جزییات تولید خودرو جدید رنو در ایران

 

جزییات تولید خودرو جدید رنو در ایران

 
 یک‌سال پس از تولید و عرضه خودرو ساندرو هاچ‌بک، شرکت رنو نسل جدید این خودرو را وارد خط تولید کرد.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امین برقی، مدیر محصول بازاریابی شرکت رنوپارس در حاشیه برنامه تست خودرو ساندرو استپ‌وی اظهار داشت: «در نتیجه تمامی زحمت‌ها در دوران تحریم، سرمایه‌گذاری‌ها و تفاهم‌نامه‌هایی با رنو بسته شد.»
 
وی با بیان این‌که این خودرو تمام استانداردهای کیفی داخلی را دارد، افزود: «مشخصات فنی این خودرو این است که یک روح اسپورت دارد. سیستم تعلیق آن تقویت شده و ارتفاع بلندتری نسبت به ساندرو دارد.»
 
مدیر محصول بازاریابی شرکت رنوپارس با اشاره به تفاوت‌های تکنیکالی ساندرو هاچ‌بک با ساندرو استپ‌وی عنوان کرد: «در آینده تولید نسل بعدی را در برنامه داریم که وارد بازار کنیم؛ البته بسته به عمر محصولات.»
 
برقی عنوان کرد: «ساندرو استپ‌وی که امروز دیده می‌شود، روی همان پلت فرم X90 است. پلت فرم X90 سال ۲۰۰۴ طراحی می شد و با ال۹۰ آمد.L
 
وی خاطرنشان کرد: «بعد آن سال ۲۰۰٨ فاز دو آن آمد. استپ‌وی اولین بار سال ۲۰۰٨ تولید شد.»
 
پیش از این، پیمان کارگر در حاشیه مراسم تولید انبوه رنو ساندرو استپ‌وی گفته بود: «رنو قطعه‌سازان خارجی را به قطعه‌سازان ایرانی مرتبط کرده و دانش فنی را به ایران منتقل کرده است.»
 
وی عنوان کرده بود: «در حال حاضر تولید داخلی رنو استپ‌وی ۳۸ درصد است که تا دو سال آینده به بیش از ۴۰ درصد خواهد رسید.»
 
گفتنی است؛ خودرو ساندرو استپ‌وی مشابه مدل ساندرو هاچ‌بک است و در تفاوت‌های این دو خودرو می‌توان  به افزایش  حدود ٥٠ کیلوگرم به وزن و به ترتیب دو، هفت و ٥٠ میلی‌متر به طول، عرض و ارتفاع این خودرو اشاره کرد. وزن این خودرو در گریبکس دستی ١١٥٨ و اتوماتیک ١١٩٣ کیلوگرم، مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی، در خودروهای اتوماتیک و دستی به ترتیب هشت و ٦.٧ لیتر در هر ١٠٠ کیلومتر است.
 
 
 
 

منبع

خبر آنلاین

 

برچسب : خودرو , رنو , پارس خودرو , رنو ساندرو استپ وی , بازار خودرو , تولید خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 37 نظر
پارسا. 36 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مجتبی باقری : کوئیک دارم حرکت تو دنده یک صدای مثل صدای اگزوزنیسان میده فقط هم تو دنده یک چرااا
سعید : تو تحویل حضوری سایپا در درب کارخانه آیا عصر ها هم ماشین تحویل میدن یا فقط صبح ها هستش کسی اطلاع داره راهنماییم کنه اگه اطلاعات کامل دارین ساعت هاشو هم بگین ممنون
پردیس : سلام ببخشید چقدر واریز کردی؟ سود مشارکت رو کسر کرده بودن
مریم j4 سفید مشهد : من ثبت نام آبان بودم و هنوز تازه دیروز پلاک شده و حداقل ده روز دیگه میدن شما حداقل تا اخر خرداد صبر کنید تا مرحله ی بعد سبز بشه
میثم j4 : سلام شماره تماس شرکت ۰۲۱۴۲۷۲۴ بعد کد ۷ بعد کد ۳، استعلام بگیرید میگن کی بارگیری شده
محسن اسفند ماه : به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » به نقل از ایکوپرس- از اواخر بهمن‌ماه سال گذشته، فرایند ثبت سفارش برخی قطعات در سامانه جامع تجارت به‌منظور بررسی عملکرد تولیدکنندگان و تخصیص سهمیه‌های ارزی توسط مراجع ذی‌ربط در حالت بررسی قرار گرفت. این موضوع باوجود موجود بودن قطعات در گمرکات، مانع از ترخیص آن‌ها و در نتیجه کاهش تولید خودروی ری‌را شد. انتظار می‌رود، طی روزهای آینده مشکلات باقی‌مانده در تامین برطرف شده و فرایند تولید و تحویل «ری‌را» با سرعت بیش‌تری ادامه یابد. ایران‌خودرو ضمن پوزش از مشتریان عزیز بابت تاخیر پیش آمده در تحویل خودرو ری‌را، در همین مدت در سیستم‌های کیفیت این محصول در شبکه تامین و تولید بهبودهای قابل توجهی انجام داده است که در ارتقای کیفیت محصول نهایی تاثیرگذار خواهد بود.
شاهین : سلام چطور از آذر تا الان میشه 70 روز☹️
عظیم زاده : حوالی دی ماه دوست عزیز، ان شا الله قسمت همه دوستان
تیتان ۲ دی : تو رو خدا بیایید پیام بدید. دلمون پوسید از بس اومدیم اینجا و هیچ پیام و خبری ندیدیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا فوق العاده : توحید جان ضمن تشکر از تو و معدود دوستانی که توی این آشفته بازار تأخیر ها و شایعات، اطلاعاتشون تقریبا موثق و قابل اتکاست، یک سوال آیا اطلاع داری ما به تفاوت حق بیمه برای امسال تقریبا چقدر شد؟
mohammad051 : اگه اومد یک پیامی بزار منم 5/17 هستم
حسن مدرسی : خودرو چه مدلی بوده؟؟
آریزو 8 مجید : به نظر منم دوستانی که فاکتور نشدن انصراف بدن مدیران به غلط کردن میافته
حسن مدرسی : آپشن سینی زیر موتور خوبه.حالا مانیتور هم چون گارانتی داره خوبه بزاری.ولی از کیفیتش خبرندارم
کوییک rs : پس چرا من پلاک نکردین
قاسمی : دوستان و این افزایش قیمت ربطی به فاکتور شدن و یا نشدن نداره .فقط قرارداد ملاک عمل هست که آیا قراردادتون با مدیران قیمت قطعی بوده یا علی الحساب
قاسمی : هر خودرویی که از فروردین 404 مجوز ترخیص از کمرک بگیره مشمول این افزایش قیمت هست.حالا اونایی که قیمت قطعی هستن خود شرکت باید این افزایش قیمت رو از جیبش بده و اونایی که قراردادشون قیمت قطعی نیست خودشون باید پرداخت کنن.دلیل اینکه مدیران خودروهایی رو که قیمت قطعی بودن و از تاریخ تحویلشون هم گذشته رو ترخیص نمیکنه اینه.وگرنه گمرک مشکلی نداره .چون باید از جیبش خودش پرداخت کنه داره با دولت رایزنی میکنه که قیمت رو بیارن پایین
قاسمی : واما نکته مهم و اصلی اینه دوستان خوب توجه کنید.درواقع گیر اصلی کار اینجاست.نرخ ارز محاسباتی گمرک در سال 404برای ترخیص خودروهای مونتاژی و وارداتی از 28 هزار به 68 هزار افزایش پیدا کرده .این تو قیمت تمام شده خودرو بسیار تأثیر گذار هست .کسانی که قراردادشون قیمت قطعی هست این افزایش قیمت شامل حالشون نمیشه و خود کارخانه باید پرداخت کنه ولی کسانی که قراردادشون قیمت قطعی نیست حتی اگه فاکتور شده باشن این افزایش قیمت رو باید پرداخت کنن
قاسمی : دوستان عزیز دیون دولتی اصلا این مبالغ نیست.کسانی که قیمت قطعی خرید نکردن فقط ممکنه افزایش قیمت جدید کارخانه شامل حالشون بشه.مدیران خودرو هم هر سال این بازیارو راه میندازه تا بتونه مجوز افزایش قیمت بگیره.خودتونو گول نزنید