درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!

درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!در یک نظرسنجی صورت گرفته از خریداران خودرو، پاسخ‌دهنگان خواستار رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خریداران خودروهای داخلی و خارجی انتقادات زیادی از نحوه خدمات‌دهی در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو دارند.
در یک نظرسنجی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مشتریان خودرو هفت شاخص را به عنوان انتظارات و نیازهای خود از فرایند خدمات پس از فروش عرضه‌کنندگان خودرو مطرح کرده‌اند.
در این زمینه مصرف‌کنندگان خودرو خواستار راحتی در فرایند اخذ پذیرش از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و به‌ویژه رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل تعمیرگاه‌ها با مراجعه‌کنندگان شده‌اند.
ثبت و رسیدگی به تمام ایرادات خودرو در تعمیرگاه‌ها، برطرف کردن تمام عیوب خودرو و در نظر گرفتن زمان تعمیرات نیز از دیگر مطالبات مصرف‌کنندگان خودرو در این حوزه بوده است.
همچنین مصرف‌کنندگان دو شاخص کیفیت قطعات یدکی و استفاده از قطعات مناسب و ارائه صورت‌حساب تعمیراتی از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را از دیگر مطالبات خود در این زمینه عنوان کرده‌اند.
در این نظرسنجی مالکان خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان، بین 50 تا 100 میلیون تومان و مالکان خودروهای با سطح قیمتی بیش از 100 میلیون تومان مورد پرسش قرار گرفته‌اند.
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , برخورد , تعمیرگاه , مصرف کنندگان , خدمات






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

کاربر: silvershadow
1

خداییش نگا به دسته بندیشون بکن. این دسته بندی به درد زمانی میخورد که ماشینای وارداتی بیشترشون بین 50 تا 100 بودن و بنز و ب ام و رو با 100 تا 300 میلیون میشد خرید. همین کارا رو میکنن آدم ب عقلشون شک میکنه. اون از ملاک قرار دادن 2500 سی سی برای واردات و اینم از دسته بندی و نظر سنجیشون.
19:48  1394/04/06
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S5 : مال من شاسی شده ۲۵ اردیبهشت اما روی پلاک مونده
ابوالفضل زینعلی : برا من ۱۱۶۰۲۷۴۱ فاکتور شد
S5 : ثبت نامي ٢٦ مهر هستم امروز برام پيامك اومد از كرمان موتور بعد از٨ ماه نوشته قسط دومتون ١٥ خرداده خدايي مرزهاي وقاحت رو اينا جابجا كردن خيلي پرو رو هنوز ماشين رو شاسي نكردن يادآوري چك دوم رو دارن ميكنن غلط كردم كرمان موتو ر ثبت نام كردم 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
حسین : امان از بی عدالتی امان از بلاتکلیفی امان از عدم شفافیت امان از مسئول بی مسئولیت
S5 مهر تهران : راست میگن باید بری اونجا .منم 24مهرم تا نرفتم دعوا شاسی نشد
سهیل : مال هیچکس فاکتورنشده کم دروغ بگید
بهار : موعد تحویل پاییز ۱۴۰۳ شاهین G
شاهین اتومات : ماهم مهرماه 290 میلیون واریز وجه کردم هنوز از تکمیل وجه خبری نیست
چانی : پیام هیچ اطلاعاتی از سمت عرضه کننده ارسال نشده است. نیزلحاظ شده برای انانی که تکمیل وجه کردن
حسین : سلام شاید مدارکتون مشکل داره؟ سخا رو تحویل دادین؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
4707 : واریزی 23 ولی هنوز فاکتور نشده چرا اینجوریه؟
مرتضی : سلام دوست عزیز شما. ساکن تهران هستید
علی پهلوان : سلام یک بهمن تکمیل وجه 10خردادفاکتورالان درحال پلاک
افشین بهمن ماه : شما از کجا مطمئنید
207 اتو ارتقا تحویل 31فروردین : داداش ارتقا با معمولی فرق داره تحویله ارتقا زودتره منم هنوز تحویل نگرفتم سودشم نگرفتم فقط پلاک شدم
دنا اپ سفید : دوستان دنا اپشنال کسی فاکتور شده؟
پاییز : سلام حسین پاییز شما تحویلی پاییز هستید؟؟کجا در حال بررسی امده؟؟
فاطمه-دوگانه-اسفند : دی ماهی ها تا 8 اردیبهشت مهلت داشتن برا تکمیل وجه و اونایی که تا 5 اردیبهشت تکمیل وجه کردن کاراشون انجام شده و تنها سه روز از دی ماهی ها مونده. فکر میکنم طی هفته آینده انشاءالله فاکتور دی ماهی ها و تکمیل وجه اسفندی ها شروع بشه.
الب ارسلان : میگن از طرف ناجاس
پدرام اتومات R : دوستان زنگ بزنید پارس خودرو ببینید چرا دعوتنامه کوییک ار اتومات رو نفرستادن.اصلا قراره پارس خودرو هم تولیدشو شروع کنه یا ن