دو قطب خودروسازی علاقمند به مشارکت با ایران

دو قطب خودروسازی علاقمند به مشارکت با ایران

 
رئیس سازمان تجارت خارجی ژاپن (جترو) گفت : به دنبال شرکای ایرانی برای تولید خودرو و قطعات خودرو در ایران هستیم.
به گزارش «پرشین خودرو»، هیرویوکی ایشیگه در حاشیه دیدار با رئیس اتاق ایران افزود: البته ما در دیگر زمینه ها مانند صنایع غذایی و همکاری های محیط زیستی نیز به دنبال شرکای ایرانی برای تولید و همکاری های مشترک در ایران هستیم البته ما بررسی های خود را آغاز کردیم تا به محض فراهم شدن شرایط ، اقدامات اجرایی را انجام دهیم.
 
وی اضافه کرد: هم اکنون 30 شرکت بزرگ و معتبر اقتصادی ، صنعتی و تولیدی ژاپن از جمله شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین خودروسازهای میتسوبیشی و سوزوکی در ایران حضور دارند تا در نشست های مستقیم با طرف های ایرانی روابط تجاری دو کشور را تقویت و مشکلات پیش روی توسعه روابط را رفع کنند.
 
ایشیگه ؛ بروکراسی طولانی و رعایت نشدن حقوق مالکیت معنوی شرکت ها را از موانع توسعه همکاری شرکت های ژاپنی با ایران بیان و ابراز امیدواری کرد این موانع هرچه زودتر برطرف شود.
 
رئیس سازمان تجارت خارجی ژاپن با استقبال از واگذاری امور اقتصادی در ایران به شرکت های خصوصی گفت: 98 تا 99 درصد شرکت های فعال اقتصادی در ژاپن متعلق به بخش خصوصی است.
 
همکاری آلمانی ها برای نوسازی صنایع خودروسازی ایران
 
شراگه رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکس آلمان گفت: خودروسازان ایرانی اعلام آمادگی کردند برای نوسازی صنایع خود و همچنین تامین قطعات خودرو با شرکت ما گفتگو کنند.
 
شراگه در حاشیه دیدار گروه آلمانی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود : شرکت ما در زمینه های مختلفی چون صنایع کشاورزی و غذایی و صنایع خودرو و قطعات مربوطه تمایل دارد که با طرف ایرانی وارد مذاکره شود.
 
وی گفت: ایالت نیدر زاکسن ، مهد تولید خودروی فولکس واگن است که هم از نظر تولید خودرو و هم شرکت های تولیدکنندگان قطعات خودرو می تواند با ظرفیت قابل ملاحظه ای که در اختیار دارد وارد همکاری با ایران شود.
 
رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکس آلمان افزود: هدف ما فقط تجارت با کشور ایران نیست بلکه می خواهیم بستری را فراهم کنیم تا همکاری های بلندمدتی با ایران داشته باشیم.
 
 
 
 
دو قطب خودروسازی علاقمند به مشارکت با ایران
 
حرفه‎ای های صنعت خودرو کانال وان‎کار را از دست نمی‎دهند.
 

 

برچسب : قطب خودروسازی , صنعت خودرو ایران






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

اریا بهمن
3

برای من جای سوال داره، که چطور ممکنه کشوری مثل ایران با داشتن بالای 90 در صد اقتصاد دولتی، نظامی، کشورهایی مثل آلمان و زاپن مشتاق به سرمایه گذاری و انتقال تکنولوژی به ایران هستند. لازمه ی سرمایه‌گذاری بلند مدت،ثبات اقتصادی، سیاسی و نظامیست. کشوری که در بحران بسر میبره،پیشرفت صنعتی و رسیدن به یک اقتصاد قوی و پویا، مثله خواب و رویاست.
01:37  1394/07/18
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 35 نظر
X33 Cross cvt 28 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Nazi : خوش خبر باشید انشالله ما هم به زودی فاکتور شیم
فروردین : چرا فاکتور فروردین شروع نمیشه خوب اتومات بدن بجای دنده دارن که ...
احمدوند t8 شهرری : سلام به من دیر تحویل دادن از طریق دفتر خدمات قضایی و در شورای حل اختلاف ۳۰ روزه خسارت گرفتم البته تا صدور فاکتور و هزینه دادرسی هم گرفتم
شاهین جی ۱۱ آذر : شماره پذیرش تون چنده؟؟
مهدی پلاس : گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان عزیز بابت تاخیر در تحویل برخی از خودروها اعلام کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در‌چند هفته آینده تمامی خودروها به مشتریان گرامی تحویل خواهند شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا حسینی مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان عزیز بابت تاخیر در تحویل برخی از خودروها گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در‌چند هفته آینده تمامی خودروها به مشتریان گرامی تحویل خواهند شد. وی ادامه داد: برخی از آمارهای منتشر شده در فضای مجازی با واقعیت فاصله دارد و گروه خودروسازی سایپا از ابتدای امسال حدود 30 هزار دستگاه خودرو تولید و فاکتور کرده است و هیچ مشکلی بابت عرضه خودرو از سوی این گروه خودروسازی وجود ندارد. مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اخذ مجوزهای لازم برای ادامه تولید در شرکت بن رو گفت: با همراهی و درایت مسئولین مربوطه و اخذ مجوزهای لازم از فردا شرکت «بن رو» به مدار تولید برمیگردد و با اضافه شدن تولید در این شرکت، تولید گروه سایپا به مرز 1900 تا 2 هزار دستگاه در روز می رسد. وی تاکید کر
شاهین : من پذیرش 14 آذر هستم ان شاالله ک فاکتور بشیم هر چ زودتر
مهدی شاهین پلاس اسفندی : منظورش روزی1900 الی 2000 می باشد
حسن : شمابین تاراودناانتخابتون کدوم هست داداش؟؟
متخصص : سلام بله ۱۱ آذر فاکتور شده
رضا : دوستان مدیر ارتباطات شرکت سایپا امروز مصاحبه کرده و گفته طی چند هفته آینده تمام خودروهای مشتری ها بهشون تحویل داده میشه گویا مشکلاتشون حل شده و از فردا روزی ۲۰۰۰ خودرو تولید میکنن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا 6دنده تکمیل وجه 7 اسفند : دنا 6دنده تکمیل وجه 7 اسفند موعد تحویل 31رفروردین بود که در زمان تکمیل وجه گفتند 3 ماه تحویل میدن میشه 5 خرداد تحویل اما 10 اردیبهشت فاکتور شد و 11 اردیبهشت پلاک و الان توی،صدور اسناد
اطلس دی : غلط کردید شما که نمیتونید ماشین بدید ثبت نام کردید پول مردمو خوابوندید تو حساب شرکتسودشو میبرید حرومزادها اگر راست میگید شاهین بدید اطلس ندارید.کوئیک خر سوار میشه؟ باید ماشین مردمو بدید تبدیل هایی که فرستادید به درد عمه تون مبخوره.
کیوان : سلام دوستان ما هفته قبل تجمع کردیم خیلی خوب بود فقط تعدادمان کم بود این بار با نفرات بیشتری اعتراض می‌کنیم وحق خودمون رو میگیریم
حسن دوگانه : حودروی من فکر کنم از سایت تبریز بیاد .خودم سرخس هستم اول میاد تهران بعد مشهد و در نهایت سرخس .فکر کنم بعد از فاکتور دو ماه طول بکشه برسه به دستم کجا برم تو نیمه راه تحویل بگیرم به نظرتون
تبریزی : آره با سود مشارکت میتونی خانه بخری
نیلوفر : دوستان عزیز..کوییک جی اکس ال از تحویلی خرداد کسی دعوتنامه براش صادرشده....؟؟؟؟؟
حمید رضا : سلام می خواستم بدونم 6بهمن تکمیل وجه کردم موعد تحویل خودرو 14اردیبهشت هستش مثل اینکه تاخیر داره وهنوز هم فاکتور نشده چطور کسانی که دیرتر تکمیل وجه کردن فاکتور شدن اگه به ترتیب هستش این چه ترتیبیه لطفاً راهنمایی کنید چکار باید انجام بدیم
نویان : درود دوست گرامی چقد کاشان علافی داره تا ماشین تحویل بگیری؟
اشتری : چرا چرت میگی.خودم اینترنتی 124 ثبت شکایت کردم تأیید شده
توحید ارومیه : اقا متین شما هم عین علوی که نوشتم هستین.حدودا 12ت