همه چیز درباره‌ی سایپا کوییک؛ هاچ‌بک پر امکانات ایرانی

 

همه چیز درباره‌ی سایپا کوییک؛ هاچ‌بک پر امکانات ایرانی

 
دیروز سایپا از محصول جدیدی به نام کوئیک رونمایی کرد. خودرویی که شباهت زیادی با ساینا دارد و در کلاس خودروهای هاچ‌بک شهری جای می‌گیرد. البته ناگفته نماند که طبق معمول بر سر واژه‌ی کراس‌اور کوچک و هاچ‌بک شهری اختلاف نظر وجود دارد. اما از آن‌جا که کوئیک، پلت‌فرم ساینا را به امانت گرفته و مبنای طراحی آن یک خودروی هاچ‌بک است، شاید بهتر باشد که کوئیک را در کلاس هاچ‌بک شهری نسبتا بزرگ بشناسیم. کوئیک می‌تواند به عنوان یکی از انتخاب‌ها در کلاس و قیمت خودروهایی مثل تیبا ۲ و پژو ۲۰۶ قرار بگیرد. اولین چیزی که خیلی از مشتریان برای اولویت‌بندی انتخا‌ب‌هایشان در نظر می‌گیرند، قیمت این اتومبیل است. پیش‌بینی شده که کوئیک اتوماتیک حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان قیمت دارد. شاید همین خبر، کمی ناامیدکننده به نظر برسد و برای خودروی داخلی جدید، این قیمت کمی زیاد باشد، اما اگر دقت کرده باشید به اتومات بودن این خودرو اشاره کردیم. احتمالا این خبر خوبی برای خانواده‌های ایرانی است که می‌توانند محصول جدید ایرانی را که در مدل دنده اتومات هم عرضه می‌شود، در گستره‌ی قیمتی بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومانی تهیه کنند. پس از ساینا، کوئیک دومین خودروی اتومات سایپا است. نکته‌ی دیگر آپشن‌های متنوع این خودرو است. زمانی‌ که به امکانات و تجهیزات رفاهی این هاچ‌بک ایرانی نگاهی می‌اندازیم، خرید کوئیک شاید کمی وسوسه‌انگیز باشد. پس اگر دوست دارید با کوئیک بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.
 
یک خودروی پر امکانات
 
کوئیک قرار است در ۴ مدل ST، SE، SE-A و SE-A LUX عرضه شود. در تمام مدل‌های کوئیک، همانند ساینا و تیبا، از یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر با حجم دقیق ۱۵۰۳ سی‌سی (۱٫۵ لیتر) استفاده شده است. این پیشرانه می‌تواند قدرتی معادل ۸۷ اسب‌بخار در  ۵۳۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۱۲۸ نیوتون‌متر را در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. پیشرانه‌ی کوئیک حدود ۲۰۰ سی‌سی از پراید بیشتر بوده و توان تولیدی آن هم حدود ۱۷ اسب‌بخار بیشتر است. پس احتمالا می‌توانیم انتظار داشته باشیم که کوئیک عملکرد نسبتا خوبی به نمایش بگذارد. خودرویی که برای مصارف شهری و خانواده‌ی متوسط ایرانی مناسب به نظر می‌رسد. نکته‌ی اصلی نوع گیربکس‌های این خودرو است. کوئیک در دو مدل اتومات CVT و دستی ۵ سرعته عرضه می‌شود. تفاوت ۴ مدل نام برده در نوع جعبه‌دنده، مصرف سوخت و نوع فرمان است؛ مدل‌های ST و SE دارای فرمان هیدرولیک و مصرف سوخت ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر هستند و به یک جعبه‌دنده‌ی دستی ۵ سرعته مجهز شده‌اند. مدل‌های SE-A و SE-A LUX هم دارای فرمان برقی و مصرف سوخت ۷٫۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر هستند و از یک جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک CVT سود می‌برند. بنابراین اگر در نوع پیشرانه تنوعی به چشم نمی‌خورد اما مشتریان علاقمند به دنده‌ اتومات، می‌توانند کوئیک اتوماتیک را تهیه کنند. البته باید منتظر ماند و دید که عملکرد جعبه دنده‌ی خودکار CVT کوئیک در چه حد است.
 
همه چیز درباره‌ی سایپا کوییک؛ هاچ‌بک پر امکانات ایرانی
 
نوبت به امکانات رفاهی این خودرو می‌رسد. شاید شنیدن سیستم استارت دکمه‌ای و سیستم ورود به خودرو بدون سوییچ برای یک خودروی ایرانی، چیزی شبیه یک رویا باشد! حالا این رویا به حقیقت پیوسته و سایپا در کاتالوگ کوئیک اعلام کرده که این خودرو دارای دو سیستم نام برده شده است. شاید فناوری این سامانه‌ها چیز خارق‌العاده‌ای نباشد ولی برای یک خودروی ایرانی با قیمت زیر ۴۰ میلیون تومان، قطعا جزو امکانات جذاب برای مشتریان داخلی است. قرار است در این خودرو شاهد نمایشگر لمسی ۷ اینچی، مسیریاب، دوربین دید عقب و کروز کنترل باشیم. خب، تا همین جا برای خانواده‌ی ایرانی که با خودروهای نسبتا ارزان قیمت کم امکانات آشنایی داشتند، ویژگی‌های گفته شده هیجان انگیز باشد! در کوئیک برای مسیریابی، یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی در اختیار دارید. هم‌چنین برای پارک کردن اتومبیل، دوربین دید عقب در اختیارتان قرار گرفته تا با مانع یا خودروی پشتی تصادف نکنید. به هنگام رانندگی هم از کروز کنترل برای ثابت نگه داشتن سرعت خودرو استفاده کنید. اگر هم مدل اتومات را خریداری کرده باشید که احتمالا رانندگی کم‌دردسری را در شلوغی‌ و ترافیک شهر تجربه می‌کنید. صندلی‌های راننده کوئیک از نوع برقی با تنظیم چند حالته بوده و دارای آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی است.
 
کوئیک به کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو مجهز شده است. نکته‌ی جالب در مورد کوئیک، سامانه‌های ایمنی متنوع به کار رفته در آن است. کوئیک همانند بسیاری از خودروهای داخلی، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) دارد. سیستم ترمز EBD از کاربردی‌ترین سامانه‌های ترمزی یک خودرو است. کوئیک هم به EBD مجهز شده است. این سیستم نیروی ترمز را به طور الکترونیکی میان چرخ‌ها با مقدار مختلف توزیع می‌کند تا به هنگام ترمزگیری شدید پایدارتر باشد. ترمزگیری اضطراری (BA) هم از دیگر سیستم‌های به کار رفته در این خودرو است. این سامانه در شرایط اضطراری و ترمزگیری ناگهانی و شدید، حداکثر نیروی ترمز را برای توقف خودرو اعمال می‌کند. کوئیک به سیستم کنترل پایداری (ESC) هم مجهز شده است. این سامانه وقتی بر اثر لیز خوردن کنترل خودرو درحال خارج شدن از دست راننده است سعی می‌کند کنترل اوضاع را به دست راننده برگرداند. کوئیک به سیستم «پایش فشار باد تایرها» (TPMS) بهره‌مند شده است. این سامانه ، میزان باد لاستیک‌ها را به راننده اعلام می‌کند. سامانه‌ی TPMS کنار نمایش اطلاعات لازم، در صورت کم‌بودن باد لاستیک‌ها، به راننده هشدار می‌دهد.
 
همه چیز درباره‌ی سایپا کوییک؛ هاچ‌بک پر امکانات ایرانی
 
سیستم ضد سرقت (ایمبولایزر)، قفل مرکزی و قفل شدن خودکار درها در سرعت بالای ۱۰ کیلومتر بر ساعت از سامانه‌های دیگر کوئیک است. احتمالا سایپا با شناخت سلیقه و خواسته مردم، تلاش کرده که از سیاست‌های خودروسازان چینی تبعیت کند؛ سیاستی که بیشتر بر حول محور امکانات و یا به قول معروف، آپشن‌ها می‌چرخد. بنابراین همین ویژگی‌های کوئیک می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت آن جذب کند.
 
شبیه به BMW؟
 
نگاهی به طراحی خودرو می‌اندازیم. کوئیک، در حقیقت همان ساینا هاچ‌بک است. هاچ‌بک بزرگی که شاید از دید عده‌ای به عنوان کراس‌اور کوچک هم شناخته شود. X200 پلت‌فرم استفاده شده در کوئیک است؛ پلت‌فرمی که پیش از این در تیبا و ساینا به کار رفته است. در تصاویر مربوط به کوئیک، تشخیص چهره‌ی ساینا با کوئیک کار آسانی نیست! البته وقتی که تصویر این دو خودرو را کنار هم می‌گذاریم، شباهت و تفاوت‌های ظاهری دو خودرو بهتر مشخص می‌شود.
 
همه چیز درباره‌ی سایپا کوییک؛ هاچ‌بک پر امکانات ایرانی
 
جلوپنجره‌، فرم دریچه‌ هوای سپر و فضای چراغ‌های مه شکن از جمله تفاوت‌های ریز ساینا و کوئیک است. در ساینا شاهد یک جلوپنجره‌ی سه نواره بودیم که لوگوی سایپا را در دل خود جای داده بود؛ درحالی که جلوپنجره‌ی اصلی کوئیک تنها یک نوار دارد و از محفظه‌ی مشبک در پشت آن استفاده شده است. نکته‌ی دیگر، فرم دریچه‌ی هوای کوئیک است که برعکس ساینا، یکپارچه بوده و سایپا بجای نوار، از دریچه‌ی زنبوری شکل بهره گرفته است. همین امر در مورد طراحی چراغ‌های مه‌شکن کوئیک هم صادق است. در حالت عادی بدون دانستن جزییات طراحی ذکر شده، تشخیص چهره‌ی جلو این دو خودرو کمی گیج‌کننده است. چراغ‌های نسبتا کشیده کوئیک، در تهاجمی‌ جلوه دادن ظاهر این خودرو نقش مهمی بازی کرده است.
 
در نمای عقب هم شباهت طراحی کوئیک با اتاق‌های ب‌ام‌و دیده می‌شود؛ شاید اگر کسی لوگوی ب‌ام‌و را در پشت این خودرو بچسباند، شما را به اشتباه بیندازد! هم‌چنین شباهت کمی هم با تیبا ۲ دیده می‌شود. اگرچه کوئیک، استایل بدنه‌ی مشابهی با تیبا ۲ دارد اما از عناصر طراحی متفاوتی بهره می‌برد. همین عناصر طراحی در جدید کردن زبان طراحی نمای عقب کوئیک نقش مهمی را ایفا کرده‌اند. چراغ‌های دو تکه‌ی عقب، فرم سپر و در صندوق کوئیک از بخش‌های اصلی طراحی کوئیک است که باعث تفاوت ظاهری عمده با تیبا ۲ شده است. روی هم رفته، زبان طراحی کوئیک نسبت به تیبا و ساینا، پخته‌تر ارزیابی‌ شده که شاید خبر خوشحال کننده‌ای برای طراحان داخلی باشد. اما باید تا عرضه شدن این خودرو در خیابان‌ها و دیدن واکنش مردم به چهره‌ی کوئیک از نزدیک، کمی منتظر بمانیم.
 
اصلا چرا کوییک؟
 
انتخاب نام کوئیک هم بی‌حکمت نبوده؛ سایپا برای این نام‌گذاری دلایلی آورده که عمدتا به مناطق مختلف و ایل‌های ایران اشاره دارد. هم‌چنین از آن‌جا که کوئیک (Quick) واژه‌ی انگلیسی است، معنای تند، سریع و چابک هم می‌دهد. نکته‌ی جالب، شباهت تلفظ کوئیک و کوئید است. رنو کوئید خودرویی است که زمزمه‌هایی از جایگزینی آن با محصول پراید شنیده شده بود.
 
با توجه به شناختی که نسبت به پیشینه، طراحی، مشخصات فنی و آپشن‌های این خودرو پیدا کردیم، کوئیک می‌تواند به عنوان یکی از انتخاب‌های خانواده‌های ایرانی و نسل جوان قرار بگیرد. نکته‌ای که بازهم مطرح است، نبود رقابتی پویا برای سنجش و ارزیابی خودروهای داخلی است. زمانی‌که حق انتخاب‌ها محدود باشد، مشتریان مجبور به انتخاب یکی از چند مورد موجود هستند. این دلیلی می‌شود که توانایی‌های یک خودرو در مقایسه با رقبای داخلی و خارجی در گستره‌ی قیمتی مشخص سنجیده نشود. شنیده شده که قیمت حدودی این خودرو بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است. این مقدار مبلغ کمی نیست و می‌توان با کمی تحقیق، خودروهای دست دوم قدرتمند و زیباتری را تهیه کرد. حتی اگر به دنبال خودروی نو هستید، گزینه‌های زیادی از محصولات ایران‌خودرو برایتان فراهم می‌شود؛ خودروهایی مثل خانواده‌ی پژو (۲۰۶، ۴۰۵، پارس)، سورن، رانا، سمند، رنو تندر دنده دستی. برلیانس H220 دنده‌ای و MVM 110s هم از انتخاب‌های چینی موجود است که می‌توان در محدوده قیمتی ذکر شده تهیه کرد. چیزی که بیشتر از همه مشتریان را برای خرید کوئیک تحریک می‌کند، جدید بودن محصول، دنده‌ی اتوماتیک و آپشن‌های زیاد این اتومبیل است. در مورد کیفیت و عملکرد این خودرو تا زمان عرضه‌ی محصول به بازار نمی‌توان اظهار نظر کرد.
 
نظر شما در مورد کوئیک چیست؟ آیا با توجه به امکانات مختلف و عرضه شدن مدل اتومات آن، می‌توانیم شاهد فروش چشم‌گیر آن باشیم؟
 
 
 
 

منبع

دیجی‌کالا

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , دیجی‌کالا , هاچ بک , کوئیک






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

116 نظر

کاربر: امیرم
0

صفحه کوییک
https://1car.ir/ci-10792
16:55  1399/01/30
پاسخ دادن
وان کار
0

اقا صفحه ی کوییک افتتاح شد،دیگه برین اونجا،وان کار کوییک سرچ کنید تو گوگل،اینم هدیه ی ما به شما
00:03  1399/01/29
پاسخ دادن
نرگس
0

سلام کسی میدونه سود تاخیر از تکمیل وجه 14 دی ماه تا پایان فروردین چقدر میشه کوییک مشکی پیش فروش ممنون
23:38  1399/01/28
پاسخ دادن
سارا ع
1

سلام دوستان من کوییک اطلسی تکمیل وجه 15 دی 98 هستم 11 روز پیش برگشته از آماده تخصیص به مرحله تکمیل وجه و هنوز هم درست نشده آیا از بقیه دوستان وضعیت شان درست شده یا نه لطفا اعلام کنید متشکر.....
23:36  1399/01/28
پاسخ دادن
دوستدار کوییک
0

صفحه کوییک تو وان‌کار برای تبادل نظر:
https://1car.ir/ci-10792
22:45  1399/01/28
پاسخ دادن
محمد حسین
0

سلام.واقعا طراحی بسیار عالی دارد.امکاناتش هم که فول.ولی اگر سایپا هنر به خرج میداد قدرت خودرو را افزایش می داد. واقعا اگر قدرتش حدود 115 اسب بخار بود خودم یه دونه می خریدم.
21:58  1396/01/24
پاسخ دادن
مهران
9

عملکرد خوب گیربکس cvt نیازمند موتور خوب و قوی که گشتاور مناسب و وسیع در دورهای میانی داشته باشه هست ولی با موتور ضعیف تیبا از الان فاتحه این ماشبن را که در سربالاییها جان میکند بخوانید
تولید ماشین با موتور 8 سوپاپ در کشورهای پیشرفته حدود 20 سال و در کشورهای جهان سوم حدود 10 ساله کاملا منسوخ شده اینها هنوز ولکن موتور های ضعیف و پرمصرف 8 سوپاپه نیستن و پیشرفت را فقط در تغییر طراحی چراغ سپر و داشبورد میبینند
09:20  1396/01/04
پاسخ دادن
کامکار
5

همه چیز یک خودرو موتور و گیربکس اونه .امکاناتی مثل سنسور دنده عقب -دوربین عقب-زه گلگیر-مانیتورورهیاب و ...میشه به راحتی توبازارپیداکردوخریدونصب کرد. این خودرو با تیبا چه تفاوتی داره که 35 میلیون قیمت گذاشتن روش.این یک کلاهبرداریه
23:40  1395/12/23
پاسخ دادن
ALI
7

گیربکس گرونی داره که به گیربکس بدون صفحه کلاج معروف هست
گیربکس cvt در اصل دنده نداره و دنده بی نهایت هست و با تسمه کار میکنه و دنده هاش توسط ECU تعریف میشه
تقریبا قیمت همین گیربکس 10 میلیون هست پس بخشی از قیمت بالاش به خاطر گیربکسه
خودرو های بالای 50 میلیون مثل لیفان X60 اتومات و X50 و ام وی ام X33انومات و 550 از این نوع گیربکس استفاده میکنن
02:25  1395/12/24

کیان
0

cvt همش مال چینه
17:24  1395/12/28

Ali
3

نخیر همش مال چین نیست
بیشتر ماشین های ژاپنی گیربکسشون cvt هست
مثلا میتسوبیشی لنسر یا ASX
ماشینهای شهری تویوتا و نیسان
حتی بیشتر ماشین های اروپایی هم از همین نوع گیربکس دارن
علت استفاده زیاد از این گیربکس این هست که هم مصرف رو کاهش میده و هم در بهترین دور موتور گیربکس ست میشه
مثلا اگر بیشترین قدرت در دور ۴۰۰۰ باشه گیربکس از صفر تا بالاترین سرعت با همون دور خودرو رو با شتاب مناسب جلو میبره و فقط کورس تسمه گیربکس تغییر میکنه
05:39  1396/01/04

حامد
7

سگ این ماشینو میخره با این قیمت؟ دنده اتوماتیک که دلیل نشد. پراید هم قابلیت نصب دنده اتوماتیک رو داره.
08:37  1395/12/23
پاسخ دادن
محسن
4

سگ که خوبه باهوشه خرم نمیخره !!!!!!!!
14:40  1395/12/23

asx
11

این حرفو نزنید شاید یکی قیافه و امکاناتش رو پسندیده و میخواد بخره این توهینه
بهتره فقط بگین که بده یا خوبه
به نظر من خوبه که از گیربکس amt دست کشیدن و گیربکس cvt استفاده کردن البته گیربکس گرونی هست و تا مدت ها نیازی به سرویس نداره اما ای کاش موتور رو هم تغییر میدادن و از موتور bm15 یا 4A9 میتسوبیشی که هم ارزون هستند و هم قوی استفاده میکردن
ظاهر خوبه فقط چراغ های جلو باز هم جای کار داره
فضای داخل هم به نظر من بهتر از 206 هست چون 206 فوق العاده کوچک هست و جای پای کمی داره
کراس اور بودنش خوبه اما آیا بالا بردن ارتفاعش باعث بدتر شدن هندلینگش نشده
اگر دقیق مقایسه کنیم همه گزینه هاش خوبه اما موتورش خیلی خوب نیست
ایمنیش هم با توجه به تغییراتی که در پل های شاسی انجام شده خوبه و تقریبا با 206 در یک سطح قرار میگیرن و با وجود دو ایربگ هم با هم یکسان هستند
مارک مهم هست اما 206 هم قدیمی هست و اگر در تست های جدید شرکت کنه بیشتر از یک ستاره نمیگیره چون ساخت ایرانخودرو هست و از همون حلبی های روغن ( لادن ) که کویک رو باهاش میسازن ساخته میشه
20:41  1395/12/23

علیرضا
1

قیمتش حداکثر باید زیر 30 میلیون باشه تا بتونه رقابت کنه وگرنه تو بازه قیمتی 30 تا 40 نمیتونه رقابت کنه
19:35  1395/12/22
پاسخ دادن
آقا مجید
8

باید محصول تیبا رو حذف کنند و پس از عذر خواهی ، این محصول رو بجای تیبا و با همون قیمت و حتی کمتر ارائه بکنند. در حقیقت ایرادات تیبا را در این محصول برطرف کرده اند. نسبت به پولی که مردم به تیبا میدهند حقشان است که اتومبیل خوبی دریافت کنند نه اینکه عیوبش را برطرف کنند و 10 - 15 تومان هم روی آن بگذارند. بنظر بنده سایپا رو باید تحریم کنیم هیچ محصولی نخریم از آن.
17:55  1395/12/22
پاسخ دادن
این کاره 🙄
5

خیلی بی ارزه ۲۵ تومن
16:46  1395/12/22
پاسخ دادن
سهند
4

دوستان ال 90 و 206 رو با این آهن قراضه ها مقایسه نکنید ال90 و 206 اصالت دارن اما این کوئیک و ساینا و تیبا که یه ذره از نظر چراغ ها و امکانات باهم فرق دارند اصیل نیستند. موتور پراید و گیربکس از یه خودو دیگه و همه قطعاتش مال خودروهای دیگه است.
09:19  1395/12/22
پاسخ دادن
میعاد
17

کشورهای خارجی کلی زحمت ميکشن ماشین استاندارد جهانی میدن دست مردمشون اینام پرايد رو با تيبا تو شرایط آزمایشگاهی آمیزش میدن میشه این لگن
جهشی وسطا کرده گيربکسش اتومات شده
14:17  1395/12/21
پاسخ دادن
رضا از مشهد
11

اگر خوشبينانه بخوايم نگاه كنيم خودرو از نظر ظاهر بسيار بهتر شده از نظر آپشني هم اگر همه آپشن ها ارائه بشه در اين رنج قيمت واقعا عاليه ولي مشكل اصلي تيبا و همه خودروهاي ايراني كيفيت بسيار پايينه اين خودروهاست كه از صندلي هاي كج اين خودرو مشخصه همچنان خودروسازان به اين سنت ديرينه وفادار هستند! به اميد روزي كه همه ايراني ها بتونن خودروهاي روز دنيا رو با قيمت واقعي در كشورمون خريداري كنند
11:46  1395/12/21
پاسخ دادن
رضا
25

از وزارت گرفته تا خودروسازان همه می خواهند سر مصرف کننده ایرانی کلاه بگذارند!!
تیبا معمولی انواع مشکلات از کمک فنر گرفته تا گیربکس و...داشت و انرا حل نکردید و
حالا با این تبلیغات کاذب می خواهید بیش از ده میلیون تومان بیشتر از مصرف کننده اخذ
کنید برای خودروی بی نام و نشان!!
16:33  1395/12/20
پاسخ دادن
سعید
17

واسه شروع بعد نیست یواش یواش دارن متوجه می شن که باید یه مقدار متفاوت تر باشن تا خواستار داشته باشن

به نظر من اصلا ظاهر قشنگی نداره
نمی دونم چرا سایپا به شکل ماشین اهمیت نمیده

00:26  1395/12/20
پاسخ دادن
یوسف
5

واسه شروع بد نیست؟؟؟؟؟
این آخرِ زورشون بوده رفیق.شروع کجاست؟؟؟
08:21  1395/12/22

خوارزمی
17

از هه چیز گفتین جز موتورش.... الحق والانصاف دنباله رو چینی ها هستن. هیچ وقت از موتور حرفی به میان نمی آورن.
22:50  1395/12/19
پاسخ دادن
رضا
22

همه این امکانات رو با 2 میلیون میشه به 206 تیپ 5 اضافه کرد حیف موتور 1600 و 110 اسبی نیست که آدم بره سراغ این تازه به نظر من 206 طراحی داخلی بهتره
20:23  1395/12/19
پاسخ دادن
محمد
5

جدا؟ میشه با دو تومن اتوماتش کرد؟
11:54  1395/12/20

محمد
7

وجود یک ماشین کوچیک و اتومات توو این بازه قیمتی لازم بود مشتری خاص خودش رو هم خواهد داشت. به نیاز های مختلف افراد توجه داشته باشید . یک خانم یا یک فردی ک با کلاچ مشکل داره نیاز ب گیربکس اتومات داره
11:57  1395/12/20

عرفان
15

مشکل اصلی تیبا و ساینا مشکل تعادل آنها می باشد که فاصله محور چرخها برابر پراید است که همچنان باقی است از مشکلات اساسی دیگر مشکل گیربکس است که تا این موارد بر طرف نشود خرید این محصول در بازه فیمتی 30 تا 40 میلیون اصلا منطقی نیست
19:00  1395/12/19
پاسخ دادن
مهدی
22

ال90 دستی شرف داره به این
20:02  1395/12/19

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
فاطمه : شما چه دینی قبول دارید چرا واسه اسفند هیچ خبری نیس کی دیگه آهای ملت اگه من خودکشی کردم همش تقصیر اینا هس چون زندگیم خراب شد سر این ماشین لعنتی ۲ سال پیش من قرض کردم ثبت نام کردم بفهم آ
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : بله، دوستانی بودن که قبلا گرفتن. مثل اینکه حدود یکی دوماه طول می کشه
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : سلام، اینجوری که من از طریق یه ویس توی یکی از گروه ها شنیدم، تولید شاهین اتوماتیک به خاطر ایراد نرم افزاری گیربکس قطره چکانی شده ولی تولید شاهین G و GL مثل قبل ادامه داره. و سایپا داره روی ایراد نرم افزاری کار می کنه.
هفته چهارم اسفند : دوستان باز دعوتنامه پیشنهادی تمدید کردن اما تا آخرین لحظه ما جز ماشین خودمون چیزی نخواهیم گرفت و کوتاه نیاین فقط پیگیر باشین به هر جا که تونستین زنگ بزنین تا این بی شرف ها ماشین بدن
سانیا : بنظرتون اطلس تولید انبوه بشه قیمتش میرسه به ۵۲۰ ۵۳۰ ؟
J4 : چ ماشینی؟ احتمالا همین روزاس ک تحویلت بدن
امیررضا : شما از سامانه یکپارچه ثبتنام کردید؟
تارا : وقتی تاریخ پرونده تغییر کنه یعن میخواید فاکتور بشید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا زمستان : البته دوگانه سوز به ما ندادن که بخواهیم 150 سود کنیم تبدیل به 85 گانه هست که سودش 100 هست
علی ،دوگانه 29اسفند : درود آقا پیمان مبارکه انشالله به سلامتی ببخشید شماره قرارداد لطف میکنید ببینیم بما کی نوبت می رسد
محمد : دوستان سلام اخرین تاریخ فاکتور هایما s8 برای چه تاریخی هست؟
207 طرح جانبازان : سلام دوستان کسی از همراهان گرامی ، طرح جانبازان براش فاکتور شده ؟؟ تکمیل وجه 29 آذر موعد تحویل 29 بهمن ولی هنوز هیچ خبری نیست
207 tu3 : ماشین من الان پلاک شد فاکتور 6 اردیبهشت
شرکت کنید : تنظیم شکایت همگانی پارس زمستان402///مکان///تهران بزرگراه ستاری بلوار شهید مخبری نبش خیابان ایران زمین دیوان عدالت اداری ساعت 9 صبح یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
شرکت کنید : یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
پیش فروش مهر : اشتباه کردیم اوم موقع نقدی نکردیم اختلافی نداشت با بازار قرار بود 5 ماهه ماشین بدن الان 7 ماه گذشت خبری نیست فکر نکنم تا سر برج پلاک کنن دروغ میگن
علی : آقا دوعتنامه اصلا مهم نیس مهم فاکتور شدنه که الان تا آخر دی فاکتور شدن الان دوعتنامه اسفند بیاد از فردا دنبال فاکتوری..
Farshid fx : پاسخ به جابر: چرا اتفاقا دوستان خیلی پیگیری کردن . درج خبر گلایه مندی مشتریان مدیران خودرو تو رسانه های معتبر از زحمات دوستان اینجا بود که خیلی موثره . حتی در مورد سیل هم همین دوستان از طریق رسانه پیگیر بودن که هم مدیران خودرو اطلاعیه داد و هم رییس دادگستری گزارش داد. ولی اگه یک طرف این تاخیرات خود وزلرت صمت و گمرک باشن طول میکشه تاثیر این شکایت ها و گلایه ها