تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی

 

تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی

 
خودروسازان ایرانی باید درس های بسیاری از رقبای چینی خود بگیرند، از طراحی به روز محصولات ایمن تا روش های فروش و حتی به وجود آوردن امکان تست خودرو پیش از خرید.
 
خوشبختانه این روش به تازگی توسط شرکت مدیران خودرو در کشورمان انجام می شود و این شرکت مشتریان را با شکل و شمایلی متفاوت از نحوه انتخاب و خرید خودرو آشنا کرده است.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
طبیعتا رانندگی با خودرو قبل از خرید آن همانقدر لازم و ضروری به نظر می رسد که پرو لباس قبل از خرید، اما خودروسازان ایرانی به لطف بازار کاملا انحصاری تاکنون چنین حقی را برای مشتریان خود قائل نشده اند و شاهد فروش لباس های بد قواره ای هستیم که مشتریان ناچارا برایشان صف می کشند.
 
در بعد از ظهر جمعه هفته گذشته مطابق با دومین روز مهرماه، پیست آزادی شاهد برنامه تست درایو خودروهای چری آریزو 5 برای مشتریان نمایندگی های برتر مدیران خودرو بود.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
طبیعتا با توجه به نبود محل مناسب تست خودرو در شهر تهران،  شرایط ایمن پیست آزادی در کنار پوشش بیمه ای کامل که از سوی شرکت خریداری شده بود، این امکان را برای مشتریان فراهم می کرد که بتوانند به شکل کامل خودرو مورد نظر خود را محک بزنند.
 
یکی از نکات جالب این تست درایو در مقایسه با معدود برنامه های مشابهی که گاها از سوی شرکت های وارد کننده خودرو برگزار می شود، نوع رانندگی کارشناسان شرکت و مردم با خودروهای چری آریزو 5 بود.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
در اغلب موارد به دلیل رعایت نکات ایمنی و تحت فشار قرار نگرفتن خودرو، به مشتریان توصیه می شود که از سریع راندن خودرو خودداری کنند و از این رو مشتریان در عمل نمی توانند به خوبی ویژگی های خودرو مورد بحث را محک بزنند، اما اینبار شرایط به شکل دیگری بود و حتی کارشناسان فروش مدیران خودرو تلاش می کردند تا به نوعی با کشیدن ناگهانی ترمز دستی در مسیر پیچ، دریفت زدن با چری آریزو را امتحان کنند.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
در بسیاری موارد شاهد بلند شدن صدای جیغ تایرها و فعال شدن سامانه کنترل پایداری (ESP) چری آریزو بودیم که درست در لحظه موعود از بروز شرایط بحرانی جلوگیری می کرد.
 
چری آریزو 5 از این آزمایشات چند ساعت و پر فشار سربلند بیرون آمد اما این مدل با با پیشرانه 1.5 لیتری 117 اسب بخاری و گیربکس CVT (در نسخه اتوماتیک) به عنوان یک سدان نسبتا جمع و جور و اقتصادی مطرح است و در واقع برای رانندگی این چنین خشن طراحی نشده است، اما علیرغم این واقعیت، اغلب مشتریان پس از رانندگی در پیست، رضایت خود را از مشخصات عملکردی و هندلینگ این مدل اعلام می کردند.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
کیفیت خوب متریال داخلی، زیبایی طراحی خودرو و عایق کاری مناسب از دیگر ویژگی هایی بود که توجه اغلب مشتریان را به خود جلب کرده بود، در مقابل برخی نیز که رانندگی اسپرت تری را مد نظر داشتند، بر نیاز چری آریزو 5 به موتور قوی تر تاکید داشتند.
 
در پایان برنامه نیز پس از نظر سنجی از مشتریان، مراسمی جهت اهدای جوایز به قید قرعه توسط نمایندگی شماره 353 مدیران خودرو برگزار شد که در نوع خود جالب توجه به نظر می رسید.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
امید است با رقابتی تر شدن بازار خودرو کشورمان، شاهد افزایش حق انتخاب و به روز شدن روش های فروش و خدمات پس از فروش توسط کمپانی های فعال در بازار باشیم. بلکه مشتریان ایرانی نیز سرانجام طعم به وجود آمدن امکان بررسی خودرو پیش از خرید را به شکل گسترده بچشند و ناچار نشوند تا چشم بسته ده ها میلیون تومان را صرف خرید خودرویی ناشناخته و بی کیفیت کنند.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
گفتنی است که مدیران خودرو قصد دارد در دو هفته آینده نیز مشابه همین برنامه را در روزهای جمعه (مورخ 9 و 16 مهرماه) ادامه دهد و علاقه مندان می توانند از طریق وب سایت شرکت مدیران خودرو به اطلاعات بیشتر در این خصوص دسترسی پیدا کنند. همچنین به زودی امکان تست درایو چری آریزو 5 در سایر شهرها کشورمان نیز فراهم خواهد شد.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
از این رو باید حضور شرکت هایی مانند چری در ایران را به فال نیک گرفت، چرا که فراگیر شدن رویکرد جهانی چنین کمپانی هایی می تواند منجر به تغییر شرایط بازار خودرو کشورمان به نفع مشتریان شود.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , اریزو 5 , چری , بازار خودرو , تست خودرو , مدیران خودرو , تولید خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

6 نظر

کاربر: نوید جهرمی
2

اگر موتور قوی ترش رو برای فروش فراهم کنن به راحتی از پس رقببای چینیش بر میاد. فعلا تا قبل از عرضه ی 301 و سیتروئن c4 رقیب جدی نداره. ولی فعلا با این قیمت و این موتور خریدار دچار شک میشه.
23:01  1395/07/06
پاسخ دادن
کاربر: m&z
0

خودروسازان داخل بعد از اینکه پول خودرو رو از یکسال قبل گرفته و تسویه کامل انجام شد چند هفته هم بدقولی میکنند و دیر ماشین رو تحویل میدن تا مصرف کننده رو کلافه کنند و هر ماشینی آوردن با سرعت برق و باد تحویل بگیره و خدا رو شکر کنه. درآخر هم وقتی ماشین عیب دار تحویل مشتری دادند با ذکر جمله "گارانتی داره برو نمایندگی درستش میکنند وگرنه باید 2 ماه دیگه صبر کنی تا ماشین جدید بیاد" مشتری را وادار به پذیرش خودروی معیوب میکنند و تازه بدبختی بزرگتر یعنی سر و کله زدن با نمایندگی ها برای رفع عیب آغاز میشه!!
12:10  1395/07/06
پاسخ دادن
ساسان
0

خیلی عجیبه ی لحظه احساس کردم اینجا ایران نیست!!!!!
11:14  1395/07/06
پاسخ دادن
حسین
3

خیمه شب بازی یا سیاه بازی! ماشین صفر رو که نمیشه محک زد ماشین باید حداقل 5000 تا کار کنه تا بتونه قابلیت هاشو نشون بده
00:25  1395/07/06
پاسخ دادن
حسن
6

کارپسندیده ای است اینجوری مشتری با چشم باز خودرو میخره نه فقط از روی ظاهر
00:07  1395/07/06
پاسخ دادن
Sepehr
8

دم مدیران خودرو گرم.کاش با این کار باعث جنب و جوش در خودورو سازهای داخلی بشه.هرچند که نمیشه
23:15  1395/07/05
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
جهان : طی چند روز پیش رو برات شاسی میزنن
یاشار : خدایی اطلس میگن خوبه ولی نمیدونم ارزش خرید داره یا نه لطفا اگه کسی بتونه یه راهنمایی کنه ماشینه خوبی هس یا نه من خودم کویک Rداشتیم خیلی عالی بود اگه مثل کویک باشه دیگه خیلی خوبه دوستان ایا اطلس ارزش خرید رو داره یا نه و مشتریش خوب هس یا نه لطفا یه کسی راهنمایی کنه ممنون
مصطفی : سلام دوستان یک ماه دقیق بعد از تکمیل وجه تحویل میدن یک روز هم دیر تر نمیدن انقد نگران نباشید
مهرداد۷۵ : دوستان ظاهرا اونهایی که پیش فروش بودن را نسبت به فروش فوری ها دیرتر فاکتور میکنن بخاطر همین تاریخ تحویل بعضی عقب جلو شده فروش فوریها تا ۲۴ فاکتور شدن
رادمهر : پیش فروش ۱۲ درصد فروش فوری ۱۴ درصد
تارا پنج دنده مشکی : سلام دوستان من تحویل 6بهمن هستم ولی هنوز فاکتور نشدم از دوستانی که تجربه دارن به نظر شما کی فاکتور میشم ممنون از لطفتون
مجتبی S3 : تاریخ ثبت نام ششم آبان تکمیل وجه ۵آذر فاکتور ۲۱ اسفند بیمه ۲۲ اسفند پلاک ۲۰ فروردین تحویل مدارک ۲۵ فروردین
فردین : منم همینطور چه اشتباهی کردیم واریز کردیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حمید هایما اس5 : سلام دوست عزیز.تا زمانیکه خودرو فاکتور نشده سود تاخیر محاسبه نمیشه.بنا بر گفته کارشناسان ایران خودرو اس5 فقط شامل افزایش حق بیمه میشه.ضمنا بنده قسمت پرداخت وجوه میزنم نوشته ردیف قرداد بدهی ندارد.
اسفندی منتظر : درود مشکلی نداره برو انجام بده اماده باشهربهتره
علی : هیچی
Tigo 8 pro max ie : مدیران خودرو و چری اگه دنبال حقتون هستید لینک زیر کپی کنید و در کارازار شرکت کنید امضا جمع کنید شاید صدامون جایی رسید https://www.karzar.net/115112 تمام شبکه های اجتماعی پخش کنید هر یک نفر یک هدفه نزدیک تر
pooria : ممنونم ازت تشکر
رانا خراسان رضوی : 18 دی ماه 1402تکمیل وجه و 30 بهمن تحویل ،هنوز هیچ خبری نشده
مسعود : باسلام از عزیزان دیماهی 26 به بعد کسی تحویل گرفته
ال ایکس زمستان : ول کنید شورشو درآوردین همش تجمع بهار تابستان بسوزه واسعه تجمعات شما زمستانیها قیمت قطعیه شمامصرف کننده نیستی همتون واسعه سودش میخواهید اونهایی که مصرف کننده بودن واریزکردن
مغان : 141 میلیون
محسن ارمانی : از استکانی یا یکی از سوپاپ خراب شده