معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

کامیون‌های سنگین به این منظور ساخته می‌شوند که شرایط کاری سخت را تحمل کنند و از عهده انجام دشوارترین کارها بر بیایند، به همین علت این کامیون‌ها باید از شاسی‌هایی بسیار قوی و موتورهای قوی برخوردار باشند. کامیون اینترنشنال Workstar نیز عضوی از خانواده کامیون‌های سنگین به شمار می‌رود و به گونه‌ای طراحی شده است که از عهده حمل بارهای نیمه سنگین و سنگین بر بیاید. این کامیون با چند شاسی و سیستم تعلیق مختلف به بازار عرضه می‌شود تا برای انجام کارهای مختلف مناسب باشد. کامیون اینترنشنال Workstar در پنج پیکربندی تولید می‌شود که با نام‌های 7300، 7400، 7500، 7600 و 7700 شناخته می‌شوند. همگی مدل ها از یک پلت‌فرم بهره می‌برند ولی دارای موتورها، شاسی‌ها و سیستم تعلیق‌هایی مختلف هستند. این کامیون مانند همه کامیون‌های این کلاس، ظاهری زمخت و با ابهت دارد، با این حال ظاهر خشن آن با خطوطی منحنی و آیرودینامیک ترکیب شده است تا پویایی آن بالا برود.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

در قسمت جلوی اتاق، یک جلو پنجره بزرگ با تزییناتی از جنس کروم تعبیه شده است تا آن را از سایر رقبا متمایز کند. این جلو پنجره به گونه‌ای طراحی شده است تا به راحتی بتوان آن را برداشت و به مناطقی که به سرویس احتیاج دارند دسترسی داشت، کاپوت نیز زیاد بالا می‌رود تا دسترسی به موتور و قسمت‌های فنی آسان‌تر باشد. قاب آینه‌ها و سپر دارای روکش خاصی هستند تا در برابر زنگ زدگی مقاوم و دوام بیشتری داشته باشند. در قسمت جلوی اتاق یک قلاب یدک‌کشی به چشم می‌خورد که برای کشیدن بارهای سنگین مناسب است. قاب چراغ‌های جلو شبیه به گلبرگ است و از روکش کروم بهره می‌برد. کاپوت آیرودینامیک نیز به گونه‌ای طراحی شده است تا هوا را به راحتی بشکافد و در عین حال چسبندگی لازم را نیز ایجاد بکند. خریدارانی که مایلند کامیون‌شان از ظاهر زیباتری برخوردار باشد، می‌توانند پکیج Platinum را خریداری کنند که تزیینات کرومی بیشتری بر روی بدنه خارجی ارائه می‌کند.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

دسترسی به داخل کابین بسیار آسان است، پلکان و دستگیره‌ها نیز بسیار به جا نصب شده‌اند و تنها ایرادی که می‌توان گرفت این است که درب‌ها زیاد باز نمی‌شوند. قسمت‌های داخلی کابین از پلاستیک ساخته شده است که بسیار سخت و با دوام است. کابین از فضای سر و فضای پای خوبی نیز برخوردار است و علت آن هم طراحی خاص داشبورد است. پنل ابزار از آمپرهایی بزرگ و خوانا بهره می‌برد، یک نمایشگر مستطیل شکل نیز روی آن تعبیه شده است که اطلاعات مختلفی درباره موتور و وضعیت کامیون در اختیار راننده قرار می‌دهد. غربیلک فرمان نسبت به استانداردهای امروزی از مد افتاده به نظر می‌رسد ولی می‌توان برای راحتی و دسترسی بیشتر آن را تنظیم کرد. صندلی‌ها نیز قابل تنظیم هستند و علاوه بر این که بسیار راحت هستند، دید خوبی از اطراف در اختیار راننده و دیگر سرنشینان قرار می‌دهند.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

شیشه جلو و پنجره‌ها نیز بسیار بزرگ هستند و به افزایش دید کمک زیادی می‌کنند. آینه‌های جانبی بسیار بزرگ نیز دید خوبی از جاده در اختیار راننده می‌گذارند. کابین از محفظه‌های زیادی برای قرار دادن اسباب و اثاثیه برخوردار است، علاوه بر آن‌ها یک محفظه نیز در مرکز داشبورد قرار گرفته است. روی پنل درب‌ها و بالای سر راننده نیز محفظه‌هایی به چشم می‌خورند که بسیار کاربردی هستند. کامیون اینترنشنال Workstar به سیستم الکتریکی Diamond logic  مجهز است که بنا به کاربرد خاصی که از کامیون مورد انتظار است، قابل برنامه‌ریزی است. این سیستم را می‌توان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که در صورت بروز هرگونه اشکالی، از وارد آمدن خسارت به کامیون جلوگیری کند.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

این کامیون با چندین نوع موتور تولید می‌شود که عبارتند از: موتور MaxxForce DT، موتور MaxxForce9 ،موتور MaxxForce10، موتور MaxxForce 11 و موتور 13  MaxxForce. این موتورها می‌توانند در کنار گیربکسهای دستی، نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک Eaton-Fuller، UltraShift و یا Allison قرار بگیرد.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

موتور MaxxForce DT یک موتور شش سیلندر خطی است و به گونه‌ای طراحی شده است که سخت‌ترین شرایط را تحمل کند. این موتور قادر است حداکثر 300 اسب‌بخار نیرو و حدود 1,166 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند، این میزان از نیرو و گشتاور در دور موتور زیر 1300 دست یافتنی است. موتور MaxxForce 9 نیز یک موتور شش سیلندر است ولی عملکرد بالاتری دارد و می‌تواند 330 اسب‌بخار نیرو و حدود 1,288 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. موتور MaxxForce 10 نیز قادر است 330 اسب‌بخار نیرو و حدود1,559 گشتاور تولید کند. موتور MaxxForce 11 موتوری قوی است و بسیار نرم و آرام کار می‌کند. این موتور قادر است 390 اسب‌بخار نیرو و حدود 1,966 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. در نهایت نیز نوبت به قوی‌ترین موتور یعنی موتور MaxxForce 13 می‌رسد که قادر است حداکثر 500 اسب‌بخار نیرو و حدود 2,305 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و از پس هر کار دشواری بر بیاید. همگی این موتورها به همراه ترمز موتور Jacobs ارائه می‌شوند. این ترمز موتور الکترونیکی است و مصرف سوخت را به میزان قابل ملاحظه‌ای پایین می‌آورد.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar


منبع

TopSpeed

برچسب : کامیون , کامیون اینترنشنال , کشنده , کشنده اینترنشنال Workstar






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
نازنین۱ 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین بلاتکلیف شدید : سلام من پرسیدم گفت مهلت مردودی ها تا ۱۹ آبان هست.بعد اون به شهریاری ها ارسال میشه.البته در روایتی دیگر شنیدم یه قسمت از مرداد هنوز مونده واول اونو خواهند فرستاد
حامد : روغن سیستم را تخلیه و باروغن دکسران 3 جایگزین کنید
بابائی : واریز وجه 3اردیبهشت فاکتور 11ابان پلاک 12ابان تحویل 13ابان میرم تحویل حضوری انشاالله همه به فاکتورشن
Hx5 : من آخر تیر 90 روز کاری گرفتم پرسیدم از نمایندگی از روز ثبت چک در سیستم که یک هفته طول کشیده 90 روز کاری بشمارید میاد نیمه آذر پنجشنبه ها و روزهایی که برق نبود را هم حساب کنید میشه تاریخ فاکتور نه تحویل تازه تو قرار داد گفته. حالا کی تحویل بدن ... نمایندگی گفت دو هفته که قطعا بیشتره اما به نظرم چون مدل 404 هستیم نه تاخیر در فاکتور بهمن ماه هستش و آخر سال تحویل میشه یعنی نیمه اسفند خیلی سخت نگیرید
۲۳ اردیبهشت : سلام انشاا.. به سلامتی و دل خوش لطف کن بعد از تحویل از کیفیت ماشین بنویس برامون. آیا همونی که انتظار داشتیم هست؟ ممنون
بهنام : به نظرم الان تا ۲ اردیبهشت و قسمتی از ۳ ام رو فاکتور کردند خود من هم ۲۹ ام هستم
علی : سلام پرداخت اولیه چ تاریخی بوده ودرچندمین دوره ثبتنام کردین یعنی هفتمین یاششمین چ تاریخی انتخاب نمایندگی کردین
علی : تااوماتپیش فروش نداشت فقط دستی پیش فروش بوداتومات فروش فوری بود😳
احمد x5 تیر ۱۴۰۴ اقساطی : آقایون کرمان موتور ممنونم میشیم یه پیگیری کنید واسی ثبت نامی های ۹۰ روزه، که به تأخیر افتادن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
عظمی : من تو چه بی کسیم وقتی تکیمون به باد
کوییک آر اس : یک خدا شناسی بیاد بگه کوییک آر اس فاکتور شده
علی : مشکل گشادی مسئول پلاک کار دولتیه براشون مهم نیست حقوق سر برج مییاد همشونم یا پارتی دارن یا سهمیه استخدام شدند بفکر من و شما هستند
علی : چرا نیسان فاکتور شده پلاک نمی کنند ؟ مشکلش الان چیه کسی اطلاع داره راهنمایی کند یعنی پلاک باید از تولید نیسان بیشتر زمان ببره 🤔 دادگاه هم که رای داده پلاک کن مهربون تو که آخر مجبوری بدی بده بره لعنت برای خودت نخر
207تحویل 30مهر : سلام شما در طرح اسکان و املاک ثبت نام کردید؟ چون میگم تا ثبت نام نکنید بیمه خودرو به نام شما ثبت نمیشه در نتیجه فعلا خودروتون هم فاکتور نمیشه.......
پیش بهمن تکمیلی 3مهر : سلام دوستان فاکتورشدم . تکمیلی 3مهر . پیش فروش بهمن طرح دهه تا آخر این برج همه تعهدات پارسال فقط تکسوز فاکتور میشن امسالی ها هم از برج بعد شروع و تا آخر دی ماه فاکتور میشن وتمام تعهدات امسال تا آخر بهمن تا هفته اول اسفند ماشین دستشونه واز بعداز تعطیلات عید 5فروردین ببعد دوگانه ها فاکتور و تا آخر خرداد تحویل فقط موردی که هست دارن سریع تولید میکنن و کیفبت خودروها قابل قبول نیستن درها نامیزون . کیفیت رنگ پایین دوپوششه نیست . موتورها ازدم پیچ تا پیچش داخلی و روغن کم کن. برقی هم درجه 5 چینی . ولی بازم شکر راه میره فعلا
بنیامین : داداشا عزیزا بگم خدمتون که ما همگی باهم به خرد کلی برسیم و بریم تبدیل بزنیم زورکی اونوقت دوگانه ها باد میکنه رودسشون یه هشتک نه به دوکانه هم بزنیم مجبور میشن همه را رنگ زرد بزنن تاکسی کنن . ازطرفی چون رنگشده تاکسی داران هم زبده و خبره میفهمن رنگیه نمیخرن باز باد میکنه رودسشون میزارن مزایده ازطرفی چون مزایده خرها بزخرن وزبده مجبور میشن نصف کمتر بدن و ازطرفی چون جای پارک ندارن مثه اونسال سیب زمینی ها میان میزارن سر چهارراه رایگان فکر خوبیه در دراز مدت نه؟ هرکی موافقه بزنه رو بعلاوه
بنیامین : هرجا را بزنن سایپا را نمیزنن چون بخاطر تولید انواع خوردرو چند ده کشور اعتراض میکنن سایپا و اسرانخودرو از دارایی های یونسکو ارزشمندتر هستن برای جهان سوم بعلت واردات قطعات از زیمباوه کرفته تا شاخ آفریقا و پهنه های تبت دور و کشورهای حاشیه خلیجه عن
پزشکان : موافقم العماع من الضرره العظیم و ما کل غنیمته بگا تا همه سرمایه شما بفنا نرفته تبدیل بزنید بنزین قراره واردات عظیم بشه تازه گاز هم برای موترهای m200 یورو5 فوق العاده مستهلکه
محمد : انشالله همه چیز درست میشه