مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 98)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده اشتراک یک ماهه سامانه‌پیامکی یک‌خودرو اهداء می گردد.

سؤال این هفته:

دلیل عدم فرسوده شدن تایرهای جلو و عقب به صورت یکسان چیست؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 98)

راهنمایی: شما می‌توانید با مراجعه به بخش "مقالات خودرو" پاسخ سوال را بیابید.


شما می توانید با مراجعه به صفحه مسابقات با آدرس 1Car.ir/game تمامی اخبار و اطلاعات مربوطه را مطالعه نمائید.


با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 98)

 

برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

27 نظر

کاربر: as1364
0

واقعيت۱: آج­هاي تايرهاي جلو معمولاً بيشتر از تاير عقب خورده مي­شوند

واقعيت۲: اگر تايرها بعد از هر ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ كيلومتر رانندگي جابجا شوند، آج تايرها تقريباً يكسان خورده خواهد شد.

واقعيت۳: اكثر مردم جابجايي تاير را در هر ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ كيلومتر رانندگي جابجا نمي­كنند. بنابراين وقتي به تايرهاي ماشينشان نگاه مي­كنند، آجهاي تايرهاي جلو از بين رفته درحاليكه تايرهاي عقب هنوز قابل استفاده هستند. لذا معمولاً لازم است كه تايرهاي جلو تعويض شوند.

واقعيت۴: اگر يك جفت از تايرها آج بيشتري از زوج ديگر داشته باشد، زوج با آج كمتر ، نسبت به زوج ديگر با آب كمتري بر روي جاده شروع به لغزيدن خواهد نمود.

واقعيت ۵: اگر جفت تايري كه زودتر شروع به لغزيدن در جاده مي­كنند تايرهاي جلو باشد، كنترل وسيله نقليه ساده­تر خواهد بود. اول اينكه راننده هنگام شروع سر خوردن، لغزش را در فرمان احساس خواهد نمود، ثانياً واكنش غريزي در برداشتن پا از روي گاز و چرخاندن فرمان در جهت لغزش در بدست آوردن مجدد كنترل موثر خواهد بود. اما اگر تايرهاي عقب خودرو شروع به سر خوردن نمايند، كنترل خودرو به مراتب دشوارتر خواهد بود. تش
22:46  1393/12/11
پاسخ دادن
کاربر: hosseinlm
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند

12:11  1393/12/11
پاسخ دادن
کاربر: عباس انصاری جویباری
2

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند

23:51  1393/12/10
پاسخ دادن
کاربر: signul
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند و به همین خاطر است که لازم است در طول مدتی که تایرها عمر می‌کنند، چندین بار جای تایرهای جلو و عقب را عوض کرد تا هم میزان فرسودگی تایرها با هم برابر باشد و هم عمر آن‌ها افزایش پیدا کند
22:15  1393/12/10
پاسخ دادن
کاربر: سیدرضا اطیابی
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند

16:19  1393/12/10
پاسخ دادن
کاربر: رقیه
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند

15:28  1393/12/10
پاسخ دادن
کاربر: فردین تیزخان
0

تایرهای جلو و عقب یکسان فرسوده نمی‌شوند. درباره‌اش فکر کنید. هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند و به همین خاطر است که لازم است در طول مدتی که تایرها عمر می‌کنند، چندین بار جای تایرهای جلو و عقب را عوض کرد تا هم میزان فرسودگی تایرها با هم برابر باشد و هم عمر آن‌ها افزایش پیدا کند.

Read more: http://1car.ir/ns-6526#ixzz3T7zPE500
12:51  1393/12/10
پاسخ دادن
کاربر: حمزه زارع
0

تایرهای جلو و عقب یکسان فرسوده نمی‌شوند. درباره‌اش فکر کنید. هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند و به همین خاطر است که لازم است در طول مدتی که تایرها عمر می‌کنند

12:18  1393/12/10
پاسخ دادن
کاربر: سیاوش
4

فرمان روی تایر های جلو قرار دارد و در هنگام دور زدن ها تایرهای جلو کمتر از تایرهای عقب با زمین اصطحکاک دارند.با تشکر
10:05  1393/12/10
پاسخ دادن
کاربر: روح اله شریفی
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند
09:24  1393/12/10
پاسخ دادن
کاربر: اسد123
0

بااهداسلام- هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان و هنگام پارک دوبل،فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند.
مویدوموفق باشید
07:32  1393/12/10
پاسخ دادن
کاربر: علی سپهریان
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند
01:12  1393/12/10
پاسخ دادن
کاربر: مجتبی
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند
00:03  1393/12/10
پاسخ دادن
کاربر: sajadansari
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند
21:57  1393/12/09
پاسخ دادن
کاربر: آسمونی
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند
21:28  1393/12/09
پاسخ دادن
کاربر: edris1357
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند.
21:07  1393/12/09
پاسخ دادن
کاربر: حسین اکبرپور نیاسر
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند
19:46  1393/12/09
پاسخ دادن
کاربر: Mpbat
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند
19:39  1393/12/09
پاسخ دادن
کاربر: شهریار
1

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند
19:05  1393/12/09
پاسخ دادن
کاربر: sara oroji
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند
19:03  1393/12/09
پاسخ دادن
کاربر: حمیدرضادانشور
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند.
18:50  1393/12/09
پاسخ دادن
کاربر: علی فاطمی اصل
0

جابجا کردن تایرها اهمیت زیادی دارد و علاوه بر این که عمر آن‌ها را افزایش می‌دهد، ایمنی را نیز بالا می‌برد.

تایرهای جلو و عقب یکسان فرسوده نمی‌شوند. درباره‌اش فکر کنید. هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند و به همین خاطر است که لازم است در طول مدتی که تایرها عمر می‌کنند



18:16  1393/12/09
پاسخ دادن
کاربر: majidabhari
0

این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند و به همین خاطر است که لازم است در طول مدتی که تایرها عمر می‌کنند، چندین بار جای تایرهای جلو و عقب را عوض کرد تا هم میزان فرسودگی تایرها با هم برابر باشد و هم عمر آن‌ها افزایش پیدا کند. بهتر است بدانید وقتی گفته می‌شود "جابجا کردن تایرها" منظور انجام کارهایی است که در بالا گفته شد و جابجا کردن تایرهای یک محور با هم (مثلاً جابجایی تایرهای عقب با یکدیگر و یا جابجا کردن تایر سمت راننده با سمت شاگرد) کار درستی نیست. برای این کار دلایل خوبی وجود دارد. آج تایرها با گذر زمان ساییده می‌شوند و الگویشان تغییر می‌کند. بسیاری از این سایید‌گی‌ها به سیستم تعلیق و بالانس بودن یا نبودن تایرها ربط پیدا می‌کند و به همین خاطر است که بهتر است تایرهای سمت راست را در سمت راست و تایرهای سمت چپ را در سمت چپ نگه داشت.

17:44  1393/12/09
پاسخ دادن
کاربر: vahideh
0

تایرهای جلو و عقب یکسان فرسوده نمی‌شوند. هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند و به همین خاطر است که لازم است در طول مدتی که تایرها عمر می‌کنند، چندین بار جای تایرهای جلو و عقب را عوض کرد تا هم میزان فرسودگی تایرها با هم برابر باشد و هم عمر آن‌ها افزایش پیدا کند.
16:34  1393/12/09
پاسخ دادن
کاربر: .KinG.
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند و به همین خاطر است که لازم است در طول مدتی که تایرها عمر می‌کنند، چندین بار جای تایرهای جلو و عقب را عوض کرد تا هم میزان فرسودگی تایرها با هم برابر باشد و هم عمر آن‌ها افزایش پیدا کند.
13:42  1393/12/09
پاسخ دادن
کاربر: سعید باقری
0

هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند و به همین خاطر است که لازم است در طول مدتی که تایرها عمر می‌کنند، چندین بار جای تایرهای جلو و عقب را عوض کرد تا هم میزان فرسودگی تایرها با هم برابر باشد و هم عمر آن‌ها افزایش پیدا کند. بهتر است بدانید وقتی گفته می‌شود "جابجا کردن تایرها" منظور انجام کارهایی است که در بالا گفته شد و جابجا کردن تایرهای یک محور با هم (مثلاً جابجایی تایرهای عقب با یکدیگر و یا جابجا کردن تایر سمت راننده با سمت شاگرد) کار درستی نیست. برای این کار دلایل خوبی وجود دارد. آج تایرها با گذر زمان ساییده می‌شوند و الگویشان تغییر می‌کند.
13:28  1393/12/09
پاسخ دادن
کاربر: reza-4WD
1

تایرهای جلو و عقب یکسان فرسوده نمی‌شوند. درباره‌اش فکر کنید. هنگام پارک دوبل، هنگام عبور از پیچ‌ها و با هر چرخش فرمان، فشار زیادی به تایرهای جلو وارد می‌شود. این فرسایش در مورد خودروهای دیفرانسیل جلو بیشتر است چون تایرهای جلو نیروی پیشران خودرو را تأمین می‌کنند، اصطکاک تایر با سطح جاده نیز باعث تولید گرما می‌شود و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا تایرهای جلو زودتر از تایرهای عقب فرسوده بشوند.
11:22  1393/12/09
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
هلیا : دیروز یعنی ۲۹ اردیبهشت کلی ایکس ۵ بار زدن به سمت مقاصدشون.مشاهدات میدانی من بمی.نگران نباشید دارن میفرستنشون.
حسین تارا : واریزی ۹:۲۱هستم سفید هنوز خبری نیس
احمد : تو بیشتر از هرکسی به این نیاز داری که باد به کلت بخوره
اطلس مادران : من زنگ زدم گفتن ۹۰ روز کاری .قبلا هم تیبا گرفته بودم اونم ۹۰ روز کاری بود ۹۷ روزه دادن
ایمان (شاهین اتومات) : سلام دوستانی که فاکتور شدند براشون جریمه تاخیر هم لحاظ شده یاخیر یااینکه کجا مشخص میشه مبلغ جریمه
Bahar : منم پذیرش ۱۹ اسفندم ۹۰ روزه، و خیر، همچنان خبری نیست
Bahar : منم پذیرش ۱۹ اسفندم ۹۰ روزه، و خیر، همچنان خبری نیست
S5 مهر : ۲۹ مهر ثبت نام چک ها ۲ آبان تایید شدند . ۱۴۰۳.۰۲.۲۷ پنج شنبه عصر ساعت ۱۵:۳۰ پیامک شاسی اومد.
مهرداد۷۵ : دوستانی که بعد چند ماه تاخیر تحویل گرفتید مبارک باشه فقط ممکنه بگید جریمه تاخیر برای وی فور هر ماه چقدر شد و کی میدن
مجید : الان شاهین دستی تکلیفش چی شده ؟باید جاش اطلس بگیریم حتما؟؟!!
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دوگانه 30 دی تبدیل به 207 پانا : دوستان ماشین بنده از 25 تیک حمل خورده و هنوز تحویل نمایندگی نشده.مگه حمل از تهران تا شهر ایلام چقد طول میکشه؟ از روز پنجشنبه ساعت 12 ظهر کد خروج خورده بود
خودم : ما اگه تارا نخوایم کیو باید ببینیم.؟
اتو سعید : کی همچین حرفی زده ما پرداختیمون کامل شده و تکمیل آذر هنوز دارن فلز سفید میدن چرا از خودت حرف در میاری
شیما : داداش شما نمی دونی که ما که بخشنامه 4714 بودیم وپیامک برامون نیامده علتش چی وکی فراخوان دوباره میدن
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : دوستان امروز 20 دی فاکتور شد تورو خدا خبر بدید.ممنونم
سلام دوگانه بهمن : از شنبه فاکتور شروع میشه
سورن 29اسفند : از خرداد فاکتور اسفند ماه شروع میشه. صبر صبر
سلام : سحر جان سلام دوگانه هستی از شنبه فاکتور شروع میشه
ساینا دوگانه بهمن ماه : 22روز از تکمیل وجه هم گذشت
فروش فوری اسفند : تو تحویل تاخیر کنن سودشو میگریم