تیون محافظه کارانه!

تیون محافظه کارانه!

تیون کردن ماشین ها آن هم به صورتی که همه تغییرات انجام شده بر روی آن با یکدیگر همخوانی داشته باشد چندان کار راحتی نیست و به نوعی برای خود، هنری محسوب می شود. برخی در این کار زیاده روی می کنند و برخی نیز از آن طرف بوم می افتند و کلاً از تغییر دادن ظاهر ماشین پرهیز می کنند و تعدادی هم فقط به این بسنده می کنند که ماشین من خاص است!

تیون محافظه کارانه!

اما در زمینه تیون کردن خودرو دو تغییر وجود دارد که بدون شک هر خودرویی را جذاب تر و خاص تر می کند: (1) کاهش ارتفاع (2) رینگ و لاستیک های بزرگ تر از هرآنچه که به صورت استاندارد برای خودرو در نظر گرفته شده است. عکس هایی که مشاهده می کنید متعلق به خودروی آقای "دریک جی" (Drick G) است که در زمینه ساخت فیلم های پشت صحنه، به صورت حرفه ای فعالیت می کند.

تیون محافظه کارانه!

از آن جایی که "اریک جی" از آن دسته افرادی نیست که به ظاهر استاندارد خودرو اکتفا کند، شورولت ایمپالای جدیدیش را به دست متخصصان کمپانی Vossen سپرد. این کمپانی، متخصص تولید رینگ های اسپرت است و در این زمینه نیز سابقه ای 25 ساله دارد. به نظر می رسد که در نهایت، تجربه این شرکت نیز تغییراتی چون کاهش ارتفاع و رینگ های بزرگ را مطمئن ترین راه برای تیون کردن یک خودرو می داند. شما جز کدام گروه از صاحبان خودرو یا علاقمند به تیون هستید؟ طرح های عجیب و غریب را می پسندید یا نگاهی محافظه کارانه به تغییر ظاهر خودرو دارید؟

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

تیون محافظه کارانه!


منبع

AutoEvolution

برچسب : تیون , vossen , ایمپالا , شورولت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

10 نظر

کاربر: Goyban Bahar
0

آقا این چه شیک شده!!!!!
ببین رینگارو!!!
فکر کنم پارس دستشون بودیم چیز توپی تحویل بدن!
21:35  1392/06/05
پاسخ دادن
کاربر: جواد
1

100% گزینه دوم . سادگی در عین شیک بودن ...

البته گاهی اوقات با بعضی از ماشین ها نمیشه فقط به رینگ و ارتفاع بسنده کرد .
09:52  1392/06/04
پاسخ دادن
کاربر: رامین علیپور
0

یاس عزیز
فکر کنم اولین تیونر که بشه اسم جهانی روش گذاشت برادرای مزراتی بودن که داداش ارشد آلفیری با کمک 6تا برادر کوچیکترش کارخونه Societ Anonima Officine Alfieri Maserat رو تاسیس کرد واین کارو رو ماشینای خودش انجام داد
از اونجا که اولین ماشین رسمیشونTipo 26 بودش احنمال میدم همین ماشین اولین ماشین تیون شده بوده باشه
بازم در صورت اشتباه بودن اطلاعاتم پیشاپیش عذر میخوام :)
اما درمورد ایرانی قطعا کوروش منشوری هستش
11:06  1392/06/04

کاربر: Yas
5

یه سوال اولین تیون کننده خودرو کی بوده و اولین ماشینی که تیون شده چی بوده؟؟؟؟؟
19:57  1392/06/03
پاسخ دادن
کاربر: رامین علیپور
0

اولین تیونر ایرانی آقای کورش منصوری هستش واولین ماشینی هم که تیونینگ کرد بنتلی کانتیننتال بودش
و قراره که شرکت دینا منصوری محثولات تیونینگش رو در ایران عرضه کنه
23:13  1392/06/03

کاربر: رامین علیپور
0

واقعا گاهی زیبایی به سادگی هستش
من شخصا از رینگای این ماشین خیلی خوشم اومد
دیزاین تیونینگ ظاهریش واقعا محشره
23:15  1392/06/03

کاربر: Yas
4

رامین جان اولین تیونر جهانی کی بوده و کدوم ماشین رو تیون کرده؟؟
08:30  1392/06/04

کاربر: Yas
3

رامین جان ممنون از راهنمایی دقیق و قشنگت لطف کردی و باز هم متشکرم.
11:22  1392/06/04

کاربر: آرش
0

بله آقااا
میانه روی و اعتدال خوبه اصلا،
البته کمی اصلاحات روی ماشین هم لازمه و واجب، مخصوصاً اگه وطنی باشه
17:55  1392/06/03
پاسخ دادن
کاربر: Yas
5

آرش جان تیونر داخلی سراغ داری؟؟؟؟
20:00  1392/06/03

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
هلیا : تصحیح میکنم۲۷ اردیبهشت
سعید : سلام احسان جان . میگم شما تحویل زمستان بودین ؟
اس۵ - ۲۲ مهر : سلام دوستان من خرید اقساطی ۲۲ مهر بودم ۲۴ فاکتور شد. چند روز پیش به نمایندگی مراجعه کردم میگفتن قرار شده تولید اس ۵ ادامه داشته باشه و بر خلاف شایعات متوقف نمیشه و مثل پرشیا هست داستانش و همین حرفو پشتیبانی هم تماس گرفتم گفتن. این خیلی عالیه که تولیدش ادمه داره و به نفع خریدارانش هست حتی نمایندگی میگفت تو ماه اینده بازم براش قرار شده طرح فروش بذارن،
J4 : سلام دوستان من ماشینو که تحویل گرفتم نمایندگی گفت سینی زیر ما نصب نمیکنیم جای دیگه هم نصب نکنید مگر اینکه جاده سنگلاخی و خاکی زیاد میرین. گفت باعث میشه دمای موتور و گیربکس بره بالا و زودتر خراب شه. میگفت بعضی نمایندگی ها خودشون نصب میکنن و میگن گارانتی باطل نمیشه ولی به غیر از خودشون هرجای دیگه ببرین گارانتی باطل میشه. دوستان تجربه ای دارن در این مورد؟
رضا ۲۷مهرماه : سلام ۲۷مهرماه هیچ خبری نیست بخدا شورشو دراوردن
محمد آریسانی : سلام دوستان هر کس از ثبت نامی های اسفند ماه فاکتور شد خبر بده لطفا، چند روزی هست فاکتور اذیسان متوقف شده انگاری، لطفا مثه صفحه پیج بقیه خودرو ها شماهم همکاری کنید دوستان گلم. من خودم ثبت نام 4 ام اردیبهشت هستم رنگ خاکستری،در مرحله منتظر فاکتورم
تیتانیوم ۲ بهمن : دوستان کسی اطلاع داره چقدر زمان میبره تا جریمه تاخیر پرداخت بشه؟
فرزاد : کسی از ترخیص خودرو از گمرک توسط سایپا اطلاع داره؟ ظاهراً سرعت ترخیص خودرو از گمرک زیاد شده
نبیلی : کسی هست 90 روزه اسفند 1402 اطلس پذیرش شده باشه بهش تحویل داده باشن ؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا تک 85گانه : سلام پذیرش 12بهمن امروز فاکتور شدن خدارو شکر رنگ زده سفید شیری چرا
دنا پلاس تحویل تابستان : فراخوان دنا پلاس معمولی تحویل تابستان از خرداد شروع میشود ؟
دوگانه بهمن : پیش فروش بودی
مصطفی : شب عید اس آر تحویل گرفتم.فرمون صد به بالا میزنه که بالانس هم درست نشده ،کمتر شد ولی بازهم هست. کولر دیگه باید چکار کنم ،دیروز باد گرم میزد.تمام تنظیماتش درسته ولی باد معمولی میزنه.اصلا خنک نیست.کوندانسور درگیر نمیشه. دوستان اگه تجربه‌ای دارن،در میون بزارن
تبدبل به 207 : تیوتری تا 16 دی امروز فاکتور شده دوستان
اسد : سلام بعد چند روز پول واریز ثبت میشه
تبدیلی پارس به سورن : درود به شما که همه رو راهنمایی میکنید . ممنونم از شما
دوگانه بهمن : سلام آقا مهدی دیگه تمام شد شنبه پلاک میشی 4و 5 روز بعد میاد
دوگانه بهمن : جومنگ سلام مبارکه باز مال شما خوب بود الان 22 روزه بهمنی هنوز فاکتور نشدیم یعنی 10 روز بعد میدن
محمد حسن : سلام، منم دوگانه تحویل 4 اسفند بودم، به 207 تبدیل زدم و الان خیلی سریع هم تخصیص شد و هم پلاک و الان در حال صدور اسناد هست، حدود 33 تومن پول بهم پس میدن، خودرو 207 پاناروما با کلاس 21 هست و دیروز یکی از دوستان بهم پیشنهاد داد 800 میلیون تومان بفروشم بهش