قبول دارم در سال‌های گذشته خودروها را دیر تحویل دادیم

 

قبول دارم در سال‌های گذشته خودروها را دیر تحویل دادیم

 
مدیرعامل خودروسازی سایپا با اشاره به کمپین نخریدن خودرو که در سال پیش راه انداخته شده بود می‌گوید در آن زمان شدیدا انصرافی خرید داشتیم که در همین زمینه متذکر شد قبول دارم که در طی سال‌های گذشته خودرو را با تاخیر به مشتری‌ها تحویل دادیم.
 
به گزارش ایسنا، مهدی جمالی در نخستین همایش هم‌اندیشی گروه سایپا با مدیران بیمه‌ای اظهار کرد: وظیفه همه خدمات، خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان است و مشتریان نیز اصلی‌ترین ذی نفع‌ قلمداد می‌شوند. عمده خدماتی که شرکت‌های بیمه‌ای می‌دهند با خودروسازی‌ها همپوشانی دارد. اگر این همپوشانی را بپذیریم از نگاه بنگاهی خارج خواهیم شد. اگر بتوانیم بدون نگاه بنگاهی به موضوع نگاه کنیم خدمات بهتری انجام خواهیم داد.
 
مدیرعامل خودروسازی سایپا ادامه داد: مشکلات اقتصادی در چند سال گذشته باعث شده که قوی ترین مدیران ما حداکثر نگاه بنگاهی داشته باشند و همین که بنگاه خود را از تهدیدات نجات دادند، توانایی بزرگی بوده که باید به همه دست مریزاد گفت.
 
جمالی افزود: همین که بنگاهی مثل سایپا توان تولید را به روز برساند کار مهمی کرده، شرکت‌های بیمه هم همین که بحران را مدیریت کرده‌اند کار بزرگی انجام داده‌اند.
 
وی ادامه داد: ولی در یک مقطعی ما باید همفکری کنیم. خودروساز اینطور فکر نکند که تولید را به فلان قدر رسانده کار سختی انجام داده بلکه باید وظیفه‌اش ایجاد آسایش برای مشتریان که آحاد مردم هستند باشد که احساس می‌کنم این خدمت رسانی فعلا ابتر و ناقص است.
 
مدیرعامل خودروسازی سایپا اضافه کرد: من بابت این موضوع سال گذشته از مردم عذرخواهی کردم. کسی که خودرو می خرد خدمات رسانی می‌خواهد که این امر با قصور همراه بوده در بیمه‌ها و بانک‌های ما هم همین طور است و عمدتا کار بنگاه‌داری می شود.
 
جمالی گفت: هدف بیمه، بانکداری و خودروسازی ایجاد آسایش روانی است. باید ببینیم آیا این آسایش را فراهم کرده‌ و خدمات پس از فروش را داده‌ایم یا خیر. قبول دارم طی سال های گذشته خودرو را با تاخیر به مشتری تحویل دادیم، ولی می‌خواهیم که به موقع این تحویل انجام شود.
 
او ادامه داد: توان فنی و تخصصی در کشور وجود دارد که طرح‌های جدیدی را داشته باشیم. در حال حاضر توان تخصصی بسیار بالایی در کشور ایجاد شده و مهندسین زیادی در کشور وجود دارند که اگر بانک‌ها و بیمه‌ها حمایت‌های مناسبی داشته و مدیرانمان مدیریت درستی داشته باشند این فرصت وجود دارد که در خودروسازی توان رقابت بین‌المللی داشته باشیم.
 
جمالی تاکید کرد: با اطمینان عرض می‌کنم اگر بتوانیم صنعت را حمایت کنیم صنعت آماده خیزش است. ما می‌توانیم ایجاد کننده دانش فنی اقتصادی باشیم. مغز های توانایی در کشور ما وجود دارد.
 
مدیرعامل خودروسازی سایپا افزود: سال گذشته در سایپا مشکلات مالی زیادی داشتیم ما از نظر حقوق صاحبان سهام منفی شده بودیم. با کمپین انصرافی های ما بسیار زیاد شده بود. البته من این موضوعات را در آن زمان نمیگفتم ولی امروز رکورد ۵۰ هزار تولید را زده ایم.
 
وی با اشاره به اینکه در زمان راه‌اندازی کمپین نخریدن خودرو در سال گذشته حقوق صاحبان سهام حدود منفی ۱۴ درصد شده بود گفت: در آن زمان به ارزش ۱۶ میلیارد تومان از خرید محصولات ما انصراف دادند که از طرفی هم ۸۰۰ میلیارد تومان معوقات بانکی داشتیم.
 
جمالی توضیح داد: انشالله که همایش بعدی همایشی باشد بین بیمه‌ها و دانشکده‌ها تا بتوانیم با ارائه طرح‌های نوین به مردم خدمت کنیم، من گاهی با خودم می‌گویم که ما به مردم خدمت نمی‌کنیم، ولی اگر اصل را روی خدمتگذاری بگذاریم مسئولان هم ما را حمایت خواهند کرد.
 
 
 
 

منبع

ایسنا

 

برچسب : خودرو , کمپین نخریدن خودرو , تحویل خودرو , سایپا , ایران خودرو , پارس خودرو , خودروصفر کیل.متر






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

امیر(سابق)
10

اگر مردم همت میکردند و اون کمپین و ادامه میدادند الان خیلی اتفاق بهتری میفتاد. یادمه اون روزها مدیران هر 2 خودروسازی + وزیر از فرط عصبانیت و درماندگی به مردم بد و بیراه میگفتند و شرایت و طرح های خوبی در حال اجرا بود ولی بعد از رکورد زدن غیور مردان همه اون کارهایی که میخواستند انجام بدن یادشون رفت و مقصر هم فقط ما مردم بودیم که خیلی زود خودمون را وا دادیم
12:50  1395/06/02
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
2

ای کاش. البته اون استقبال بی نظیر مردم از وام 25 میلیونی ننگش خیلی بزرگ تر بود و در تاریخ ثبت شد.هیچی اون اندازه اعصابمو خورد نکرد.
23:58  1395/06/02

هموطن
1

هنوز هم دیر نشده
ماهی رو هر وقت از آب بگیریم تازس
به شرطی که مثل وام 25 ملیونی یا ترفندهای مشابه اتحاد ملت از بین نره و کمپین به خیال خودمون مردمی شکست نخوره
01:10  1395/06/03

امیر(سابق)
1

ای گفتی نوید چقدر حرص خوردیم. من با دوستانی بحث میکردم که بارها بهم میخندیدند ولی با بدبختی راضیشون میکردم. که یکدفعه این وام همه چیز و خراب کرد . آخه اینها ما مردم را اینقدر در تنگنا قرار دادن و ما را در عین ثروت فراوان ایران به صدقه خوری عادت دادند که بیشتر مردم به عاقبت کار فکر نمیکنند و با شنیدن وام عنان از دست میدن. نوید جان داغ دلمون و تازه کردی رفیق
12:54  1395/06/03

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 36 نظر
X33 Cross cvt 29 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین GL : سلام ، دوست عزیز ، شما اول باید بری تو سایت و از اون قسمت پرداخت دعوتنامه رو بزنید ، شماره پذیرش خودتون رو وارد کنید بعد جستجو رو بزنید تا براتون دعوتنامه رو بیاره ، بعد از اونجا اقدام به واریز وجه کنید ، اگر بلد نیستید به کافی نت مراجعه کنید .
اسفند با سهند : مشتري گرامي باسلام و احترام دعوتنامه خودروي کوييک GXR-L با رينگ فولادي و ترمز ESC براي پذيرش 11111111 تا تاريخ 18 ارديبهشت ماه تمديد گرديد. لغو 11
Ftm : سلام وقت بخیر شما تحویل چه ماهی بودید و چطوری سود تاخیر گرفتید ممنون میشم راهنمایی کنید
سمیه : یعنی خرداد ماه ماشین و تحویل نمیدن؟؟!!!
صابر : من اول آذرم هنوز خبری نیست و قراره خبری هم نباشد دوستان این معاون ارتباطات سایپا که گفت داریم اوکی می کنیم الکی میگه تا 6 ماه رو شاخشه چون من تو ماه ششم تکمیل وجه کردم سه تا فصل از سال رو دیدم ولی هنوز ماشینم رو ندیدم
J4 سفید تهران : سلام و وقت بخیر دوستان.. من j4ثبت نام 29آذر هستم تحویل سیستمی14اسفند. 2.6 شاسی 2.7بیمه 2.13پلاک.. الان تو مرحله ارسال مدارک هست هنوز زرده اون گزینه ولی پایین صفحه تاریخ پست مدارک رو زده 2.13 میخواستم بپرسم مدارک ارسال بشه از طرف پست کد رهگیری میاد؟
Azim : تورو خدا راست میگی من ۱۷ آذر پذیرش شدم تا حالا خبری نیست دیگه خسته شدم
تارا دنده ۳۰ اسفند : سلام ۳۰ اسفند رنگ تیتانیوم چرا فاکتور نمی کنن دقیقا
سیاوش : سلام در زمان تحویل میتونی بیمه بدنه یاطلایی انتخاب کنی بیمه هم قبلا من کامنت گذاشتم و توضیح دادم بیمه اگه به انتخاب سایپابزنی یه بیمه گمنام بی اعتبارمیزنه شما میتونی بیمه اول یا البرز یا ایران خلاصه بین این بیمه ها بیمه اول ودوم انتخاب کنی
شاهین جی e : سلام. پیش فروش شاهین جی دنده ،۱۴ آذر ۲۹۶میلیون دادم که خرداد ماه تحویل بدن،ولی ۲۰ اسفند پیام اومد که جی ال بگیر نگرفتم ،باز دوباره دیروز ۱۳ اردیبهشت برام جی ال اومد ..حالا موندم چ کار کنم...
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اشتری : آریزو برایم آرزو شد
7 بهمن : میشه بفرمایین کی تحویل حضوری گرفتین؟!
دنا اتو تحویل خرداد : سلام دوستان از فاکتور دنا اتو خبری نیست. کسی میدونه قضیه چی هست .چرا فاکتور متوقف شده؟؟؟
پشیمان : خریدار دیگری به تابناک گفت: با مراجعه به نمایندگی‌های مدیران خودرو با بهانه‌های واهی و پاسکاری به نهاد‌های دیگر مواجه می‌شویم برای مثال می‌گویند که دولت مجوز برای گمرک صادر نمی‌کند یا وزارت صمت از صدور مجوز‌های لازم خودداری می‌کند که تصور ما براین است که برای اینکه ما را دنبال نخود سیاه بفرستند بهانه های این چنینی می آورند. نقش سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در این میان بسیار مهم است چراکه باید حامی حقوق مصرف کنندگان وارد عمل شود. لازم است که متقاضیان نسبت به درج شکایت خود را در سامانه سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اقدام کنند. همچنین سازمان تعزیرات نیز به عنوان دیگر مرجعی که وظیفه رسیدگی به تخلفات عرضه کالا و خدمات است لازم است به این مساله ورود کند و مشکل پیش آمده را حل و فصل کند.
احمد از شیراز : قیمت وانت پراید بیرون 10 میلیون ارزانتر هست تا کارخانه
Maryam : سلام ساینا sتکمیل وجه 11بهمن تحویل 90 روز هستم هنوز فاکتور نشدم
پشیمان : تابناک بررسی می‌کند؛ «مدیران خودرو»، صدای همه را درآورد/ سازمان حمایت و شورای رقابت رسیدگی کنند! بدعهدی مدیران خودرو در تحویل خودروهایی که با شرایط تحویل فوری به متقاضیان وعده داده بود برای متقاضیان خرید از این شرکت دردسرهای زیادی به بارآورده و بلاتکلیفی و پاس کاری آنان به دیگر سازمان ها صدای اعتراض بسیاری از مردم را درآورده است. کد خبر:1302163تاریخ انتشار:09 اردیبهشت 1404 - 14:0029 April 2025 «مدیران خودرو»، صدای همه را درآورد/ سازمان حمایت و شورای رقابت رسیدگی کنند! عدم تحویل خودرو سر موعد مقرر توسط شرکت‌های خودرو سازی مونتاژی باعث شده تا بسیاری از خریداران شرکت «مدیران خودرو» روز‌های زیادی برای دریافت خودرو چشم انتظار بمانند و صدای اعتراض آنها در بیاید، اما در این میان جای خالی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و سازمان تعزیرات به چشم می‌آید که مسئول رسیدگی به تخلفات عرضه کالا و خدمات هستند.
کوییک glx r سفید مشکی 25 مهر : پاسخ ب کوییک مشکی من‌ک‌سیستان و بلوچستان شهر زابل بودم دو روز بعد از نمایندگی زنگ زدن بیا ببر ک جا نداریم
207 پاناریگ فولادی تحویل خرداد : سلام دوست عزیز شما تحویل کی خورده بود و از شما طرح مادران بوین یا عادی؟؟ ممنون بیشتر توضی بدین
پشیمان : 3 هزار نفر از دی ماه ثبت نام کردن که متاسفانه متاسفانه الان حدود 5 هزار خودرو که می بایست تحویل بدهند از بهمن تا اول اردیبهشت هنوز تحویل نداده اند. تا عرضه خودرو در ایران قطره چکانی و مافیایی هستند وضع به همین منوال هست. مدیران خودرو ار عمد خودرو ها را تحویل نمی دهد به دلیل اینکه خودرو ها را از طریق واسطه ها خودش آزاد بفروشد.شما هم یکی از ثبت نام کنندگان هستید و گرنه دنبال این پیام ها نمی آمدید