشین خوبیه من دارم سوار میشم.یه سوال: از اگزوز بوی بدی در می آید دوستان به این مسئله بر خوردن یا نه؟
21:39  1394/07/14
گزارش
پاسخ دادن
حمزه
12

سلام
درطول 3ماهی که این ماشین را گرفتم نیمی از ایران را باهاش طی کردم و اکنون به 15 هزار کیلومتر رسیدم
قیمت خودرو و کیفیت خودرو کاملا متناسب هست و واقعا راضی هستم
از شیراز تا آذربایجان و اردبیل و گیلان را باهاش گشتم
بوی اگزوز در سرعت بالا و دور موتور بالا بخاطر کاتالیزورش هست و جای نگرانی نداره
22:25  1394/07/16

گزارش
میلاد
2

با سلام دوستان
من لیفان x60 دارم اب کلر از زیر پا سمت شاگرد دهره بدجور اذیت میکنه.هر جا هم ماشین رو نشون دادم کسی نتونسته ایرادش رو برطرف کنه.کسی از دوستان نظری داره
09:43  1394/06/09
گزارش
پاسخ دادن
سهیل
0

ماشین ماهم همینجوریه .بردیمش نمایندگی درستش کرد ،الان فقط تو هوای شرجی یه کم اب میریزه زیرپا
14:12  1394/07/15

گزارش
وحید
2

شیلنگ بخاریت سوراخ شده ببر پیش باتری ساز درستش کنه
10:48  1394/07/17

گزارش
رضا
22

با سلام. ما مدت 3ماهه كه ايكس 60 گرفتيم. با اين قيمت ماشين خوبيه. از ال 90 و 206 و..ساير ماشينهاي ايران خودرو و سايپا خيلي بهتره. البته اگه شما ايكس 60 با بنز و بي ام و تويوتا مقايسه كنيد مسلما اين ماشين كم مياره. دوستاني كه ايراد ميگيرن خوب زحمت بكشن 150 يا 200 ميليون پول پرداخت كنن و ماشين اروپايي يا كره ايي بگيرن. البته مطمئنم كه دوستان عزيز به بي ام و هم ايراد مي گيرن!در كل بايد راننده باشي كه بتوني با ايكس 60 رانندگي كني. بايد پرگاز سربالايي ها رو بالا بري. ايكس ماشين بدي نيست. اما پرفكت نيست.بايد بااين ماشين مدارا كنيد و رعايت حالش بكنيد.
07:52  1394/06/02
گزارش
پاسخ دادن
ronaldo
5

بهترین ماشینه همه چیزش قابل تحسینه دوستان
17:56  1394/05/27
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
6

کسانی که از x60 تعریف میکنن احتمالا قبلا ماشین خوب ندیدن

1 کولر وقتی امپر میاد بالا قطع میشه

2 اکسل عقب ایراد داره

3 گیربکس خیلی ضعیف و صدا میده

4 تو سر بالایی باید 12 امامو بکمک بطلبی

5 دیسک و صفحه خراب

من تعجب میکنم از کجای این ماشین تعریف میکنن . من خودم چهار ماهه خریدم حدود

دوازده مرتبه بردم نمایندگی وهمچنان دارم ادامه میدم
17:21  1394/05/27
گزارش
پاسخ دادن
..
3

باید کولر تو دمای بالا(موتور)خاموش بشه تا بار موتور کم بشه و موتور خنک بشه .
12:53  1394/10/09

گزارش
فراز
3

دوست عزیز شما بد شانس بودید یک ساله ماشین دستمه از هر لحاظ هیچ ایرادی نداشته تو سر بالایی با کولر روشن هم حرف نداشت شاید ماشین شما مشکل داره
17:42  1394/12/01

گزارش
فردین
3

ماشین من که یه ذره هم صدای گیربکس نمیده تاحالا28000 تا کارکرده هنوز دیسک وصفحش مثل روز اوله تو سر بالایی هم با کولر روشن اصلا کم نمیاره ودر کل از لحاظ ازش راضیم ..مدل ماشین آذر 93
17:21  1394/12/05

گزارش
صحرا
0

من هیچ وقت آمپر آب ماشینم زمان استفاده کولر بالا نیومد. همین چند روز پیش که دمای تهران 41 بود. کولرش مطلوب بود و آمپرم وسط.
تنها ضعفش صفحه کلاچ بود که با طرح فراخوان کرمان موتور اونم حل شد.
11:41  1395/04/25

گزارش
محمد
7

با سلام . پسر بنده ک قبلا پارس داشت و از اون به خاطر مصرف بالا و فنی قدیمیش شکوه داشت حدود 7 ماه است ایکس60 گرفته و خود بنده هم ال90 دارم .از لحاظ مصرف بنزین اوایل ک صفر بود کمی بیشتر بود اما الان در شهر حدود10 و درجاده حدود7.5 مصرف داره .از لحاظ ظاهری حرف نداره اما از لحاظ کیفی چنگی به دل نمیزنه داخل اتاق رنگ روشن و زود کثیف میشه و از لحاظ شتاب خوب نیست بنده خودمم راضی به خریدش نبودم ک با اصرار فرزندم خریدم موقع حرکت لرزش داره ک نشان دهنده هماهنگ نبودن موتور و گیربکس هست چون گیربکس ارژانتین و موتور شرکتی چینی و امریکایی هست در کل اگر کسی هشق شاسی بلند داره میخواد مردم بگن طرف شاسی بلند داره خوبه!!!مگر نه اصلا صرفه نداره و به این قیمت بسیار بالاست و موقع فروش افت خیلی زیاد و نبود مشتری داره!بنده با ال90 خودم همه جا میرم و میگردم و هم شتابش عالیه و هم موتور و کیفیتش و صداش هم از ایکس 60 کمتره . به هر حال قضاوت باشماست و این تجربه بنده بود شاید در انتخابتان کمک کرده باشم . ایکس60 فقط برای شهرت بازی خوبه والسلام
16:38  1394/04/28
گزارش
پاسخ دادن
راب
0

با سلام من 92 دارم همه چیش خوبه تنها ایراد بزرگش موتورشه که چینیای بیموخ باید موتورشو 200میزدن کلی فضای خالی داره درجا که میخوای حرکت کنی آبروی ادم میره کلاجش مسخرست فقط بدنش خوبه
13:45  1394/07/17

گزارش
ناصر
7

آقا من نمیخواستم نظر بدم ولی نظرات رو خوندم لازم شد بگم
ماشین من مال 9 93 هست تا الان 7-94 فقط بنزین و سرویس دوره ای داشتم وسلام
نمیدونم شایدم من خیلی خوش شانس بودم که تا الان یه پیچ هم از ماشین شل نشده.
16:46  1394/07/17

گزارش
سیدمحمدرضا42
2

سلام سوالی داشتم
من مدتی لیفان x60 دارم . وخیلی هم راضی هستم .
چون مشکل زانو از پای چپ دارم. میخواستم خودرو ام را بدهم کلاچ برقی بگذارند آیا مشکلی برای خودرو پیش نمی آید؟
چون آن تعمیرگاهی که می خواهد کلاچ برقی بگذارد . میگوید هر وقت خواستی بصورت دکمه کلید کلاچ را
به حالت دستی هم می توانی برگردانید.
اگر میتوانید بنده را راهنمایی کنند . ممنون و سپاسگزارم
18:16  1394/04/23
گزارش
پاسخ دادن
حسین کرمی
0

با سلام خدمت دوستان.من چند وقته که دارم بررسی های موجود تو سایت های مختلف و می خونم راجب کولر چیزی نوشته نشده.می خواستم ببین این ماشین تو گرمای 60 درجه اهواز مثل پارس کولرش خوب عمل میکنه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنین.ممنون
18:07  1394/04/10
گزارش
پاسخ دادن
x60
2

آقا کولرش عالیه
من بیشتر از یک ماهه دارم کولرش واقعا حرف نداره توی تهران که خیلی خوب جواب می ده طوری که من معمولا فن کولر رو روی نصف می زارم.
09:05  1394/06/03

گزارش
حمزه
1

سلام
کولر بسیار قوی با پرتاب باد بالا داره
درمنطقه گرمسیر استان فارس ازش راضی هستم
22:30  1394/07/16

گزارش
لیفان x60 سوار
12

سلام به همه دوستان
آقا وجدانا هرچی میگم واقعیتیه که خودم تو 4 ماهی که این ماشینو داشتم تجربه کردم.خودمم قبل خریدن تو این سایتا خیلی تحقیق کردم.هدفف اطلاع رسانیه دقیقه
ببینید همه چیه این ماشین به نسبت پولش خوبه البته یه سری ایراداته مونتاژی داشت که تو سرویس اولیه برطرف شد.
شتابش خیلی عالیه حتی تو سربالایی(من محل کارم نزدیکه کوهه و هروز مسیر سربالایی رو راحت میرم و میام)
ماشین خیلییی نرم و خوش دسته
تنها چیزیش که رو مخمه اینه که تو سربالایی با شیبه بالای 30درجه وقتی بخای از حالت سکون شروع به حرکت کنی ماشین میلرزه و حتی ممکنه خاموش کنی یا عقب عقب بره ماشین
تنها راهشم استفاده از ترمز دستیه
بقیه چیزاش عالیه

تنها ایرا
13:13  1394/04/08
گزارش
پاسخ دادن
فریبا
7

کاملا با نظر شما موافقم.
14:21  1394/07/11

گزارش
علیرضا
18

من با نظر آقا آرش کاملا موافقم ماشینهای چینی که در ایران تولید می شوند به نسبت وزن ماشین موتور ضعیفتری دارند در مقایسه ماشین ال 90 با وزن 1100 کیلوگرم موتور 105 اسب بخاری دارد ولی ام وی ام 315 با همین قدرت در حدود 1250 کیلوگرم وزن دارد و از طرف دیگر قیمت ماشینهای چینی است وقتی قیمت بریلیانس شاسی بلند v5 در ایران 95 میلیون تومن باشد ولی در شیلی 8000 دلار (حدود 26 میلیون تومن هم قیمت تیبا در ایران) معلوم است که مشتری ایران که 100 میلیون برای ماشین 26میلیونی می دهد از کیفیت ان ناراضی باشد تقصیر سازنده چینی نیست تقصیر فروشنده ایرانی است
11:12  1394/03/29
گزارش
پاسخ دادن
سید
13

سلام به همه لطفا به هم احترام بگذاریم هرکس باتوجه به شرایط مالیش ماشین می خره ولی در مجموع ما پول اسب پرداخت می کنیم ولی خر سوار می شیم
01:42  1394/03/29
گزارش
پاسخ دادن
M.R
16

سلام
دوستانی که از این خودرو راضی نیستن و یا با ایراد تحویل گرفتن باید بگدم خیلی بدشانس هستند چون این خودرو تولید زیادی داشته و تعداد معدودی مشکلات ظاهری داشته اند.خودرویی که من هم تحویل گرفتم هیچگونه ایراد ظاهری نداشته و خودم هم تعجب کردم.گویا عزیزان بدون مطالعه مشخصات فنی این خودرو نظرات خود را بازگو میکنند چون طبق این مشخصات این خودرو عملکرد بسیار خوبی دارد.
**بعد از طی مسیر ۳۵۰۰ کیلومتری و مسافرت به شمال و جنوب کشور(مسیر خاکی،سربالایی،گل،آفتاب و گرمای ۳۷درجه):
۱- کولر مناسبی دارد و تغییری محسوسی در سرعت نمی گزارد.
۲- درصورت رانندگی مناسب بسیار مصرف سوخت خوبی دارد(همانند سایر خودروها مصرف سوخت بعد آببندی مناسب تر خواهد شد)
۳-اگر عزیزان کمی صبور و متناسب با دنده،قدرت موتور و شیب مسیر با این خودرو رانندگی داشته باشند خواهند دید در سربالایی یا شرایط دیگر اصلا کم نخواهد آورد.
۴-در اتوبانها رانندگی بسار راحت داشت و میشه مانند خودروی سواری باهاش رفتار کرد البته با تفاوت اندک.
۵-دوستان عزیز بعد از سرویس اولیه و رگلاژ دربها خواهید دید صدای کمی داخل کابین خواهید داشت
20:12  1394/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: lamborghini aventador mansoori
7

ماشین عالیه همون طور که تو پیجش گفتم ماشین عالیه
تجربه هم دارم
22:15  1394/03/05
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
7

به زودی لیفان x80 و x70 وارد بازار می شه خیلی باحاله غوله ولی نمی دونم می یاد یان بیاد که حالا تازه این ماشین 7نفره و 5 نفره داره و قیمت زیادی هم نداره .
18:48  1394/03/02
گزارش
پاسخ دادن
امیر
2

سلام دوستان من مدتی بود که میخواستم لیفان بخرم و داشتم در موردش تحقیق میکردم که سرو کله لندمارک تو بازار پیدا شد و مردد شدم خواهش میکنم دوستانی که اطلاعات دارند راهنمایی کنند مایی که پول خرید یه شاسی بلند خوب رو نداریم کدوم یکی از این دوتا چینی بهتره
20:21  1394/02/22
گزارش
پاسخ دادن
علی
5

اینم بخشی دیگه از مقاله:

هنگامی که در‏های بزرگ پرادو را باز می‏کنیم اولین نکته ‏ای که در ذهنمان تداعی می‏شود هارمونی نمایی داخلی با ظاهر خارجی آن است. جدایی از طراحی کسالت ‏آور و بی هیجان داشبورد نسل جدید، کیفیت پایین ادوات داخلی، ذوق بیننده را در همان گام اول کور می‏کند. قدم در کابین پرادو نسل قبل می‏گذارم که 8 سال از عمر آن می‏گذرد، اما هم چنان کاراکتر خود را حفظ کرده است. بالاتر بودن کیفیت ادوات داخلی به طرز محسوسی مشهود است...
08:45  1394/01/30
گزارش
پاسخ دادن
سالار ایکس 60
10

سلام دوستان در این وانفساي اتومبیل واقعا یک ماشین. شاسی بلند با این همه آپشن وقدرت موتور. واقعیت با این پول کم واقعا. معجزه است این رو بعنوان. یک راننده سی سال سابقه بدور از هرگونه غلو ميگم میتوانید برای اثبات حرفم یک سر به سایت مگان فلیوس یا هاول 4 یا6. یا اسپورتیج. یا دا ستر بزنید ببینید از ضعف کشش یا نبود خدمات پس از فروش افت شدید قیمت با این قیمتها چی میگن
00:25  1394/01/30
گزارش
پاسخ دادن
سعيد سليماني از فولادشهر
4

اين ليفان كه موتورش 1800 است اگر موتور 2000 سيسي داشت خيلي محشر ميشد با تمام امكاناتي كه داره تو رنج شاسي بلندها وزير 100 ميليون تقريبا ميارزه البته تا زماني كه اس 5 هنوز نيامده خوبه////
21:37  1394/01/25
گزارش
پاسخ دادن
سهیل
2

ما داریم قدرتش عالیه مصرفشم 6.9
19:02  1394/01/27

گزارش
ali asx
12

جدیدا با ورود شاسی بلندهای چینی به بازار قشر متوسط ،کلکل خوب یا بد شروع شده
خوب همه میدونن که هر خودرویی استاندارد هایی رو باید رعایت کنه تا وارد بازار بشه اما در ایران کنترل کیفیت خودروها حتی از چین هم بدتره
خودروهای که در ایران عرضه میشن چه ایرانی باشن چه چینی پس از خروج از کارخانه بیش از 90 درصد مشکلات ریز ودرشت دارند
هیچ خودرویی در ایران بدون مشکل ساخت نیست از پراید گرفته تا مگان و..
اصلا یا کم میزارن یا اگر هم امکانات بزارن به صورت صحیح قرار نمیدن
همین پراید خودمون که بیست سال پیش با موتور انژکتوری بود اما ایران کاربراتوری رو انتخاب کرد
بهترین خودروی چینی مونتاژ داخل امگرند 7 هست چون توانسته استاندارد اتحادیه اروپا را دریافت کنه اما با این همه به دلیل مونتاژ نا صحیح در ایران گهگاه مشکلاتی داره
من نه ایرانی نه چینی را نمیپسندم چون ایران فقط خودروهای فیس لیفت تولید میکنه واگر خودرویی هم مونتاژ کند که واویلا
دوستان سر خوب یا بد دعوا نکنید فقط مشکلات ومزایا رو بگید و رد بشید تا کسی گیر ماشین بد نیفته و سرمایه ای که برای راحتی خانوادش خرج میکنه از بین نره ممنون
00:15  1394/01/14
گزارش
پاسخ دادن
حمید
7

آقا علی عزیز،
اولا جهت اطلاعتون عرض کنم جیلی امگرند ec7 مونتاژ داخل نیست بلکه وارداتیه و اتفاقا این از امتیازات این ماشینه، من تعجب می‌کنم شما از کجا گفتی مونتاژ داخله؟؟؟!!! اتفاقا همین وارداتی بودنش باعث شده حداقل حدود ده میلیون گرونتر از خودرو های مونتاژی بشه و اگر همین ده میلیون از قیمتش برداشته ميشد اونوقت رقیب اصلی و درجه یک ماشین هایی مثل جک و لیفان و... ميشد و اون ها رو راحت کنار می زد.
دوما شما که میگید ((گهگاهی مشکل داره)) اصلا این ماشین رو سوار شدید؟؟؟!!! مطمئن هستم که سوار نشدید.
من خودم این ماشین رو دارم و ماشین قبلیم هم زانتيا بود این رو می گم که بعضی ها نگن ماشین قبلیش پراید بوده و چیزی از ماشین سرش نمی شه... و در طول مدتی که جیلی داشتم از همه بیشتر از نظر فنی ازش راضیم واقعا حرف نداره و ماشین بی دردسری هست
فقط از جنابعالی خواهش میکنم از این به بعد قبل از نگارش متن و مطلب یکم اطلاعاتتون رو بیشتر کنید... چون بعضی از اشتباهات خیلی تابلو هست.
22:36  1394/02/30

گزارش
نيما
1

من مزدا ٣ نيو دارم اكس ٦٠ از ايرانيا بهتره خودم ايكس ٣٣ داشتم ٢ سال سواري نداشت اما باز از اقرانيا بتره
22:49  1394/01/04
گزارش
پاسخ دادن
آرش
2

--> یا ال 90 خودشون داشته باشن.
نتیجه می گیریم. خرید لیفان برای کسانی مثل من که قشر متوسط هستند با قیمت 60 تومن با تفاسیر فوق به صرفه نیست و شاید چندین ماه صبر برای خرید مدل های دیگر یا حداقل مدل های کارکرده برای ازریابی با کمترین ضرر گزینه بهتری باشد.
22:22  1394/01/04
گزارش
پاسخ دادن
آرش
8

دوستان در کل بگم. برای کسانی که پیش تر شاسی بلند سوار نشدن و ال نود و پژو و مانند و اون رو سوار شدن و هیجان سوار شدن شاسی بلند رو دارن، در ابتدا چند ماه اول ازش لذت می برن اما پس از چند ماه کم کم هیجانشون کم میشه و به ایرادات ماشین پی می برن. اصولا کسی که این رو می خره مسلما مثل من قشر متوسط جامعه هست. بنابراین مانند همه کشور ها باید هزینه نگهداری هم در نظر داشته باشیم.
1- هیجان سواری در ابتدا برای اونایی که شاسی بلند نداشتند و ماشین داخل که عرض کردم داشتند چند ماه شاید جالب باشه ضمن اینکه همه ابتدا به خاطر مسایل آب بندی و غیره شاید خیلی تست شتاب و سرعت نگیریم ولی چند ماه بعد: اولین شکایت شتاب پایین و اینکه موتور تناسب با وزن ماشین نداره.
2- پس از چند ماه متوجه صدای زیاد موتور به کابین می شوید که کم کم رانندگی لذت بخش ازتون گرفته می شه.
3- کم کم هزینه ها شروع میشه اون موقع دوستانی که با 206 مثلا بعد 60 هزار فقط تسمه تایم و لنت و روغن عوض کرده بودن یادب از گذشته و ماشین پیشینشون می کنن. تازه احساس می کنن چقدر دوست دارن یه چیز کوچک و جمع و جور کم مصرف و شتاب دار مثلا ----->
22:16  1394/01/04
گزارش
پاسخ دادن
ریحانی
0

کاملا درست و مستند فرمودید
13:21  1394/08/20

گزارش
بهروز
2

باسمه تعالی
با سلام و عرض ادب
من 40 روزی است که x60 خریدم
قبلا سه سال 206 v8 داشتم مدل 87 که عالی بود و دو سال هم مدل 91 که افتضاح بود
از x60 نسبت به پولی که دادم بسیار راضی ام ولی ...
از همون ابتدا که تحویل گرفتم با اینکه از این گیربگس جدید (آرژانتینی)بود مشکل داشته و صدا می داد که از 27 بهمن 93 که گرفتم تا الان 6 بار نمایندگی بردم و عیب و ایراداتش به شرح ذیل بود و متأسفانه با اینکه گیربگس کامل ، سرپلوس ، ته پلوس ، بیرینگ چرخ و .... تعویض کردند هنوز ایراداتش رو نتونستند برطرف کنند
1- صدای چرخ جلو سمت راست ناشی از گیربگس و بیرینگ
2- کثیفی بیش از حد خودرو مخصوصاً داخل موتور زمان تحویل
3- کشیدن فرمان به سمت راست و کج بودن غربیلک (برطرف شد)
4- صدای باد و جریان هوا در سرعت بالای 100 و کار نکردن شاسی سیرکوله هوا - بو و دود به در هر صورت به داخل کابین میاد
4- چراغ هشدار آمیر بنزین روشن نمی شد و بنزین تمام کرد(دیگه جرات نکردم با بنزین کم رانندگی کنم)
5- چراغ هشدار ایربگ گهگاهی روشن می شود.
مشکلات ام رو اداره ارزیابی و رسیدگی به شکایات اداره صنایع پیگیری کرد که ممنون
10:13  1394/01/04
گزارش
پاسخ دادن
سهیل
1

سلام.مدل 93/10به بعد گیربکس اصلاح شده و فقط صدای صفحه دیسک مونده که اونهم یا طراحی یه صفحه دیگه بر طرف شده
14:18  1394/07/15

گزارش
محمد
3

سلام دوستی که میگه بدون تحقیق بد نگین من خودم یک سال این ماشینو داشتم شغلم هم کشاورزی باید ببینی توقع از ماشین تو چه سطحیه یکی مثل من روی ماشین فشار میاره که این لگنهای چینی تحمل فشارو ندارن حتی از سمند هم ضعیفترن یک دیگه فقط داخل شهر سواری میشه ماشنیو با ناز راه میبره از ماشین تعریف میکنه
20:22  1393/12/23
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

دوست عزیز آخه ایکس 60 ماشین چینی برای خیابونش هم زورکی بره چه برسه به آفرود!
شما باید با این ماشین ظاهر رو فقط مثل شاسی بلند ببینی و در عمل یه پراید از نوع غول پیکر! همین
توقعت هم از چینی زیاد بوده. در اشتباه شما همین بس که هرجا میگی چین مردم یاد کیفیت بد میوفتند ولی باز اونایی که خریدند هرچند به دلیل انحصاری بودن بازار چاره ای نداشتند کسایی مثل شما میاند به دیگران اخطار میدند که حواسشون باشه. بعضیا که میشند تبلیغ چی چشم بادومیا تا بقیه هموطنا رو هم اغفال کنند!
12:07  1393/12/24

گزارش
محمد
8

سلام اینهمه تعریف از این ماشین نمی دونم واسه چیه بعضیها اینقدر تعصب دارن انگار فحش داری میدی من یک سال این ماشینو داشتم همچین تعریفی نبود شایدم مال من چینی بوده مال دوستان ژاپنی یا آمریکایی
20:21  1393/12/20
گزارش
پاسخ دادن
سعید
9

کاشکی مردم عزیز کشورمون یه کم تو زندگی به جای کمیت به کیفیت
فکر می کردند و تفاوتشون رو می فهمیدند.
اون موقع ما همه سوار تویوتا و بنز و لکسوس بودیم ... نه پراید و سمند و
از همه مهم تر آشغال چینی مثل لیفان
02:00  1393/12/21

گزارش
Iسارا
2

نظرات شخصي هستند سلايق متفاوت پول هم مهم!
15:46  1393/12/20
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 1 2 3 4 5 6 7 صفحه آخر
صفحه 2 از 8

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
موسوی : سلام من واریز ۱۱ آذر و پذیرش ۱۲ آذر هستم و 23 آذر فاکتور شدم شماره پذیرش 12056512
شاهین جی هفته چهارم شهریور : برای مرداد ماهی ها آبان ماه پیامک رفت الان دیگه نوبت شهریوری ها هست که پیامک بیاد
ایگل تیر 90 روزه مشکی : سلام از مازندران بابل یا شهرهای اطراف کسی هست ماشینش پلاک شده باشه منتظر تحویل باشه؟ اگه آره تاریخ پلاک شدن کیه یا گر تحویل گرفته کی پلاک شد کی تحویل گرفت؟
ایگل تیر 90 روزه مشکی : سلام 24 تیر ثبت نام تاریخ تحویل سیستمی 11 آبان 10 آذر فاکتور 18 آذز بیمه 24 آذر پلاک حالا خودت حساب کن البته ی نفر از اهواز کاملا به موقع گرفت تو همین سایت میگفت شرایطش شبیه من بود من از مازندران هستم
Ali : دوستانی که j4 نود روزه اقساط بودند پیام شاسی براتون اومده ؟ تاریخ ثبت نامتون کی بوده ؟
زارعی : سلام دوستان کسی اطلاع داره که بر تکمیل وجه جی یا جی ال چقد باید بریزیم؟ من تحویل هفته اخر شهریور هستم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
شاهین آبان : سلام ،میشه بگید کدوم نمایندگی شیراز بودید،من هفته آخر آبان بودم هنوز دعوت نامه نیومده ،شیرازم
X5تیر : ماشین کی شاسی شد؟
رضا خان : سلام من ماشینمو یک هفته پیش تحویل گرفتم پیش پرداختم 6 شهریور 1403 زمان تحویل اسفند 1403 زمان ارسال داوتنامه و تکمیل وجه 11 اردیبهشت زمان فاکتور 30 آبان تحویل 20 آذر اگه بخوام درمورد این ماشین بگم به نطرم خیلی ماشین خوبیه ارزش این همه تاخیر و داشت اگه بخوام نمره بدم برای رقابت با ماشین های تو رنج قیمتی خودش به نظرم از 20 باید بهش 17 داد اونم به سه تا ایراد ایراد اول (ظاهری) این قدیمی بودن کنسول وسط پایین بودن دنده و .... خیلی ضایست قشنگ میتونستن سلیقه به خرج بدن یه کنسول شیک و یک تیکه از داستبورد تا وسط صندلی ها بسازن که هم راحتی ما بیشتر بشه و هم ظاهرش قشنگ بشه این کنسول قدیمه که فقط یه زیر آرنجی بهش اضافه کردن خیلی بده بحث هزینه .نیستااا ، مثلا ساخت کنسول چقدر میخواد هزینه ببره 2 ملیون خوب درست میکردن میکشیدن روش 2 (ترمز دستی) خیلی بده ماشین اتومات دستی این شکلی داشته باشه یه ترمز پارک قشنگ میذاشتن ،این قیافه ترمز دستی خیلی بده 3 ،سایز 15 چرخ هاست به نظرم سایز 16 ظاهر ماشینو بهتر میشد ایشالله همتون تحویل بگیرید سواریش حرف نداره نرم و را ...
منتظران پلاس : دوستان اردیبهشتی اگه اگه فااکتور بشن بهمه در عرض یک ماه شاهین میدن...چیه رو اردیبهشت طلسم شده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : کسی که ماشینو گرفته کمتر اینجا پیداش میشه،کلیپ های بررسی خودرو توو گوگل سرچ کنید
سورن پیش فروش عادی تحویل30 دی : واریز اول 20 مرداد،واریز دعوتنامه12 آبان،24 آذر فاکتور شد
شیده : عجیبه با توجه به کاستومر ماشین رسیده نمایندگی تحویل نمیدن زنگ زدم نمایندگی میگن داریم کارای پلاکشو میکنیم همه تیکا خورده غیر تحویل به مشتری پانا دستی سفید فولادی
ساینا دوگانه مردادماه : سلام به همه دوستان من از یه بنده خدایی که رفته بود ماشینشا حضوری (کاشان) تحویل بگیره ازش پرسیدم گفت تو پارکینگ ها تا چشم کار میکنه ماشین چیده شده زیر آفتاب و بارون،ولی چرا ماشینها را تحویل مردم نمیدن سواله؟شاید اونها هم همینا میخان تا مردم سر و صدا کنن تا به هدفشون برسن،واقعا لعنت خدا بر مسئولین بی کفا یت
207 اتوفلز پیش فروش دی ماه : 207 اتوفلز پیش فروش تحویل دی ماه امروز 09/25 فاکتور شد واریز اول 05/08 واریز دوم 08/10 رنگ سفید با sbr
اطلس بهمن : همین که دادستانی مرداد ماه رفت گفت تا 15 شهریور وقت دارید خودروهای ناقص رو تکمیل کنید دیدیم چقد سایپا حرف گوش داد تکمیل کرد(😂) الانم با خبر ترخیص قطعه وارداتی میخوان 6 ماهه دیگه وقت بخرن، مشکل خیلی جدیه قوه قضایی راست میگه ظرف یک روز بگه باید ترخیص بشه نه اینکه بخواد مثل بقیه اجناس روال عادی رو طی کنه برای ترخیص، آخرش میشه مثل اون ماشینایی که سال2017 وارد شده بود سال 2023 ترخیص کردن
31شهریور : سایپا مطمین.تبلیغ سایپا بود.بیچارمون کردی با یک وانت دادنمون.
تیتانیوم دی : الکی دلمون خوش بود زودتر تحویل بدن! فردام که فاکتور بشیم عملا نیمه دی ماشینو تحویل میدن سرعتشون فقط موقع پول گرفتن بالاست!
پانا دی : بستگی به مشخصات ماشین داره و مبلغ پرداختی اولیه بازه 420~30 تا 500
. دعوت نامه منقضی اذر : سلام من امروز تکمیل وجه کردم 435