تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی

 

تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی

 
خودروسازان ایرانی باید درس های بسیاری از رقبای چینی خود بگیرند، از طراحی به روز محصولات ایمن تا روش های فروش و حتی به وجود آوردن امکان تست خودرو پیش از خرید.
 
خوشبختانه این روش به تازگی توسط شرکت مدیران خودرو در کشورمان انجام می شود و این شرکت مشتریان را با شکل و شمایلی متفاوت از نحوه انتخاب و خرید خودرو آشنا کرده است.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
طبیعتا رانندگی با خودرو قبل از خرید آن همانقدر لازم و ضروری به نظر می رسد که پرو لباس قبل از خرید، اما خودروسازان ایرانی به لطف بازار کاملا انحصاری تاکنون چنین حقی را برای مشتریان خود قائل نشده اند و شاهد فروش لباس های بد قواره ای هستیم که مشتریان ناچارا برایشان صف می کشند.
 
در بعد از ظهر جمعه هفته گذشته مطابق با دومین روز مهرماه، پیست آزادی شاهد برنامه تست درایو خودروهای چری آریزو 5 برای مشتریان نمایندگی های برتر مدیران خودرو بود.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
طبیعتا با توجه به نبود محل مناسب تست خودرو در شهر تهران،  شرایط ایمن پیست آزادی در کنار پوشش بیمه ای کامل که از سوی شرکت خریداری شده بود، این امکان را برای مشتریان فراهم می کرد که بتوانند به شکل کامل خودرو مورد نظر خود را محک بزنند.
 
یکی از نکات جالب این تست درایو در مقایسه با معدود برنامه های مشابهی که گاها از سوی شرکت های وارد کننده خودرو برگزار می شود، نوع رانندگی کارشناسان شرکت و مردم با خودروهای چری آریزو 5 بود.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
در اغلب موارد به دلیل رعایت نکات ایمنی و تحت فشار قرار نگرفتن خودرو، به مشتریان توصیه می شود که از سریع راندن خودرو خودداری کنند و از این رو مشتریان در عمل نمی توانند به خوبی ویژگی های خودرو مورد بحث را محک بزنند، اما اینبار شرایط به شکل دیگری بود و حتی کارشناسان فروش مدیران خودرو تلاش می کردند تا به نوعی با کشیدن ناگهانی ترمز دستی در مسیر پیچ، دریفت زدن با چری آریزو را امتحان کنند.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
در بسیاری موارد شاهد بلند شدن صدای جیغ تایرها و فعال شدن سامانه کنترل پایداری (ESP) چری آریزو بودیم که درست در لحظه موعود از بروز شرایط بحرانی جلوگیری می کرد.
 
چری آریزو 5 از این آزمایشات چند ساعت و پر فشار سربلند بیرون آمد اما این مدل با با پیشرانه 1.5 لیتری 117 اسب بخاری و گیربکس CVT (در نسخه اتوماتیک) به عنوان یک سدان نسبتا جمع و جور و اقتصادی مطرح است و در واقع برای رانندگی این چنین خشن طراحی نشده است، اما علیرغم این واقعیت، اغلب مشتریان پس از رانندگی در پیست، رضایت خود را از مشخصات عملکردی و هندلینگ این مدل اعلام می کردند.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
کیفیت خوب متریال داخلی، زیبایی طراحی خودرو و عایق کاری مناسب از دیگر ویژگی هایی بود که توجه اغلب مشتریان را به خود جلب کرده بود، در مقابل برخی نیز که رانندگی اسپرت تری را مد نظر داشتند، بر نیاز چری آریزو 5 به موتور قوی تر تاکید داشتند.
 
در پایان برنامه نیز پس از نظر سنجی از مشتریان، مراسمی جهت اهدای جوایز به قید قرعه توسط نمایندگی شماره 353 مدیران خودرو برگزار شد که در نوع خود جالب توجه به نظر می رسید.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
امید است با رقابتی تر شدن بازار خودرو کشورمان، شاهد افزایش حق انتخاب و به روز شدن روش های فروش و خدمات پس از فروش توسط کمپانی های فعال در بازار باشیم. بلکه مشتریان ایرانی نیز سرانجام طعم به وجود آمدن امکان بررسی خودرو پیش از خرید را به شکل گسترده بچشند و ناچار نشوند تا چشم بسته ده ها میلیون تومان را صرف خرید خودرویی ناشناخته و بی کیفیت کنند.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
گفتنی است که مدیران خودرو قصد دارد در دو هفته آینده نیز مشابه همین برنامه را در روزهای جمعه (مورخ 9 و 16 مهرماه) ادامه دهد و علاقه مندان می توانند از طریق وب سایت شرکت مدیران خودرو به اطلاعات بیشتر در این خصوص دسترسی پیدا کنند. همچنین به زودی امکان تست درایو چری آریزو 5 در سایر شهرها کشورمان نیز فراهم خواهد شد.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
از این رو باید حضور شرکت هایی مانند چری در ایران را به فال نیک گرفت، چرا که فراگیر شدن رویکرد جهانی چنین کمپانی هایی می تواند منجر به تغییر شرایط بازار خودرو کشورمان به نفع مشتریان شود.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , اریزو 5 , چری , بازار خودرو , تست خودرو , مدیران خودرو , تولید خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

6 نظر

کاربر: نوید جهرمی
2

اگر موتور قوی ترش رو برای فروش فراهم کنن به راحتی از پس رقببای چینیش بر میاد. فعلا تا قبل از عرضه ی 301 و سیتروئن c4 رقیب جدی نداره. ولی فعلا با این قیمت و این موتور خریدار دچار شک میشه.
23:01  1395/07/06
پاسخ دادن
کاربر: m&z
0

خودروسازان داخل بعد از اینکه پول خودرو رو از یکسال قبل گرفته و تسویه کامل انجام شد چند هفته هم بدقولی میکنند و دیر ماشین رو تحویل میدن تا مصرف کننده رو کلافه کنند و هر ماشینی آوردن با سرعت برق و باد تحویل بگیره و خدا رو شکر کنه. درآخر هم وقتی ماشین عیب دار تحویل مشتری دادند با ذکر جمله "گارانتی داره برو نمایندگی درستش میکنند وگرنه باید 2 ماه دیگه صبر کنی تا ماشین جدید بیاد" مشتری را وادار به پذیرش خودروی معیوب میکنند و تازه بدبختی بزرگتر یعنی سر و کله زدن با نمایندگی ها برای رفع عیب آغاز میشه!!
12:10  1395/07/06
پاسخ دادن
ساسان
0

خیلی عجیبه ی لحظه احساس کردم اینجا ایران نیست!!!!!
11:14  1395/07/06
پاسخ دادن
حسین
3

خیمه شب بازی یا سیاه بازی! ماشین صفر رو که نمیشه محک زد ماشین باید حداقل 5000 تا کار کنه تا بتونه قابلیت هاشو نشون بده
00:25  1395/07/06
پاسخ دادن
حسن
6

کارپسندیده ای است اینجوری مشتری با چشم باز خودرو میخره نه فقط از روی ظاهر
00:07  1395/07/06
پاسخ دادن
Sepehr
8

دم مدیران خودرو گرم.کاش با این کار باعث جنب و جوش در خودورو سازهای داخلی بشه.هرچند که نمیشه
23:15  1395/07/05
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سعید : خیر اینجور نیست. برای افرادی که رد شدن دقیقا علت رد شدن را ذکر میکنند. همان سطر اول جای مخصوص دارد
حسین : کسی از دوستان خبر داره. تایید آدرس توی سایت سخا برای ارائه به نمایندگی حتما باید تایید پست باشه یا تائید راهور باشه هم قبول میکنن؟
محمدرضا : سلام از دوستانی که ثبت نام ۴۰۲ بودن کسی هست که چانگان تحویل گرفته باشه ؟
خخت : عزیزجان اطلاعات اشتباه نده وقتی نمیدونی پیش فروش یک درصدماهیانه فروش فوری 3 درصدماهیانه
خخت : شما الان چجوری کارشناسی کردی کردی که قیمتش بالاس 400 دادی الان باچهارصدپرایدم نمیدن اتفاقا شاسی سایپا بعد ازپراید که تیبا شده محکم ترین شاسی داخلی رو داره الان ایرانخودرو ماشین پارسش بدون هیچ اپشنی با بدنه کاغذی 445 میلیونه امکانات اطلس فوله نکنه توقع داری با 400 تومن برات سیستم هوشمند خودکار راننده هوش مصنوعی بزارن بهترین و فول ترین ماشین داخلی چه ایرانخودرو چه سایپا الان اطلس هست یادم رفت بگم ازکمبود امکانات میگم برات گرمکن صندلی و وآپشنهای سانتافه روبراتون بزارن و یک تخفیف صدتومنی هم بهت بدن عزیزجان الان موتور125 هندا صدتومنه بعد فول ترین ماشین سایپا قیمتش بالاس و امکاناتش کم خوبه حالاخودت اپشن هاش رو شمردی البته نصفش نمیدونی ازاینکه بساط خنده دوستان روفراهم کردی تشکرکمی لبخندکافی بود
مهندس : بی خیال عزیز اول اینکه سانروف سفارشی نیست وهمه اطلس ها مجهزبه سانروف هستن سنسورباران ندارد اطلاعاتت کامل نی پس بی خیال
تیتانیوم ۲ بهمن : دوستان امیدوارم شما هم به زودی فاکتور بشید بالاخره من فاکتور شدم
اسفند : مرادبیک دروغ گو وقتی نمیدونی چرا اطلاعات غلط میدی
ابوطالب : دوستان گرامی قرارداد فروش کرمان موتور چند روز پس از تکمیل وجه اولیه و تحویل چکها و مدارک به نمایندگی تایید و ارسال میشه ؟؟ ایا غیر از رسید تحویل چکها و رسید تحویل مدارک قرارداد صادر میشه و نمایندگی بهمون تحویل میدهد ؟؟؟ ممنون
S3 ابان : ماهم ۸/۱۰هستیم چرا تماس نمیگرن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
گمنام : آره به شرطی که جریمه هارو بدن.ولی خب فک نکنم حساب کنن
دی : 10 روز از فاکتور شدن گذشت پلاک نشدیم
60019تحویل 29اسفند به 21 : همش بروز رسانی الکی فاکتورم نمیکنن😵
مجید : سلام برا من که هنوز پیامک نیومده
رانا بهمن : تکمیل وجه 19 دی امروز فاکتور شدم
💙 : خدا کنه اختیاری باشه
رضا زمستان4714 : سلام ببخشید کسی هست بخشنامه‌ی 4714باشه زمستان ولی براش هنوز پیامک نیومده باشه ؟ چون واسه‌ی من هنوز پیامک واریزوجه نیومده کسی علتشو میدونه ممنون میشم کسی که میدونه جواب منو بده تشکر.
رضا : از حقتون کوتاه نیایید همه زمستان و بهار و تابستان فرقی نمیکنه این قیمت برای همه افزایش داشته بررسی کنید کدام خودرو به اندازه پارس افزایش داشته حدود 150 درصد در حدود یکسال پس به هرجا که صلاح میدونید شکایت کنید
محمد : ایشالله که بیاداز این بلا تکلیفی دربیایم
امیر : سلام من که راضی ام برا شکایت هم قیمت وهم تاخیر تحویل