موستانگ‌های کلاسیک، بازتولید می‌شوند

 

موستانگ‌های کلاسیک، بازتولید می‌شوند

 
یک شرکت تیونینگ آمریکایی، تحت لیسانس فورد اقدام به تولید مدل‌های مختلف موستانگ و بروزرسانی مدل‌های قدیمی، با تجهیزات مدرن می‌کند.
 
 
یک شرکت آمریکایی در ایالت اوکلاماها با نام Classic Recreations که به صورت رسمی تحت لیسانس شرکت فورد فعالیت می‌کند، می‌تواند مدل‌های کلاسیک و قدیمی فورد، مثل نسخه‌های افسانه‌ای دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی  را به صورت صفر کیلومتر و از نو تولید کند. این خودروها شامل موستانگ‌های BOSS، BOSS 302 مدل‌های ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰، نسخه‌ی B0SS 429 در مدل‌های ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰  و مدل MACH 1 سال ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰ می‌شوند. موستانگ‌های جدید در بخش قوای محرکه و شاسی خود از قطعاتی که تحت لیسانس شرکت فورد تولید شده‌اند استفاده می‌کند. در حقیقت این خودروها، با ظاهری کلاسیک؛ از نظر فنی و عملکرد همانند محصولات مدرن فورد هستند.
 
 
هر یک از این محصولات به سفارش مشتریان و به صورت خاص تولید می‌شوند و بدنه‌ی آن‌ها دقیقا مشابه با بدنه‌ی مدل‌های کلاسیک ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰ است. گرچه مشتریان می‌توانند به صورت آپشن بدنه‌ی جدید که تحت لیسانس فورد تولید می‌شود را برای خودروی خود انتخاب کنند. همچنین مشتریان می‌توانند پیشرانه‌های مورد استفاده روی اتومبیل‌های خود را نیز از بین پیشرانه‌های مختلف فورد انتخاب کنند و برای مثال روی فورد موستانگ BOSS 429 می‌توان پیشرانه‌ي انژکتوری مدرن نیز نصب کرد.
 
 
جیسون انگلن مدیر شرکت Classic Recreations در خصوص این خودروها گفته است که هدف ما از تولید این مدل‌ها افزایش تنوع محصولات فورد است و به این ترتیب انحصار تولید خودروهای خاص فورد از دست برند شلبی خارج می‌شود. موستانگ BOSS 429 نیز یکی از خاص‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های موستانگ است که تا کنون تولید شده است و بنابراین این خودرو برای مالکان خود ارزش بسیار بالایی دارند و همچنین افراد بسیار زیادی وجود دارند که علاقه‌مند خریداری و رانندگی با این خودروها هستند. به این ترتیب این افراد این شانس را خواهند داشت که یک خودروی خاص و جذاب را که از پیشرانه و شاسی مدرنی بهره‌مند است خریداری کنند و ضمن اینکه این مدل‌ها سریع‌تر از خودروهای کلاسیک هستند و عملکرد بهتری دارند و به دلیل وجود فناوری‌های پیشرفته رانندگی با آن‌ها نیز آسان‌تر است.
 
 
شرکت Classic Recreations در کنار مدل BOSS 429 مدل‌های BOSS 302 و Mach 1 را نیز ارائه می‌کند که هر دوی این مدل‌ها درست مانند مدل‌های اصلی ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰ هستند و از بدنه‌ی یکسانی برخوردارند. تمامی بدنه‌ها نیز تحت لیسانس شرکت فورد به تولید رسیده است. موستانگ ۳۰۲ را می تواند به همراه پیشرانه هشت سیلندر V شکل فورد که با نام Coyote شناخته می‌شود و ۳۲ سوپاپ دارد سفارش داد که این پیشرانه دارای حجم ۶ لیتر است. جالب است بدانید که بلوک موتور این پیشرانه درست همانند بلوک اصلی موستانگ ۳۰۲ است و افزایش حجم آن از طریق افزایش طول کورس پیستون‌ها به دست آمده است.
 
 
می‌توان موستانگ مک وان را با هر نوع پیشرانه فورد سفارش داد و حتی این امکان وجود دارد تا جدیدترین پیشرانه اکوبوست فورد نیز برای این خودرو سفارش داده شود ضمن اینکه امکان سفارش پیشرانه اصلی این خودرو که  با نام FE شناخته می‌شود وجود دارد.
 
Classic Recreations قرار است از اولین محصول تولیدی خود که یک موستانگ BOSS 429 است در نمایشگاه لاس وگاس ۲۰۱۸ رونمایی کند.
 
 
 
 

منبع (source)

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , موستانگ‌های کلاسیک






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
نازنین۱ 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
دستی تیتانیوم آذر : سلام عزیز .مبارکه . دستی یا اتومات ؟.فوق العاده بودین یا پیش فروش؟
عقاب : سلام‌علیکم بلاخره‌تحویل‌گرفتیم‌شاهین‌پلاس‌‌‌ ۲اردیبهشت‌‌تکمیل‌وج‌‌ابان‌فاکتور‌الان‌هم‌تحویل‌گرفتم انشاالله ‌تااخر‌ابان‌همه‌‌اردیبهشتیها‌تحویل‌میگیرن
پناهی : سلام دوستانی که تکمیل وجه اردیبهشت بودند برا شاهین جی و وقتی که تبدیل زدین به جی ال چقد بعد فاکتور شدین؟ ممنون میشم جواب بدین و راهنمایی کنید دیروز تبدیل زدم هنوز فاکتور نشده
بابائی : اگه تحویل حضوری بزنید تهران سر نزدیک هستش خود تهران هستش خارج تهران نیست حدوداً 10کیلومتر فاصله هستش تا تهرانسر شاید هم کمتر
عبدی : جناب بابایی،اولا مبارک باشه،ضمنا آیا اونجا که رفتی،نزدیکی هاش فروشگاه لاستیک فروشی هم دیدی؟ من میخوام،انشالله وقتی تحویل گرفتم،لاستیک‌های زیرش رو با خارجی عوض کنم،نمیخوام تا تهران باهاشون بیام.
رضا : سلام من فاکتور شدم واریزی 25مرداد تحویل 23ابان تارامشکی امروز 13ابان فاکتور شدم
مالک شاهین cvt, برگشتی : سلام ش پ 12389949 (ش د 6828482 تاریخ 13/8/1404) حدود 714 تومان بابت spr ش ب 967323782 تاریخ 13/8/1404 گفتند شماره شاسی خورده این هفته پلاک میشه
j7 ثبت نام فروردین 1404 : سلام بله من تحویل گرفتم 28مهر ماه تماس بگیر با اداره تحویل ببین اونجاس یا نه
علی : سلام دوستان من تکمیل وجه کردم لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم وضعیت خودروی مشتری رو وارد بشم ببینم تو چه مرحله ای هستم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علیرضا : اینایی که میگن پلاک کردیم با اسما مختلف دروغ می گن اینا کارمندای سایپا هستند
هادی : دوستان من دیروز فاکتور شدم عکس هم گذاشتم امروز پلاک شدم انشالله قسمت همه بشه من تو سامانه 136 شکایت کرده بودم از سایپا احتمالا بی تاثیر نبوده چون دوستانی هستن که ثبت نام اولیه و تکمیل وجه مثل من بودن ولی هنوز فاکتور نشدن
اطلس 19 اسفند : با اینکه خیلی گرفتارم و بچه کوچیک دارم ولی 18 آبان یکشنبه حتما میام
کوییک ار : اره بابا اینجوری نیست که دعوتنامه ندن تا قیمت بره بالا قیمت بالا بره برای بعدی ها میشه نه قبلی ها
اطلس 19 اسفند مریم : سلام توروخدا چجوری شکایت کردی،به ما هم بگو کجا باید بریم منم میخوام شکایت کنم
هادی : سلام دوستان من به یک نتیجه رسیدم 10 روز پیش در سامانه 136 شکایت ثبت کردم بعدش دیروز فاکتور و امروز پلاک شدم فکر میکنم چون شکایت ثبت کردم فاکتور شده ایا کسی دیگه هم هست که شکایت ثبت کرده باشه و چند روز بعد فاکتور شده باشه ؟ شما هم در سامانه136 ثبت شکایت کنید چون دوستانی دیگه هستن که واریز اولیه و تکمیل وجه مثل من بودن ولی هنوز فاکتور نشدن پس چرا برا من فاکتور کردن فکر میکنم بخاطر ثبت شکایت در سامانه136 بوده
دنا آپشنال : مبارکه تحویل کی؟؟؟ و تکمیل وجه
حسن : فوری طرح تبدیل به 206 اتومات فعال شد
سید : سلام هرکسی تحویلگرفته ببره کارشناسی رنگ بعدا به مشکل نخوره
نیسان : داداش چند روز کشید بعد پلاک شدن تحویل بدن من الان ده روزه پلاک شدم اما هنوزم چراغ روشن نشده