پورشه 914 کلاسیک به پیشرانه کیمن مجهز خواهد شد

 

پورشه 914 کلاسیک به پیشرانه کیمن مجهز خواهد شد

 
Fifteen Eleven طرح‌های نسخه‌ی مدرن خودروی کلاسیک پورشه ۹۱۴ را منتشر کرده است که از پیشرانه ۶ سیلندر پورشه کیمن بهره می‌برد و اولین مدل آن تا سال ۲۰۲۱ تکمیل خواهد شد.
 
پورشه ۹۱۴ واقعاً برای مدت‌زمان زیادی مورد استقبال علاقه‌مندان این برند قرار نگرفت؛ شاید به این دلیل که شبیه سایر مدل‌های این شرکت یا دارای عملکرد متوسط ​​نسبت به نمونه‌های مجهز به پیشرانه چهار سیلندر تخت نبود. به گزارش موتوروان، پروژه جدید خودروساز و تیونر انگلیسی فیفتین اِلِوِن دیزاین (Fifteen Eleven Design)، با نصب پیشرانه‌ی پورشه کیمن تصوری بسیار هیجان‌انگیزتر از این رودستر کلاسیک ارائه می‌‌دهد.
 
در پشت سر راننده، پیشرانه‌ی ۳٫۴ لیتری تخت ۶ سیلندر متعلق به نسل اول پورشه کیمن S و جعبه‌دنده ۶ سرعته این مدل وجود دارد. گازهای خروجی پیشرانه از طریق اگزوز سفارشی ساخته‌شده از فولاد ضد زنگ خارج می‌شوند. Fifteen Eleven از معماری سیستم تعلیق پورشه کیمن استفاده می‌کند؛ اما آن را با میراگرهای کویل‌اور قابل تنظیم ارتقا می‌دهد. کالیپرهای ترمز چهار پیستونی ساخت پورشه با دیسک‌های متقاطع و سوراخ‌دار، در هنگام نیاز سرعت این خودرو را کاهش می‌دهند یا آن را متوقف می‌کنند.
 
از زمان فروش پورشه ۹۱۴ تاکنون، فناوری خودرو به‌طور چشمگیری پیشرفت کرده است. شرکت Fifteen Eleven چراغ‌های جلوی مخفی (pop-up headlight) مربوط به مدل اصلی را حذف کرده است و لامپ‌های LED پروژکتور را در محل قبلی چراغ‌های راهنما نصب می‌کند. در پیشرانه‌ی ۹۱۴ از سیستم خنک‌کاری هواخنک استفاده می‌شد؛ اما ازآنجاکه پیشرانه‌ی پورشه کیمن مایع خنک است، این شرکت باید سپر جلو و کاپوت را به شکلی تنظیم کند تا فضای رادیاتور و خنک‌کننده‌ی روغن را فراهم کند.
 
سقف جمع‌شونده خودرو اصلی هنوز وجود دارد؛ اما Fifteen Eleven از پنل‌های شفاف‌تری برای بهبود روشنایی کابین استفاده می‌کند. گل‌گیرهای فیبر کربنی این خودرو کمی پهن‌تر هستند و از درها عبور می‌کنند.
 
بخش عقب پورشه ۹۱۴ ‌اکنون بازطراحی شده است و از اسپویلر عقب یک‌تکه با بدنه به نام دم اردک (Ducktail) بهره می‌برد که به‌طور فعال براساس سرعت خودرو تنظیم می‌شود. اگزوز ‌اکنون به ‌جای سمت راننده در مدل اصلی، از وسط عرض خودرو در عقب خارج می‌شود. شرکت Fifteen Eleven از رینگ‌هایی به سبک Fuchs با قطر ۱۸ اینچی استفاده می‌کند که روی آن‌ها را لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت ۴ می‌پوشانند.
 
در داخل کابین، این شرکت صندلی‌های اسپرت Recaro را با روکش چرمی سفارشی به امکانات خودرو پورشه ۹۱۴ اضافه می‌کند. تغییر در محل قرارگیری دیواره بزرگ بین صندوق عقب و کابین پورشه و طراحی بهتر مخزن سوخت، باعث ایجاد فضای پای بیشتری در داخل کابین می‌شود.
 
 
شرکت Fifteen Eleven مایل است چند دستگاه از پورشه ۹۱۴ مدرن را بسازد و فرمان آن‌ها را در سمت چپ یا راست قرار بدهد. قیمت این مدل هنوز در دسترس نیست؛ اما Fifteen Eleven در نظر دارد اولین مدل را در سال ۲۰۲۱ تکمیل کند.

منبع

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پورشه 914 کلاسیک






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علیرضا عبدوس : سلام میتونی شماره پذیرش رو بزاری تا بتونیم تاریخ فاکتور شدنمون رو حساب کنیم ممنون از شما
علیرضا عبدوس : سلام با توجه به اطلاعات دوستان و همینطور تماس با یکی نیروهای فروش که آشنایی قدیمی داشتم فهمیدم تا الان شماره پذیرش 11601463 آخرین فاکتور شده است اگر کسی شماره اش قبل اون حتمانن فاکتور شده شماره پذیرش هاتون رو با این شماره چک کنید
S5 : بله.من هستم. ۲۳ شهریور مشکی تهران. نمایندگی رفیعی نیا‌پونک
م.فرجی : خبر خوشحال کننده فروش فوق العاده شاهین اتومات واریزی 19 دی ماه امروز فاکتور شد به امید فاکتور شدن ماشین دوستان
S5 : چرا ماشین از صدور پلاک رد نمیشه؟‌دیگه سه هفته تمومه که روی این قسمت مونده.... عجب غلطی کردم‌کرمان موتور نوشتم از شهریور پارسال تا الان بلا تکلیفم
تارا وی۱ خرداد : سلام.برا من ۱۷ خرداد
رضا s5 شهریور : از خرید نقدی های ثبت نام شهریور ماه کسی شاسی شده؟
رضایی : سلام جواب درست نمیدم باید به کی بگیم
دانیال : دلیل تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی مشخص شد 🔹 گویا از اواخر اسفند ماه سال گذشته تا حدود 10 روز پیش هیچ ترخیصی در گمرکات کشور انجام نشده و حجم بالایی از خودروها در صف ترخیص هستند. به همین دلیل است که آمار خودروهای وارد شده در قیاس با آمار خودروهای تحویل شده فاصله زیادی دارد. 🔹بر اساس شنیده ها روند ترخیص خودروها می تواند تا دو ماه زمان ببرد. یعنی باید منتظر تاخیر حداقل دو ماهه برای خودروهای وارداتی باشیم 🔹این تاخیر ها مختص به یک یا دو شرکت واردکننده نیست و احتمال می رود در آینده ای نزدیک این تاخیر گریبانگیر تمام شرکت های وارد کننده بشود. 🔹نکته مهم در مورد این تاخیر ها این است که در بسیاری از موارد هنوز قراردادی بین شرکت و خریدار ثبت نشده و این یعنی سود تاخیری هم به مشتری پرداخت نمی شود. حالا مشخص نیست چه نظارتی از جانب سازمان حمایت صورت گرفته که به چنین وضعیتی رسیده‌ایم. با این خبر فک کنم از ماهه بعدی تحویل خودروها شروع بشه
بهار : سلام ما شهریور ۱۴۰۲ پیش پرداخت شاهین جی رو واریز کردیم ۲۱۲ تومن تا الان که هیچ خبری از تکمیل وجه نیست کسی اطلاعی داره کی پیامک تکمیل وجه میاد؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
هادی 207 ارتقا : قیمت این نوع کلاس میدونی عزیز
دنا آپشنال : سلام، از دوستان کسی هست که این چند روزه پلاک شده باشه؟؟
حسین آقا : وقتی گیر نمایندگی تنبل بیفتی این اتفاق میفته که تو 9 خرداد پلاک میشی اما چند روز میگذره و نمایندگی حتی ماشینتو از کارخونه تحویل نمیگیره.
بهنام : سلام دوستان اصلا دیگه نباید از ایران خودرو و سایپا ماشین ثبت نام کرد باید التماس کنن نه به ثبت نام برای ماشین
بهنام : سلام دوستان اصلا دیگه نباید از ایران خودرو و سایپا ماشین ثبت نام کرد باید التماس کنن نه به ثبت نام برای ماشین
کوییک gxl پذیرش 20 اسفند : سلام دوستان من کوییک gxl پذیرش 20 اسفند با شماره 11746*** امروز فاکتوز شدم رنگ سفید
فاکتور امروز : هر کی امروز فاکتور شده با توضیحات کامل تاریخ تحویل و تاریخ تکمیل وجه توضیح بده بقیه استفاده ککند
ابراهیم تیگو 8پرو : سلام دوستان عزیز شماره تماس بانک شهر سرو شرقی سعادت اباد کسی داره لطفا بفرستید. ممنونم
تبدیل به 207 : خیلی واجب دروغ بگی
پراید : من انصراف دادم 17 روزه مبلغ واریزی و سود مشارکت واریز کردن