اسامی خودروهایی که کمترین رضایتمندی را در ایران دارند

 

اسامی خودروهایی که کمترین رضایتمندی را در ایران دارند

 
مصرف‌کنندگان از خودروهای سایپا 111، تیبا هاچ‌بک، برلیانس اچ 320 اتوماتیک، رنو سیمبل، سراتو اتوماتیک، سوزوکی گراند ویتارا اتوماتیک و سورنتو؛ کمترین میزان رضایتمندی را در گروه‌های قیمتی این خودروها دارند. 
 
روز گذشته شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش وضعیت رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری (داخلی و وارداتی) عرضه شده در نیمه اول امسال را منتشر کرد.
 
 
این شرکت در بررسی خود رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری را در هفت دسته قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان، ۱۲۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان و بالاتر از ۲۰۰ میلیون تومان بررسی کرده است. 
 
تحلیل این گزارش نشان می‌دهد که در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، سایپا ۱۱۱ (سایپا) کمترین میزان رضایتمندی مشتریان را کسب کرده و تنها ۶۲۵ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز رضایتمندی مشتریان را کسب کرده است. 
 
در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، تیبا هاچ‌بک (سایپا) در قعر جدول رده‌بندی قرار داشته و تنها ۶۶۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده است. 
 
در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، برلیانس اچ ۳۲۰ اتوماتیک (پارس خودرو) در قعر جدول رده‌بندی قرار داشته و تنها ۶۷۸ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده است. 
 
در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز، رنو سیمبل (نگین خودرو) کمترین میزان رضایتمندی مشتریان را به دست آورده و تنها ۶۹۱ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده است. 
 
در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان، سراتو اتوماتیک (سایپا) در پایین‌ترین وضعیت رضایتمندی مشتریان قرار داشته و تنها ۷۱۶ امتیاز از ۱۰۰۰ را کسب کرده است. 
 
در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۱۲۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان نیز، سوزوکی گراند ویتارا (ایران خودرو) کمترین میزان رضایتمندی مشتریان را کسب کرده و تنها ۷۲۲ از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده است. 
 
در گروه خودروهای با سطح قیمتی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان، سورنتو (اطلس خودرو) در قعر جدول رده‌بندی قرار داشته و تنها ۷۷۴ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده است پس از سورنتو نیز رنو تلیسمان و کولیوس در رده‌های بعدی نارضایتی قرار دارند.
 
اسامی خودروهایی که کمترین رضایتمندی را در ایران دارند
 
 
 
 

منبع

ایسنا

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , رنو تالیسمان , کولیوس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

6 نظر

اکسنت - تحویل آذر
0

دیروز اس ام اس سند اومد . پنل وضعیت مشتری شده : اسناد مالکيت خودرو صادر شد-خودرو به مقصد رسيده است

مدل هم 97 خورده
11:38  1396/11/30
پاسخ دادن
عباس
0

سلام این ارزیابی یک موسسه بی طرف انجام می دهد و از مشتریان سوال می کند .طبق اسناد کار می کنه.چون خودم در کار شرکت ماشین می باشم.با اینکه هیچ ذینفع نمی باشم ولی نتایج این گروه معتبرترین در ایران می باشد.
16:05  1396/11/17
پاسخ دادن
ستار
0

سلام من که تیبا هاچ بک دارم عالی تو رنج قیمت خودش خیلی خوبه و راضیم این نظر سنجی از کجا امده خدا میدونه

قبلش 206 داشتم اصلا خوب نبود هر هفته یه قیمتش مشکل داشت این 206 همش داشتم خرجش میکردم لابد 206 چینی خوبه؟؟

تیبا هاچ بک های جدید خیلی عالی هستن گیربکس عوض شدن موتور بهبود یافته شده و 2ستاره کیفی هم گرفتن

تو رنج قیمت زیر 35 میلیون بدون شک تیبا2 بهترین هست
11:38  1396/11/15
پاسخ دادن
+2
0

در رده قیمت 25 تا 50 میلیون :رده اول پارس تندر با 745 امتیاز و پژو پارس زاقارت در رده 33 یعنی 2 ردیف مانده به قعر جدول است . این رضایت مندی از طرف خریداران اظهار شده و زیاد به خودتون فشار نیارید .این هم آدرس سایتش :
http://isqi.co.ir/reports/
15:10  1396/11/11
پاسخ دادن
شاپور
1

باشه بابا شما برو با اون بنزت خوش باش.
ولوو ما بی معرفت و مرامه و با صاحبش هم نارفیقی میکنه!
داداشهای طرف ولوو بیخیال بشین دیگه...به نظر من دیگه کامنت نذارین ، اینا کوتاه بیا نیستن و بیشتر حرفای مسخره و بی اساس میزنن.
بحث وقتی شیرین و قشنگه که نخصصی دنبال شه و طرف با شنیدن نظرات کارشناسی و تخصصی قانع بشه.
12:39  1392/09/17

امیر
0

جوک سال نوشتن کی اینو گفته لابد پولش نمیرسه بخره طرف آمده اینا رو سرهم کرده خخخ
13:55  1396/11/11
پاسخ دادن
علیرضا
0

حتما ساندرو و استپ وی هم بهترین ماشین دنیا هستن !!! 😂😂
13:40  1396/11/11
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اسیv4 : والا ما ما هم ۳فروردین بود خبری نیست
تحویل ۱۵ خرداد v1p : ۳۶ درصد سالانه، ولی فکر کنم روزهای تعطیل رسمی رو ازش کم میکنن
J4 مشکی : J4 مشکی ثبت نام ۱ اردیبهشت فاکتور و شاسی ۱۲ اردیبهشت بیمه و پلاک ۱۷ اردیبهشت ارسال مدارک ۱۹ اردیبهشت کارت و سند تا ۲۸ رسیدن خودشون میگن یک ماه بعد شاسی تحویل میدن،ولی خبری نیس...ی عده ۲۵ روزه تحویل گرفتن
محسن x5 : سلام دوستانی که ثبت نامی ۱۷ بهمن ایکس ۵ بودن با موعد تحویل ۳.۱۳ لطفا اطلاع بدن اگر شاسی شده ماشینشون یا اینکه خبری جدیدی از بابت فاکتور شدن دارن ممنون
حسین : شماره ای که تماس گرفتید رو به بگید ماهم تماس بگیریم
ه ایماs5 : تکمیل وجه ۲۲برج ۸ بوده تحویل ۲۲ برج ۱۱ هنوزماشین فاکتور نشده ۴ ماه تاخیر خورده ۱ میلیاردپول گرفتن من الان ۷ ماهه ماشین ندارم
S3 ابان : سلام.من همین الان تحویل گرفتم. سالن پر بود از اس ۳ ثبت نام ۹ابان شاسی ۲۸اسفند بیمه ۱/۲۰
T8و T9 : ثبت نام ۱۷ بهمن ۷ خرداد پلاک شده و ارسال مدارک سبز شده چراغ تحویل مدارک زرد چراغ تحویل خودرو قرمز ولی امروز مرا قافل گیر کردن ساعت ۲ بعد از ظهر امروز تماس گرفتن اقا بیا تحویل بگیر ، رفتم و از تریلی پیدا کرده تحویلم دادن با مدارک و بیمه و سند ایشالله نوبت همه عزیزان
S3 بجنورد 13 آبان : مبارکه، برای جریمه دیرکرد اقدام کردین؟
تارا v1p : بعید میدونم کاش حداقل با چند هفته تاخیر بهت بدن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایوب : با سلام حالا دعوتنامه پیشنهادیشون هیچی چرا کسی نمیگه بعد یک سال پول خوابوندن سود مشارکتمون چی شده که الان من 141میلیون یک سال پیش ریختم الان بهم میگه 146دیگه بریز که کلا جمع کنی از قیمت اصلی کوییک کم بزاری ما 10 تومن زیر قیمت داریم میخریم کسی میدونه توضیح بده؟
حسینی : سلام تک رو هم میفرمایید؟
حمید جی ایکس ار مشکی قرمز : کی فاکتور و کی پلاک شده؟
دوگانه : بیمه داره برگه بیمه رو از نمایندگی باید تحویل بگیرید
اریزو 5 نقدی : دوستان سلام . وقتی تخصیص میخوره چند وقت بعدش فاکتور میشه؟
جعفر : همین مشخص نیست اون 55 تومن کجا رفته. من میگم این سایپایی ها دوباره دارن کلک میزنن. بعد که واریز کنید میگن اشتباه شده 55 تومن دیگه هم بدید. وقتی بگید نمیخوام همون دوگانه رو بده میگن دیگه نمیتونی تغییر بدی و 55 تومنو بریز کوییک 85 گانه بگیر گرونتر ساینا دوگانه. من سند رسمی دادم از سایپا ازم 13 میلیون اضافه گرفتن. زنگ زدم میگم دعوت نامه این مقدار بود واریزی این مقدار بود چرا سند کارخانه 13 تومن کمتره میگن کامپیوترمون اشتباهی کم زده بیارید براتون سند جدید صادر بکنیم 13 تومن ببریم بالاتر که درست بشه!
207 ارتقاء : سلام دوست عزیز تکمیل وجه چند اسفند بودی
تحویل تیرماه : سلام بله سایپا هم میخاد محصولاتش رو گرون کنه منتظر مجوز هست خداکنه دعوتنامه تیر رو بفرستن
موعد تحویل 31 فروردین : 11 ام فاکتور شدم 2 روز در حالت تخصیص پلاک مونده
علی : عزیز اینجوری با زنگ زدن به این اپراتورها که خودشون هم نمیدونم موضوع چیه درست نمیشه باید همه اونایی که براشون پیامک نیامده یک روز تعیین کنیم بریم حضوری جلوی وزارت صمت