معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

کامیون‌های سنگین به این منظور ساخته می‌شوند که شرایط کاری سخت را تحمل کنند و از عهده انجام دشوارترین کارها بر بیایند، به همین علت این کامیون‌ها باید از شاسی‌هایی بسیار قوی و موتورهای قوی برخوردار باشند. کامیون اینترنشنال Workstar نیز عضوی از خانواده کامیون‌های سنگین به شمار می‌رود و به گونه‌ای طراحی شده است که از عهده حمل بارهای نیمه سنگین و سنگین بر بیاید. این کامیون با چند شاسی و سیستم تعلیق مختلف به بازار عرضه می‌شود تا برای انجام کارهای مختلف مناسب باشد. کامیون اینترنشنال Workstar در پنج پیکربندی تولید می‌شود که با نام‌های 7300، 7400، 7500، 7600 و 7700 شناخته می‌شوند. همگی مدل ها از یک پلت‌فرم بهره می‌برند ولی دارای موتورها، شاسی‌ها و سیستم تعلیق‌هایی مختلف هستند. این کامیون مانند همه کامیون‌های این کلاس، ظاهری زمخت و با ابهت دارد، با این حال ظاهر خشن آن با خطوطی منحنی و آیرودینامیک ترکیب شده است تا پویایی آن بالا برود.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

در قسمت جلوی اتاق، یک جلو پنجره بزرگ با تزییناتی از جنس کروم تعبیه شده است تا آن را از سایر رقبا متمایز کند. این جلو پنجره به گونه‌ای طراحی شده است تا به راحتی بتوان آن را برداشت و به مناطقی که به سرویس احتیاج دارند دسترسی داشت، کاپوت نیز زیاد بالا می‌رود تا دسترسی به موتور و قسمت‌های فنی آسان‌تر باشد. قاب آینه‌ها و سپر دارای روکش خاصی هستند تا در برابر زنگ زدگی مقاوم و دوام بیشتری داشته باشند. در قسمت جلوی اتاق یک قلاب یدک‌کشی به چشم می‌خورد که برای کشیدن بارهای سنگین مناسب است. قاب چراغ‌های جلو شبیه به گلبرگ است و از روکش کروم بهره می‌برد. کاپوت آیرودینامیک نیز به گونه‌ای طراحی شده است تا هوا را به راحتی بشکافد و در عین حال چسبندگی لازم را نیز ایجاد بکند. خریدارانی که مایلند کامیون‌شان از ظاهر زیباتری برخوردار باشد، می‌توانند پکیج Platinum را خریداری کنند که تزیینات کرومی بیشتری بر روی بدنه خارجی ارائه می‌کند.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

دسترسی به داخل کابین بسیار آسان است، پلکان و دستگیره‌ها نیز بسیار به جا نصب شده‌اند و تنها ایرادی که می‌توان گرفت این است که درب‌ها زیاد باز نمی‌شوند. قسمت‌های داخلی کابین از پلاستیک ساخته شده است که بسیار سخت و با دوام است. کابین از فضای سر و فضای پای خوبی نیز برخوردار است و علت آن هم طراحی خاص داشبورد است. پنل ابزار از آمپرهایی بزرگ و خوانا بهره می‌برد، یک نمایشگر مستطیل شکل نیز روی آن تعبیه شده است که اطلاعات مختلفی درباره موتور و وضعیت کامیون در اختیار راننده قرار می‌دهد. غربیلک فرمان نسبت به استانداردهای امروزی از مد افتاده به نظر می‌رسد ولی می‌توان برای راحتی و دسترسی بیشتر آن را تنظیم کرد. صندلی‌ها نیز قابل تنظیم هستند و علاوه بر این که بسیار راحت هستند، دید خوبی از اطراف در اختیار راننده و دیگر سرنشینان قرار می‌دهند.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

شیشه جلو و پنجره‌ها نیز بسیار بزرگ هستند و به افزایش دید کمک زیادی می‌کنند. آینه‌های جانبی بسیار بزرگ نیز دید خوبی از جاده در اختیار راننده می‌گذارند. کابین از محفظه‌های زیادی برای قرار دادن اسباب و اثاثیه برخوردار است، علاوه بر آن‌ها یک محفظه نیز در مرکز داشبورد قرار گرفته است. روی پنل درب‌ها و بالای سر راننده نیز محفظه‌هایی به چشم می‌خورند که بسیار کاربردی هستند. کامیون اینترنشنال Workstar به سیستم الکتریکی Diamond logic  مجهز است که بنا به کاربرد خاصی که از کامیون مورد انتظار است، قابل برنامه‌ریزی است. این سیستم را می‌توان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که در صورت بروز هرگونه اشکالی، از وارد آمدن خسارت به کامیون جلوگیری کند.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

این کامیون با چندین نوع موتور تولید می‌شود که عبارتند از: موتور MaxxForce DT، موتور MaxxForce9 ،موتور MaxxForce10، موتور MaxxForce 11 و موتور 13  MaxxForce. این موتورها می‌توانند در کنار گیربکسهای دستی، نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک Eaton-Fuller، UltraShift و یا Allison قرار بگیرد.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

موتور MaxxForce DT یک موتور شش سیلندر خطی است و به گونه‌ای طراحی شده است که سخت‌ترین شرایط را تحمل کند. این موتور قادر است حداکثر 300 اسب‌بخار نیرو و حدود 1,166 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند، این میزان از نیرو و گشتاور در دور موتور زیر 1300 دست یافتنی است. موتور MaxxForce 9 نیز یک موتور شش سیلندر است ولی عملکرد بالاتری دارد و می‌تواند 330 اسب‌بخار نیرو و حدود 1,288 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. موتور MaxxForce 10 نیز قادر است 330 اسب‌بخار نیرو و حدود1,559 گشتاور تولید کند. موتور MaxxForce 11 موتوری قوی است و بسیار نرم و آرام کار می‌کند. این موتور قادر است 390 اسب‌بخار نیرو و حدود 1,966 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. در نهایت نیز نوبت به قوی‌ترین موتور یعنی موتور MaxxForce 13 می‌رسد که قادر است حداکثر 500 اسب‌بخار نیرو و حدود 2,305 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و از پس هر کار دشواری بر بیاید. همگی این موتورها به همراه ترمز موتور Jacobs ارائه می‌شوند. این ترمز موتور الکترونیکی است و مصرف سوخت را به میزان قابل ملاحظه‌ای پایین می‌آورد.

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar

معرفی کشنده اینترنشنال Workstar


منبع

TopSpeed

برچسب : کامیون , کامیون اینترنشنال , کشنده , کشنده اینترنشنال Workstar






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
نازنین۱ 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
بهنام : به نظرم الان تا ۲ اردیبهشت و قسمتی از ۳ ام رو فاکتور کردند خود من هم ۲۹ ام هستم
علی : تااوماتپیش فروش نداشت فقط دستی پیش فروش بوداتومات فروش فوری بود😳
احمد x5 تیر ۱۴۰۴ اقساطی : آقایون کرمان موتور ممنونم میشیم یه پیگیری کنید واسی ثبت نامی های ۹۰ روزه، که به تأخیر افتادن
احمد x5 تیر ۱۴۰۴ اقساطی : ما که موعد تحویل ماشین ۹۰ روزه کاری رسیده ولی هنوز هیچ خبری نیست، انگاری ثبت نام ۹۰ روزه رو فعلا تحویل نمیدن،چطوری الان دوباره x5 ثبت نام ۹۰ روزه زده تو سایت
محمد me : دوستان کسی سهند اتوماتیک تیپ ۳ که به اصطلاح فول آپشن هستش رو تونسته این مدت تحویل بگیره یا کلا این ماشین وجود خارجی نداره و اردیبهشت خالی فروشی کردن؟؟؟؟
آرش : در پاسخ جی ال یعنی صبر کنی دعوتنامه جی میاد؟؟
تارا V4 : من هم با آقا مجید موافقم، اگه این اختلاف قیمت وجود نداشت این همه سال قرعه کشی شرکت نمی کردیم، زودتر از این حرف ها ماشین خریده بودیم
تارا V4 : بله کنسول بلندتر شده، من امیدوار بودم که مشکل پرتاب باد سیستم تهویه هم حل شده باشه، چون توی فیلم معرفی تارا توربو ادعا شد که حل شده، ولی مال من اینطوری نبود
محمد : دوستان ببخشیدمن جک s5نیوفیس ثبت نام داشتم اسفند۱۴۰۲با۳ماه تاخیرتحیول گرفتم ازهمون زمان هرچی زنگ میزنم میگن چشم اسمتون وولیست پرداختی هست ممنون میشم راهنماییم کنیداوناییکه خسارت ازین شرکت گرفتن به منم بگن
تجمع : کسانی که موافق تجمع هستن مثبت بزنن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : انشالله همه چیز درست میشه
علی : افزایش قیمت بنزین منتفی شد واردات خودرو اقتصادی افزایش یافته در نهایت ساینا دوگانه بشدت بی مشتری مونده و خریدار نداره تبدیل بزنید به تک سوز خودتون رو آلاف نکنید طمع پدر آدمو در میاره
سایپا : سود مشارکت تعلق نمیگیره فقط سهم تورمی تعلق میگیره
عرفانخان تبدیل به تک گانه : دیروز تکمیل وجه 3شهریور فاکتور شده.ما هم 17شهریوریم، اینطوری پیش بره حداقل 2هفته زمان میبره ما هم فاکتور بشیم.
ایزدیار اراک : دنا اتومات با رنگ مشکی کسی تحویل دی ماه فاکتور شده؟؟؟
در انتظار پلاک : مشکل سایپا اینه باید اول مجوز پلاک گزاری رو بگیره بعد فروش بزاره ولی فروش رو میزاره فاکتور میکنه بعد زنگ میزنی نمایندگی میندازه تقصیر راهور و شماره گزاری خب لامصب اول مجوز بگیر بعد فروش بزار بعد وانت که سواری نیست باریه ینی طرف برای امرار معاش و نون در اوردن میخره حداقل اینارو اذیت نکن
عرفان : منم 21 مهرم اتومات تیتانیوم فاکتور نشدم
احمد : سلام 207 تحویل مهر هستم مابه التفاوت دوتا بود دوهفته پیش دادم تحویل 30مهر پیش فروش هنوز فاکتور نشده
دی ماه اپشنال : 30مهر
207 تحویلی مرداد : اره بخدا هنوز تحویل نگرفتم همینجوری واسه خودش روی درحال فاکتور میچرخه