مقایسه کشنده های اکتروس  و FH16 

مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16

مرسدس بنز و ولوو از دیرباز در زمینه کامیون و کشنده با یکدیگر رقابت تنگاتنگی داشته اند. با ما همراه شوید تا به نظاره زورآزمایی این دو رقیب دیرینه بنشینیم. مرسدس بنز اکتروس که لقب کامیون سال 2012 را به خود اختصاص داد، این بار با طیف وسیعی از امکانات پا به میدان گذاشته است تا قدرت دیرینه و مهندسی بدون نقص آلمانی ها را به رخ رقبا بکشد. اکتروس جدید با 5 کابین مختلف ارائه می شود که بسته به نوع کاربری، مالک می تواند گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کند.

مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16

کابین موسوم به GigaSpace دارای 2.13 متر فضای سر در داخل و 50 لیتر حجم بیش تر از کابین MegaSpace است. این کشنده جدید مجهز به موتور توربودیزل 12.8 لیتری می باشد که توانایی تولید 510 اسب بخار نیرو را دارد. گیربکس موسوم به Powershift 3 که 12 سرعته است، به خوبی از پس این جثه بزرگ برمی آید. در داخل کابین نیز با لیست کاملی از امکانات رفاهی مواجه می شوید که از میان آن ها می توان به: دو تخت خواب بزرگ که با استفاده از فلز کروم و آلومینیوم در برخی از قسمت ها، علاوه بر راحتی، زیبا نیز هستند، در کنار مواردی از قبیل یخچال داخل کابین، صندلی قابل تنظیم در چند جهت، غربیلک فرمان با دکمه های کنترلی، نورپردازی LED داخل کابین، تهویه مطبوع، محل قرارگیری نوت بوک، میزهای تاشو، بلوتوث، شارژر موبایل و رادیو و پخش سی دی اشاره کرد.

مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16

قیمت پایه این اکتروس جدید 82,652 پوند انگلیس می باشد که مبلغ آپشن های سفارشی نیز به قیمت پایه افزوده می شود. ریتاردر به مبلغ 3,719 پوند، صندلی راننده مجهز به تهویه 452 پوند، تهویه مطبوع اتوماتیک 2,052 پوند، بادگیر 3,480 پوند، مسیریاب ماهواره ای 963 پوند، چراخ های زنون 793 پوند و رینگ های آلومینیومی 2,366 پوند، در لیست امکاناتی می باشند که با پرداخت مبلغ اضافی قابل سفارش هستند.

مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16

کابین GigaSpace بزرگ تر از سایر کابین ها می باشد که برای ورود به داخل آن باید 4 پله را زیر پا بگذارید. کیفیت بالای کابین به وضوح مشهود است. محفظه های نگهداری وسائل بسیار جادار است و با در نظر گرفتن مسطح بودن کف کابین، به راحتی می توان از حداقل فضا استفاده بهینه کرد. در بالای تخت نیز ساعت، چراغ مطالعه، دکمه های تهویه مطبوع و لوازم رفاهی دیگری به چشم می خورد. تودوزی به رنگ بژ کمی برای نظافت، راننده را دچار مشکل می کند ولی نمای زیبایی به کابین می دهد. صندلی های مرسدس بنز بدن را به خوبی در خود جای داده و حفاظت می کند.

مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16

نمایشگر راننده با رزولوشن بالا به راحتی قابل استفاده می باشد و سیستم تهویه مطبوع و بخاری درجا نیز از طریق دکمه های روی کنسول وسط در دسترس راننده می باشند. ریزه کاری های زیادی در این کشنده وجود دارد که بسیار کاربردی هستند و از میان آن ها می توان به میزهای کشویی و قفسه های مختلف داشبورد اشاره کرد. آفتاب گیر نیز به راحتی توسط یک دکمه بالا و پایین می رود.

مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16

در مقابل ولوو FH16 را می بینیم که جایگاه خوبی در میان کشنده ها دارد. این کامیون موفق با این که بارها فیس لیفت شده، همچنان اصالت خود را حفظ نموده است. بزرگ ترین مدرک که جدید بودن این ولوو را گواهی می کند ستون کنار شیشه جلو (ستون A) است که حالت عمودتری گرفته است. البته تمام تغیرات به همین مورد ختم نمی شود و موارد دیگری نیز دستخوش تغییر گردیده اند که از مهم ترین آن ها می توان به افزایش فضای کلی داخل کابین اشاره کرد که این مورد مدیون طراحی جدید است.

مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16

این درحالی است که نام گذاری کابین های مختلف این کشنده مانند سابق می باشد و حجم کلی آن ها با یکدیگر متفاوت است. برای مثال کابین موسوم به Globetrotter جدید به بزرگی Globetrotter XL قدیمی می باشد. موتور توبودیزل این کشنده 16.1 لیتری با توان تولید 750 اسب بخار نیرو است. گیربکس نیز 12 سرعته با کد AT03512D است که بسیار کارآمد و دقیق است. کابین Globetrotter XL با پکیج مخصوص راننده مجهز به یک تخت خواب، مایکروویو، تلویزیون LCD، یخچال داخل کابین و کیت تجهیزات امدادی و حفاظتی می باشد.

مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16

قیمت پایه این کامیون 132,540 پوند می باشد که با سفارش امکانات رفاهی اضافی، قیمت هریک از آن ها به مبلغ پایه افزوده می شود. پکیج امکانات رفاهی موسوم به Drive 16+ با قیمت 700 پوند، یک تخت خواب به اضافه پکیج لوازم زندگی 3,600 پوند، کیت بادگیر 1,650 پوند، ترمز موتور ولوو پلاس 1,950 پوند و رینگ های آلومینیومی 2,800 پوند از جمله امکانات قابل سفارش برای این سوئدی کهنه کار است.

مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16

در داخل کشنده ولوو که مدل Special Edition این کابین است، امکانات رفاهی و کاربردی بسیاری به چشم می خورد. ورود به کابین از طریق 3 پله امکان پذیر است. درب راننده که شعاع باز شدن آن کم تر از حد انتظار است، ورود فردی با عرض شانه پهن تر را کمی با مشکل مواجه می کند. موقعیت قرارگیری در صندلی راننده با هرجثه ای که باشید خوب و بسیار راحت است. طراحی داشبورد ساده و کاربردی است و صفحه نمایش راننده اطلاعات را بسیار واضح و خوانا به نمایش می گذارد. استفاده از موس روی غربیلک فرمان نیاز به کمی زمان دارد تا به آن عادت کنید ولی بسیار کاربردی و مفید است و البته نباید از ترمز الکترونیکی که برای اولین بار بر روی یک کامیون نصب شده است غافل شد.

مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16

در کابین این کشنده که تنها یک تخت خواب دارد، از حداقل فضا استفاده بهینه گردیده است. البته در فضای کف، سوئدی ها به اندازه کافی سخاوت به خرج نداده و اگر پای شما برهنه باشد، باید به برخورد انگشت شصت خود به اطراف کمی عادت کنید! در خاتمه باید ذکر کنیم که رقابت این دو حریف قدر به پایان رسیده و باید منتظر نظر داوران که خود شما هستید نشست. البته قبل از آن که نظر خود را اعلام کنید، توجه شما را به جدول امتیاز دهی زیر جلب می کنیم: 

موارد بررسی شده بنز اکتروس ولوو FH16 
سهولت دسترسی به کابین 7.5 6
کیفیت ساخت 8.5 8
موقعیت راننده 9 9.5
چیدمان دکمه های کنترلی 8 8
راحتی صندلی 9 9
حجم فضای نگهداری اشیا 9 9.5
سهولت دسترسی به عقب کابین و تخت خواب 8.5 8
کیفیت و راحتی تخت خواب 8 8.5
راحتی کلی راننده و طراحی کلی کابین 8.5 9
نظر کارشناسان مجله Truck & Driver 9 9
مجموع امتیازات 85 84.5

منبع

مجله چاپی Truck & Driver

برچسب : کشنده , اکتروس , ولوو , fh16






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

772 نظر

amin volvo.scania
1

ملت یه جوری میگن مصرف و استهلاک fh بالاست که انگار fh در هر صد کیلو متر 100 لیتر میسوزونه اما بنز 20 لیتر . ما 4 ساله هم fh 480 داریم هم Scania سری r440 هر دو تاشون یه مصرف دارن در ضمن ما تا حالا یه ریال خرج fh بغیر گازوئیل و روغن و لاستیک نکردیم...
16:11  1394/03/21
گزارش
پاسخ دادن
امید. مهندس
1

اینجا مریوان ،پایانه مرز بین،المللی باشماغ،روزانه بیش از از سه هزار کامیون ترخیص و وارد می شن،ماشین های عراقی ها ،کمپلت ولوو هستش،اخه اکتروس در هوای گرم حالش بد میشه،اب لیمو هم بهش دادیم ولی باز واشر سر سلندرش سوسول تشریف دارن
بعدشم ،کدوم یک از شما یه اکسور با کشنده‌ی کمر شکن دیدین؟
نیست ،چون در حد کمر شکن نیس
بعدشم ما ایرانیا باید به هوو افتخار کنیم، اخه ساخت کشور عزیز چین خودمون هستش،چین بابای ماست،چین عزیز ماست
اخه چیکار به علم المان و وسوءید دارید،یه نگا به کاویان خودمون بندازیم بعد حرف بزنیم، وللااا
14:30  1394/03/13
گزارش
پاسخ دادن
ابوالفضل تریلی
0

با تشکر از نظر همه دوستان من خودم همه جد در جدم از مک تا حالا شوفر کامیون بودیم به قول پدر بزرگ خدا بیا مرزم بنز مثل نهنگ می ما نه تو جاده بابا اکسورم نوه بنز با این تفا سیر هیچی اسکانیا نمی شه با تشکر
00:16  1394/03/11
گزارش
پاسخ دادن
عادل
9

ولوو FH16 750 به عنوان بهترین کشنده ی بین المللی سال 2014 انتخاب شده است. ولوو اف هاش یک رقیب بزرگی به اسم بنز اکتروس دارد .بنز اکتروس که عنوان بهترین کشنده ی سال 2012 انتخواب شد ولی در رقابت با ولوو کمی عقب مانده است.
ولوو اف هاش از نظر قدرت سرعت و امنیت در جهان مشابه ندارد ولوو اف هاش با چند کابین مختلف به بازار آمده که بهترین کابینش کابین 2013 است که مجهز به سیستم شیشه ی ضد بخار ،اشعه مه شکن ،تلویزیون و بخاری و کولر و یخچال و حتی ماکروفر و اجاق گاز است .

موتور 8سیلندرش اجازه میدهد که 750 اسب بخار تولید کند که 25 تن الی 30 تن بارا خیلی راحت حمل و نقل کند.
14:02  1394/02/17
گزارش
پاسخ دادن
رضا
17

بابا جون.. قيمتارو مقايسه كن اگه درست ذكر كرده باشن آكتروس 82652 پوند انگليس و ولوو 132540 پوند (البته ذكر نشده پوند انگليس).... خوب معلومه ديگه ... اين كه مقايسه نداره آكتروس با 62 درصد قيمت ولوو امتيازش شده 85 و ولوو 84.5
15:27  1394/01/31
گزارش
پاسخ دادن
بابک
4

هم بنز خوبه و هم ولوو. هرکدوم هم یه عیبایی دارن و هرکدوم هم یه خصوصیات بارزی .ولوو همیشه پرقدرت و خوشدست بوده در همه نسلها.و خدمات بعد از فروش ولوو در سراسر دنیا عالی هستش.جوری که همیشه با ورود یه کامیون یا اتوبوس جدید لوازم یدکی اون در بازار موجوده.بازار دست دوم هردو برند هم خوب هستش.اما در بحث کشنده خصوصا بازار ایران ولوو طرفدار بیشتری داره.جور که در حدود ابان و اذر93 به علت کمبود ولوو اف اچ صفر کیلومتر در بازار .مدلهای مربوط به اوایل 92 یا اواخر 91 تا حدود900میلیون در بازار ایران رسید.در حالی که بنز حدود چند سال مدل صفر نداره اما اسکانیا ار420و ایویکو در حدود 680 میلیون بیشتر نشد اونم صفر کیلومتر.کامیونهای بنز هم همیشه در پایین بودن استهلاک معروفن .اما گرم کردن در تابستون همیشه در بنز وجود داشته .حتی اسکانیا هم این مشکل رو داره.ولی ولوو هرگز
23:12  1394/01/19
گزارش
پاسخ دادن
ali reza
1

به نظر من بنز حرف اول رو میزنه مخصوصا کامیون های اتگو
16:04  1394/01/12
گزارش
پاسخ دادن
هادی
0

سلام..بنظر من یکی از دلایل محبوبتر بودن کامیونهای بنز نسبت به ولوو در ایران سادگی و کم خرجیه کامیونهای بنز هست.ضمنا شاسی و زیربندیه بنز قابل مقایسه با هیچ کامیون دیگری نیست.اما باید قبول کنیم کامیونهای ولوو همواره قویتر و سریعتر هستند
19:37  1394/04/09

گزارش
V8
4

عزیزان هر ماشینی بالاخره خوبی ها وبدی های خودشو داره من خودم راننده ماشین سنگین هستم از نظر کم استهلاک بودن هیچ ماشینی به بنز نمیرسه در ضمن اون دوستی که گفته شتاب اف هاش 480 عالی و وحشتناک هست یه بار بره پشت اسکانیا R420 بشینه اونوقت میفهمه شتاب وحشتناک یعنی چی ولوو هم ماشین خوبیه ولی استهلاکش تو ایران بالاست در کل با احترام به نظرات دوستان و تجربه شخصی من مرسدس بنز اکتروس رو بیشتر از ولوو اف هاش قبول دارم
19:36  1394/01/08
گزارش
پاسخ دادن
لوازم یدکی اسپادانا
1

دوستان محترم و عزیز
من خیلی از کار کرد ماشین های سنگین تجربه ای ندارم و نمی دونم کدوم بهتره ولی از دوستمون saeed_r7 خواهش میکنم حتما شماره دوستشون که آکسورش را با 40 میلیون تومان تعمیر اساسی کرده به من بدن تا لوازم آکسور را من بهشون بفروشم.
ما لوازم فروشی داریم. اگه از این مبلغ 5 میلیون تومان را اجرت بگیریم ما رینگ و پیستون و یاتاقان و کارتر و سیلندر و سر سیلندر سوپاپ و همه مخلفات را به 35 میلیون تومان بهشون بفروشیم.
در ضمن موتور آکسور کامل430 اسب (o-457) هم دارم موتور 355 هم دارم(350 اسب)
خلاصه کاش یه مشتری اینجوری هم به پست ما بخوره.
حالا بنز بهتره یا ولوو ؟ هرچی شما بگی اصلا من بی سواد بی سواد پور سانت شما هم محفوظه.
اصفهان شاهپور اول تکنو بنز اسپادانا
از نایین لوازم یدکی افشاری هم می تونی بگیری. به هر حال ما در خدمتیم
23:34  1393/11/22
گزارش
پاسخ دادن
akbar
5

ملت حرفایی میزنن آدم خندش میگیره یکی میگه گیربکس fh از نوع zf آ لمان هستش یکی دیگه میگه fh اشغاله حالا جالب اینجاست مدیر خط مونتاژ actros اخیرا در اظهار نظر جالبی کامیونهای کمپانی volvo رو بهترین ماشینای دنیا توصیف کرده ورقابت اصلی رو بین بنز و ولوو دونسته
22:45  1393/11/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسین 125
4

اولا همونطور که دوستامون گفتند مقایسه این دو تا ماشین کار درستی نیست چون کلاسشون با هم فرق دارن
ولی در مورد بنز اینرو بگم که من راننده آتش نشانی هستم و ماشین ها مختلفی رو نشستم .ماشینی که دستم هست Atego 1325 F سلطان ماشین سنگیناست فقط سری جدید دنده اتوماتش به خوبی دنده دستیش نیست با این حال از بنز هم اصطهلاک تر نیست هر جوری باهاش رفتار کنی باز کم نمی یاره
یک بار یکی از همکار با fh12 دنده معکوس اشتباه داد گیربکس کلا تعطیل شد همونجا موند
ولی بنز هر قدر هم باهش بد رفتار کنی باز وفادار
19:32  1393/11/21
گزارش
پاسخ دادن
وحید
2

داداش با چه مدرکی نوشتی گیربکس تولیدی ولوو زیر نظر ZF هست؟؟؟ حرفتو ثابت کن.
من شنیدم ولوو مشکل خنک کردن روغن داره تو جنوب فشار روغن میره بالا اونایی که تجربه رانندگی دارن راهنمایی کنن این حرف طرفداران بنز راجب ولوو درسته یا غلط
15:15  1393/11/21
گزارش
پاسخ دادن
جاوید شیخی نسب
5

سلام حرف اول دنیارو مرسدس میزنه لطفا کسایی که میگن شتاب اف اچ گیربکسش تحت نظر zfالمان هست پس فقط بنز المان
15:32  1393/11/17
گزارش
پاسخ دادن
پرشین
3

باسلام خدمت دوستان عزیز اف هاش 480 حرف نداره ازهرکی بپرسیدبهتون میگه چرا480 ادموجذب میکنه بیشتربه خاطرطراحی بدنه وشتاب وحشتناکشه .
21:51  1393/10/24
گزارش
پاسخ دادن
ali
1

دیگه حرف کامل را اقا امیر محمد زد
18:15  1393/10/20
گزارش
پاسخ دادن
محمدیوسف احمدی
4

ببین داش ولوو اشغال هست بنز با همین موتورش ولوو را له میکنه داش
16:15  1393/10/11
گزارش
پاسخ دادن
علی
2

محمد درست میگه من خودم تو روزنامه ی امریکا دیدم این دو ماشین رو تو روزنامه نوشته بود ند دیدم که بنز قدرتمند تر از fh هست حالا گین که بنز اشفاله خودتون رو مسخره میکنید
13:56  1393/10/20

گزارش
امیرمحمد
1

سلام بنده 12سال است که راننده هستم وفعلا ماشینی که روش رانندگی می کنم ولوواف ام13 می باشد اگر ازنظر قدرت حساب کنید ماشین های الان زیادفرقی باهم نمی کنند ولی مسلما ولووازقدرتی بهتری بهره می برد ولی ازلحاظ استهلاک وهزینه ها بنز خیلی بهترازولوومی باشد واگرراننده ای می خواهد که واقعا کارکند نظرمن روبنز چون ولووتازمانی که سالم ویرحال می باشد خوب است اگریک راننده ناشی باولوورانندگی کند یک خرجسربه فلک کشیده ری دستشان خواهدگذاشت ولی بنز به این صورت نیست نظرمن بیشترروی بنزمی باشدچون که واقعا توسواری وکامیون های این کمپانی رودست ندارد ونکته یدیگری که بعضی ازدوستان گفتند که ولووفروشش بهترمی باشدبگویم که شرکت بنزبدلیل تحریم هادیگربه ایران خودرویی ادرنکردتامبادا بازار خودرا درغرب واروپا ازدست بدهدباتشکرخدانگهدترتان
08:28  1393/09/30
گزارش
پاسخ دادن
عبد
3

سلام
دعوا نكنيد ديگه به زور ك نيست بنز يه چيز ديگه ست
سلام سالار (بنز )
20:27  1393/09/20
گزارش
پاسخ دادن
akbar
1

اگه به زور نیست چرا ولوو یه چیز ذیگه ای نیست؟
21:27  1393/09/21

گزارش
حسن
3

با سلام. صنعت خودروسازي آلمان يك سرو گردن بالاتره چه بنزيني چه ديزل يك ضرب المثل هست كه ميگه "بنز ميگه من رهبرم ولوو ميگه من راهورم راه بده تا برم"
13:45  1393/09/17
گزارش
پاسخ دادن
akbar
2

آقا الکی حرف نزن fh (البته اگه مدل های چینی توی ایران نباشه) خیلی از بنز سرتره و بنز باید پیش پاش لنگ بندازه.
21:55  1393/09/18

گزارش
علی
3

داداش معافقم خیلی باهالی بنز ی چیز دیگست
12:51  1393/12/20

گزارش
امیر حسین
2

با توجه به اینکه شغلم در ارتباط با رانندگان ماشین های سنگین هست میتونم بگم که اکثر رانندگان ولوو رو ترجیح میدن و میگن بنز راننده رو پیر میکنه,تو همین تست هم در آیتم راحتی راننده ولوو نمره بالاتری آورده,در عوض از کم خرجی بنز تعریف میکنن
17:37  1393/09/16
گزارش
پاسخ دادن
ابراهیم
2

سلام.دقیقا همینه.اگه به کسوت و تجربه باشه پدر بنده 32 سال راننده پایه یک بودن و بازنشسته شدن.هم با ماک و وایت و اینترناش رانندگی کردن و هم با بنز و ولوو. به صرفه ترین کامیون برای راننده ولوو هست.بنز بنزی که دوستان میکنن اون بنز ده تن 1921 زپرتیه که لوازمش ارزونه وگرنه قیمت لوازم ماشینهای نسل جدید در یک حده.که اگه بخوایم مقایسه کنیم ولوو توی جاده مردونگیشو ثابت کرده و سربالاییها رو بدون سوسول بازی میره بالا.اگر هم بخوایم قدیمیهاشونو مقایسه کنیم که بنز کلا باید بره بوق بزنه.شاه توی بنزهای قدیمی که ماینر(مایلر) باشه جلوی N12ولوو باید لنگ بندازه.1921 و 2124 که اصلا حرفی برای گفتن ندارن.در کل ولوو توی کامیون بالاتر از بنز بوده و اون دوستی که گفته توی سواری بنز اوله بره مطالعه کنه سواری استیشن ولوو چند ساله بی رقیبه.یا حق
16:24  1394/03/21

گزارش
محمد
0

سلام دوستان بزرگوار من 20 سالم هست اول از هر چیزی باید ازتون تشکر کنم بخاطر این نظرات و مقایسه هایی که انجام داداین من اصلا فکر نمیکردم که راننده های ایرانی اینقدر انلاین و به روز باشن واقعا مننونم ازتون. دوم قصد جسارت ندارم اما همون طور که شاهدین ادبیات رانندگان ایران البته نه همشون واقعا افتضاح و زننده هست که در شان کشوری با اصلت و فرهنگ دیرینه چون ایران نیست من نژاد پرست نیستم اما نژاد ما و المان به هم خیلی نزدیک هست ما هر دو اریایی هستیم.از این حرفا بگزریم من خودم تجربه رانندگی چندانی رو ندارم و قصد راننده شدن هم ندارم اما پدر من الان 53سالشه و از 14سالگی راننده شده اما خوب من توی ماشین های سنگین بزرگ شدم و یه چیزای از این ماشینا میفهمم که خلاف خاسته پدرم هست چون به نظر اون رانندگی شغل خوبی نیست دلایلش دیگه بماند
12:27  1393/09/16
گزارش
پاسخ دادن
هادی ولوو
3

من عاشق ولووم انقد که حاضرم زنگی مو بدم
19:29  1393/09/14
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

ولوو اگر یه زمانی خراب بشه دیگه درست شدنش سخته
11:31  1394/01/10

گزارش
FH
1

موقع نوشتن اشتباه شده
تسمه دینام fh480 قیمت 185هزار تومان مارک appllcable شماره 8pk 1537
خدانگهدار دوستان
18:19  1393/09/10
گزارش
پاسخ دادن
FH
1

برای آخرین با هم مینویسم با این جملات و کلمات نمیتوانید بنز را بهتر از اف هاش جلوه بدید اف هاش واقعا برترین هست سعید هم گفت از آمار فروشش هم معلومه از ساعت 7 تا 7/20 دقیقه 400 تا اف هاش ثبت نام شد
به درود دوستان
20:48  1393/09/07
گزارش
پاسخ دادن
اکتروسmp4
2

سلام.ببخشید ایناحرف نیست حقیقته ,حقیقت هم تلخ بنز تاهست سروراف هاشه اینا همه واسه اینه که اف هاش مالی نیست.
13:25  1394/01/10

گزارش
FH
0

سلام خدمت همه دوستان
من قصد نداشتم توی این سایت وان کار به خصوص توی این مقایسه نظری بدهم.با وجود اینکه سرم واقعا شلوغ هست اما بخاطر علاقه وتجربه رانندگی که دارم بادلیل ومنطق از ولوو واف هاش دفاع کردم وبرتری آن راثابت کردم اما بعضی ها مثل گل آقا که نه تنها حرفی برای گفتن در این بحث ندارد اومده و به من... نوشته. من از مدیر وان کار در عجبم همچین نظری را که واقعا نامحترمانه است را گذاشته روی سایت شاید... دوستان من بی کار وعلاف نیستم قبلا هم گفتم 14ساله رانندم این سایت را هم بخاطر علاقه و میشود گفت روحیه نظراتی دادم میبینم به مزاج بعضی ها که روی هوا نظریه میدهن خوش نیامد. تعجب نکنید جهان سوم هست پیش میاد ولی حیف که نمیشود جواب محکمی به اون حرفا بنویسم توی سایت میشود نامحترمانه والا میدونم چه جوابی وکلماتی بنویسم، بگذریم از این حرفها.
در آخرین نظر که مینویسم آقای فاتح طه زاده سوال پرسیده جوابش را مینویسم فکر نکند از بحث فنی سر در نمیارم
تسمه تایم fh480 قیمت 185هزار تومان مارک appllcable شماره 8pk 1537
20:35  1393/09/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: saeed_r7
0

ول كن داداش از اين حرفاي بيخودي تو همچين بحثايي زياد ديده ميشه
مهم اينه كه خودت راننده اي و ميدوني كاميون يعني چي و فنيش چي
هر كي از كاميون يه چيزايي شنيده اوده تو سايت داره نظر ميده
ولش كن داداش!
اينكه الآن راننده جماعت ميدونه 400 تا fh تو عرض 20 دقيقه بفروش رفت يعني چي؟
والا من الآن تو چنتا نمايشگاه كشور داف و مرسدس و رنوهاي وارداتي رو ميبينم كه بيشتر از 2 ماهه دارن خاك ميخورن
كاش يه راننده بود و تخصصي بحث ميكرد نه مثل بعضي ها كه بياد از گشتاور و rpm و بنويسه!
فني مثلا از كاركرد موتور و پمپ باد و شاسي و ديفرانسيل و ريش و سوپاپ و اينا يه چيزايي بدونه تا بگم برتري fh يعني چي.
ضمننا به اون طرفدارهاي راننده نماي بنز عرض كنم هفته پيش يكي از راننده ها آكسورش رو تقريب با 40 ميليون تعمير اساسي كرد
باورتون ميشه 40 ميليون!!!
پول يه پژو پارس!
ميگين نه برين تحقيق كنين.
اينه كاميون كم استهلاك شما
حالا باز آكسور خيلي بهتر از آكتروسه كه اقلا موتورش خطيه
واي به حال تعمير موتور خورجيني!
21:26  1393/09/07

گزارش
کاربر: saeed_r7
0

آقاي عبد اينو مطمئن باش هركي ميگه راننده دين و ايمون نداره خودش اونقد بي دينو ايمون هست كه همچين ادعايي ميكنه
من اون پايين هم مفصل در اين باره كامنت گذاشتم و ارزش راننده ها رو توضيح دادم.
و گفتم كه زندگي همه ما يه جورايي به حركت چرخهاي همين كاميونها وابستست و اگه صنعت حمل و نقل بايسته ممكنه خيلي ها حتي بميرن!
اما همون كارمندي كه ميشينه يه حرف مزخرف درباره راننده ها ميزنه بود و نبود شغلش فرقي به حال مردم نداره!
ارزش راننده ها 30 يا 40 سال پيش به قدري بود كه گرفتن گواهينامه پايه 1 برا يكي مثل گرفتن مدرك دكترا بوده و به قول بابام وقتي كسي كاميون 6 دانگ داشت انگار صاحب يه روستا بود اما الآن كه انواع بي فرهنگ بازيها تو كشور عزيزمون!! مد شده! انتظار همين حرفاي بيخودي هم هست
البته تو كشورهاي پيشرفته و با فرهنگ هنوزم ارزش راننده ها رو اونطوري كه بايد به جا ميارن.
14:26  1393/09/07
گزارش
پاسخ دادن
عبد
2

آقا سعید سلام البته خدمت همه دوستان سلام
قبول دارم گواهینامه و ماشین دار بودن ارزش داشت چون کار هر کسی نیست نه اینکه ادعایی باشه منظورم اینه که هرکی یه توانایی ای داره - همین هوو بدبخت هم اگه باهاش خوب تا کنی بهت نون میده ولی با 5 میلیون فروختن و به قولی مردم پرایدشون رو فروختن و تریلی خریدن - یه تعداد راننده های کم نجربه و بی تجربه ریختن تو جاده ها و اون همه تصادف درست کردن - ولی در کل تو این محیط ها تجربیات و اطلاعات بهم بدید نه اینکه به رخ هم بکشید - هر کسی یه نکته بگه اون وقت همه مون 10 تا نکته یاد میگیریم - عشق است همه مشتیا
10:19  1393/09/08

گزارش
عبد
2

راستی رفقا جدای از بحث فنی تا حالا به این فکر کردید یه راننده ک 400-500 میلیون پول ماشین میده داره 100تا 200 میلیون به اقتصاد کشور کمک میکنه ؟
جدای از مالیات و ...
کو معرفت و انصاف کو تشکر و ارزش قائل شدن ؟
ای این دل پره بدجورم پره - در پناه حق
13:23  1393/09/07
گزارش
پاسخ دادن
علي آقا
1

راننده های کامیون اکثرا کارشون درسته اما امان از دست راننده های اتوبوس.
20:59  1393/10/20

گزارش
عبد
1

سلام مجدد
شنیدید که میگن هیچ وقت تو شتاب اولیه با fh کلکل نکنید از طرفی در مورد بنز میگن ماشین نون بده ایه - حالا بستگی داره دنبال چی باشی ؟
نون در بیاری یا ماشین بازی کنی - هزینه تعمیرات . خوابیدن ماشین - تازه رفقا باید 300 - 400 میلیون بدی و آواره جاده ها شی - نه خونه ای نه خانواده ای تازه آخرشم بگن راننده دین و ایمون نداره - کجا انصاف هست نمیگن این راننده داره کالای مردم رو جابجا میکنه زحمت کشه بهش احترام بزاریم
13:16  1393/09/07
گزارش
پاسخ دادن
عبد
1

سلام به دوستان
آکتروس و اف هاش تقریبا هم زمان اومدن تو بازار ایران - با اینکه آکتروس بهتر به نظر میومد ولی اف هاش بیشتر وارد شد (شایدم تبلیغات بیشتری شد) تا حالا تو جاده شده راننده بنز به ولوو کمک نکنه و بگه به من چه یا به عکس - راننده ها با هم دعوایی ندارن سلیقه و قدرت خریدشون با هم فرق میکنه
13:10  1393/09/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: saeed_r7
1

حالا يه طرفدار افراطي و غير فني بنز پيدا بشه بگه دوام 1924 يه چيز ديگست!
اگه بحث دوامه لطفا برين قيمت fh هاي دست دوم رو با بنزهاي دست دوم هم مدل مقايسه كنين
ميدونين من كمتر ديگه تو بحث شركت ميكنم چون يه سري افراد غير فني وارد بحث شدن كه از كاميون فقط يه چيزايي شنيدن يا يه سري به دروغ ميگن ما اكتروس داريم به 3 تا fh عوضش نميكنيم يا بازم به دروغ ميگن ما fh داشتيم حالا فروختيم اكسور خريديم و ازش راضي هستيم!
يا اصلا كي ميدونه شايد يكي با اسمهاي مختلف چنتا كامنت براي طرفداري از بنز گذاشته ... ه... ! واقعا اكه!!
فقط وضع فروش ولوو رو گفتم تا اون طرفدارهاي راننده نماي بنز بدونن كه محبوبيت ولوو تو چه سطحي قرارا داره و اين محبوبيت با نظر هاي الكي خدشه دار نميشه!
-اونايي كه تو كارن ميدونن من چي ميگم .

20:10  1393/09/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: saeed_r7
2

اينكه انواع كاميونهاي داف يا مرسدس يا رنوهاي وارداتي تو نمايشگاههاي كشور دارن خاك ميخورن اما به محض اعلام پيش فروش ولوو fh500 تو عرض 20 دقيقه ظرفيت تكميل ميشه و 50 ميليون منفعت به حواله كسايي كه تونستن ثبت نام كنن داده ميشه اونم تو شرايطي كه حد اقل 100 ميليون گرونتر از كاميونهاي مذكوره نشون دهنده اينه كه اعتماد راننده ها به كاميونهاي ولوو غير قابل توصيفه! و در عوض اعتماد چنداني به هيچكدوم از كشنده هاي ديگه ندارن
(400 تا كاميون تو عرض كمتر از 20 دقيقه به فروش رفت!)
كجان طرفدارهاي افراطي بنز ؟!
اين وضعيت تو كشورهاي ديگه هم حداقل در مورد نسل جديد ولوو fh به همين شكله
كي بنز يا رنو يا داف يا مان جديد رو ديده ؟ اما من خودم چندين بار ولوو fh جديد رو ديدم و بايد اعتراف كنم ديدار اين كشنده مثل رويا بود برام!
ولوو مخصوصا تو نسل جديد خيلي فاصله رو با رقبا زياد كرده طوري كه اونها هم سر تعظيم مقابل تواناييهاي اين كشنده فرود آوردن!
زمان زيادي نمونده تا عيد اين كشنده ها رو تو جاده ها خواهيم ديد و ميبينين كه منظور من از فاصله چيه!

20:00  1393/09/03
گزارش
پاسخ دادن
فاتح طه زاده
1

خیلی عالیه فقط خواهشا درصورت امکان شماره تسمه های FH را برام بنویسید.
20:03  1393/08/30
گزارش
پاسخ دادن
akbar
2

ماشین همه چیز تمام فقط FH البته actros هم خوبه ولی FH و به طور کلی کامیون های volvo یه چیز دیگه هستن در ضمن قبل از اینکه شرکت مرسدس بخواد سیستم خودران رو ماشیناش بذاره VOLVO تمامی این مراحل رو طی کرده بود
23:27  1393/08/25
گزارش
پاسخ دادن
صابر 1843
2

ماشین یه تیکه اهن چه ولوو چه بنز راننده باید راننده باشه.بای
14:39  1393/08/21
گزارش
پاسخ دادن
صابر 1843
3

من که نمیتونم بین بچه هام فرقی بزارم بنز ولوو ماک و... شماهم فرق نزارین لطفا.
10:00  1393/08/24

گزارش
کاربر: saeed_r7
1

م‍ژدگونيتو بذار به حساب آقاي سالارتروس!!!!
خسته نباشي!
تازه همچين خبري رو ديدي؟
چي فكر كردي ؟ فكر كردي مثلا بنز اونقد پيشرفت كرده كه ميتونه همچين كارايي بكنه و ديگران مبهوت بمونن؟!
داداش ولوو 2 سال پيش وعده ساخت كاميونهاي بدون سرنشين رو تا سال 2020 داده و اين كارم 2 سال پيش تست كرده و جواب داده.
10:53  1393/08/21
گزارش
پاسخ دادن
بابک رضایی
1

قیمت اکسور 2012چقدر است
21:17  1393/08/20
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد طهماسبی
0

حدودا 550 میلیون
23:23  1394/07/10

گزارش
FH
4

با سلام خدمت همه دوستان
اقای گل اقا اگر منظورتون من هستم جواب حرفتان اینجا نمیشود بنویسم میگن نا محترمانه است روی سایت نمیگذرند ولی همین را بگم که اینجا جای این حرفای مسخره و مسخره بازی نیست نوشتی. منم از سال 80 راننده کامیونم بی کار نیستم برای تفنن هر از گاهی سر میزنم بحث تخصصی میشود شما که سرت توی کار نیست سر در نمیاری اینجا نظر نده من نه با شما شوخی دارم نه با هیچ کس دیگری شاید هم یکی از همینایی که باهاشون بحث کردم کم اورده دلش پره اسمش را عوض کرده رو اورده به این چرندیات شما برو با این طنزیات تان خوش باش من اینجا بحث کاملا جدی وواقعی میکنم چون شغلم هست هر سوالی هم بپرسن جواب میدم مشکلی نیست نه عصبی هستم نه با کسی دعوا دارم قبلا هم گفتم.
خدمت اقا مجید عرض کنم که میشود شما چند تا از اون قطعه ی اف هاش که ایران تولید میکند را نام ببری؟؟؟؟؟!!
ایران توی مونتاژ اف هاش داره کشنده را تخریب میکند براش قطع بزند ان هم با کیفیت عالی!!!! نمیدانم منظورتان چیه ولی ایران در حد و قواره این حرفا نیست داداش تو تولید قطعه پراید مانده بیاد برای اف هاش قطعه بزنه به حق حرفای نشنیده!!!!
12:21  1393/08/09
گزارش
پاسخ دادن
آکتروس = سالارتروس
3

دوست عزیز اف هاش رقیب خوبی واسه بنز هست ولی بنز یه چیز دیگه ایه
و اینکه شرکت بنز آکتروس بدون راننده ساخته میدونی یعنی چی؟؟؟؟؟!!!!!
یعنی مرگ FH
20:58  1393/08/15

گزارش
مجید
1

سلام یه چیز مهمه
قطعاتی که ساخت داخل هست و تو گشور عزیزمون تولید میشه استفاده کنید.
حالا ولوو مال کشور ما نیست ولی قطعات تولید ایران که کیفیت عالی دارند استفاده کنیم
15:54  1393/08/06
گزارش
پاسخ دادن
عارف
3

سلام

ولوو کشنده های دیگه را توی جیبش می گذاره
13:24  1393/07/25
گزارش
پاسخ دادن
صابر 1843
2

عمرا
09:27  1393/09/17

گزارش
amir transit
2

به نظر من هر دو ماشین عالی هستن و کسی نمی تونه الکی از ارزش جفتشون کم کنه ما خودمون هم fh.480 هم scania.R420 داریم از هر دوشون و مخصوصاfh خیلی راضییم .از نظر من بین کشنده ها fh یه خورده از بقیه بهتره
21:56  1393/07/24
گزارش
پاسخ دادن
سعید
2

طبق تجارب رانندگان ولوو بهتره. چون هم با آب و هوای ایران بهتر میسازه هم خوش دست تره.
20:39  1393/07/18
گزارش
پاسخ دادن
amin volvo
6

فقط و فقط volvo.fh ما یکساله 480داریم خیلی ازش راضیم
23:06  1393/07/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا هستم راننده اسکانیاg380
3

آلمان مجبور شده اجازه داده برند کشور سوئد بخوره رو کالا اونم ولوو محصول مشترک آلمان آمریکا وفرانسه هست اگر کمی دقت داشته باشید میبینید فیلتر هواکش گازوییل و..... ولوو .و.اسکانیا فرانسوی آلمانی هست ...مثلا پیکان رو تو ایران تولید میکنند ایرانیه پیکان یا انگلیسیه ...امید وارم این کل کل را به راه های سازنده ایران عزیز هدایت کنیم زنده باشید و سلامت..به وب ما هم سری بزنید...
19:33  1393/07/14
گزارش
پاسخ دادن
رضا هستم راننده اسکانیاg380
1

بادرود دوستان چه کل کلی راه انداختین تو این سایت .بابا ما راننده ها همه ایرانی هستیم و میگیم آکسور اف هاش اسکانیا.ای داد برما که یه آفتابه هم نمیتونیم برای آبرو داری بسازیم.وداریم به داشته های دیگران واختراعات شون توجه میکنیم.من وبلاگ دارم وخودم طراحیش کردم به نام آبادان ماwww.abadanma.persianblog.irاز این سایت خوشم اومد.!.اما باید عرض کنم ولوو اسکانیا و......همه خودروهای سنگین دنیا پیشرفتشون رو مدیون آلمان هستند.سیستمecuکامپیوتری رو آلمان طراحی کرد به دیگر کشورها هدیه داد و الی آخر..!!. قبل از شکست آلمان نازی کشورهای متفقین مانند انگلیس.روس.یانکی ها .فرانسوی ها.از حسادت داشتند سکته میکردند چون آلمان آریایی نازی به دانش هایی از قبیل علم کامپیوتر سلیکونی و ماهواره ای و موشکی وفضا نوردی پزشکی ارتباطات خلاصه هر دانشی که فکرشو نمیتونی بکنی دست پیدا کرده بودند.... ورنرفون برون..ویکتور شابرگر....هرمان اوور....بور....وهزاران دانشمند دیگر که به دستور پرزیدند .....ترومن ریئس جمهور آمریکا با عملیات گیره کاغذ.جمع آوری شدند با احترامات بی اندازه به آمریکا برده شدند....ادامه دارد....
19:11  1393/07/14
گزارش
پاسخ دادن
1851
8

اقای اروپا رفته خوب یعنی اگه یه اف هاش توکاشان گازوییل بزنه دیگه دود نمیکنه خوب به فرض که راست میگی گازوییل مشکل داره پس چرا بقیه ماشینا اینقدر دود نمیکنن /خوب شما میگید توعراق 1846روبا 480 مقایسه کردیدمصرفش بیشتر بوده من نمیگم شما دروغ میگید چون1846نداشتم ولی حرفی بزن که تنها مدرکش خودت نباشی بیا1844یا1843روباولوو 440 یابا420 مقایسه کن تابفهمی مصرف سوخت یعنی چی
14:27  1393/07/13
گزارش
پاسخ دادن
FH
3

اقای1851 با اینکه جواب همه ی حرفاتون را قبلا دادم و دادیم باز میای حرف بحث شده و تکراری مینویسی بازم جوابت رامینویسم
اون دودی که میگی به علت کیفیت پایین سوخت ایران هست گازوییل ایران تقریبا در محدوده ی قم تا کاشان در حد یورو هست بقیه شهرهای کشور در حدیورو هم نیستند چه برسه یورو 5و6 اف هاش را تامین کنند اینم باعث دود و گرفتگی سوزن اف هاش میشود میزان مصرف سوخت را قبلا هم گفتم امتحان کردم 1846 از480 اف هاش بیشتره ولی اسکانیا420 و 380 مصرفش از اف هاش کمتره حالا شما ها هی تکرار کنید که چی حرفتان را که بی اساسه تحمیل کنی اقای عزیز بازار قطعات چینی توی ایران داغ هست توی اروپا همچین خبرایی نیست نمیدونم پات به اروپا رسیده یانه ولی من زیاد رفتم بازم میرم اگر شما هم قطعه اصل و فابریک بندازی مثل اف هاش های اروپایی استهلاک اف هاش های ایرانی هم میاد پایین در مورد سرسیلندر یک تکه اف هاش هم باید بگم دلایل وطراحی خاص خودش را دارد خیالت راحت الیاژش اونقد خوب هست که15 سال برات کار کنه
دوستان قبلا هم گفتم کاستی های سایپا دیزل در افزایش استهلاک اف هاش دخیل هست وقتی مینویسیم اف هاش فقط ایران نیس
12:20  1393/07/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد
11

ببینید دوستان همه شما میدونید هر ماشینی خصوصیات خاص خودش رو داره برا مثال ولوو واقعا کابین راحتی داره زیبایی داره سرعتش واقعا خوبه ماشین مطمعنی هست اما نباید از خصوصیات بنز هم گزشت شتاب بنز باور نکردنیه قدرتش عالیه ماشین بنز ماشینی هست که میشه توی شرایط سخت بهش تکیه کرد ولوو هم همینطور اما بنز بهتره توی این خصوصیت خرج بنز کمتره سوختش کمتره در مقابل ولوو راحته بدون سروصدا هست این خصوصیت هر دوی این ماشین مال الاننشون نیست از قدیم همینطور بوده شما برگردی به دوره n12هم همینطوره ولوو توی جاده سرعت داشته بنز استقامت و قدرت داشته که هنوزم همینطوره
12:56  1393/09/16

گزارش
fh
4

فقط fhبقیه حرف هوا
14:56  1393/07/11
گزارش
پاسخ دادن
رامین
2

شوفری براد نوشتم میگی چندتا تنگه زاغ داریم که تاندرها ادیشنها وامبرها نتونند قدرتشون را نشون بدند مگه ماشینهارا با ایران میسازند

عزیزمطلب را نگرفتی منظورازتنگ زاغ شیب 10درصد و12درصد در جادها با چندتا از این شیبها بر خورد میکنی موتور660 قدرتش دریک چنین شیبهایی هم ازموتور بیرون نمیاد ما پول دادیم با چیزی که همیشه تو موتور میمونه وقابل استفاده نیست
اینجا که جهان سوم جادها شیب بالی 12درصد نداره تو اتوبانها هم حداکثر 8درصد میتونی ازراه وترابری بپرسی
پس حالا حساب 700و750 رابکن اون شرایط جاده که ازش حرف میزنی
شیب از 1تا 12درصد وبرای اینکه خیلی اسوده جاده را طی کنی تا600براش کافیه
00:32  1393/07/10
گزارش
پاسخ دادن
رامین
2

اقا سعید کامنتهات یادت نره بنده گفتم 600 به بالا به درد 2محور نمیخوره شما گفتی این حرف را بر چه مبنای میزنی احتمالا شوخی کردی
وقتی فنی براد نوشتم ان نوشتهای فنی را چرت و پرت مسخره بی اساس دونستی کسی که از گشتاور اسب بخار و..... اطلاعات داره فنی جواب میده واز کلمات صقیل استفاده نمیکنه اصولا ادمها وقتی کم بیارند بهترین راه استفاده از کلمات سبکه

جنگ قدرت فقط بین وایکینگهاست این قدرتها به درد sltو roadtrain میخوره
00:18  1393/07/10
گزارش
پاسخ دادن
FH
4

اقای غلامی مشکلات دیگه بنز راهم بنویسین اصلا خجالتی نداره این عیب های بنز را که نوشتی ایراد های اساسی هستن و برتری اف هاش را میرساند
دوستان اگردلایل تان برای بحث این حرفا باشد من نه وقت دارم نه حوصله لطف کنید این حرفای بچگانه را جمع کنید
22:19  1393/07/09
گزارش
پاسخ دادن
1851
6

کدوم ماشین بیشتر دود میکنه کدومشون مصرفش بیشتره کدومشون استهلاکش بیشتره کدومشون نصف قطعاتش چینیه کدومشون سرسیلندر یه تیکش باید بعد دوتعمیر عوض بشه البته اگه تااون موقع از ده طرف ترک برنداره کدومشون سوزناش .......حالا بماند /کدومشون قیمت لوازم یدکیش بیشتره دارید
20:10  1393/07/10

گزارش
صفحه اول 1 2 3 4 5 6 7 صفحه آخر
صفحه 4 از 16

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
َASHK : با عرض پوزش اصلاح میشود: 21 آذر 1403 مبلغ 297 میلیون تومان واریز شد. به اشتباه 1402 تایپ شد
محمد : سلام نه تحویل نگرفتم ماشین دو روز هست نمایندگی رسیده ولی پلاک ارسال نشده
ASHK : با سلام به هموطنان گرامی بنده خرداد 1402 ثبت نام کردم برای شاهین G قرعه تحویل به زمستان 1403 برام خورد 21 آذر 1402 مبلغ 297 میلیون تومن واریز کرد 21 خرداد طرح تبدیل به GL برام پیامک شد مورخ 31 خرداد واریز وجه نهایی (تکمیل وجه) زدم ولی توی سیستم میگن 2 تیر. چون سخا 2تیر ثبت شده از اونموقع تااااااا الان هم منتظرم.
کوییک sهفته چهارم بهمن : من هم ۱۹خرداد دعوتنامه کی میاد
وحید شاهین پلاس ۱۵ اردیبهشت : نصف ۱۲۲۲
حامد x3 : با سلام ماشینا رو دارن نمایندگی‌ها به قیمت آزاد می فروشن. گرانی در کار نیست طبق قرداد تا آخر سال هم وقت دارن بدن.
Hx5 : وام بگیر قرض کن، نزول نه، قرض عزیزم، بگیر ماشین رو یا بعدش حواله رو بفروش ی سبک تر بگیر و قرض رو پس بده ولی طلا نفروش
Hx5 : به نظرت آدم کالای سرمایه ای را تبدیل به کالای مصرفی میکنه؟ شما اهرم هم نزدی اگر میتونی وام بگیر اگر هم نمیتونی به نظرم تبدیل به ی ماشین مثلا ایکس 5 کارکرده بکن یا یک ماشین صفر ارزون تر اما طلا رو نده طلا شاید 7 هزار دلار رو هم ببینه، قطعا دلار هم با وضعیت فعلی همیشه رو به بالاست، تهش چند ماه تموم نخوره ماشینی که میگیری الان 21 هزار دلاره، چند ماه بعد میشه 20 هزار دلار و ی استفاده هم کنی میشه 19 هزار دلار حالا خودت حساب کن می ارزه طلایی که هر روز با دلار بالا و پایین میشه رو بفروشی چون مثلا میخوای لذت شاسی بلند داشته باشی
عباس : سلام ثبتبت نام مردادی هستم ماشین دوهفته پیش تحویل گرفتم ماشین بی ایراد خدارو شکر توی ایران ماشین بگیری بی ایراد باورکردنی نیست ممنون آزارمان خودرو
شاهین مشکی : سلام من تبدیل زدم از دیروز هنوز فاکتور نشدم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : نیسان با باربند از شنبه گذاشته940م
پیش فروش برج 11 کازرون : بله منم دقیقا همین طور هستم
کوییک gxlr : امروزپنج شنبه تماس گرفتم شرکت سایپا اپراتورگفت طرح عادی تا1404/3/29 فاکتورشده است من 28 تیر تکمیل وجه کردم گفت حدودیک ماه دیگرفاکتورمیشه
نیسان دوگانه : دستت درد نکنه قباد جان نمیخا. زحمت به خودت بدی راهنمایی کنی. مردم دیگه. آگاه شدن. روی نیسان ولو شدن. کسی ثبت نام نمیکنه خیالت راحت الان توی بازار. کمتر. از کارخانه گیر میاد. مردم بیچاره شدن روی نیسان تو چه میگی بنده خدا. تو از خود شرکتی. انشالا که خیر نبینی انشالا که مسولین خیر نبینن. پول از مردم گرفتن پنج ماه طول کشید که ماشین تحویل دادن. حالا هم. میخان. ماشینهای. چپی وافتاب سوخته با ضربه خورده توی شرکت با مدل 403. بدین به مردم. خدا. ازتون نگزره
تکمیل 12 مرداد اطلس جی : سلام باید همان موقع که در مورد تبدیل جی به جی ال گفتند تبدیل میزدید خدا رو شکر از برج 7 که تبدیل زدم یک روز بعد فاکتور شد یه هفته بعد پلاک و یه هفته و یه هفته بعد تحویل دادند 5 روز بعدش فروختم یه مبلغی را روش گذاشتم و پژو 207 گرفتم چون میخواستم از شر سایپا راحت بشم خدا را صد هزار مرتبه شد که الان ماشین دارم ان شاءالله همه شما مشکل ماشین براتون حل بشه
علیرضا GX L : سلام من تکمیل وجه 1 شهریورم بنظرتون کی فاکتور میشم؟
سالارم : منم دقیقا 26 برج یک پول ریختم حدودا 245 ملیون پول باید بریزیم دعوتنامه هم نهایتا تا دهم دی میاد حدودا 15 روز هم وقت میدن لازمه بگم اینجا همه فقط سوال میپرسن کسی جوابگو نیست اکثرا دلال هستن فقط دوس دارن گرونی بشه دولت و حکومت بهونه س ماها چند نفر که فقط یه دونه داریم اسیر حاشیه و حرف و حدیثیم زیاد اهمیت نده
رضا : قطعات مشترک با سایر خودروها لنت جلو: ال 90 فیلتر روغن: ماتیز وmvm110 بقیه لیفانها، فیلتر سرکان با کد 7133 کمک فنر جلو:پژو 405 (بلند است) 405، پژو 206 (کوتاه است ) و اچ سی کراس فیلتر هوا:فیلتر هوای پراید را می توان جا کرد با نصب پلاستیک اضافه فیلتر بنزین پژو405 آفتابگیر سمند سورن سیبک طبق: اچ سی کراس بوش طبق کوچک لبه دار: اچ سی کراس بوش طبق بزرگ: اچ سی کراس موتور پمپ بنزین: پراید لنت ترمز عقب کفشکی:206 تیپ 3،ال 90 e1 کمک فنر عقب: اچ سی کراس قرقری فرمان از داخل (سیبک مفصل فرمان) : 206 بلبرینگ چرخاش عقب 206 تیپ 2 و اچ سی کراس بلبرینگ 445539 چرخ عقب پژو 206 تیپ2 MVM110 لیفان520 برند S2B بلبرینگ چرخاش جلو مزدا 323 برلیانس 320 ترموستات پژو 405 با کمی تراشکاری میل موج گیر اچ سی کراس کف پوش :ام وی ام 530 تاییدنشده: رادیاتور بخاری زانتیا دسته موتور بالا: پژو 405 سنسور دور موتور 405 پایه کوتاه دسته موتور کرولا سگدست 206 کمک عقب 405 دیسک و صفحه زانتیا اکسل عقب: 206 تیپ 3 لاستیک چاکدار لیفان 520: اچ سی کراس، برف پاکن: نیسان آبی
کوییکs : دعوتنامه بهمن کی میاد
ساینا دوگانا : خب حتما براتون فعال شده... تکمیل وجه کردین؟؟