ایساکو در خدمات پس از فروش اول شد

ایساکو در خدمات پس از فروش اول شد

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) برای اولین بار در دوره های ارزیابی های وزارت صنعت و تجارت از شرکت های خدمات پس از فروش، عنوان "رتبه اول" و "تنها شرکت موفق" را از آن خود کرد. مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بیان این مطلب افزود: ایساکو در سه سال متوالی مقام اول را در بین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش کسب کرده بود و امسال نیز برای اولین بار در کشور به "رتبه اول" دست یافت. جواد نجم الدین ادامه داد: در ارزیابیِ سال 1391 وزارت صنعت، معدن و تجارت که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام می شود، کلیه شرکت های عرضه کننده خودرو چه داخلی و چه وارد کننده خودرو بالغ بر 36 شرکت بوده اند که ایساکو با کسب امتیاز 64/80 رتبه اول را از آن خود کرد. وی اظهار کرد: شرکت ایساکو با داشتن بیش از 800 نمایندگی درکل کشور، بیش ترین تعداد نمایندگی رتبه یک و کم ترین تعداد نمایندگی رتبه سه را در بین سایر شرکت ها دارد. او درباره شاخص های ارزیابی گفت: شاخص های این ارزیابی شامل چهار شاخص کیفیت ارائه خدمات، سرعت ارائه خدمات، هزینه ارائه خدمات، و نتیجه عملکرد با رویکرد رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش بوده است. ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های خودروسازی به منظور بررسی شاخص های مختلف در خدمات و با هدف ارتقای خدمات پس از فروش صنعت خودرو در حوزه زیر ساخت های شبکه خدمات شامل نمایندگی های مجاز و ستاد انجام می شود. این ارزیابی ها مدت 10 سال است که به صورت سالانه در حوزه خدمات خودرو به اجرا گذاشته شده و بر اساس نتایج آن شرکت های عرضه کننده خودرو رتبه بندی می شوند.

منبع

دنیای اقتصاد

 

برچسب : ایساکو , خدمات پس از فروش






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

کاربر: حیدر
1

آخه کدوم ماست بندیه که بگه ماست من ترشه......چه قربون صدقه هم میرن....مشتی ما هم داریم تو این مملکت زندگی میکنیما ............چه خدماتی هم میدن پس از فروش!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23:13  1392/04/30
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مشکی J7 : الحمد لله عصر تحویل گرفتم برگ کمپانی رو همراه بیمه نامه باتحویل خودرو بهم دادند
Tara v1p : مبارک باشه ۷تا ۱۰روز نهایتش...
زینب : ارسال میکنن نگران نباش توکل به خدا
بنیامین : سلام درصد دیرکرد چقدر می‌باشد اگر اطلاع دارید بگید
زینب : برای طرح عادی هم نوشته بود
علی : چی شد دوستان تا کجا فاکتور کردن کسی اطلاع داره
یه دوست : سلام وخواهشن اون مسعولین سایپا و اون بالاییها به فکر این طبقه های پایین باشید اون بالا یه خدایی هم هست
هیراد : این ماشین ها واسه اونایی که اسفند ماه ۴۰۱ پول بلوکه کرده بودن و اولویت بندی شون رو بهشون اعلام کردن
سعید : وضعیت باید از کجا برسی کرد
s3 کرمان : درود دوستان ۲۱ اسفند شاسی شدم ولی هیچ خبری از تحویل نیست از بم تا کرمان الان هنوز بعد ۳ ماه ماشین نرسیده خدامیدونه تا شهرهای دیگه کی برسه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 ارتقا : آخه ماهایی که ارتقا یافته ثبت نام کردیم برا این بود که اجبار کردن سقف فلزی رو تبدیل بزنیم به ارتقا یافته
مهرانs5 : سلام.از نمایندگی که موقع ثبت نام انتخاب کردی میتونی بپرسی . فقط اون نمایندگی خاص امکان مشاهده میزان اعداد و ارقام داره.
نازلی فونیکس fx : ممنون هم چنین شما عزیزان ی کم صبوری کنید حل میشه همه چیز
حسین آقا : نه. اشتباه کردیم ارتقا ثبت نام کردیم. الان اینایی که تبدیل زدن هم ارتقا بهشون رسید. 200 میلیون پول بیشتر فقط برای روکش چرم و آینه فوتوکرومیک دادیم. اشتباه کردیم. ارزششو نداشت. همین پول توی طلا سود خوبی میداد بدون این مسخره بازی های فاکتور و پلاک. من که دیگه هیچ وقت پیش خرید نمیکنم. پول آدم قفل میشه.
سورن تبدیلی : سلام تو پیامکی که برام آمده بود تبدیلی بزنید زدن یود 90 روزه
صادق : بهاریهاهمچنان سردرگم خدالعنت بکنع ویران خودرو
سورن تبدیلی : سلام ببخشید ولی خیلی ها تو این گروه هستند که برای اون ها تعطیلات عید حساب نشده
محمد30بهمن : سلام دوستان کسی واریزی 18 دی مونده که فاکتور نشده باشه کسی مونده+بزنه
علی : دوستان تنها نهادی که الان به فریاد ما میرسه تعزیراته پس از حقتان کوتاه نیایید و گول این افرادی که میگن قیمت تغییر پیدا نمیکنه نخورید از خود ایرانخودرو هستند
رانا 29 اسفند : تبدیل نزدین