مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

هیوندای وراکروز از سال 2006 با همین شکل و شمایل تولید شده و اکنون در مقابل سانتافه جدید قرار گرفته است. شاید بتوان سانتافه 2014 را جایگزینی برای وراکروز نامید. سانتافه جدید همانند وراکروز دارای سه ردیف صندلی می‌باشد و از نظر ابعاد بدنه، نزدیک به هم هستند.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

سانتافه جدید در دو بخش طراحی خارجی و ظاهری دستخوش تغییرات اساسی شده و از نکات قابل توجه آن می‌توان به جلوپنجره جدید، چراغ های جلوی جدید، چراغ‌های حرکت در روز LED و قطعات تزئینی آلومینیومی اشاره کرد.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

در مقابل، وراکروز طراحی محافظه کارانه دارد و در نمای خارجی با جلوپنجره باریک و مه شکن های ساده، کمی رنگ و بوی کهنگی به خود گرفته است. در نمای ظاهری نیز سانتافه جدید طراحی عضلانی و به روزتری دارد و خطی که از روی گلگیر جلو تا بالای چراغ های عقب امتداد یافته، به القای این حس کمک شایانی نموده است ولی وراکروز در این قسمت نمایی ساده و بی روح دارد اما باید اعتراف کرد در عین سادگی زیبا نیز هست.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

شیشه های جانبی در وراکروز بلندتر می‌باشند و خط بالا و پایین آنها در انتهای خودرو با شیب تندی به هم نزدیک شده و در نهایت به هم می‌رسند ولی در سانتافه شیشه ها باریک تر بوده و با شیبی بسیار ملایم تر طراحی گردیده‌اند. در نمای عقبی شاید بتوان گفت طراحی وراکروز کمی دلچسب تر است و سانتافه در این قسمت تا حدودی شما را دلسرد می‌کند!

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

در طراحی داخلی نیز سانتافه جدید بسیار مدرن تر و چشم نوازتر ظاهر شده و از وراکروز پیشی می‌گیرد. در طراحی داشبورد سانتافه از خطوط شکسته بیشتر استفاده شده و همانطور که مشخص می‌باشد، وراکروز در این قسمت نیز محافظه کارانه عمل کرده است. در کل باید گفت طراحی سانتافه 2014 نسبت به وراکروز، حاکی از پختگی و پیشرفت هیوندای در ساخت خودرو می‌باشد و به وضوح می‌توان مشاهده کرد که استراتژی های کمپانی همواره در حال تغییر هستند. البته از این نکته نیز نباید غافل شد که طرح های ساده همیشه جذاب بوده و بسیار دیرتر کهنه و خسته کننده می‌شوند.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

 در بحث پیشرانه و توان حرکتی، وراکروز با موتور شش سیلندر خورجینی 3.8 لیتری، می‌تواند 260 اسب بخار نیرو تولید کند و شتاب 0 تا 100 حدود 8.5 ثانیه ای دارد. سانتافه نیز دارای موتور چهار و شش سیلندر است که در مدل شش سیلندر خورجینی 3.5 لیتری سفارشی، قادر به تولید 276 اسب بخار نیرو بوده و در عرض حدود 8 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

 مصرف سوخت نیز در وراکروز 12 لیتر و در سانتافه 10 لیتر به ازای هر یکصد کیلومتر رانندگی در سیکل ترکیبی است. در نهایت باید گفت که انتخاب میان این دو برادر کره ای به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آن‌ها سلیقه شخصی می‌باشد.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

 

 


منبع

MotorTrend

برچسب : هیوندای وراکروز , هیوندای سانتافه 2013






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

194 نظر

لیلا
4

من از سال ۲۰۰۱۴ سانتافه دارم.تا حالا هیچ مشکلی نداشته برام.ولی تو سربالاییهای جاده پرایدا خیلی سریع مثل میگ میگ ازم جلو میزنن .ولی در کل خیلی ازش راضی هستم
22:00  1396/04/23
پاسخ دادن
علی
3

نه سانتافه نخر روش ضرر می کنی یک ماشین دیگه بگیر سانتافه خیلی چرته من volvoدارم توهم این ماشینی که من دارم بخر ماشین قدرتمند ی است از من به تو نصیحت
00:11  1396/03/01
پاسخ دادن
سینا
0

هیچ مغازه داری نمی که ماست من ترشه
10:29  1396/04/09

قاسم
1

سلام دوستان
من هم میخوام برای خرید ماشین تا ۲۲۰ میلیون هزینه کنم ولی بین نیوسانتافه و وراکروز موندم .منو راهنمایی کنید.
با تشکد
19:49  1396/01/18
پاسخ دادن
mehrab
5

ما ٢روز پيش نيو رو فروختيم اشغال اشغال تر جاده سر سبقت اشكت در مياره الان دنبال iix55
01:30  1396/01/25

امین
6

به نظرمن سانتافه نمیشه گفت ماشین چرتی هست بله درمقایسه با توسان و اسپورتیج واقعا خیلی بهتره ولی در برابر وراکروزنه.دوستان وراکروزباix55یکی نیستند.اره وراکروز اپشناش خیلی دلچسب و خوب نیست درواقع فول نیستند ولی ix55فول اگه یه مجله ماشین بخرید و زحمت مقایسه به خودتون بدین می تونیدبفهمیدکه ix55اپشناش بیشتر از سانتافه نیو هست.فقط تنها نکته مثبت سانتاقه نسبت بهix55ترمزای پیشرفته تر و بهتراست وگرنه واقعا ریختن پول توی جوی اب هست که بری240میلیون بدی سانتافه.حالا نمیگم ix55وشخصی که میخواد دراین اندازه هزینه کنه بهتره بره سراغix55یاتویوتاRAV4واقعا این دوتا عالی هستند درضمن ازنظر سیستم امنیتی هم بازIX55سرتره نسبت به سانتافه من خودم سانتافه داشتم وقتی تو اتوبان بایه سمند کورس زدم هرچی زور زدم نتونستم برسم بهش فروختمش عوضش ix55خریدم واقعا عالی هستش ولی شاید یکسری ازدوستان قبول نکنن مهم نیست پول خودشونه شاید اصلا بخوان اتیشش بزنن واینکه موتور2400سانتافه اصلا برای ماشینی به سنگینی سانتافه کافی نیست وموتورgdiو این چیزا فقط کلک بنگاهیاست تا ماشیناشون رو بهتون بندازن.
12:20  1395/10/16
پاسخ دادن
تورج
8

البته وراكروز ماشينه بدي نيست ولي در مقايسه با هرنوع ماشين ژاپني واقعا چيزي براي گفتن نداره بخصوص تواستهلاك ودوام....
21:06  1395/11/02

سینا
5

مگه ماشین شاسی بلند واسه کورس گذاشتنه ؟
10:32  1396/04/09

وحيد
5

فقط وراكروز سانتافه يه اسباب بازيه
17:05  1395/09/04
پاسخ دادن
رضا
2

سابیدی
15:44  1396/01/23

مرتضی
10

با سلام من به اونایی که بین سانتافا و وراکروز موندن وراکروز رو پیشنهاد میکنم چون شتاب راحتی ایمنی فنی قدرت خلاصه از هر لحاظ خوب که نه عالیه
23:54  1395/06/23
پاسخ دادن
نیما
3

ب نظر من کسی باید نظر بده که خودش حداقل ی پراید داشته باشه،نظراتتون خیلی شبیه عشق ماشین است نه ماشین سواری
17:30  1395/06/18
پاسخ دادن
رامين
3

هرچه قدر پول بيشتر ماشين بهتر
18:04  1395/02/08
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
5

البته همه جا جز ایران
17:33  1395/03/07

محسن
6

سلام
من خودم وراکروز دارم و داداشم سانتافه داره. اینکه سانتافه بهتره یا وراکروز بستگی به توقع شما از ماشین داره. اگه میخواین براتون نرمی و سرعت و قدرت زیاد مهمه وراکروز بهتره. ولی اگر آپشن و زیبایی مهمه سانتافه برداری. اینم یادتون نره که وراکروز دیگه تولید نمیشه و ممکنه برای قطعاتش با مشکلاتی روبه رو بشید.
19:43  1395/01/15
پاسخ دادن
میثم
6

سانتافه خیلی چرته
21:24  1394/12/07
پاسخ دادن
بهنام
8

دوست عزیز روچه حساب و منطقی گفتی سانتافه چرت؟؟؟؟
با چه اتومبیلی مقایسه کردی؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه با لندکروز و پورشه کاین توربو BMW X6 مقایسه کردی بله چرت چون رنج قیمت هاش هم خیلی فرق داره.
سانتافه از اسپورتج خیلی خیلی بهتره.
من سانتافه دارم راضی ام ولی بیشتر از وراکروز بیشتر راضی ام
22:07  1394/12/07

کوه خطر
1

و کی هستی
16:08  1394/12/26

هل
1

عالی
17:34  1395/02/17

محمد
1

سلام اقا ميثم من با شما كاملا موافقم
درضمن دليل نمي خواد كلا ماشين بيخودي هست
21:08  1395/06/10

سعید در جواب محمد
3

دوست عزیز سانتافه ماشین چرتی نیست. طرز تفکر شما چرته ...
01:57  1395/06/11

امیر
3

من خودم سانتافه دارم با وراکروز کورس گذاشتم سانتافه بهآسونی از وراکروز زد جلو وراکروز فقط شتاب اولیش خوبه
18:35  1395/11/02

آرمان
8

یه کلام.هیچی سانتافه نمی شه
03:38  1394/11/27
پاسخ دادن
کاربر: جبار
10

سانتافه جدید همه چیش خوبه منتها این موتور کشش این بدنه رو نداره... اصلا با وراکروز نباید مقایسه بشه...
08:23  1394/10/18
پاسخ دادن
محسن
16

واركرزر خيلي خيلي بهتر از سانتافه ست پولي كه به واركرزر داده ميشه پشيماني دنبالش نيست
23:23  1394/10/17
پاسخ دادن
محمد
2

به نظر من سانتافه گرند از همه شاسي بلندها در حد قيمتش هم شيك تره هم قدرتمنده
15:09  1394/10/04
پاسخ دادن
علیرضا
1

ماشین فقط تویوتا یا المانی ویا امریکایی به غیر از این سه تا هر چی بخری بدرد نمیخوره نمیگم از نظر زیبایی از اینا خوشگل باشند ولی کیفیت تویوتا و ....را نداره
00:40  1394/10/01
پاسخ دادن
سعید
9

بله حرف شما کاملا درسته. اما این که بگی ماشین های کره ای بی کیفیتن
واقعا ظلمه در حق هیوندای و کیا.
هیوندای وکیا انصافا ماشین های جالبی تولید می کنن و پیشرفتشون هم
که بسیار خوبه. اما هنوز به پختگی و کیفیت و دوام بالای ماشین های ژاپنی
و آلمانی و انگلیسی و آمریکایی نرسیده اند.
اما از حق نگذریم که واسه ی سفر خیلی راحت ان و طراحیشون هم که
می تونم بگم اوله تو دنیا.
در کل اول اروپا (به جز فرانسه) - بعد ژاپن و آمریکا - بعد کره جنوبی ...
01:54  1394/10/01

بهنام
7

ایتالیا فراموش کردید.
14:08  1395/01/02

افشین
1

با سلام من در حال خرید ماشین هستم ولی بین سانتافه و وراکروز گیر کردم و چون به لحاظ رانندگی از آندسته از آدمهایی هستم که خیلی سریع و تند رانندگی نمی کنم ولی برای سبقت یا سربالای مانند جاده چالوس ترس دارم که سانتافه بماند . لطفا دوستانی که تجربه رانندگی با این دو ماشین را در جاده چالوس یا شیب های تند دارند به من کمک کنند
با سپاس
23:28  1394/08/16
پاسخ دادن
بهرام راستي
4

از پولي كه به وراكروز ميدي پشيمان نميشي خيالت راحت
06:07  1394/09/18

سعید
16

دوست عزیز طوری میگی میترسم تو سربالایی بماند ، انگار که سوار پیکان
1400 سی سی هستی !!!!
بابا عزیز من به خدا من دو ساله سانتافه 2014 دارم با موتور 2400 و 176
اسب بخاری ، توی سربالایی با بار پر و کولر روشن ، 150 تا رو باهاش پر
کردم. اونوقت تو میگی از سربالایی چالوس میترسم ؟؟!!!
وقتی گفتن سانتافه مطمئن باش خیلی خوب راضی نگهت میداره
درسته نمی تونه مثل وراکروز 3800 سی سی شتاب بگیره ولی بازم
در حد خودش خیلی خوب عمل میکنه
12:28  1394/09/18

معین
5

به نظر من وراکروز خوبه چون موتورش خیلی قوی
21:12  1395/01/01

MAHDI
6

اگه نظر من رو میخوای هیچکدو مشون نمیمونن ولی وراکروز توی هر شیبی توی هر سرعتی باهر وزن وباری که باشی باز هم توان گاز خوردن و معکوس انداختن رو داره . به هر حال ای نظر من بود
10:41  1395/03/07

کاربر: mojtaba .a
3

فقط لکسوس سری nx زیبا پر قدرت تو این کلاس و ماشینی نمیشناسم بتونه در حدش باشه تو زیبایی و چالاکی
15:47  1394/08/09
پاسخ دادن
MHJFZ
4

سلام خیلی خوبه من یکی شو خریدم ولی یکمی خوشکه ولی برای بیابونا مثل لند کوروز میمونه مخصوصا دو دف ان مرسی خدافظ
14:14  1394/08/09
پاسخ دادن
ي
11

سلام،فكر كنم انتظاربرخى ازآقايون ازماشين تاحدى به هواپيما نزديكه.واقعأ ماشين سانتافه ٢٤٠٠بااين طراحى زيبا،امكانات به روز،جادارى،قدرت وشتاب وهمچنين سرعت بسيارخوب چه ايرادى داره كه اينهمه مورد اتهام قرارگرفته.البته ناگفته نمونه هرخودرويي براى رانندگى قلق خاصى داره كه بايد بهش عادت كنى ومسلط باشى وبه قولى راننده باشى وگرنه ممكنه بامشكلاتى مواجه شويد
19:05  1394/05/21
پاسخ دادن
سعید
21

واقعا با شما موافقم. بالاخره یه آدم منطقی توی این سایت پیدا شد.
بابا تا کی نمی خواید این حقیقت رو قبول کنید که ماشین های کره ای
دیگه به اون سطح از کیفیت رسیدند که بخوان با ژاپنی ها و حتی آلمانی ها
رقابت بکنند.
شاید شکست بخورند ولی رقیب سرسختی محسوب میشن.
سانتافه هم که شاسی بلند خیلی خوبیه و نسبت به وزن و موتورش شتاب
قابل قبولی هم داره. ولی مردم ایران با وجود اینکه خودشون هیچ هنری
ندارند ولی دائم در حال ایراد گرفتن الکی هستند
این همه ادعا تا کی ؟؟؟ ...
22:41  1394/05/21

سهیل
5

اقا سانتافه عالیه وبس
23:43  1394/08/07

دانیال
7

آقا سعید با همه حرفات موافقم ولی سانتافه شاستی بلند نیست کراس اوره.
12:33  1395/02/24

سامان
5

سلام
باتوجه به نظرات اقایون که همه به امید خدا کارشناسن میخواستم ببینم به نظر شما برای خرید ماشین، سوناتا 2014 خوبه یا سانتافه 2014 !!!!!!
والبته خودم نظرم BMW 530i هستش خوشحال میشم اگه کسی این ماشینارو داشته برا راهنمایی نظربده.
23:51  1394/05/17
پاسخ دادن
صابر
5

آقا سامان من 530i دارم خرجش زیاد تر از هیونداس.......بنظرم هیوندا بگیری بهتره هم شیکه جای خودش هم ایده آله خرجش
10:16  1394/06/16

كمال
19

دوستان عزيز ماشين فقط امريكايي و الماني بعدشم ژاپني اينم در نظر بگيريد كره جنوبي هنوز خيلي مونده تو صنعت خودرو جا بيفته خودرهايي كه از كره وارد ايران ميشن تازه بهترين مدلهايه ساخت كره هستن ولي ماشينهايي كه از المان و ژاپن وارد ميشن تازه اونجا بوسيدنشون وگذاشتنشون كنار و بهترين مدلهاشون نيستن
16:55  1394/05/03
پاسخ دادن
رضا
13

سلام
دوستان من برای شرکت ام هم از ماشین های ژاپنی استفاده میکنم هم کره ای
بی شک دوام ژاپنی بیشتر ولی اگر انصاف در نظر بگیریم کره ای ها واقعا بهشون نزدیک هستن و در اپشن و قدرت موتور نسبت به حجم موتور از ژاپنی ها جلو زدند.
لطفا در نظر بگیرید ما 4لیتر آب رادیاتور خودرو ژاپنی از نمایندگی میخریم 80 هزارتومن و داخل خودروهای ژاپنی میریزیم واسه کره ای ها از آب لوله کشی استفاده میکنیم چون نمایندگی ها سخت گیر نیستند اگر رعایت کنیم دوام ماشین های کره ای هم خیلی نزدیک میشه به ژاپنی ها.

درسته کره از ژاپن و آلمان عقب هست اما با این پیشرفت چشمگیر در این چند دهه رقیب جدی برای بقیه خودروسازی ها هست.
17:57  1394/04/29
پاسخ دادن
سعید
14

خوب نظرات رو مشاهده کردم ولی به جواب اصلی خودم نرسیدم.
چون از طرفی خودم که 2 ساله سانتافه 2014 دارم هنوز روغن موتورش رو
هم تعویض نکردم و یک ریال هم برام خرج نداشته. کل ایران رو هم باهاش
سفر کردم و به احتمال زیاد اینکه شما میگید خرج رو دستت می ذاره مربوط
به مدل های خیلی قدیمی هیوندای و کیا است.
وگرنه حتی وقتی از دارنده های سانتافه و وراکروز و سورنتو و موهاوی و
اپتیما و جنسیس و سوناتا و... می پرسی ، نه تنها نمیگن که کم کیفیته
بلکه توصیه می کنند که بین ماشین ژاپنی و کره ای ، کره ای رو انتخاب
کنید. چون اکثر خودروهای ژاپنی از لحاظ امکانات و آپشن های رفاهی و
مصرف سوخت که دو ملاک اساسی برای خرید خودرو هستند ، عقبند و
در نتیجه مردم کره ای ها را ترجیح می دهند.
در مورد دوام هم من الانش هم که سوار جنسیس 4 سال کارکرد یا موهاوی
5 سال کارکرد میشم ، کوچکترین ضعفی نه در سواری و نه در کیفیت
قطعاتشون نمی بینم. صاحبان این خودروها هم تا الان کوچکترین گلایه ای
از این ماشین ها نداشتند.
حرف شما در مورد ماشین های چینی مصداق داره. نه کره ای
13:23  1394/04/29
پاسخ دادن
امید
2

ماشاالله. مردم ایران که خودم هم یکیشون هستم فقط دنبال این هستن که ماشینو برونن. هر ماشینی یه سری روش های نگه داری داره. حتی پراید هم نیاز داره که روغن گیربکسش به موقع عوض شه. ولی دوستان مثل اینکه در روغن هم قناعت میکنن بعد ماشین رو در 100 کیلومتر میفروشن و میبینی چون روغن موتور و گیرباکس و ترنسفر و ... به موقع عوض نشده تمام سیستم ماشین آسیب دیده. بعد میگن نیسان مورانو خوب نیست چون گیربکسش ضعیفه. ما باید یاد بگیریم که ماشین فقط خریدش نیست و نگهداری مهمترینه. من اکثر ماشینارو داشتم. البته خودم نه پدرم. Rx دیدم مثل لگن بوده با 150 تا کارکرد و توسان دیدم خوب با همون کارکرد ولی اینو هم بگم که منریال به کار رفته در خودرو های ژاپنی و اروپا خوبه. ما غافلیم از خودرو های خوبی مثل رنو و نیسان و فقط دید مردم مهمه برامون.
19:17  1395/09/10

عثمان
0

به نظر من سانتافه 2015 خیلی جدید تر و به روز تر از Ix55 هست. ماشین نرمیه
19:33  1394/04/28
پاسخ دادن
اکبر
0

سلام.حاضرین محترم.برا خرید ماشین در منطقه آزاد اروند ماشین کره ای رو پیشنهاد میکنید یا امریکایی آلمانی ژاپنی؟؟؟ممنونیم از تجربیاتتون استفاده کنیم.
22:49  1394/04/26
پاسخ دادن
من
3

اول به جیبت نگاه کن بعد ببین چه کلاسی از ماشینو میخوای بخری بعد تصمیم بگیر

مثلا ماسل کار فقط آمریکایی ها
ولی در خودروهای لوکس اول آلمانی ها بعداً آمریکایی ها
ولی اگر میخوای کم هزینه باشه ژاپنی مثل تویوتا و لکسوس

اما در نهایت به سلیقه خودت هم بستگی داره
17:02  1394/04/28

هرمز
3

ماشينهاي كره اي در ايران امتحانشون رو پس دادند سالهاست آوانته در ايران كار ميكنش كسي ازش ناراضي نيست.در هرحال هر قدر پول بدّي آش ميخوري خودروهاي كره اي إز سال ٢٠٠٧ در ايران كار ميكنند و مشكل قابل توجهي ندارند.چه بايد كرد در ايران بواسطة محدويتهاي موجود بايد به حداقليها اكتفا كرد
15:09  1394/04/25
پاسخ دادن
زمهر
22

کره ای ها آشغال هستند کی گفته کیفیتشون خوبه یه بنده خدایی میگفت سانتافه خریده گیربکس و دیفرانسیلش نزدیک به 20 میلیون تومن رو دستش خرج گذاشته ، یکی دیگه هم میگفت جنسیس 0 کیلومتر از نمایندگیش خریده کلی مشکل داره برده نمایندگی گفتن این مشکلها تحت پوشش گارانتی نیست.
ماشین کره ای فقط خوشگلن و آپشن دارند هیچ کدومشون کیفیت ندارند .ماشین فقط آمریکایی آلمانی ژاپنی ، هم آپشن دارند هم کیفیت.
یه راننده ناکسی فرودگاه بود تویوتا کمری داشت میگفت ماشینم 850 هزار کیلومتر کار کرده هنوز تعمیرگاه نرفته فقط قطعات مصرفی عوض کرده و بهش بنزین زده میگفت نمیدونم سر سیلندر اینو از چی ساحتن که نمیسوزه
کره ای ها فقط از چینی ها و ایرانی ها بهترن ولی در کل چیزهای بدرد نخوری هستند
16:34  1394/04/25

محسن
18

منم سانتافه ٢٠١۴دارم ازاد خریدم و گارانتی نداره باورتون نمیشه توی 7000کارکرد هیدرولیک فرمونش که برقیه سوخت خیلی بهم فشار اومد .نزدیک هفت میلیون نمایندگی برام فاکتور کرد تازه جنسشم سه هفته طول کشید که بیاد
20:42  1394/04/28

کاربر: k1
7

دوستان عزیز ماشین کره ای خیلی عالیه
تمام مشکلاتی که براتون پیش امده اینه که سیستم برق ماشین به دلیل عوض کردن وسایل فابریک با نمونه تقلبی است
در ضمن نوع رفتار هم تاثیر داره
به طوری که کمری با کارکرد ۵۰ هزار تا هم سرسیلندر سوزونده
23:40  1394/04/28

علی
0

بابا ماشین 0 کیلومتر که از نمایندگی رسمی خریدیم و بعد ایراد پیدا کرده که قطعه اصلو با چینی عوض نکردن که اینجوری بشه
کره ای ها دقیقا عین گفته دوستمون زمهر هست
01:16  1394/04/29

محسن
0

عزیزم چی داری میگی اخه.مگه قطعه مصرفیه که جلو دست باشه عوضش کنن .!!!داشبورد ماشینمو تیکه تیکه کردن تا به اون برسن.به نظرم شما تعصبی نظر میدی.من به عنوان یه مصرف کننده میام میگم چش شده .حالا شما هزار دلیل میاری که ایراد از رانندگی .عوض شده .ال وبل
08:14  1394/04/29

مرتضی
2

بنظرم این ماشینها ارزششون زیر صد تومنه ولی چون ما هزینه بیشتر در حد برندهای المان و امریکا رو میدیم توقعات ما رو بر اورده نمیکنه.....من لند کروزر 2014 دارم که فقط میگم عالی...اما وراکروز هم نرمی و توان خوبی داره....
23:22  1394/04/24
پاسخ دادن
امیر
2

سانتافه دارای دو نوع 4و6 سیلندر میباشد. که نوع 6 سیلندرش دارای موتور بسیار قوی تر از نوع 4 سیلندر ان میباشد بطوری که میتوان گفت از شتاب و امکانات بهتری نسبت به سانتافه 4 سیلندر و وراکروز دارد . موتور سانتافه 4 سیلندر توان تولیدحداکثر 190 اسب بخار را دارد در صورتی که نوع 6 سیلندر ان میتواند تقریبا 290 اسب بخار تولید کند و دارای گشتاور بالایی میباشد در حالی که وراکروز 260 اسب بخار میباشد . نوع 6 سیلندر سانتافه را با نام های گرند سانتافه و ای ایکس 45 میشناسند. این دو نوع سانتافه از نظر قیمت دارای تفاوت زیادی نمیباشد.
22:31  1394/04/14
پاسخ دادن
رضا
7

سلام
من ٤سال وراكروز داشتم ، علاوه بر قدرت و شتاب بى نظيرش، رانندگى با اون چه در سرعتهاى بالا (٢٠٠km) و چه در محدوده شهري بسيار راحت و دلچسب بود.
الان هم بيشتر از يكساله كه نيو سانتافه(٢٠١٤) گرفتم ، اينقدر اين ماشين تنبل و لشه كه شايد ٢٠ مرتبه استارت نخورده.
مخلص كلام از خريدم پشيمونم
05:01  1394/04/14
پاسخ دادن
بهنام
3

درود بر همه اونایی که حال و حوصله خوندن این مطالب رو دارن .
من الان 23 ساله شاسی بلند سوار میشم ، اوایل پاترول دو درب داشتم ، مشکی و نقره ای ، از سرعت کم و یه کم صدای توی اتاقش که بگذریم ، ماشین فوق العاده ای بود ، جوری که هنوز که هنوزه ، چشم دنبالشه !
بعد یه سری ماشینهای شاسی بلند تو رنج هیوندای رو امتحان کردم ؛ ورا کروز - آی ایکس 55 -
بهترین شاسی بلند تو این رنج ، ساتافه 2011 و 2012 ، 3500 سی سی است .
قدرت موتورش حرف نداره ، سرعت سانتافه 3500 توی شاسی بلندها ، بی رقیبه ( توی رنج قیمت خودش ) ، توی 200 متر اول هیچ شاسی بلندی ( حتی پورش کاین به گردش نمی رسه ) البته بعدش این سانتافه به گرد اون نمی رسه !
همین - تمام
13:27  1394/04/13
پاسخ دادن
MOstafa
5

حرف شما درست مصرف سوخت وراكروز بالا تَر سانتافه هست اما سانتافه نرمي اپشن و ان امنيت را ندارد زيرا وراكروز در سرعت ١٦٠ تا١٨٠كيلومتر ميتوان با يك دست ماشين را هدايت كرد اما سانتافه در همچون سرعتي به كلي گيجه
23:40  1394/04/06
پاسخ دادن
Farzam
9

برید مورانو 2015 رو نگاه کنید ، سیکل ترکیبیش 10.8 موتور 3.3L از وقتی مورانو رو دیدم دیگه چیزی به چشمم نمیاد :(
بعد میان اینارو وارد میکنن ! آدم نمیدونه چی بگه !
22:08  1394/02/28
پاسخ دادن
علي
0

مورانو كه عشقه
بذار دوباره وارد بشه بقيه شاسي بلندا 50ميليون افت مي كنن
18:04  1394/09/18

سعید در جواب علی
4

آقا علی مورانو به قول شما ماشین خیلی خوبیه.
اما اگر یادتون باشه وقتی سانتافه 2014 اومد به بازار قیمتش 160 تا 200
میلیون بود.
دو ماه بعد مورانو با قیمت 250 میلیون اومد. اما سانتافه هنوزم که هنوزه
قیمتش بین 150 تا 205 میلیونه.
پس ادعای شما بی اساس و اشتباهه.
مورانو خیلی خوبه ولی سانتافه هم خوبه.
ولی پرادو یه چیز دیگست و با این شاسی بلندهای ضعیف شهری قابل
قیاس نیست.
18:51  1394/09/18

سجاد
2

من تو يه سايتي ديدم سانتافه دسته دوم 2014 و هشت هزار تا كار كرده و رنگش قرمز بدون خط تصادفي چيزيه 147ميليون !!!!!!
00:31  1394/01/09
پاسخ دادن
moein
11

من یه ix55 دارم خدایی عالی از سانتافه بهتره واراکروز خیلی نرمه بدرد مسافرت میخوره و شکل و شمایلش هم از سانتافه بهتره
23:19  1394/01/04
پاسخ دادن
سهراب
17

هر دو هیوندای هستند و محصول کم کیفیت کره ای.
محصولات کره ای نسبت به محصولات چینی و ایرانی خیلی بهترن ولی اگه
یکبار سوار ماشین ژاپنی و آمریکایی یا آلمانی بشی دیگه از ماشینهای
کره ای دلسرد می شی.
شاسی بلند فقط پورشه کاین. امروز مال دوستمو سوار شدم
انگار که تا حالا فقط سوار فرقون شده بودم و خودم خبر نداشتم
وای خدا یعنی واقعا لذت واقعی رانندگی رو با کاین باید تجربه کرد.
22:43  1393/12/28
پاسخ دادن
کاربر: Saeed.F.O.F
13

خوب معلومه عزیز من ، پورشه کاین کجا و وراکروز و سانتافه کجا ...
15:27  1393/12/29

امیر
17

شاید از نظر قیافه سانتافه جدید تر باشه ولی از نظر راحتی، فنی و امنیت عمرا به وراکروز نمیرسه
14:36  1393/12/01
پاسخ دادن
مسعود
6

باسلام من قبلا وراکروز داشتش خداییش عالییییییی بود ولی الان میخوام سانتافه بخرم چون ازش خوشم میاد
03:13  1393/11/26
پاسخ دادن
آریان
1

با سلام به دوستان عزیز
چه موتور سانتافه 2400cc باشه چه مثل موتور وراکروز باشه برای شما چه فرقی داره؟ توی جاده های ایران که بیشتر از120تا نمیشه رفت، مسافرت های خارج هم، تا وقتی هواپیما هست دیگه چه نیازی به ماشین هست؟ از نظر زیبایی و امکانات هم که سانتافه از وراکروزخیلی سر تر و بهتره!!بنابراین میشه نتیجه گرفت که در کل شاید سانتافه در ایران از وراکروز مناسب تر باشه. با احترام به علاقه مندان وراکروز
13:34  1393/11/03
پاسخ دادن
بابک
15

موتور قوی تر توانایی حمل بار بیشتر و شتاب گیری به موقع تری رونسبت به ماشینی با موتور ضعیف داره و این از بحث لیمیت سرعت در جاده ها جداست
01:32  1393/11/08

امیررضا
5

امیر هستم شهرستان ما جیرفت منطقه کوهستانی و کشاورزی است در این جاده مشخص شدسانتافه قدرت متر ضعیف جواب گوی جاده نیست ولی ix55 باقدرتی شاداب بدون هیچ نقصی می تواند در این منطقه سخت جواب گوی کار های روزانه باشد در این منطقه باید سانتافه را فقط در پارکینگ پارک کرد
23:50  1394/01/07

بابک
4

چون الان در بازار ایران نه وراکروز صفر پیدا میشه نه سانتافه گراند,من که بین وراکروز کارکرده و سانتافه اسپرت 2400 سانتافه رو میخرم.در جواب کسانیکه که به شتابش گیر میدن باید بگم کسی SUV رو واسه شتابش نمیخره
03:11  1393/10/20
پاسخ دادن
سعید
6

بله درسته اصلا اساس شتاب و سرعت برای سوپر ماشینهای درجه یکی
مثل پورشه پانامرا یا مازراتی یا فراری است.
اصل و اساس فلسفه وجود SUV ایجاد راحتی و جاداری سواری برای
خانواده ها و مخصوصا پر جمعیت است. ضمن اینکه سانتافه به عنوان یک
شاسی بلند متوسط ایجاد نرمی سواری و زیبایی منحصری به فردی را هم
دارد. هر چند مدل گرندسانتافه با موتور 3300 قدرتی معادل 295 اسب بخار
تولید می کنه و شتاب وحشتناکی تولید می کنه. شتاب 7.2 ثانیه
پس هر کلاسی برای یک مهم به وجود اومده و باید ازش انتظار متناسب با
آن را داشت.
18:52  1393/10/20

سانتافه
7

سلام
من یه سانتافه 2400 دارم انصافا عالیه .امکاناتش، زیباییش وقدرتش عالیه، باید دید انتظار شما از یک وسیله چیه ، هروسیله برای وظیفه خاصی طراحی وساخته میشود ضمن اینکه قیمت اون هم خیلی مهمه
16:42  1393/10/12
پاسخ دادن
M
7

دوستان من تو كاره خريد و فروش خودروهاى وارداتيم وبا اكثرشون سفر هم رفتم ، در مورد مقايسه وراكروز و سانتافه به نظر من سانتافه از نظر طراحى داخلى و بدنه بسيار زيباتر و پيشرفته تر هست ولى كيفيت قطعات كابين نسبت به وراكروز بسيار پايين تر هست وهمچنين از نظر سيستم تعليغ و شاسى نيز بسيار ضعيف تر از وراكروزه
13:02  1393/09/21
پاسخ دادن
سعید
4

اولا سیستم تعلیق هر دوتاشون یک جوره. چون هیچکدومشون شاسی
ندارند و بدنه ضعیفی دارند. در بین ماشین های خارجی فقط آمریکا و شرکت
نیسان ژاپن ماشینهای شاسی بلند شاسی دار و محکم می سازند.
وگرنه هر چی ماشین دیگه ست بدون شاسی و توی تصادفات ضعیفه.
لذا وراکروز هم مثل سانتافه بدون شاسی و ضعیفه.
در ضمن اگه ماشین شناس باشی باید اینو بفهمی که کیفیت مواد داخلی
به کار برده شده در سانتافه حتی از تویوتا لندکروز و پرادو هم بالاتره.
چون بر حسب استاندارهای جهانی و به روز اروپا و آمریکا ساخته شده.
20:55  1393/10/12

شایان
4

سلام.امیدوارم حال همه خوب باشه.من چندتااس یو وی کره ای رو داشتم و تستشون کردم.هیوندای و کیا ماشین های خوبی دارن ولی کسی که بخاد عاقلانه پولشو خرج کنه هیچ وقت برند پرستی نمیکمینه.من تقریبا تا دو سه سال پیش یه کوراندو داشتم خیلی آپشن نداشت ولی از لحاظ ایمنی و آفرود واقعا عالی بود.بعد که فروختمش یه دونه سورنتو2012 خریدم.ماشین خوبی بود آپشن های خوبی داشت و جادار هم بود.اما از لحاظ آفرود اصلا به پای کوراندو نمیرسید.در ضمن خشک هم بود و استهلاک و داشت.منم سر همین فروختمش و وراکروز خریدم.موتورش قوی بود و داخلش هم طراحی زیبایی داشت اما جای مانیتورخیلی خالی بود.اما بعد یه مدت ازدواج کردم و رفتیم انزلی.چشمتون روز بد نبینه برگشتنی با همین وراکروز تصادف کردیم خانومم که دستش و سرش شکست.خودمم که یه دست و یه پام شکست.اصلا ایمنی نداشت با این که 10 ایربگ بود.فروختمشو اکتیون خریدم.خیلی ماشین عالی بود ولی فروختمش چون خانومم از قیافش خوشش نیومد.تا انکه سوار رکستون دبلیو رفیقم شد حرف نداره هم آفرود هم ایمنی هم جا هم قیافش هم قدرتش هم مصرفش هم امکاناتش بیست بیسته.منم دست دست نکردم و یکی خریدم.راضیم
18:51  1393/07/26
پاسخ دادن
سامان
3

سانتافه که شما میگین ضعیفه...برین تو کوه و کمر یا بیابان تستش کنید بعدش بگین ضعیفه.مگه به اسمه 2400 میرین.نه اینجور نیست پیشرانش بسیار خوبو زیبا طراحی شده..کسای که دنباله قدرتن برن دنباله خودرویه اسپورت که کفش چسبیده به زمین....اینجوری فکر میکنید که هیچ ماشینه تولید تکون نخورد.مثلا پژو پارسو بعده 12 سال تازه داشبورد جدید زدن.تست بیرون جاده وراکروز و سانتافه یکی بودن تازه اتاقه سانتافه 127 کیلو از مدل قبلیش سبکتر شده با زیر بندیه متفاوت......برین با چشاتون نگاه کنید بعد نظر بدین
05:23  1393/07/18
پاسخ دادن
ایمان
0

من هفته پیش یکیش رو خرید سانتافه مدل GDI شتابش از قبلی که داشتم 6 سیلندر بود و2700 خیلی بیشتره با مصرف سوخت کمتر زمین رو می کنه گاز میدهم
12:50  1393/08/15

سهیل
0

بله بستگی داره شما ماشین رو برا چی میخواین اگه برا مسابقه و شتاب میخواین سافتافه بدرد نمیخوره ولی اگه برا خانواده میخواین عالیه
15:24  1394/07/03

محسن
20

سلام دوستان عزيز بنده يك كارشناس خودرو در خارج از ايران هستم (نروژ)بخشي از كامنت ها رو خوندم، در جواب بعضي از دوستاني كه ماشين هاي كره اي رو با ماشين هاي آلماني و امريكايي مقايسه ميكنن ميتونم بگم كه ماشين كره اي حتي قابل قياس با ماشين ژاپني هم نيست چون من خودم خيلي از اين ماشين ها رو داشتم چه كره اي چه ژاپني و حتي الماني و امريكايي ....سطح كيفي و مثلا هندلينگ ماشين هاي كره اي خيلي پايين تر از بقيه رقبا هستش و دليل قيمت بالاي ماشين هاي ژاپني و آلماني و امريكايي بيشتر بخاطر كيفيت بالاي موتور انهاست نه ظاهرشون و در اخر ميتونم بگم بنظر من و با تجربه چندين ساله ي بنده در اين رشته دارم ميتونم بگم كه بهترينه ماشين ها يا همون خودرو ها ،توليدات المان هستش وبعد امريكا وبقيه ....
20:47  1393/07/16
پاسخ دادن
سعید
8

شما درست می فرمائید. ولی توی کلاس شاسی بلند اگر بخواهی یک
خودروی با طراحی عالی - امکانات زیاد - کارآیی مناسب و به صرفه و
در نهایت قیمت کاملا استاندارد و منصفانه بخری ، هیچ گزینه ای پیدا
نخواهی کرد به جز هیوندای گرندسانتافه 2014 با حجم 3300 سی سی.
یعنی در واقع هیچ کمپانی مثل کمپانی های کره ای (هیوندای - کیا -
سانگ یانگ) خودروهای استاندارد و به صرفه و با قیمت استاندارد تولید
نمی کنند.
21:18  1393/07/16

ali
6

مَحَسَن اقا لطفان منطقى باشيد اگر كسى هم طراحى هم كيفيت بخواى كره مناشب ميباشد مىتواند رقيب خوبى براى بقيه خودرو ها باشد
22:49  1393/07/16

مهران
9

حرف هر ماشینی که پیش میاد باید شاهد جر و بحثهای بی خودی توی سایتهای مختلف باشیم و یا اطلاعاتی که توی هر کاتالوگ ماشینی نوشته شده رو شاهد باشیم که توسط دوستان خوبی امثال سعید خان مکرر گفته میشه و همه ماشین مورد بحث رو یا داشتن یا دارن

آقایون لطفا اجازه بدین کسانی که ماشین مورد بحث رو واقعا دارن و اطلاعاتی غیز از کاتالوگ ماشین مورد بحث میتونن در اختیار بقیه بزارن بیان و نظر بدن راجع به نقاط قوت ضعف هزینه نگهداری نوع و دوام لوازم مصرفی نوع روغن موتوری که باید استفاده بشه و هزینه بیمه و غیره غیره و لطفا قرض ورزی ها رو بذارید کنار باور کنید غیر از جرو بحث نه جیزی عاید خودتون میشه نه کارخونه سازنده بهتون جایزه میده
12:05  1393/11/20

مهران
8

با این تعصب و ادعات و طرز حرف زدنت مطمئن شدم تو سایپا و ایران خودرو گیر کردی و چیزی بیشتر از 4 اطلاعات کاتالوگی بیشتر حالیت نیست اگر کیفیت به اینه که یه ماشین صفر بعد از 45000 تا کارکرد دور فرمون ماشین قلوه کن میشه و چرم رو صندلی از شکل و قیافه میفته و باید بدی رنگ بزنن و ترمیم کنن که ساییدگیش کمتر دیده بشه و بعد از همین کارکرد کمک فنری ماشین طبق ادعای سازنده که تمام اتوماتیکه و خودش تنظیم میشه و حالا حالا خراب نمیشه و به قول عاشق سینه چاکی مثل شما که دم از کیفیت این ماشینها میزنید یه روز صبح میری سوار ماشینت بشی ولی میبنی ماشین چسبیده کف زمین و انگار نه انگار که کمک فنری وجود داره مراجعه میکنی به نمایندگی میگن این مورد جز گارانتی حساب نمیشه و مجبور میشی 10 میلیون ناقابل بدی و کمک ماشینی که 45000 بیشتر کار نکرده و گارانتی 5 ساله هم داره رو تعویض کنی معنی کیفیت خیلی خوب درک میشه حالا در مورد امنیت فقط همین قد میتونم بهت بگم ماشینی کره ایی که ادعا داره 5 ستاره اروپا آمریکا و استرلیا رو گرفته و فوق العاده اس نتونسته جون دوتا جون که دوستان من بودن رو حفظ کنه خبر اش و عکساش
20:54  1393/11/20

مهران
6

رو هم برو ببین تصادف اسپورتیج و لکسوس توی اتوبان چمران تو تمام سایتها هست و متن کامل گزارش رو هم بخون تا معنی امنیت رو هم بفهمی نه کارخونه کیا نه هیوندایی نه به من جایزه میده نه به شما دوست عزیز سعید جان که 13 ماه هم هست یکی از محصولاتش رو خریدی مبارکت باشه چرخش برات بچرخه اما یه ذره چشمات رو باز کن ببین نسبت به پولی که میدی چی گیرت میاد و چه انتظاری داری و طرفداری بابت چی داری میکنی دوست عزیز ما اینجا بحث میکنیم راجب نقاط ضعف و قوت یه ماشین نه تبلیغ کور کورانه تعصب داشتن و نپذیرفتن انتقاد یه ذره انتقاد پذیر باش دوست من موفق باشی
21:12  1393/11/20

رضا
4

دوستان عزیز شرکت هیوندای تولید وراکروز رو متوقف کرده و به جای اون سانتافه اسپرت رو تولید میکنه. که از لحاظ اتاق چند سانتیمتر بزرگتر از سانتافه موجود در ایرانه و قابلیت تنظیم ارتفاع و کمکهای تقویت شده داره. و موتورش هم 6 سیلندر تقویت شده 295 اسبی است. اصولا شرکت هیوندا طبق سفارش ماشینهاشو طبق سفارش در تیپهای مختلف با اتاق متفاوت و آپشنها و موتور مختلف تولید میکنه. و هر کسی نسبت به نیاز و توانش میخره. ولی در ایران غیر از مناطق آزاد فقط موتور 2.4 لیتری وارد میشه.
بنابراین وراکروز را با همرده خودش مقایسه کنید.
02:08  1393/07/08
پاسخ دادن
سان مین کو
3

من خودوم در هیوندای کوره کارمند بود مدت زمان دور محور ساندافه رکورد دار شرکت شد جنسیس 3.8 نتوان رکور د زد. باتشکر سان مین کو
15:35  1393/07/07
پاسخ دادن
مهدی77
1

ولی باید اینو بگم که همه ماشین های کره ای از نظر کیفیت اینجورین. خدایی از نظر زیبایی معرکه هست بنظر من بعد bmw x6 از همه suvها زیبا تره مخصوصا حالا که ابشنهای فول تر اومده مثل اتو پارک در صندوق برقی دوربین جلو سنسور جلو دکمه ویز... 4 گرمکن خیلی باهال تر شده من وسوسه شدم که یکیشو بخرم .دخل شیراز گراند نیست اگه بود حتما گراند بر میداشتم
10:21  1393/07/04
پاسخ دادن
مهدی77
0

سعید خان من فرق گراند رو با ماشین خودم با تمام جزیات میدونم هم از نظر اندازه هم از نظر ابشن ماشین من 4 سیلندره اینایی رو که گفتم توی چندتا سانتافه دیگه هم دیدم مثلا کفپوش عقب رو اگه تا کونی از جای تا شده ترک میخوره مثلا پلاستیک های داخل اطاق واقا بی کیفیته زود زود خش میوفه چرم صندلی خیلی زود چروک میشه حقیقته یه جورایی بازاری ساخته شده .سرعتش هم تا 120 خوب میره اما از 130 به بالا زور نداره بی جون بالا میره .
09:28  1393/07/04
پاسخ دادن
سعید
5

قسمتی از ادعاهای شما در مورد کم کیفیتی سانتافه 2400CC درست
است. ولی در مورد سرعت به اطلاع زیر توجه کنید :

حداکثر سرعت سانتافه 2400 سی سی = 210 کیلومتر بر ساعت
حداکثر سرعت سانتافه 3300 سی سی = 235 کیلومتر بر ساعت
بنده خودم با سانتافه 2400CC به راحتی و بدون فشار آمدن به موتور تا 195
کیلومتر بر ساعت باهاش رفتم. البته در اتوبان آدانا - عثمانیه کشور ترکیه.
19:40  1393/07/08

hsn
0

بعد یه سوال دیگه داشتم خط روی آیینه بغل راننده برای چیه?
ممنون میشم جواب بدید
00:37  1393/07/01
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حسین : ⭕️ عرضه خودروهای وارداتی در روز یکشنبه مختص ثبت‌نام کنندگان قبلی است/ فعلا برنامه‌ای برای ثبت‌نام جدید نداریم. 🔹مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی بیان کرد: خودروهای وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت‌نام جدید نخواهیم داشت. 🚘@car_prices_online
علیرضا : آقای کیانوش خسروی اطلاعات دقیق میفرمایید !؟ وجه کامل باید پرداخت بشه یا خیر فقط اتومات بود یا اطلس هم بود لطفا اطلاعات بیشتر بفرمایید
علیرضا : سلام و درود از عزیزان که در سامانه ۱۳۶ شکایت ثبت کردند از سایپا با شما تماس گرفتند یا خیر!؟ موضوع دیگر اینکه از عزیزان زمستان ۴۰۳ شاهین دستی آیا برای کسی این چند وقت پیامک تبدیل آمده است یا خیر!؟
محمد ناصری : سلام دوستان شاهین اتومات نصف پولو دادم 321 حدودا و باقیش رو باید هفته چهارم اردیبهشت بدم ولی خبری نشده هنوز،کسی اطلاعی داره؟!
s3 مهرماه : دوباره اطلاعات غلط ، صمت هیچ ربطی نداره شکایت فقط سامانه تعزیرات ، چرا وقتی اطلاعات کافی ندارید مردم رو گمراه میکنید ؟؟دوماه منتظر جواب صمت بمونن بعد پیامک بده ارتباطی بما نداره.
مجتبی S3 : دوست عزیز از لحاظ قانونی از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو شامل میشه،فقط باید دنبال باشی
ثبت نام ۲۲ مهر اس ۵ : یه مشت کارمنده پرو ریختن تو این شرکت صاحب این شرکت انقدر بی شعوره نیومده یه معذرت خواهی کنه لعنت به زنو بچه و خاندان تمام کسایی که کم کاری میکنن تو این شرکت ۷ ماهه ثبت نام کردیم هنوز تکمیل وجه زرده خاک تو سرتون
مسلم S3 : کدوم طرفداری از شرکت؟ من خودم اول آبان قراردادمه، ۲۷ اسفند شاسی شدم هنوز تحویل نگرفتم، طرف اومده نمک میریزه روی زخم همون هم وطنی که شما بهش اشاره کردید منم بهش میگم بجای طعنه زدن دعای خیر کن، اگه واقعیت رو بکیم که طبق اخبار موثق مشکلی که ایجاد شده مشکل گمرکه که رئیسش عوضش شده و هم ۲۷ روز تعطیل بودن هم بخشنامه جدید داده و یکسری قوانین جدید، این میشه طرفداری از شرکت؟؟؟!!!؟؟ دوست داری مثل بقیه فقط بنالم یا خبر موثق بهت بدم؟؟
اس ۵ : من یکشنبه ساعت ۱۲ میرم دفتر مرکزی
اس ۵ : لعنت به کرمان موتور تمام کارکناش واقعا حالم دیگه ار این شرکت بهم خورده بدجوری پشیمونم از انتخابم ۳ ماهو نیم از موعد تحویل ماشین گذشته هنوز شاسی نشده واقعا نمیدونم چی بگم دیگه متاسفم برای مسئولین این کشور هر کسی که مسئول و صداش در نمیاد که اینطوری در حق مشتری خیانت میشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سید رضا حسینی : سلام دوستان پژو پارس ساده مدل 403تو بازار چند ؟
ابوالفضل : سلام من ای ال ایکس 4713هستم تحویل گرفتم
محمد : سلام شما. فلزی دستی هستین. ؟
تعزیرات : الان بهترین اهرم فشار نمایندگان هستند تماس بگیرید پیگیری کنند و در جلسه یکشنبه وزیر صمت را احضار کنند و ظلمی که در حق همه شده پیگیری کنند
دوگانه 29اسفند : داداش شما جمع کن کاسه کوزه تو بیشترازاین هم وراجی نکن
حامد : سلام منم تحویل 30 دی هستم مشکی فلز هنوز فاکتور نشدم
بهنام : دوستان سود تاخیر چند درصده و نقدا پرداخت میشه یا موکول میشه ب اینده؟
پارس : همه شهرستانی ها نماینده هاتون را میشناسید تا دیر نشده تماس بگیرید حتی بهار و تابستان تا در جلسه یکشنبه پیگیری کنند اگه هماهنگ باشن حتی رییس جمهور هم‌میتونن استیضاح کنن چه برسه به وزیر صمت بگید مگه شما نماینده مردم نیستید
بهنام : دوستان سود تاخیر چند درصده و نقدا پرداخت میشه یا موکول میشه ب اینده؟
علیرضا : دوستان‌من‌دیروز‌ تبدیل به شیشه زدم‌بنظرتون کی فاکتور‌میبشع؟؟؟؟؟؟