تغییر قیمت و شرایط جدید فروش جک S5 اعلام شد

 

 تغییر قیمت و شرایط جدید فروش جک S5 اعلام شد

 
شرکت کرمان موتور بعد از تغییرات اعمال شده در قیمت های برخی از محصولات خود، اعلامیه فروش نیمه اول شهریور ماه خود را ابلاغ کرد.
بر اساس این گزارش خودروی جک S5 دنده ای با قیمت 819 میلیون ریال به بازار عرضه می شود و طرفداران این خودرو می توانند برای خرید نقدی این محصول از دو روش 2 مرحله ای و 5 مرحله ای استفاده کرده و صاحب یک خودروی شاسی بلند شوند.
در روش دو مرحله ای شما با پرداخت 450 میلیون ریال ثبت نام خود را ثبت کرده و در هنگام دریافت دعوتنامه مابقی مبلغ را واریز خواهید کرد. در روش 5 مرحله ای شما برای ثبت نام به مبلغی ناچیز و در حدود 150 میلیون ریال نیاز دارید و مابقی پول را در 4 قسط پرداخت خواهید کرد.
در هر دو روش شما از 10 میلیون ریال تخفیف نقدی و 20 درصد سود مشارکت بهره مند شده و در دی ماه 95 خودروی خود را تحویل خواهید گرفت.
اما اگر شما خواهان خرید قسطی این خودرو هستید باید عرض کنیم که شرکت کرمان موتور برای شما نیز برنامه های خوبی دارد و شما می توانید تنها با 409 میلیون و 500 هزار ریال خودروی خود را در اسفند ماه 95 تحویل گرفته و اولین سفر خود را در فروردین 96 با شاسی بلند محبوبتان انجام دهید.
اما به یاد داشته باشید که مابقی قیمت خودرو را در اقساط 12 یا 24 ماهه باید پرداخت کرده و اولین چک خود را یک ماه بعد از سفر نوروزی پرداخت نمایید.
در صورتیکه شما از خودروهای دنده ای دل خوشی نداشته و به دنبال خرید یک شاسی بلند اتوماتیک هستید باید این نوید را به شما بدهیم که کرمان موتور در شهریور ماه نیز جک S5 اتوماتیک خود را در سبد خودرویی خود قرار داده است.
قیمت قطعی این خودرو 939 میلیون ریال بوده و شما در مرحله اول با واریز 450 میلیون ریال می توانید ثبت نام قطعی خود را انجام دهید اما به یاد داشته باشید مابقی پول را در زمان دریافت دعوتنامه باید تسویه بفرمایید.
گفتنی است 13 میلیون ریال تخفیف خرید نقدی و 20 درصد سود مشارکت جزو شرایط مناسب این مدل فروش است که به شما تقدیم می شود و شما در دی ماه 95 می توانید از سواری با این شاسی بلند اتوماتیک لذت ببرید.
 
 
 
 

منبع

کرمان موتور

 

برچسب : خودرو , کرمان موتور , فروش اقساطی جک اس5 , شاسی بلند چینی , بازار خودرو , پیش فروش خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

6 نظر

ِحامد
0

والا من خیلی تحقیق کردم تو رنج ۱۰۰ میلیون از چینی و غیر چینی آخر به این نتیجه رسیدم سراتو آپشنال سایپا گرفتم به شدت هم راضیم حداقل میدونم جنس با اصالت کره ای دارم
23:22  1396/07/12
پاسخ دادن
اکبر
0

خودتان را مسخره کنید با این ماشینتان بعداز دو ماه جکs5 تحویلداده تو ۳۵ کیلومتر تو ده دقیقه ماشین رینگ پیستون خورد کرده قرار شد ماشین دیگری تحویل بدن الان سه ماه میگذرد هنوز تحویل ندادند
20:57  1396/07/12
پاسخ دادن
سعید
5

ههههههههههههههههه
مردم از خنده. مسخره کردن دیگه ____میبینن خوب سواری میدیم پیاده نمیشن دیگه تحویله تیر دنده ای هستم الان شهریوره هنوز دعوتنامه هم نیومده برام___تنها منم نیستمها همه اینطورین_ هنوز طرح عوض میکنن باید گل بگیرن در ه این خراب شده رو که ملتو مسخره کرده--- چرا واقعا چرا هیچ مسولیی رسیدگی نمیکنه _-- یعنی مملکت هرکی هرکی شده_____چرا باید این همه این همه الاف شم
13:01  1395/06/08
پاسخ دادن
حميد
5

يه سوالي برام پيش اومده
وقتي قراره امسال پژو 2008 با قيمت 70 تا 80 ميليون بياد آيا
يعني خريد S5 بهتره ؟
16:47  1395/06/07
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
0

از نظر قیمتی رقیبن اما از نظر سگمنت خیر. 2008 رقیب تیوولیه . اما اگر با همین قیمتی که گفتن( نه ک بعدن بشه 100 میلیون) و بدون خشکاندن آپشن و با موتور خوب عرضه بشه فروش موفقی خواهد داشت و به راحتی میتونه مشتریان خودروهای چینی رو ب سمت خودش بکشونه.
ب هر حال بستگی ب شیوه ی عرضه داره.
مثلا رنو کپچر هم قراربود 82 میلیون ب مشتری بدن اما بعد شد 105.
23:10  1395/06/08

کاربر: m&z
3

همیشه همین بوده. مردم تشنه ماشین جدید و مسئولان هم آماه گرون کردن در صورت استقبال مردم
12:52  1395/06/07
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اسیv4 : والا ما ما هم ۳فروردین بود خبری نیست
تحویل ۱۵ خرداد v1p : ۳۶ درصد سالانه، ولی فکر کنم روزهای تعطیل رسمی رو ازش کم میکنن
J4 مشکی : J4 مشکی ثبت نام ۱ اردیبهشت فاکتور و شاسی ۱۲ اردیبهشت بیمه و پلاک ۱۷ اردیبهشت ارسال مدارک ۱۹ اردیبهشت کارت و سند تا ۲۸ رسیدن خودشون میگن یک ماه بعد شاسی تحویل میدن،ولی خبری نیس...ی عده ۲۵ روزه تحویل گرفتن
محسن x5 : سلام دوستانی که ثبت نامی ۱۷ بهمن ایکس ۵ بودن با موعد تحویل ۳.۱۳ لطفا اطلاع بدن اگر شاسی شده ماشینشون یا اینکه خبری جدیدی از بابت فاکتور شدن دارن ممنون
حسین : شماره ای که تماس گرفتید رو به بگید ماهم تماس بگیریم
ه ایماs5 : تکمیل وجه ۲۲برج ۸ بوده تحویل ۲۲ برج ۱۱ هنوزماشین فاکتور نشده ۴ ماه تاخیر خورده ۱ میلیاردپول گرفتن من الان ۷ ماهه ماشین ندارم
S3 ابان : سلام.من همین الان تحویل گرفتم. سالن پر بود از اس ۳ ثبت نام ۹ابان شاسی ۲۸اسفند بیمه ۱/۲۰
T8و T9 : ثبت نام ۱۷ بهمن ۷ خرداد پلاک شده و ارسال مدارک سبز شده چراغ تحویل مدارک زرد چراغ تحویل خودرو قرمز ولی امروز مرا قافل گیر کردن ساعت ۲ بعد از ظهر امروز تماس گرفتن اقا بیا تحویل بگیر ، رفتم و از تریلی پیدا کرده تحویلم دادن با مدارک و بیمه و سند ایشالله نوبت همه عزیزان
S3 بجنورد 13 آبان : مبارکه، برای جریمه دیرکرد اقدام کردین؟
تارا v1p : بعید میدونم کاش حداقل با چند هفته تاخیر بهت بدن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حمید : ممنون و متشکر
ایوب : با سلام حالا دعوتنامه پیشنهادیشون هیچی چرا کسی نمیگه بعد یک سال پول خوابوندن سود مشارکتمون چی شده که الان من 141میلیون یک سال پیش ریختم الان بهم میگه 146دیگه بریز که کلا جمع کنی از قیمت اصلی کوییک کم بزاری ما 10 تومن زیر قیمت داریم میخریم کسی میدونه توضیح بده؟
حسینی : سلام تک رو هم میفرمایید؟
حمید جی ایکس ار مشکی قرمز : کی فاکتور و کی پلاک شده؟
دوگانه : بیمه داره برگه بیمه رو از نمایندگی باید تحویل بگیرید
اریزو 5 نقدی : دوستان سلام . وقتی تخصیص میخوره چند وقت بعدش فاکتور میشه؟
جعفر : همین مشخص نیست اون 55 تومن کجا رفته. من میگم این سایپایی ها دوباره دارن کلک میزنن. بعد که واریز کنید میگن اشتباه شده 55 تومن دیگه هم بدید. وقتی بگید نمیخوام همون دوگانه رو بده میگن دیگه نمیتونی تغییر بدی و 55 تومنو بریز کوییک 85 گانه بگیر گرونتر ساینا دوگانه. من سند رسمی دادم از سایپا ازم 13 میلیون اضافه گرفتن. زنگ زدم میگم دعوت نامه این مقدار بود واریزی این مقدار بود چرا سند کارخانه 13 تومن کمتره میگن کامپیوترمون اشتباهی کم زده بیارید براتون سند جدید صادر بکنیم 13 تومن ببریم بالاتر که درست بشه!
207 ارتقاء : سلام دوست عزیز تکمیل وجه چند اسفند بودی
تحویل تیرماه : سلام بله سایپا هم میخاد محصولاتش رو گرون کنه منتظر مجوز هست خداکنه دعوتنامه تیر رو بفرستن
موعد تحویل 31 فروردین : 11 ام فاکتور شدم 2 روز در حالت تخصیص پلاک مونده