گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو

 

گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو

 
خودروهای چینی بیش از 10 سال است که در بازار کشورمان حضوری مستمر دارند و همواره خریداران نیز با دغدغه هایی در مورد کیفیت خدمات دهی به این خودروها و گستردگی مراکز خدمات پس از فروش برند های چینی مواجه بودند.
 
روز گذشته اما شرکت مدیران خودرو که عرضه برندهای MVM و چری را بر عهده دارد طلسم را شکست و جمعی از خبرنگاران به بازدید گروهی از مرکز اصلی خدمات پس از فروش و انبار قطعات مرکزی خود دعوت کرد.
 
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
 
به گفته آقای ژانگ، مدیر عامل چینی مدیران خودرو، تمرکز اصلی شرکت در طی سال های اخیر به افزایش پشتیبانی از خودروهای عرضه شده معطوف بوده است، آنچنان که به لطف افتتاح انبار مرکزی جدید با وسعت بیش از 40 هزار متر مربع، سطح تامین قطعات یدکی مورد نیاز خودروها از حدود 65 درصد به حدود 95 درصد افزایش یافته است.
 
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
 
به عبارت دیگر هم اکنون تقریبا تمامی نیاز نمایندگی های مدیران خودرو در سطح کشور به قطعات یدکی توسط شرکت تامین می شود و جز موارد خاص و استثنائی، نیازی به تامین قطعات یدکی از بازار وجود ندارد.
 
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
 
از طرف دیگر افزایش سیستم های کنترلی و نظارتی برای جلوگیری از فروش و عرضه قطعات یدکی تقلبی در بازار از دیگر برنامه های در حال اجرا توسط شرکت MVS (خدمات پس از فروش MVM) است که شامل استفاده از تکنولوژی های جدیدی برای بسته بندی و هولوگرام قطعات یدکی می شود.
 
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
 
مدیرعامل این شرکت بهبود بازار دست دوم خودروهای ام وی ام و چری را منوط به بهبود کیفیت خدمات دهی و راحت شدن خیال مشتریان و خریداران خودروهای دست دوم از پشتیبانی کامل شرکت می داند و از این رو ایجاد سامانه های اطلاع رسانی گسترده در خصوص پشتیبانی و خدمات پس از فروش در برنامه های شرکت قرار گرفته است.
 
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
 
از این جمله برنامه ها می توان به سامانه ای برای کنترل اصل یا تقلبی بودن قطعات یدکی، ارائه اطلاعات کامل از قیمت قطعات یدکی بر روی وب سایت شرکت و اشباع بازار از قطعات اصلی و قابل اطمینان اشاره کرد.
 
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
 
به گفته مهندس توفیقی آذر؛ مدیرعامل جدید شرکت MVS، افزایش تعرفه های گمرکی و تغییر ضوابط قانونی واردات قطعات یدکی باعث افزایش قیمت تمام شده قطعات در سال 95 شده که طبیعتا افزایش هزینه های خدمات دهی به خودروهای ام وی ام و چری را در پی دارد.
 
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
 
اما با توجه به گارانتی پنج ساله خودروهای چری و تعهد بلند مدت مدیران خودرو به پشتیبانی و گارانتی خودروهای ام وی ام، مشتریان نباید نگران افزایش هزینه های نگهداری و خدمات پس از فروش خودروهای خود باشند.
 
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
 
افزایش سطح ساخت داخل خودروهای این شرکت به حدود 32 درصد از دیگر نکاتی است که در این نشست خبری مطرح شد و می تواند به کاهش قیمت برخی از قطعات یدکی منجر شود.
 
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
 
جالب آنکه برخلاف تصورات، مدیران چینی مدیران خودرو قصد ندارد تا با همکاری شرکت های قطعه ساز ایرانی به تولید قطعات یدکی بپردازند بلکه قطعه سازان بزرگ چینی ترغیب شده اند که با ایجاد سایت های تولید در ایران، قطعات یدکی خودروهای مونتاژی در کشورمان را تولید کنند.
 
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
 
با این حساب می توان گفت نه تنها حضور چینی ها در بازار خودرو کشورمان کمرنگ نخواهد شد، بلکه در صورت مساعد بودن شرایط حتی امکان دارد ایران به یکی از صادر کنندگان خودروهای چینی به سایر کشورهای منطقه تبدیل شود. هدفی که در افق بلند مدت مدیران خودرو دیده شده است اما تحقق آن بستگی به متغییر های بسیاری دارد.
 
گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو
 
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , مدیران خودرو , چری , ام وی ام , تولید خودرو , بازار خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

2 نظر

كرمي
0

يه شوي تبليغاتي بيش نيست
مشكل از اونجا آب ميخوره كه قطعات اصلي mvm و چري بسيار پر اصطحلاك و ضعيف هستند و ايراد طراحي دارند. و مشكلات ربطي به قطعات يدكي ندارد. خانه از پاي بست ويران است
09:11  1395/08/16
گزارش
پاسخ دادن
محمدکاشی ساز
4

باسلام
مشکل ارائه خدمات درتهران نیست بلکه درشهرستانها می باشد
تمام مصاحبه واخباری را که اراته دادید همه فقد برروی کاغذ صحصح است .
اگرصادقانه درپی معرفی هستید علت عدم رفع ایرادات کمکهای 550 را جویا شوید .
22:47  1395/08/15
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
وحید : سلام خدمت همه دوستان عزیز امروز رفتم سایپا و گفتن شاهین G تا برج ۹ فاکتور شده و شاهین GLتا برج ۱۲ و تقرییا تا دو ماه تاخیر داره نهایت برج ۶ باید تحویل بدند خودمم تبدیل به شاهین GL کردم برج ۳ و از اول برج ۴ سود تاخیر ۱۶درصد میخوره متاسفانه سایپا به دلیل نداشتن قطعه بد قولی کرد ولی الان دیگه رفع شده کمبودش و داره تولید میکنه چیزی که بمن گفتن خدمتتون عرض کردم شاد و سلامت باشید
وحید : سلام خدمت همه دوستان عزیز امروز رفتم سایپا و گفتن شاهین G تا برج ۹ فاکتور شده و شاهین GLتا برج ۱۲ و تقرییا تا دو ماه تاخیر داره نهایت برج ۶ باید تحویل بدند خودمم تبدیل به شاهین GL کردم برج ۳ و از اول برج ۴ سود تاخیر ۱۶درصد میخوره متاسفانه سایپا به دلیل نداشتن قطعه بد قولی کرد ولی الان دیگه رفع شده کمبودش و داره تولید میکنه چیزی که بمن گفتن خدمتتون عرض کردم شاد و سلامت باشید
شاهین پلاس ۱۴۰۴ : دعوتنامه مرحله دوم جهت تکمیل وجه برابراطلاعبه سایپا از۲اردیبهشت شروع شد و۱۶ اردیبهشت پایان یافت دعوتنامه مرحله سوم جهت تکمیل وجه هم از۱۷ اردیبهشت شروع و۲۸ اردیبهشت خاتمه یافت
شاهین پلاس ۱۴۰۴ : دعوتنامه مرحله دوم جهت تکمیل وجه برابراطلاعبه سایپا از۲اردیبهشت شروع شد و۱۶ اردیبهشت پایان یافت دعوتنامه مرحله سوم جهت تکمیل وجه هم از۱۷ اردیبهشت شروع و۲۸ اردیبهشت خاتمه یافت
امیر : سلام دوست عزیز شماره پذیرشت رو میزاری بلکه ماهم بدونیم چند نفر جلوی ماعه من سخای ۱۴ آذرم دو هفته پیش گفتن ۶۰۰ نفر جلوته
A5شهریور : تاریخ ارسال مدارک از کجا پیگیری کردید؟؟
حسام پارسایی x5 : من از 12 تیر تو صف بارگیری هستم
حسام پارسایی x5 : من از 12 تیر تو صف بارگیری هستم
حسام پارسایی x5 : من ثبت نام آذر 403 هستم 20 خرداد فاکتور کارت ماشین هم گرفتم ولی خود ماشین خبری نیست اگر سیسم تحویل امسال هم اینجوری باشه شما سال بعد انشالله تحویل میگیری
A5شهریور مشکی : سلام کاش برا ما هم شاسی نمیشد میرفتیم کنسل میکردیم یه ماشین نقدی از بازار میخریدیم 42 روز شاسی شده هر روز دعوا داریم با اداره تحویل و امورمشتریان ماشین تحویل نمیدن معلوم نیست ماشین چی سرش اومده دوهفته است اداره تحویل مرکزی هست ولی تحویل نمیدن خدا لعنت کنه هر کی داره توی کرمان موتور کار میکنه و دروغ تحویل مردم میدن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوییک : ایران خودرو هم بدتر از سایپاست الکی تبلیغ نکن
اطلس آذر علی : نه بابا یه خانم امروز از بندرعباس امده بود چقدر گریه کرد شاهین ثبت نام کرده بود گفتن تو قراردادتون نوشته شماهم امضاء کردید خانم گفت وکیل میگیرم گفت دستت به جای بند نیست
محسن : سلام کسی هم امروز رنگ سفید تبدیل رینگ 9 مردادماه فاکتور شده یان؟
3 تیر فروش فوری مادران : موعد تحویل من 3 تیر ماه بوده فروش فوق العاده باید 3 تیر تحویل میدادند الان چهل روز گذشته یعنی مثل پیش فروش تا تحویل بدن میشه 5 ماه !!!!!!!!!!!!
اطلس نقره ای آبانی : یعنی چی چرا آخه چرا اینقدر نفهم هستن کجای دنیا اینجوری نداری باید عوض کنی یعنی چی آخه
تبدیل بهتک : 11تیر دوستان فاکتورشدین
علی : سلام عزیزان آقا من پرداختی 11 اسفند بودم ماشین تحویل گرفتم امروز
دادگاه : برین دادگستری همون منطقه سایپا از طریق تقدیم دادخواست الزام به انجام تعهد و مطالبه خسارت از سایپا دزد شکایت کنید.ولی چشمم آب نمیخوره کسی زورش به این برسه
کوییگ آر اس 12 خرداد پیش قروش : امروز فک کنم خبری نیس از فاکتور ها؟؟؟
حسین : فروش فوق العاده . طرح مادران . واریز وجه 16 فروردین . رنگ سفید . موتور جدید . ردیف قرار داد 15419