پادکست، بررسی MG GS (شماره 19)

پادکست، بررسی MG GS (شماره 19)

برای اولین بار در ایران به منظور جذاب شدن هرچه بیشتر مطالب خودرویی برای دوستداران کتابهای صوتی، 1Car با همکاری سایت شنوتو (مرجع پادکست‎های صوتی) تصمیم به انتشار پادکست‌هایی با محتوی بررسی خودرو و مطالب آموزنده گرفته ‎است. این پادکست‌ها به طور منظم شنبه‌ها ساعت 20 منتشر می‌شوند و علاقه‌مندان به خودرو می‌توانند آن‌ها را از لینک‌های مربوط دانلود نمایند. شما می‎توانید با مراجعه به صفحه مخصوص به پادکست‎ها از کلیه مطالب مربوطه استفاده کنید.

شما می‎توانید با مراجعه به مقاله بررسی ام جی GS موجود در سایت متن ترجمه شده مقاله  و تصاویر بیشتر را ملاحظه بفرمایید. همچنین با مراجعه به سایت Shenoto.com می‎توانید به کتاب‌های صوتی و پادکست‌هایی متنوع در زمینه‎های مختلف از جمله کسب و کار، ادبیات و زبان دسترسی داشته باشید.

شایسته است نظرات و پیشنهادات خود را درباره پادکست در قالب کامنت برای ما ارسال نمایید و خودروی مورد نظرتان را برای بررسی‎های آینده به ما معرفی کنید.

 

 مدت زمان 11 دقیقه - حجم فایل 5 مگابایت

دانلود از 1Car   

دانلود از شنوتو

 

پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) پادکست، بررسی MG GS (شماره 19)

برچسب : Podcast , پادکست , بررسی , ام جی , جی اس , mg gs , مهدی رحمانی , شنوتو , دانلود پادکست , پادپخش , رادیوی اینترنتی , کتاب صوتی , بررسی , مقایسه






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

196 نظر

مهدی
0

لام

ممنون از جوابتون

کاربر مدیاموتورز عزیز 1- این که نمایندگیهای دیگه تحویل سه ماه دارند بر میگرده به سال قبل ولی امسال شما ملاحضه بفرمایید میبینید که اکثر نمایندگیها تحویا 15 روزه یا یک ماهه دارند تحویل 2016 ! پس این که شما تحویل 15 روزه ویک ماهه دارید به سال 2015 با منطق جور در نمیاد

2- و اما شرایط اقساطی اکثر نمایندگیها به مراتب از سال قبل بهتر شده و بعضیها حتا شرایط اقساطی 24 ماهه بدون بهره دارند ولی مدیا سیاست اشتباهی رو داره پیش میبره با این اوضاع اقتصادی خراب ......

3 - مدیا موتورز عزیز تو ایران فعلا برند محبوب کیا و هیوندا میباشد که من اصلا قبول ندارم ولی چه کنیم اینجا ایران است و مدیا میتوانست با بهترین سیاست و با قیمت مناسب چه در فروش وچه در تبلیغات این برند ناشناخته را در بین ایرانیان بیشتر بشناساند ولی متاسفانه مدیا هرسال بجای این که بهتر عمل کنه و فروش رو ببره بالا به سود بالا و فروش کم اکتفا میکنه. و در حق مشتری اجحاف میکنه .........
12:16  1394/08/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مدیاموتورز
2

مهدی عزیز سلام

1. بله مدل هایی هستند که در حال حاضر با مدل 2016 به فروش می روند. مدیاموتورز نیز تلاش خود را برای عرضه هر چه زودتر مدل های 2016 خواهد کرد.

2. مدیا از اولین شرکت هایی بود که شرایط 12 ماهه بدون کارمزد داشت و حتی تا شرایط 18 ماهه بدون کارمزد نیز عرضه کرد. اما دوست عزیز ارائه این شرایط همیشه امکان ندارد و در آینده ممکن است دوباره اتفاق بیفند. خودروهای هیوندای و کیا نیز برای مدت محدود این کار را انجام دادند و در حاضر چنین شرایطی ندارند. به هر صورت همیشه سعی مدیاموتورز در تسهیل شرایط فروش است، اما این امر به متغیرهای زیادی بستگی دارد.

3. در زمینه قیمت گذاری کافی است قیمت های ام جی را با سال پیش مقایسه کنید تا متوجه شوید نه تنها افزایش نداشته بلکه کاهش نیز یافته است. در زمینه تبلیغات هم کمپین تبلیغاتی MG GS را به تازگی در سراسر کشور اجرا کرده ایم که توجه زیادی را جلب کرده است. اگر در تهران باشید که غیرممکن است تبلیغات ام جی جی اس را ندیده باشید! :)

در نهایت در این بازار رقابتی اجحاف در حق مشتری اجحاف در حق خود ماست!

موفق باشید.
14:34  1394/08/06

گزارش
محمد
0

سلام

کاربر مدیا موتور چرا فروش اقساطی بدون بهره را برداشتید در حالی که اکثر شرکتها فروش اقساطی بدون بهره و یا با بهره کم دارند ولی شما با این اوضاع اقتصادی و رکود برعکس عمل میکنید و همچنین قیمت mg 6 رو هم افزایش دادید با این سیاست برای سود بیشتر ضربه به برند امجی میزنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
10:23  1394/08/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مدیاموتورز
10

دوست عزیز
سلام
ارائه شرایط بدون بهره هزینه های سنگینی دارد و همیشه امکان پذیر نیست. انشالا در آینده باز هم از این شرایط بتوانیم داشته باشیم. در حال حاضر شرایط یکساله با سود 15 درصد عرضه می شود که در مقایسه با شرایط نرمال شرکت های دیگر پایین تر است.
ضمن اینکه کمتر شرکتی هست که تا این مبلغ وام بدون بهره داده باشد (بیش از 60 میلیون تومان!)، با این حال سعی ما همیشه در تسهیل شرایط فروش است.
برند ام جی کسب و کار مدیاموتورز است و قطعا سعی ما همیشه در ارتقای آن است. قیمت ام جی 6 نیز از 126 به 121 کاهش یافته بود که در حال حاضر به 123 میلیون تغییر یافته است. در شرایط نقدی نیز همان 115 میلیون تومان گذشته است.
موفق باشید.
14:11  1394/08/05

گزارش
وحید
0

سوناتا ۲۰۱۲ داشتم قبلش هم میتسوبیشی آ اس ایکس
بخاطر پول لازمی فروختم ماه گذشته از ناچاری یه ۲۰۶ اس دی صفر ورداشتم
ام جی رو هم سه هفته پیش توبرج میلاد دیدم
امکاناتش فول بود و شرکت مدیا موتورز خوب تونسته بود مشتریا رو جذب زیبایی این برند بکنه
ظاهر داشبوردش یکم ساده پسند بود و برای منی که سوناتا ال اف هم روندم یه مقدارکنسول و تیپ داخلیش کم کیفیت تر بود

قیمتش فضایی بالاست
اگه واقعأ اون جک اس ۵ اتوماتی که تو سایت جک موتورز چین دیدم به ایران بیاد و زیر ۱۰۰ مونتاژ کنن عالی میشه
امکانات امنیتی و رفاهیش هم که وفوله و از ام جی کم نمیاره
کسانی که میخان جک دنده یا ام جی بخرن چند ماهی صبر کنن برای جک اس ۵ اتومات
نظر شخصیم بود همین
16:14  1394/08/05

گزارش
ارش
0




سلام

کاربر مدیا موتورز چرا مدل امجی 6 نیو رنگ سفید با سقف مشکی وارد نمیشه در حالی که رنگ سفید با سقف مشکی هم موجود داره ؟

و چرا قیمت اقساطی رو بردید بالا تو این اوضاع خراب اقتصادی . تو همه جای دنیا تو رکود روشهای متعدد اقساطی با تخفیفهای ویزه انجام میدن در حالی که مدیا برعکس انجام میده چیزی که انحصاری باشه همین میشه

Read more: http://1car.ir/ci-8028#ixzz3pgIue9zr
17:11  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مدیاموتورز
1

آرش عزیز سلام

ام جی 6 سفید سقف مشکی به زودی موجود خواهد شد.

قیمت اقساطی افزایش نیافته است دوست عزیز بلکه در طرح قبلی کاهش یافته بود (شرایط ویژه عید تا عید) که در طرح فعلی کمی افزایش یافت و هنوز از قیمت اسبق پایینتر است.

در ضمن انحصاری در بازار وارداتی ها در کار نیست. همه رده قیمتی ام جی 6 انتخاب های زیادی وجود دارد که باید دید از نظر فنی و تجهیزات نیز هم رده هستند یا خیر؟
موفق باشید.
09:36  1394/08/10

گزارش
مهدی
3

مدیا موتورز عزیز لطفا توضیح راجب این مطلب بدید

ارزش گمرکی mg 6 12800 دلار با هزینه کشتی میباشد

1- 12800ضربدر 3500 = 44800000

2- 44800000 ضربدر 40 % تعرفه گمرکی = 62720000

3- 627200000 ضربدر 6 % شماره گذاری و پلاک و عوارض = 66483200

4- 66483200 ضربد 5% هزینهای جاری مدیا = 69807360

5- 69807360 ضربدر 20% سود مدیا موتورز = 83768832

6- 83768832 + سه خودرو اقساطی هر کدام 2500 میلیون (7500 میلیون ) = 91268832

7- 91268832 ضربدر 9% مالیات ارزش افزوده = 99480000

قیمت کل mg 6 با همه هزینه ها و سود مدیا میشود 99480000 حالا مدیا موتورز چرا این خودرو قیمت گذاری کرده 12100000 میلیون سود شما بیشتر 20% میباشد

اگه من جای اشتباه کردم لطفا راهنمای بفرماید که چرا باید امجی 6 بشود 121 میلیون
11:57  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

اقا مهدی احتمالا اون ۲۰درصد سود بیشتر اثرات دامپینگه .دام یعنی تله پینگ یعنی به سرعت.یعنی به سرعت میفتی تو تله. از وقتی کاربر مدیا موتور اومده چرا اقا نریمان کامنت نمیده دیگه.یادمه دوستان وقتی میگفتن اقا نریمان مال شرکته مدام کتمان میکردن حرف دوستانو.
13:55  1394/08/04

گزارش
یه ایرانی
0

اینجاست که نماینده شرکت باید جواب بده ولی هیج اثری از ایشون دیده نمیشه.این mg6که اینقدر سود میکنند پس ببین روی GS چقدر سود میکنند .
14:15  1394/08/04

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
4

مهدی عزیز سلام

در ابتدا خدمت شما عرض کنم که همانطور که موجودی حساب های شما و خرج و مخارج هر کس شخصی است و مخفی می ماند، طبیعتا خیلی از مسائل مالی شرکت ها نیز محرمانه است. پس امکان باز کردن دقیق این موارد وجود ندارد. همانطور که هیچ شرکتی این کار را نمی کند. پس امیدوارم انتظار این موضوع را نداشته باشید.
با این وجود خلاصه وار برای شما فهرست هزینه های شرکت را در کامنت های زیر همین پست ارائه کرده ام.
اما درباره محاسبات شما:
اشتباه اول در این است که برای ام جی 6 چهار خودرو اسقاط می شود. قیمت هر خودروی اسقاطی نیز به طور متوسط بالاتر از عددی که شما ذکر کردید می شود. در زمان اوج فروش از 4 میلیون هم بالاتر می رود. پس 7.5 میلیون تومانی که حساب کردید به راحتی تا 16 میلیون افزایش می یابد. همین یک قلم یعنی تا حدود 9 میلیون تومان خطا.
اشتباه دیگر اینکه هزینه های جانبی مدیا و سود را به فرض خود گرفته اید که درست نیست.
اشتباه دیگر از قلم انداختن هزینه های ریز و درشت دیگر است که در مجموع قیمت تمام شده ام جی 6 را بالا می برد.
ادامه در کامنت بعد...
14:52  1394/08/04

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
3

مورد دیگر اینکه هزینه اقساطی دادن خودرو را حساب نکرده اید. تخفیف های نقدی به همین علت لحاظ می شوند. قیمت نقدی در حال حاضر 115 میلیون تمام می شود.

در انتها اینکه وقتی در کشور ما حداقل 20 درصد تورم وجود دارد هزینه های کاهش ارزش پول در صنعتی پرهزینه مثل واردات و خدمات پس از فروش خودرو که به سرمایه زیادی نیاز دارد بسیار زیاد است. قیمت ام جی 6 از ابتدای سال تاکنون اصلا تغییر نکرده است در حالیکه هر کالای دیگری افزایش قیمت داشته است. این موضوع به خصوص برای ام جی که خودرو را فوری به شما تحویل می دهد تاثیرگذارتر است.


آقا رضای عزیز
منظور شما را از دامپینگ نمی فهمم و از دوستی دیگر هم پرسیدم که منظورشان چیست جواب نگرفتم!
این اکانت هم ربطی به کاربری به نام نریمان ندارد. البته که ما هم با ایشان از همان طریقی که شما می شناسید آشنایی داریم و ایشان در ام جی کلاب غیر رسمی فعالیت زیادی دارد و مورد احترام.
15:04  1394/08/04

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
5

کاربر mojtaba asghari عزیز

بی منطق و مدرک حرف زدن آسانترین کار دنیاست. اتهام زدن بی منطق نیز همینطور، علاوه بر اینکه بی اخلاقی محسوب می شود.
هیچ جای دنیا نیست که ریز حساب های مالی شرکت های خصوصی در اختیار عموم قرار بگیرد و اگر اینجا تا این حد نیز توضیح داده می شود فقط برای احترام به مخاطبان محترم سایت و شفاف سازی است.
شما اگر از وضع موجود ناراضی هستید می توانید به ارگان های ذیربط که این هزینه ها را تحمیل می کنند شکایت کنید تا وضع بهتر شود. وگرنه اگر کوچکترین درکی از بازار رقابتی خودروی وارداتی در ایران داشته باشید متوجه می شوید که تنها سازمان هایی هستند که طبق قوانین موجود و با شرایط فعلی فعالیت می کنند و در این بازار مدیاموتورز نمی تواند گرانفروشی کند چون سهم بازارش و قابلیت رقابتش به خطر می افتد. شما بازار وارداتی ها را با بازار حمایت شده خودروسازان اشتباه گرفته اید.
در انتها امیدوارم مدرک و دلیلی برای نوشته خود داشته باشید.
09:47  1394/08/05

گزارش
سام
0

من از نماینده شرکت مدیاموتورز میخواستم سوال کنم که امکان تست این خودرو هست و از نزدیک بتونیم امکانات این خودرو رو تست کنیم ؟ باتشکر
13:46  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مدیاموتورز
4

سلام
امکان تست خودرو وجود دارد. امکان ثبت نام برای آن در سایت فراهم شده است. البته با توجه به استقبال اولیه، فعلا غیرفعال است. پس از برگزاری اولین نوبت انشالا دوباره باز خواهد شد تا در خدمت شما باشیم.
موفق باشید.
14:43  1394/08/04

گزارش
امیر
1

0


سلام

کاربرعزیز مدیا موتورز

لطفا شفاف توضیح دهید 1- چرا تمام خودروهای مدیا موتورز به سال 2015 عرضه میشود در صورتی که اکثر نمایندگیها از اول مهر ماه 2016 وارد میکنند. مدیا با این سیاست باعث متضرر شدن مشتری میشود
2- مدل فول mg gs با مانیتور 8 میباشد ولی چرا مدیا مدل فول رو با مانیتور 6 اینچی وارد میکند

3- مدیا قیمت mg gs را میتوانست معقولانتر قیمت گذاری کند تا این برند محبوب رو با فروش بالا به مردم بهتر بشناساند ......


12:56  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مدیاموتورز
7

امیر عزیز
سلام
1. مدل های 2016 که شرکت ها در حال حاضر مشغول به فروش آن هستند معمولا تحویل کوتاه مدت نیستند و تا زمانی که به دست مشتری برسند حداقل دو ماه زمان می برد. در حالی که مدیاموتورز همواره خودروی آماده تحویل می فروشد. با این حال به زودی مدل های 2016 نیز از طرف مدیاموتورز عرضه خواهند شد.

2. مدل MG GS وارد شده به ایران از نوع فول کامل است به استثنای مانیتور کوچکتر و یکی دو آپشن دیگر. علت این موضوع هم همخوان نبودن سیستم های نصب شده بر روی مانیتور 8 اینچ با کشورمان ایران است. به عنوان مثال اینکانت و اتصال سیستم رهیاب ماهواره ای در نوع مانیتور 8 اینچ در ایران کار نمی کند بنابرین مدل 6 اینچ وارد شده است. البته بخشی از این موضوع هم به سیاست های شرکت سازنده برمی گردد. به هر صورت مدیاموتورز همیشه سعی در وارد کردن کامل ترین آپشن موجود را به ایران را داشته است مگر مسائلی مانع این کار شوند.
لازم به ذکر است که به طور معمول خودروی تحویلی ام جی تقریبا هیچ تفاوتی با مشخصات اعلام شده از سوی مدیاموتورز ندارد و مشتری از ابتدا می داند که چه امکاناتی را قرار است تحویل بگیرد.


14:04  1394/08/03

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
5

3. بر سر مسئله قیمت گذاری موارد بسیاری دخیل است که مواردی در این باره در کامنت های پیشین مطرح شد. مطمئن باشید قیمت گذاری منطقی صورت گرفته است. وگرنه چه کسی است که به فروش بیشتر و افزایش سهم بازار و به طبع سود بیشتر علاقه نداشته باشد؟
14:08  1394/08/03

گزارش
امیر
0

لطفا مثل سایر خودروهای ام جی خودروی ام جی جی اس هم بصورت اقساط و با تسهیلات مناسب عرضه شود
23:35  1394/08/01
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مدیاموتورز
4

امیر عزیز
سلام
این اتفاق حتما در آینده نه چندان دور خواهد افتاد.
09:42  1394/08/03

گزارش
حسینی
5

چقدر خوبه که یه شرکت تو یه مرجع بی طرف به سوالات کاربراش پاسخ میده ، این نشون از شعور بالای مدیریتیشونه
20:46  1394/08/01
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

بله بله. هرجایی که شماها تعریف میکنید پاسخ میده. وقتی بهش میگی چرا سرمردم کلاه گذاشتی انگار نه انگار. هاهاهاها...
22:39  1394/08/01

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
4

سلام دوست عزیز
ممنون از لطف شما. واقعا سعی می کنیم تا جایی که امکان دارد در هر زمینه ای پاسخ شفاف و روشن برای شما داشته باشیم.
موفق باشید.
09:35  1394/08/03

گزارش
amir
6

دوستان به نظرتون ام جی از سال بعد که قراره با سرمایه گداری جنرال موتورز آمریکا جلو ببره پیشرفتش بهتر میشه
به نظرم باید منتظر خودوهای اسپرت و خصوصا کوپه پربازده ار این برند بریتانیایی باشیم
20:40  1394/08/01
گزارش
پاسخ دادن
milad
13

قطعا بهتر میشه، بزرگترین تولید کننده خودرو جنرال موتورز هست (البته سایک هم جزو بزرگترین هاست) ولی با توجه به علاقه امریکایی ها به ام جی (که هنوز ام جی های چند سال قبل طرفدراران پروپاقرصی داره) و علاقه بازار امریکا به خودروهای پربازده اروپایی خصوص انگلیسی و آلمانی خیلی زیاده
21:30  1394/08/01

گزارش
کاربر: مهربد
4

شرح ماجرا :

http://www.aronline.co.uk/blogs/news/mg-will-be-sold-by-gm-in-the-uk
17:27  1394/08/05

گزارش
حسن ازشیراز
2

آقایان یه لطفی می کنید ببینیم جک اس 5چند دلار درمیاد که میدن 75میلیون باتشکرازشما کاربران عزیز
20:37  1394/08/01
گزارش
پاسخ دادن
مراد
1

قیمت جک اس5 حدود 115000 یوان است (هریوان حدود565 تومان).چون در کرمان خودرو مونتاژ میشود،قیمتی بمراتب پایینتر خواهد داشت.ازطرفی هزینه شماره گذاری و. . . راهم باید به ان اضافه نمود.
22:32  1394/08/01

گزارش
پرسش
4

چرا دوستان مدیا موتورز و سایر عاشقان سینه چاکش درباره ارزش گمرکی و سود عجیب و غریبی که دارن از مشتریها میگیرن توضیحی نمیدن؟
قیمت ام جی 6 تو ایران تقریبا برابر با خودروهایی باارزش گمرکی حدود 18000 دلاره.

ام جی 6 ........... 12580 دلار
کرولا gli............دلار 19300
کرولا xli...........دلار 17100
کیا سراتو...........دلار 18700
لنسر.................حدود 18000 دلار
رنو فلوئنس .........حدود 13000 یورو
15:09  1394/07/30
گزارش
پاسخ دادن
milad
10


یکی از همکاران شرکتمون که با چینی ها کار میکنیم که چینی هستند از چین ایران بود و بعد از دیدن ماشین من میگفت تو چین این خودروی گرون قیمتی حساب میشه و هرکسی نمیتونه بخره این ماشین رو و میگفت بین 30 تا 33 هزار دلار تو فول آپشن قیمت هست والبته فامیل بنده تو انگلیس هم میگفت اونجا هم بیشتر از 20 هزار پونده که حدود 30 هزار دلار میشه

من هم خبر قیمت ارزش گمرکی رو خوندم برام خیلی عجیب بود چطور با دامپینگ این همه قیمت رو تا 12 هزار پایین میارن ولی تو خود چین و انگلیس (قیمت بقیه کشورها رو نمیدونم) بیشتر از 30 هزار دلار قیمتش هست

من خودم ام جی 6 دارم و قبلش مزدا 3 جدید داشتم و واقعا هردو رو خصوصا ام جی رو خیلی دوست دارم به لحاظ شتاب و خصوصا هندلینگ و لذت رانندگی


ممنون
20:06  1394/07/30

گزارش
Aaa
5

در اینجا بحث کیفیت این خودرو اصلا مطرح نیست.
حتی با وجود این ظلم آشکار مدیا موتورز به مصرف کننده که گوی سبقت رو از سایر وارد کنندگان بدنام ربوده هم بگذریم.
سوال بزرگ اینجاست که خیلی از مدافعین این خودرو با پیش کشیدن بحث دامپینگ ، قیمت بیشتر این خودرو نسبت به رقبا در بازارهای جهانی رو از بهترین محسناتش ذکر میکردن. در حالی که داستان کاملا برعکس از کار در اومد.
اتخاذ چنین سیاست متقلبانه ای در تجارت تنها از اقتصاد چین برمیاد. اجازه بدید این خودرو رو چینی ترین خودروی چینی ایران بنامیم.
02:49  1394/08/01

گزارش
سامان
4

سر گردنه همین جاست.ایا حلاله به نظرت این جور پول خوردن.حتما حلاله ما نمیدونیم احتمالا حکم شرعی دادن براش حلاله .خخخ..
09:44  1394/08/01

گزارش
Aaaaa
5

جالبه در حالی که الان همه مصرف کننده های خودروهای داخلی برعلیه گرانفروشی متحد شدن و دارند به حقشون هم میرسن ، خیلی از مشتریهای ام جی بجای بازخواست از مدیا موتورز ، دارن ازش دفاع میکنن .
عزیزان چرا خودتونو فریب میدید؟ چرا هیچ اقدامی نمیکنید. اگه یه بانک یا موسسه هم 20-30 میلیون پولتونو خورده بود هم نمیرفتین مثلا تجمع کنید؟
15:21  1394/08/01

گزارش
فرهاد
4

اینجاست که میگن ماشین چینی نخرید.
هر جای دنیا همچین رسوایی شده بود مدیرعاملش استعفا میداد.
ولی اینجا مدیرعامل ام جی که هیچ ، مدیر مدیا موتورز هم حتی یه جواب نداد.
15:28  1394/08/01

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
8

دوست عزیز سلام
1. ارزش گمرکی تنها یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی خودرو در ایران است. طبق کامنت خود شما پس رنو فلوئنس هم با توجه به قیمتش در ایران دارد با سود عجیب و غریبی فروش می رود!
2. همچنین در نظر داشته باشید وقتی کسب و کاری 100 واحد خروجی دارد سود آن با کسب و کاری که 1000 واحد خروجی دارد باید متفاوت باشد.
3. واقعا اگر واردات خودروهای ام جی اینقدر که شما می فرمایید سود دارد پس چرا بازار واردات شخصی آن هیچ وقت داغ نشد؟ چرا هیچ خودروی ام جی از کانال غیررسمی وارد ایران نشد؟ در حالی که تمامی مدل های برند های رقیب را با تنوع زیاد و قیمت های متنوع می توان در بازار آزاد دید.
4. همچنین در نظر داشته باشید وقتی شرکتی 90 درصد خودروها را فوری تحویل میدهد، هزینه های تمام شده متفاوتی با کسانی دارد که با مبالغ پرداختی شما، خودرو را وارد کرده، ترخیص می کنند و بعد از چند ماه به شما تحویل میدهند.
5. موارد دیگری نیز هست که متاسفانه نمی توان توضیح داد. از هر شرکتی هم بپرسید توضیح نخواهند داد!

موفق باشید.
09:31  1394/08/03

گزارش
علی
0

رنو فلوئنس از ام جی گرانتر و با قیمت 108 میلیون به فروش میرسد. پس سود بسیار کمتری میگیره.
کلا فقط پاسخ های مبهم و کلی گویی میبینم از شما.
14:01  1394/08/07

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
1

علی عزیز
اصلا به این سادگی ها که شما می فرمایید نیست! اتفاقا کامنت های این مطلب را بخوانید می بینید که همه جواب ها جزئی و دقیق است. به همه موارد هم نمی توان اشاره کرد به همان علتی که شرکت های دیگر هم بیان نمی کنند چون در محیط رقابتی اطلاعات دقیق ارزش بالائی دارد پس انتظار نداشته باشید ریز هزینه ها را اینجا بازگو کنیم.
باز اگر کامنت های این مطلب را بخوانید و به این نکته که قیمت گمرکی تنها عامل تاثیرگذار نیست توجه کنید اینقدر ساده استدلال نمی کنید.
در ضمن مساله اصلی این است که در مقایسه با دیگر محصولات بازار و قیمت جهانی آن آیا خودرویی که از مدیاموتورز می خرید ارزش دارد؟ اگر تعصباتی مثل ساخت چین بودن را کنار بگذاریم فکر کنم جواب سوال روشن است. اگر هم از نظر شما ارزش خرید ندارد می توانیم در اینکه با هم اختلاف نظر داریم به توافق برسیم!
موفق باشید.
09:18  1394/08/10

گزارش
american and japan
0

سلام از نماینده ی مدیا موتورز یه سوال داشتم.
فروش ماشین به صورت اقساطی و شرایطی امکانش هست در بیاد؟خیلی عاشقش شدم.ولی پولم نمیرسه و 80 تومن دارم.اگر با اقساط بلن مدت و سود کم فروخته بشه توی ایران جنجال راه میندازه.مطمئن باشید از توسان و اسپورتیج خیلی فروش بهتری پیدا میکنه
یه سوال ذیگه اینکه من متوجه شدم که ماشین تا سرعت 60 کیلومتر AWD هست.یعنی قدرت موتور تقسیم میشه بین چهار چرخ و چهار چرخ متحرک هست ولی از 60 کیلومتر به بالا دیفرانسیل جلو میشه.ولی آیا گیربکس این ماشین به صورت 4L و یا 4H هم در میاد برای قابلیت های آفرود؟منظورم کمک سبک و سنگین هست.آیا داره که بشه بهش گفت 4WD؟
23:41  1394/07/29
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: american and japan
0

کسی جوابگو نیستت؟

01:03  1394/08/02

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
2

دوست عزیز
سلام
متاسفانه روزهای تعطیل را نمی توانیم در سایت پاسخگوی شما باشیم، امیدوارم ما را عفو فرمایید.
شرایط اقساطی هم امیدواریم که به زودی امکانپذیر شود تا راحت تر بتوانید این خودور را تهیه کنید.
در مورد سوال شما هم جواب خیر است. حالت کمک سبک و سنگین در این خودرو وجود ندارد. در اصل این خودرو یک کراس اور شهری است که قابلیت های آفرود خوبی هم دارد ولی اساسا برای آن طراحی نشده است.
موفق باشید.
09:12  1394/08/03

گزارش
کاربر: american and japan
5

تشکر بابت همینکه پاسخگو هستید.بسیار ممنون.پس یعنی دکمه ای با نام 4wd این ماشین نداره نه؟مثل اوتلندر مثلا.
گارانتی چند سال هست؟
15:15  1394/08/03

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
1

سلام
خواهش می کنم.
ببینید این خودرو قابلیت 4 چهار متحرک بودن را تا سرعت 60 کیلومتر بر ساعت داراست.
دکمه ای برای این کار در GS وجود دارد که در صورت فعال شدن خودرو تا سرعت 60 کیلومتر بر ساعت چهار چرخ متحرک خواهد بود. در صورتی که این دکمه غیرفعال شود کوپلینگ چرخ های عقب را از گاردان جدا کرده و خودرو در همه حالت دیفرانسیل جلو خواهد بود.
همچنین حالت دنده سنگین و سبک 4WD نیز در این خودرو وجود ندارد.

گارانتی خودرو نیز مثل همه مدل های ام جی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر است.
موفق باشید.
14:40  1394/08/04

گزارش
امیرحسین
3

برادر من،هر شرکتی توانایی ها و قابلیت های خودش رو داره،شرکت ام جی 90 سال سابقه داره و در دهه 70 سقف سرعت رو تغییر داده و مهندسی چیزی نیست که از بین بره یا ورشکستگی بشه.به سبب همین سواری و هندلینگ ام جی برتر از هم رده های کره ای بوده و طبق نظر تموم سایت های معتبر هندلینگ و کیفیت سواری ام جی در سطح خوبیست.
اینکه روی کاغذ جک یکسری امکانات داره با توانایی واقعی قابل قیاس نیست.ماشین وطنی هم abs دارن ولی عملکردشون فاجعه بار هست
21:22  1394/07/29
گزارش
پاسخ دادن
بهروز
0

من از نمایند مدیاموتورز میخواستم سئوال کنم که این ماشین fulltime 4wheel drive هست یا خیر؟
14:38  1394/07/29
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مدیاموتورز
4

سلام بهروز عزیز
این خودرو تا سرعت 60 کیلومتر در ساعت 4WD است و در سرعت های بیشتر دیفرانسیل جلو می شود. به طور کلی دکمه قفل دیفرانسیل در محدوده سرعت زیر 60 کیلومتر در ساعت کار می کند.
موفق باشید.
15:48  1394/07/29

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
6

کاوه عزیز
ضمن تایید نکاتی که مهربد عزیز اشاره کردند دقت بفرمایید که خودروی JAC S5 در ایران به صورت CKD مونتاژ می شود و شامل بسیاری هزینه های مربوط به واردات نمی شود. به طور کلی خودروهای تولید داخل نسبت به نمونه های وارداتی افت قیمتی را تجربه می کنند.
15:58  1394/07/29

گزارش
کاربر: مهربد
1

این خودرو AWD است و 4WD نیست ..
17:43  1394/08/07

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
0

مهربد عزیز
خودروی MG GS نوع AWD نیز دارد ولی مدل وارد شده 4WD است.
موفق باشید.
08:55  1394/08/10

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
0

بهروز عزیز
این خودرو دارای دو دیفرانسیل یکی در جلو و یکی در عقب است مثل همه خودروهای 4WD.
در مورد دکمه حالت اقتصادی نیز اینکه سیستم Satrt/Stop را فعال می کند که باعث می شود خودرو در توقف ها موتور را خاموش نماید و به محض فشردن پدال گاز دوباره موتور روشن می شود تا آماده حرکت شود. این قابلیت باعث کاهش مصرف سوخت خودرو می شود.
09:07  1394/08/10

گزارش
کاربر: مهربد
1

کاربر گرامی شرکت مدیاموتورز
سیستم محرک این خودرو AWD است و 4WD نمی باشد .
در پایگاه های شرکت سازنده و برخی پایگاه های دیگر به اشتباه 4WD ذکر شده است که چون در ماهیت 4WD و AWD شباهت و مناقشه و نیز شباهت وجود دارد ، پذیرفتنی است . اما با اینکه در تبلیغات خودرویی معمولاً‌ از عناوین AWD و 4WD به جای یکدیگر استفاده می‌شود، ولی این‌دو در واقع، دو چیز متمایز هستند.
سیستم‌های مدرن 4WD می‌توانند به تمام‌وقت، اتوماتیک یا پاره‌وقت باشند. «تمام‌وقت» به این معناست که این سیستم‌ها همیشه فعال خواهند ماند. در حالت «اتوماتیک»، خودرو به صورت خودکار بین دو حالت تک‌دیفرانسیل و دو دیفرانسیل سوئیچ می‌کند. در حالت «پاره‌وقت» نیز راننده باید به صورت دستی بین دو حالت دو و چهار چرخ متحرک شیفت انجام دهد.
سیستم AWD در واقع گونه ای خاص از 4WD پاره وقت است که توسط رایانه و به فراخور سرعت و شیب و لغزندگی سطوح ، نیروی پیشرانه را بین چرخ ها توزیع می کند .
اگر تفاوت عملکردی این دو سیستم را در یک خودرو بخواهیم بسنجیم کافی است ببینیم می توان به صورت دستی همواره چهار چرخ را متجرک داشت (4WD) و یا خیر (AWD)
12:16  1394/08/13

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
0

مهربد عزیز
ممنون از توضیحات شما.
این کلمات اختصاری استفاده می شوند تا اطلاعات دقیقتری در مورد خودرویی که با آن سر و کار داریم به دست آید.
تفاوت اصلی سیستم AWD و 4WD در این است که در سیستم AWD نسبت توزیع گشتاور بین اکسل های جلو و غقب با سرعت تغییر می کند ولی در سیستم 4WD ترانسفر کیس کلا اتصال چرخ های عقب را قطع می کند. سیستم خودروی MG GS نیز به همین شکل اخیر عمل می کند.
موفق باشید.


12:30  1394/08/14

گزارش
کاربر: مهربد
1

کاربر گرامی شرکت مدیاموتورز

سیستم های 4WD پیشرفته امروزی بسیار با دهه پیش خود متفاوت می باشد .
سیستم های 4WD امروزی حداقل 3 کلید تغییر وضعیت دارند و به دلخواه راننده می توانند علاوه بر حالت خودکار که در خودروهای AWD وجود دارد ، وضعیت چهار چرخ متحرک دائم را با این تذکر به راننده که در این وضعیت ترجیحا بیش از سرعت فلان حرکت نکنید را هم به خود بگیرند . دو دگمه دیگر مربوط به تغییر وضعیت محرک جلو و عقب است .
از این رو خودروهای 4WD برای خارج جاده مناسب ، ایده ال و حرفه ای هستند ..

MG GS با تمامی توانایی های چشمگیری که دارد و در رده خود در کشورمان با این محدوده قیمتی و با فاصله زیاد ، بی رقیب است ولی در واقع فقط یک AWD است .
البته هستند شرکت های دیگری در دنیا که تولیدات AWD خود را 4WD می نامند و برچسب میزنند .
در پایان عرض کنم ، تمامی خودرو های AWD دگمه قطع اتصال محور عقب را از پیشرانه دارند .

ارادتمند
13:45  1394/08/14

گزارش
کاربر: مهربد
1

حق با شماست .. گونه عرضه شده در ایران ، 4WD است ..
16:02  1394/08/14

گزارش
حسن از
2

ماشین فقط جک اس5
01:13  1394/07/29
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهربد
10

MG GS: موتور 2 لیتری توربوشارژر با 217 اسب بخار قدرت و گشتاور 350 نیوتن متر
گیربکس شش سرعته دابل کلاچ اتوماتیک، AWD
6 ایربگ
ABS-EBD-EBA-ESP-HSA-HDC-TCS-VSM-CBC-ASR-MSR-ARP-EPB-AutoHold
و خیلی آپشن های دیگه

JAC S5: موتور 2 لیتری توربوشارژر با 174 اسب بخار قدرت و گشتاور 235 نیوتن متر
گیربکس دستی، دیفرانسیل جلو
فقط 2 ایربگ
ABS-EBD-EBA-ESP-HDC-HAC

دو خودرو MG GS و JAC S5 مربوط به دو دنیای مختلف هستند و قابل مقایسه نیستند ولی اگر اصرار دارید ابتدا جواب پرسش زیر را بدهید :


پیشرانه 2 لیتری MG GS و جک S5 هر دو از سیستم توربو چارژر یکسان شرکت مشهور آمریکایی Honeywell بهره می برند !
برتری 50 اسب بخاری قدرت پیشرانه و 120 نیوتن متری گشتاور نیرو محرکه MG را چگونه ارزیابی می کنید ؟ آیا اختلاف طراحی و فن آوری ها را نمی بینید ؟
11:42  1394/07/29

گزارش
کاوه
4

من این ماشینو درحد خیلی خوب قبول دارم ولی قیمتش خیلی بالاست .میبایست قیمتش بین 100و110میبود معقول تر بود حالا اگه جکs5باموتورGDiوباقدرت250اسب وگیربکس دوبل اتومات وکلی آپشنهای کنترل وکششی باقیمت زیر100میلیون عرضه بشه .فکرنکنم ام جی هیچ شانسی داشته باشه .شرکت هم میگه تا آخرسال یا اوایل سال95واردمیشه
14:27  1394/07/29

گزارش
کاربر: مهربد
8

کاوه ، دوست من
شما یا خودرو ها را نمی شناسید و سر در نمی آورید و یا به دلیلی خود را به راه دیگری زده اید !
شما اگر اطلاعات فنی هم نداشته باشید و فقط چشمی خودرو شناس باشید ، با یک نگاه به طراحی و ظاهر دو خودرو و نیز داخل و زیر شاسی و داخل موتور ، تفاوت های فاحش کیفی و فنی را می بینید .
این دو خودرو به غیر از شکل ظاهری ، هیچ ربطی به هم ندارند و در هیچ عملکردی قابل مقایسه نیستند .
جک را با MG و آن دو را با محصولاتی مانند بنز مقایسه نمی کنند .
هیچ آدم عاقلی نمی گوید که بنز کلاس C در مقابل MG6 ، به دلیل گران بودن هیچ شانسی ندارد !!
گرانی دلیل هم دارد ..
15:03  1394/07/29

گزارش
درجواب مهربرد
0

حق باشماست ولی جک 5 هم ماشینی پرقدرت وپرشتابی هست واتاق ماشین ازنظرشما کدام بهترهست اینوهم درنظربگیریت
08:49  1394/07/30

گزارش
درجواب مهربد
0

درضمن توبهر مصرفش هم رفتیداام جی دیگه پدر هرچی پمپ بنزینو درمیاره تفاوت قیمت هم یک نقطه ضعفشه که باجک داره اگه اتوماتش هم که بیاددیگه حرفی برای گفتن نداره
09:05  1394/07/30

گزارش
مهربد
4

همان گمان نخستین درست است .
شما از خودرو ها سر در نمی آورید ..
10:04  1394/07/30

گزارش
مهربد جان
0

آواز دوقول ازدورخوش است ازدور دلو میبره ازنزدیک معلوم نیست چکارکنه
11:46  1394/07/30

گزارش
مهربد
3

دوست بی نام ، گرامی ، مطالعه مقدم بر هر کاری است و به ارزش آدم ها می افزاید . پیش از آنکه به مشارکت در بحث های فنی و اظهار نظر ها شتاب کنید ، از پایگاه های ارزشمندی که به فارسی ، امروزه در زمینه های فنی در اختیار هست ( مانند همین سایت ) استفاده کنید و آنرا غنیمت شمرید .
" آواز دهل (نوعی ساز بومی کشورمان ) شنیدن از دور خوش است "
14:57  1394/07/30

گزارش
مهربد جان
0

من که باشما حال کردم اگه سربه سرت گذاشتم عذر میخام میخاستم نظرتودرمورد جک بدونم که گرفتم جک هم ماشینه خوبی هست ماکه باهاش حال می کنیم
11:15  1394/08/01

گزارش
امیرحسین
4

متاسفانه بعضی دوستان مصداق "نرود میخ آهنین در سنگ" هستن
نمیدونم چرا اینقدر تمرکز روی برند "ام جی" هست؟؟؟چرا در مورد کره ای ها اینقدر حساس و نکته بین نیستیم؟؟؟دوستی که گفتی ایران جهان سومی هست،کاملاً با حرفت موافقم چون فقط مردم جهان سومی با دست خود موجبات ضرر و زیان شون رو فراهم میکنن.وقتی اینقدر دلباخته دو برند خاص شدیم واردکنندگان هر بلایی خواستن سر ما آوردن.طبق نظر همه کارشناسان در ایران جهان سومی بی ارزش ترین فاکتور در بازار ایران مشخصات و قابلیت فنی و کیفیت رانندگی هست
در مورد ام جی مصداقی و مستند صحبت کنید و نه حرف های مفت تکراری،سیستم تعلیق ام جی رو با نمونه های کره ای مقایسه کنید،قدرت و عملکرد موتور و منحنی گشتاور،در مورد گیربکس هم که کره ای ها بدلیل تاخیر در تعویض شهره خاص و عام هستن و در مقابل گیربکس دوکلاچه حرفی برای گفتن ندارن
10:59  1394/07/28
گزارش
پاسخ دادن
بهروز
1

منم هم با نظر شما موافقم . ما ایرانی ها با یه تعصبی از یه محصول خارجی دفاع میکنیم که انگار ناموس ماست . دقیقا نکته بینی هایی از دوستان دیده میشه که اصلا نگاهی به دیگر محصولات ندارن مثلا مثل کیا اسپورتیج و توسان و غیره . نه تنها این ماشین کاملا امکانات اونهارو پشتیبانی میکند بلکه از اونها هم بیشتر امکانات داره ولی گوبا دوستان اصلا به این موضوع اهمیت نمیدن و فقط به تولید شده در چین نگاه میکنن و بی کیفیت میگن
15:35  1394/07/28

گزارش
teddy
2

دوست عزیز بجای اینکه با لحن تند جواب بدید و طرفداریه برند خاصی رو بکنید دقیقتر بخونید متن بنده رو.من طرفداری از ماشینی نکردم.الان من کجا گفتم ماشین کره ای خوبه؟ من کجا گفتم فلانی بهتره.سیستمرتعلیق؟ در ایران جوکی بیشتر نیس مخصوصا شمال.من یک من ماشینم کلا تا وقتی سوپر اسپورت ها هستن من به اینا میگم گاری.پولشو ندارم بخرم درست.اما صحبت من سر این بود که چرا دروغ و کلک؟ شما تبلیغات نمایندگی های کیا هیوندای ام جی و شرکتای چینی رو دید؟ فرانسه چطور؟ از نظر شما راست میگن؟ من وقتی میگم جهان سوم یعنی فرهنگ رانندگی نیس یعنی قوانین درست نیس یعنی جاده سازی اشتباس یعنی ما نمیدونیم ماشین چیه.واقعا نمیدونیم.من خودمم هم گفتم دوست دارم یک ام جی داشته باشم.نمیدونم چرا فکر کردین من فن کره ای ها هسم.من مشکلک با ام جی این بود که تو تبلیغ همین خودزو تو همین سایت زده مهندسی برتر بریتانیایی و هیچ اسمی از چین نبرده این کارشون درسته؟ من نمیگم بده میگم چرا رو راست نیستن؟ فک میکنی الن چرا ایران اینجوریه؟ خب از همین چیزا شروع شده دوست عزیزم.حرف من ماشین نیس.حرف من روشن حرف زدنه رو راست بودنه.
04:33  1394/07/29

گزارش
teddy
0

اطرافیان بنده ام جی ۶ توربو ، بسترن بی ۵۰ اف و کیا اوپتیما دارن.به شخصه معتقدم چین در حال پخته شدنه و اصلا قبول ندارمش در صنعت خودرو.اما بین اینها انتخاب من برای رانندگی هیجانی بسترن برای کلاس کار و آپشن اپتیما و حد وسط اینها ام جی رو پیشنهاد میدم.دقیقا مثله قیمت.امیدوارم منظورمو درست رسونده باشم.و در ضمن این حرفای مفت تکراری رو یا خودم تست کردم و یا از برنامه های معتبر خودرویی نقل کردم.پیشنهاد میکنم کل مجموعه top gear رو ببینید.هرچند پر از دغل بازی هستش اما خب همه چی گویاست
04:39  1394/07/29

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
6

teddy عزیز
در جامعه ای که با هر محصول تولید چین یا حتی تولید داخل با تعصب و بدون اطلاعات و آگاهی برخورد می شود باید بر نقاط قوت تکیه کرد تا بتوان نظر مشتریان را جلب کرد. پس مهندسی و طراحی انگلیسی این خودروها بولد می شود. اینها لازمه مارکتینگ و تبلیغات است. مدیاموتورز و نمایندگی های ما از کسی پنهان نمی کنند که این خودرو در چین تولید می شود و خدا رو شکر با وجود اینترنت هر کسی به راحتی می تواند اطلاعات لازم را به دست آورد.
اینکه برخورد بدون تعصب و منطقی در جامعه حاکم شود زمان بر است و جاانداختن این فرهنگ کار یک شرکت نیست و در نهایت ما از وجود کاربران آگاهی مثل شما و دوستان دیگر خوشحالیم.
10:41  1394/07/29

گزارش
teddy
0

ممنون از توضیحاتتون .تایپ جملاتم هم بخاطر تشخیص کلمه اشتباه زیاد داره.به بزرگواریخود ببخشید
من ماشین= فن ماشین
05:45  1394/07/30

گزارش
کامران
0

کاربر محترم مدیا موتورز
لطفأ قیمت جهانی مدل ۲۰۱۵ آپشن استاندارد این خودرو را بگید چند دلار است
ضمنأ یه سوال مهم دارم
چرا از مهر ماه امسال مدلهای ۲۰۱۶ کره ای ها و فرانسوی ها وارد شده
ولی ام جی تا تابستان سال ۹۵ هنوز مدل ۲۰۱۵ خواهد فروخت !!! واقعأ چرا اینطوریه؟
منظورم اینه که چرا دیرتر تولید یا وارد میشه
علتش چیه که کره ای ها و ژاپنی ها سریعتر از موعد میاد ایران ولی برند ام جی انقد دیر میجنبه
22:10  1394/07/27
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهربد
1

البته با 10 تا 15 میلیون افزایش نرخ ها ..
12:19  1394/07/28

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
3

کامران عزیز
این خودرو هنوز در هیچ جایی غیر از چین رونمایی نشده است و بعد از آن ایران اولین کشوری است که MG GS در آن رونمایی شده است. پس هنوز قیمت جهانی ندارد!

مدل های 2016 ام جی نیز به زودی وارد بازار خواهد شد و هیچ وقت ام جی تا تابستان سال بعد مدل قدیمی نفروخته است.
در مورد اینکه چرا برندهای دیگر مدل 2016 را همین الان عرضه کرده اند: ام جی تحویل فوری دارد و اکثر مدلهای 2016 که برای فروش هستند پیش فروش و با تحویل های 90 و 120 روز هستند. آنها که تحویل فوری دارند را نیز باید دید سر موقع تحویل می دهند؟
موفق باشید.

10:50  1394/07/29

گزارش
ehsan
5

ماشین خیلی خوبیه
ولی این توان 220 و گشتاور 350 و شتاب زیر 8 ثانیه رو اونم تو یه شاسی بلند چطور و کجا تو ایران مصرف کنیم؟ اصلا داریم همجین جایی
قابلیت های آفرود این خودروساز بریتانیایی هم اگه مثل بقیه چیزاش عالی باشه خیلی خوب خواهد
23:13  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
امیرحسین
2

اگر دوستان در سایت های خودرویی انگلیسی زبان سرچ کنن صحبت از کاهش 17 درصدی قیمت ام جی6 نیوفیس بوده و در همین مقالات از کمپانی ام جی بابت افزایش کیفیت متریال داخلی و استفاده از سیستم کلاچ دوبل در عین کاهش قیمت تمجید شده.
نمیدونم چرا وقتی اطلس خودرو کاهش 24 میلیونی در کیا سراتو داد کسی صدایش در نیومد؟؟؟نکنه دزدگیر دوستان روی واردکنندگان کره ای عمل نمیکنه؟؟؟!!!!
21:38  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
سینا
11

به نظرم واقعا زشته که به جای اینکه انقدر به فکر تیکه انداختن و متلک گویی باشیم ، کمی به نظرات هم احترام بگذاریم، واقعا جای تاسف وارد سایت های داخل کشور میشی همیشه یک عده ای هستند ظاهرا تفریح شده این کار که فقط تمسخر کنند، دوست عزیز اگر شخصی مثل نریمان یا سایر دوستان که اطلاعات درست و علمی روی صفحه قرار می دهند باید تشکر کرد، اگر دارندگان این خودرو مشکلی دارند مطرح کنند ولی این سایت زحمت کشیده این خودرو را بررسی کرده برای علاقمندان برخی کاربران زحمت می کشند اطلاعات بیشتر قرار می دهند، باید محیطی ایجاد کنیم که کاربر یا فردی وقتی وارد این قسمت میشه براش مفید باشه، اطلاعات کسب کنه.
واقعا می خواهم بدونم دوستانی که همیشه در قسمت ام جی مدام مشغول تخریب هستند اخه این چه کاری هست عزیز من. من خودم شخصا اطلاعاتی که از این دوستان گرفتم بر پایه سند و مدرک بوده، اما سایر دوستان فقط نظر مخالف با تکیه بر یکسری صحبت های غیر منطقی.... کمی به خودمون بیایم، باور کنید زشت این حرکات،

در خصوص قیمت های خواهشا به سایت مربوطه سر بزنید ببینید سایر خودروها با چه قیمتی وارد می شوند. همه همین هستند.
19:20  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
کاظمی
5

از وقتی گمرکی و قیمت چینیا درز کرد بیرون نریمان و مهربد دیگه دلو دماغ ندارن طفلکیا.دیگه فعالیتشون کم شده پست نمیزارن در مدح ام جی.شیطونا دامپینگ کرده بودین برا خالی کردن جیب خلق الله.(: (: (: (:
18:29  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مدیاموتورز
3

دوست عزیز
سلام
ممنون میشم که تعریف خود را به طور دقیق از "دامپینگ" بفرمایید.

14:45  1394/07/27

گزارش
مرادی
2

کاربر تایید شده!!!!!
اسمایلی جناب خان
16:47  1394/07/27

گزارش
فرهاد
4

جای تشکر داره که یه اکانت رسمی دارید و صدای مردم رو میشنوید ، لطفا نسبت به وضعیت خدمات پس از فروشتون بیشتر رسیدگی کنید
17:03  1394/07/27

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
4

فرهاد عزیز
ممنون از شما.
مطمئن باشید مدیاموتورز به ضعف های خود واقف است و تلاش می کنیم در آن زمینه ها بهتر عمل کنیم.
موفق باشید.
10:53  1394/07/29

گزارش
بهروز
4

من قبلا ها برسی کردم ودیدم ماشین بدی نیست ولی در مورد قیمت من چیزی نمیدونم که خارج از ایران چقدر قیمت داره این ماشین ولی اینو میدونم که از نظر options و دیگر امکانات در ره ماشین های خوب و پیشرفته حساب میشه با اینکه این ماشین اصالتا بریتانیایی هست و در چین مونتاژ میشه
17:18  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
teddy
0

در چین مونتاژ میشه؟ عزیزم ام جی چندین سال که یه برند چینیه.مهندسین ارشد شرکت فقط بریتانیایی هستن.این حرف رو چند سال پیش مجریان برنامه top gear که خودشون بریتانیایی هستند و تو رسانه ی خودشون این حرف رو زدن. البته من خودمم هم از این ماشین بسیار خوشم میاد اما نه به شرط هر حرفی.امیدوارم از حرفام ناراحت نشین شما و دوستان
04:11  1394/07/27

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
5

دوست عزیز کاربر teddy
برند و پیشینه آن چیزی نیست که با تغییر مالکیت کمپانی عوض شود. پیشینه 90 ساله برند ام جی بسیار با فرهنگ انگلیس و خودروهای اسپرت آنها گره خورده است. البته فرمایش شما نیز درست است که مهندسین و طراحان این شرکت انگلیسی هستند و بسیاری موارد دیگر در چین انجام می شود. شاید بد نباشد بدانید علاوه بر کارخانه چین، کارخانه های دیگری نیز در تایلند و انگلستان نیز ام جی تولید می کنند.
به هر صورت در خاطر داشته باشید که کیفیت هر خودرویی در دنیای فعلی به محل تولید آن بستگی ندارد. مثال های واضح آن شرکت فلکس واگن است که صاحب برندهای متعدد از اشکودا گرفته تا لامبورگینی است. اما کسی را پیدا نمی کنید که به خاطر تولید شدن آئودی و یا فلکس واگن و قطعات آنها در هند و چین آن را بی کیفیت بداند.
14:43  1394/07/27

گزارش
teddy
2

در این مورد کاملا با شما مخالفم.اگر برنامه های تست های خودرویی را دیده باشید متوجه این موضوع میشوید. در اکثر اون ها دقیقا به ساخت کشور تکیه میکننح. مثلا خودروی کیا سیید رو نه بر اساس برند کیا بلکه بر اساس ساخت اسکاندیناوی میخرن. دو مدل از خودرو های فلکس هم توسط برزیل ساخته میشن.در مورده ام جی که در خود انگلیس هم فراز و نشیب های بسیاری داشت و همین موضوع اونو به ورشکتگی کشوند.شما میتونید برید در فروم های خودروی انگلیسی و بپرسید جز چند مدل افسانه مدل های دیگه رو دقیقا با کلمه rubish که مطمئنم معنیشو میدونید خطاب میکنن.نه فقط ام جی بلکه حتی از استون مارتینشونم خرده گرفتن حتی اینو دقیقا اعلام میکنن که ماشینای دست سازشون بی کیفیته.اما همه میدونیم که چه مهندسی درجه بالایی دارن انگلیسی ها.مشکل میدونید چیه؟ مشکل جهان سومی بودنه.تموم این ماشین بازارهاشون همینجاس.شما وارد سایت رنو بشید. ماشین های خاورمیانه و اروپاشو نگاه کنید چند نسل فاصلس.در کل ام جی جی ۶ یکی از مورده علاقه های بندست و دوست دارم که یکی شو داشته باشم.
03:29  1394/07/28

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
4

دوست عزیز teddy
قطعا خودروهایی در این حدود قیمتی کامل نیستند و اقتصادی بودن باعث می شود که آخرین تکنولوژی ها در آنها استفاده نشود. وقتی کسی ام جی یا حتی جگوار را با خودروهایی مثل فراری 430 یا BMW M5 (که از مورد علاقه های جرمی کلارکسون بود!) مقایسه می کند ناامید می شود! اما هر محصولی را باید به نسبت هزینه ای که برای آن می شود سنجید که ام جی در این آزمون سربلند بیرون می آید. چرا که چه از نظر قابلیت های فنی و حرکتی مثل شتاب، عملکرد موتور، دقت گیبرکس و هندلینگ و چه از نظر امکانات و تجهیزات رفاهی ایمنی عملکرد خوبی دارد و حتی با خودروهای یک رده بالاتر کره ای و ژاپنی قابل مقایسه است.
در صنعت امروز دنیا نظارت و کنترل کیفیت طوری صورت می گیرد که حتی خودرو یا قطعه ساخت ایران قابلیت صادرات به کشوری مثل فرانسه را دارد پس اهمیت مکان تولید بسیار کمتر شده است. شاید قیاس مع الفارق باشد ولی به گوشی موبایل خود نگاه کنید، حتی اگر آیفون باشد در چین تولید شده است!
در آخر امیدوارم روزی صاحب ام جی 6 و حتی بهتر از آن شوید! :)
موفق باشید!
10:32  1394/07/29

گزارش
teddy
0

همینطوره.بنده هم همین مواردو ذکر کردم.من نگفتم خودروی بدردنخوری هستش.در کل شرکت های بسترن از فاو و جک و ام جی رو چون تعاملات مهندسی دارن قبول دارم و به نظرم ایران هم باید این رویه رو پیش بگیره.من فقط از نظرات برند پرستی دوستان دلزده شدم.دیگه خودمون ایرانی هستیم و اخلاقمون میدونیم چجوریه .( مثل اپل)
این طبیعی که چون تنوع خودرویی زیاده در اروپا خب معلومه جای حرفی نداره.کلارکسون هم که دیگه معلومه چطور آدمیه .و همینطور نظام تبلیغاتی اروپا.بنده نقل و قول هارو بهم چسبوندم که دوستان حداقل کمی تحقیق کنند و همینطور یادآورشون بشم بیماری قضاوت رو.ممنون از شما پشتیبان گرامی
05:53  1394/07/30

گزارش
امیرحسین
3

باز این دوستان با حسابها عجیب و غریب وارد شدن و تنها برای مدیا موتورز چرتکه میندازن.مثلاً نمیگن چرا النترا باید توسط آسان موتور 114 قیمتگذاری بشه؟؟؟
آخه برادر من،یعنی ام جی gs باید هم قیمت جک j5 اتوماتیک باشه؟؟؟موتور 2000 سی سی توربو ساخت آمریکا،گیربکس دوکلاچه شش سرعته،سیستم امنیتی از کنترل پایداری،کنترل کشش و...سیستم تعلیق مالتی لینک و سیستم های الکترونیکی بوش هیچ برتری نسبت به جک نداره و باید هم قیمت باشن؟؟؟؟چقدر دشمنان ام جی منطقی هستن!!!!
12:28  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
کاوه
2

عزیز من اینکه یه نفر میره دزدی پس ماهم باید دزدی کنیم ببینید چطور دارید خودتونو توجیح میکنید
قیمت جک و جانور و ... حتما خیلی کمتر از ام جی هست ،البته بنده توی چینی ها هم فقط ام جی رو قبول دارم ولی نه به 2،3 برابر قیمت
17:30  1394/07/26

گزارش
کاوه
6

قیمت ام جی6 حدود 13000دلاره و قیمت ام جی جی اس کمتر از ام جی 6 حالا خودتون حساب کنید قیمت این ماشین برای شرکت وارد کننده چند در میاد
قیمت این ماشین بیشتر از 60 میلیون برای مدیا در نمیاد اونوقت فروشش 140 میلیون
شما هم که ماشاالله دیگه زدین تو کار تبلیغ ،باید اسم پادکست رو میزاشتین تبلیغ جدید ام جی
10:25  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
3

نه کاوه جان قیمت ام جی جی اس از ام جی 6 کمتره .قیمت ام جی 6 زده بود 12300هزار تا پس احتمالا جی اس یا 11یا 12
12:54  1394/07/26

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
4

سلام دوست عزیز
قیمت گذاری خودروها در هر بازاری سیاست های متفاوتی را دنبال می کند پس نمی توان انتظار داشت که یک خودرو را در همه جای دنیا با یک قیمت یکسان بتوان خریداری کرد.
در مورد هزینه های واردات خودرو نیز موارد زیر را در نظر داشته باشید:
- هزینه های گمرکی (شامل 40% تعرفه واردات و موارد دیگر)
- هزینه های ترخیص و استاندارد
- هزینه های حمل و نقل خودرو
-هزینه برگ سبز گمرکی
- هزینه های شماره گذاری ناجا
- هزینه های شهرداری و عوارض شماره گذاری مربوط به آن
- هزینه های بیمه
- هزینه های مالیاتی (ارزش افزوده و ...)
- هزینه های گارانتی
- هزینه های جاری شرکت (منابع انسانی، شبکه خدمات و فروش، مارکتینگ، عملیاتی و...)
- هزینه های سرمایه گذاری (کاهش ارزش پول از زمان پرداخت تا زمان تحقق فروش - مدیاموتورز همیشه تحویل فوری دارد.)
- هزینه های فروش اقساطی
و ....
مبلغی نیز به عنوان سود برای شرکت در نظر گرفته می شود که فلسفه وجودی هر کسب و کاری است! ضمن اینکه قطعا اگر این خودروها برای مدیاموتورز ارزان تمام می شد، سیاست کهش قیمت و سهم بازار بیشتر برای شرکت می توانست سودآورتر باشد.
موفق ...
14:27  1394/07/27

گزارش
کاربر: مهربد
3

لطفا هزینه های سربار خودروهای وارداتی مانند :
هزینه از رده خارج شدن 4 خودرو فرسوده
هزینه نوسازی ناوگان آمبولانس ها
سهم فلان و بهمان
.
.
.
را شفاف بفرمایید تا کاربران و نیز مردم در جریان باشند که برای خرید خودرو غیر وطنی چه تاوانی را بابت چه چیزهایی که می بایست از محل مالیات های کسب شده عمومی تامین گردد ، بپردازند و کمینه بدانند که گرانی ها از چه روش هایی و برای کجا بوجود می آیند .
چرا کسی که نمی خواهد کالای بنجل داخلی را تهیه کند و امنیت و آسایش نسبی خود و خانواده اش در جاده ها را به جای حماقت به فن آوری های ایمن و پیشرفته بسپارد ، باید این همه تاوان و هزینه بی جهت بپردازد ؟
17:56  1394/07/27

گزارش
teddy
0

مدیا موتورز عزیز دلایل قانع کننده ای نبود.یعنی شما میفرمایید همهی این هزینه ها که ثبت دولتی شده واسه دو مدل ماشین متفاوته؟ بعدش مگه مدل های جدید رو باهم وارد نمی کنید؟ من منظورم این نیستکه کسی رو متهم کنم فقط بهتر نیست اینجور مسائل رو دقیقا عین واقعیت به مشتریاتون نشون بدید؟ چون این یه رسم جا افتادس ماشین مدل جدید تر گرونتر حالا دیگه کلا اگه یه مدل تازه وارد باشه که گرونتر
03:11  1394/07/28

گزارش
کاربر: مدیاموتورز
4

مهربد جان
شما درست می فرمایید. من اون مواردی که گفتید رو فراموش کرده بودم.

teddy عزیز
در ابتدا بگم که اگر مرجع قیمت شما برای خودروی MG6 و MG GS سایت Chinaautoweb باشد اعتباری به قیمت های درج شده در آنها نیست. بر فرض درست بودن آن قیمت ها، MG6 فیس لیفت با قیمت جدید و کمتری عرضه می شود و واقعا از MG GS ارزانتر تمام می شود و قیمتی که شما می فرمایید برای MG6 قدیم است. در ضمن دقت داشته باشید این کاهش قیمت MG6 جدید با توجه به عوارض و هزینه های تحمیلی چندان در قیمت ایران منعکس نمی شود. ولی در حال حاضر قیمت MG6 جدید در ایران از آخرین قیمت MG6 قبلی ارزانتر است!
برای نمونه هزینه ها نیز بد نیست بدانید فقط هزینه خودروی اسقاطی برای MG GS حدود 12 تا 16 میلیون تومان و مالیات ارزش افزوده حدود 12 میلیون تومان می شود که مشتری جور آن را می کشد و امثال این هزینه هاست که به قیمت خودروهای وارداتی اینقدر اضافه می کند.
در آخر امیدوارم افتخار اینکه مشتری ما باشید را به زودی پیدا کنیم.
09:45  1394/07/29

گزارش
teddy
0

ممنون از توضیحاتتون.منم دقیقارهمینو میخواستم بدونم.پس معلومه پول اضافیش کجا میره.به صحبت های بنده دقت هم کنین میبینین طرف حساب من سیستم دولتی هستش.میخواستم دوستان از زبان خودتون بشنون که لطف کردید توضیح دادید
05:38  1394/07/30

گزارش
کاربر: مهربد
5

جناب رحمانی با درود و سپاس از تلاشهایتان در فرهنگ سازی و آگاهی کاربران ، امیددارم همواره برقرار و کامیاب باشید .
09:22  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
وحید
8

به کامتون شیرین اومده مهربد جان
حالا اگه یکی انتقاد میکرد که خودکشی کرده بودی با نریمان عزیزت
17:57  1394/07/26

گزارش
کاربر: silvershadow
2

ممنون از پادکست ب موقع و بروز.
اگر مقایسه بین ماشین ها هم بزارین ممنون میشیم.
20:38  1394/07/25
گزارش
پاسخ دادن
وحید
0

مقایسه بین ماشینها میشه تبلیغ
اگر پادکست ها را دقت کنید حتی اسم نمایندگی ایرانی این برند رو هم بیش از یکبار تکرار نمیکنن

مقایسه کار من و شما و دیگر افراد حاضر در سایت است
آخرشم ماشینی رو سوار میشیم که جیبمون تعیین کنه
این واقعیته آنلاینه کاربره عزیز
18:37  1394/07/26

گزارش
صفحه اول 1 2 3 4 صفحه آخر
صفحه 2 از 4

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد-:::::::: : هنوز دعوتنامه های مهر و آبان صادر نشده احتمال داره برا شما بیافته برا سال بعد
امیر : سلام ما که تحویل ابان بودیم هنوز تکمیل وجه نکردیم اگه از این به بعد افزایش قیمت بزنن شامل ما که دوباره نمیشه؟
علی ابراهیم پور : نه شوخی میکردم من پزشکم واقعا تخصص داخلی ولی همچینم شرایط توپ و خفنی که بعضیا میگن نیس من الان ۳۵ سالمه تقریبا ۱۰ سال کمتر فارغ شدم هنوزم از درسم مونده با بدبختی و قرض و کمک تونستم این x5 رو بگیرم به درس خوندنش نمیگم نمیارزه ولی خب انتظازم چیز دیگه ای بود
ترکاشوند ۲۵خردادم : نمیشه عکس گزاشت نتونستم در سایت ثبت نام کنم هر کاری میکنم نمیشه
J4 اقساطی مرداد ماه سفید ۱۳۶۳ : سلام کاش شماره فاکتور هم بگید. مال ن چرا شاسی نمی شه. یازده مرداد هستم ۲۰۲۸۰۶
حسن شاهبازی : سلام من تکمیل وجه 23 اسفند واسه cvt هستم 24 آذر (دیروز) فاکتور شدم.
وحید شاهین پلاس ۱۵اردیبهشت : سلام.وقتتون بخیر.هرکی ۱۵اردیبهشت فاکتور شد یا پیامک تغییر رنگ و SBRاومد براش خبر بده لطفا.من هر خبری میاد زود میگم
X5 : چقدر یهویی دکتر زیاد شد!!!!
حمیدرضا : سلام دوستان منم واریز 14اردببهشت هستم فاکتور شدم
X5 : شما که چند روز پیش گفتم کارگری ماشینم نداری؟!!!!
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس دی : اگه کسی دیگه دوباره فاکتور شده لطفا اطلاع بده امیدوارم روند فاکتور ادامه داشته باشه حالا ما خردادیم انشالله هرچه زودتر نوبت ما هم برسه
تحویل آذر 6 دنده رینگ سفید فوری : تحویل آخر آذر داریم؟ اگه فاکتور شده خبر بده اگر کسی از تحویلی های آذر هنوز فاکتور نشده خبر بده
دنا 6دنده پیش فروش تحویل دی : سلام دوستان دنا 6دنده تحویلی دیماه برا من فاکتور شد.
207 : خسته شدیم خدایی دیماه چرا فاکتور نمیکنن…
Elnaz : رفتم پنل کاربری سایپا نوشته مجوز تغییر رنگ و مدل ندارید؟ کسی تجربه داشته ؟ یعنی دارم فاگتور میشم؟؟؟
کوییک تحویل مرداد : دوستات کوییک جی ایکس تکمیل وجه 22 مرداد پذیرش 25 بهمن 403 الان چک کردم فاکتور شده ولی پلاک نشده.. دوستانی ک 22 ام تکمیل کردن چک کنن
میثم : سلام دوستان من امروز رفتم شرکت با این که جواب تحویل حضوری نیومده بود رفتم ماشینو گرفتم انشالله قسمت همتون .امروز دویست تا نیسان و پادرا تحویل دادن از این دویست تا فقط 4 تاش شخصی بود بقیه یا واسه شهرداری یا سپاه یا شرکت کاله بود نمیدونم داستان چیه
Gxl 18 shahrivar : اوایل شهریور کسی داریم که پرداختی دوم برا کوئیکGXLداشته باشه؟
بهزاد : تا 26 تیر فاکتور شده
عباد : به نظرتون نیسان بنزینی الان کسی بخره ارزش داره یا دوگانه؟