تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی

 

تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی

 
خودروسازان ایرانی باید درس های بسیاری از رقبای چینی خود بگیرند، از طراحی به روز محصولات ایمن تا روش های فروش و حتی به وجود آوردن امکان تست خودرو پیش از خرید.
 
خوشبختانه این روش به تازگی توسط شرکت مدیران خودرو در کشورمان انجام می شود و این شرکت مشتریان را با شکل و شمایلی متفاوت از نحوه انتخاب و خرید خودرو آشنا کرده است.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
طبیعتا رانندگی با خودرو قبل از خرید آن همانقدر لازم و ضروری به نظر می رسد که پرو لباس قبل از خرید، اما خودروسازان ایرانی به لطف بازار کاملا انحصاری تاکنون چنین حقی را برای مشتریان خود قائل نشده اند و شاهد فروش لباس های بد قواره ای هستیم که مشتریان ناچارا برایشان صف می کشند.
 
در بعد از ظهر جمعه هفته گذشته مطابق با دومین روز مهرماه، پیست آزادی شاهد برنامه تست درایو خودروهای چری آریزو 5 برای مشتریان نمایندگی های برتر مدیران خودرو بود.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
طبیعتا با توجه به نبود محل مناسب تست خودرو در شهر تهران،  شرایط ایمن پیست آزادی در کنار پوشش بیمه ای کامل که از سوی شرکت خریداری شده بود، این امکان را برای مشتریان فراهم می کرد که بتوانند به شکل کامل خودرو مورد نظر خود را محک بزنند.
 
یکی از نکات جالب این تست درایو در مقایسه با معدود برنامه های مشابهی که گاها از سوی شرکت های وارد کننده خودرو برگزار می شود، نوع رانندگی کارشناسان شرکت و مردم با خودروهای چری آریزو 5 بود.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
در اغلب موارد به دلیل رعایت نکات ایمنی و تحت فشار قرار نگرفتن خودرو، به مشتریان توصیه می شود که از سریع راندن خودرو خودداری کنند و از این رو مشتریان در عمل نمی توانند به خوبی ویژگی های خودرو مورد بحث را محک بزنند، اما اینبار شرایط به شکل دیگری بود و حتی کارشناسان فروش مدیران خودرو تلاش می کردند تا به نوعی با کشیدن ناگهانی ترمز دستی در مسیر پیچ، دریفت زدن با چری آریزو را امتحان کنند.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
در بسیاری موارد شاهد بلند شدن صدای جیغ تایرها و فعال شدن سامانه کنترل پایداری (ESP) چری آریزو بودیم که درست در لحظه موعود از بروز شرایط بحرانی جلوگیری می کرد.
 
چری آریزو 5 از این آزمایشات چند ساعت و پر فشار سربلند بیرون آمد اما این مدل با با پیشرانه 1.5 لیتری 117 اسب بخاری و گیربکس CVT (در نسخه اتوماتیک) به عنوان یک سدان نسبتا جمع و جور و اقتصادی مطرح است و در واقع برای رانندگی این چنین خشن طراحی نشده است، اما علیرغم این واقعیت، اغلب مشتریان پس از رانندگی در پیست، رضایت خود را از مشخصات عملکردی و هندلینگ این مدل اعلام می کردند.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
کیفیت خوب متریال داخلی، زیبایی طراحی خودرو و عایق کاری مناسب از دیگر ویژگی هایی بود که توجه اغلب مشتریان را به خود جلب کرده بود، در مقابل برخی نیز که رانندگی اسپرت تری را مد نظر داشتند، بر نیاز چری آریزو 5 به موتور قوی تر تاکید داشتند.
 
در پایان برنامه نیز پس از نظر سنجی از مشتریان، مراسمی جهت اهدای جوایز به قید قرعه توسط نمایندگی شماره 353 مدیران خودرو برگزار شد که در نوع خود جالب توجه به نظر می رسید.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
امید است با رقابتی تر شدن بازار خودرو کشورمان، شاهد افزایش حق انتخاب و به روز شدن روش های فروش و خدمات پس از فروش توسط کمپانی های فعال در بازار باشیم. بلکه مشتریان ایرانی نیز سرانجام طعم به وجود آمدن امکان بررسی خودرو پیش از خرید را به شکل گسترده بچشند و ناچار نشوند تا چشم بسته ده ها میلیون تومان را صرف خرید خودرویی ناشناخته و بی کیفیت کنند.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
گفتنی است که مدیران خودرو قصد دارد در دو هفته آینده نیز مشابه همین برنامه را در روزهای جمعه (مورخ 9 و 16 مهرماه) ادامه دهد و علاقه مندان می توانند از طریق وب سایت شرکت مدیران خودرو به اطلاعات بیشتر در این خصوص دسترسی پیدا کنند. همچنین به زودی امکان تست درایو چری آریزو 5 در سایر شهرها کشورمان نیز فراهم خواهد شد.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
از این رو باید حضور شرکت هایی مانند چری در ایران را به فال نیک گرفت، چرا که فراگیر شدن رویکرد جهانی چنین کمپانی هایی می تواند منجر به تغییر شرایط بازار خودرو کشورمان به نفع مشتریان شود.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , اریزو 5 , چری , بازار خودرو , تست خودرو , مدیران خودرو , تولید خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

6 نظر

کاربر: نوید جهرمی
2

اگر موتور قوی ترش رو برای فروش فراهم کنن به راحتی از پس رقببای چینیش بر میاد. فعلا تا قبل از عرضه ی 301 و سیتروئن c4 رقیب جدی نداره. ولی فعلا با این قیمت و این موتور خریدار دچار شک میشه.
23:01  1395/07/06
پاسخ دادن
کاربر: m&z
0

خودروسازان داخل بعد از اینکه پول خودرو رو از یکسال قبل گرفته و تسویه کامل انجام شد چند هفته هم بدقولی میکنند و دیر ماشین رو تحویل میدن تا مصرف کننده رو کلافه کنند و هر ماشینی آوردن با سرعت برق و باد تحویل بگیره و خدا رو شکر کنه. درآخر هم وقتی ماشین عیب دار تحویل مشتری دادند با ذکر جمله "گارانتی داره برو نمایندگی درستش میکنند وگرنه باید 2 ماه دیگه صبر کنی تا ماشین جدید بیاد" مشتری را وادار به پذیرش خودروی معیوب میکنند و تازه بدبختی بزرگتر یعنی سر و کله زدن با نمایندگی ها برای رفع عیب آغاز میشه!!
12:10  1395/07/06
پاسخ دادن
ساسان
0

خیلی عجیبه ی لحظه احساس کردم اینجا ایران نیست!!!!!
11:14  1395/07/06
پاسخ دادن
حسین
3

خیمه شب بازی یا سیاه بازی! ماشین صفر رو که نمیشه محک زد ماشین باید حداقل 5000 تا کار کنه تا بتونه قابلیت هاشو نشون بده
00:25  1395/07/06
پاسخ دادن
حسن
6

کارپسندیده ای است اینجوری مشتری با چشم باز خودرو میخره نه فقط از روی ظاهر
00:07  1395/07/06
پاسخ دادن
Sepehr
8

دم مدیران خودرو گرم.کاش با این کار باعث جنب و جوش در خودورو سازهای داخلی بشه.هرچند که نمیشه
23:15  1395/07/05
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد
امید : فک کنم طبق گفته دوستان روزی550
حامد : میگم امید چقد شد سود تاخیرمن 2روز بعد توام
آتنا : درد و نفرین درد و نفرین فعلا پیاده میریم مطب و میایم
رضا ساینا : یا تبدیلی بوده یا سامانه منظورم بصورت بخشنامه ای هست
م : 15 مهر فروش گذاشت من خریدم فوق العاده
محمد : سلام منظرشون تبدیل به مخزن 75 است زودتر هم تحویل میدن
هادیان : سلام به همگی عزیزان، من خردادماه پیش فروش دنا پلاس اتومات آپشنال 315 تومان واریز کردم، گفتند تحویل دیماه هستش. کسی اطلاع داره باید کی تکمیل وجه کنیم؟؟؟
دنا آپشنال 30 آبان : خانم جهانگیری فروشنده هستم تکمیل وجه شده تحویل 30 آبان اتومات مشکی با کارت طلایی 1 ستاره پلاس
بهزاد : 207 پانا اتومات پارسال آذرماه 35 درصد پولشو دادم تحویل آبان بوده ولی هنوز دعوتنامه نیومده چرا؟؟؟