محبوب ترین خودروی کلکسیونرها

محبوب‎ترین خودروی کلکسیونرها

فورد فوستانگ خودرویی است که به جرات می توان گفت در میان خودروهای یک کلکسیونر، حداقل یک مدل از آن وجود دارد. حتی در کشورمان نیز یک فورد موستانگ می تواند توجه کسانی که از خودروی کلاسیک و ارزش آن بی اطلاع هستند را به خود جلب کند.

محبوب‎ترین خودروی کلکسیونرها

بعد از متولد شدن پنج نسل از این خودرو در طی 49 سال، تمام نسل ها با تمام ویژگی های منحصر به فرد خود، هنوز محبوب و پرطرفدار می باشند. بر اساس آمارگیری جدید انجام شده مشخص شده است تب موستانگ از آمریکا به اروپا نیز سرایت کرده و با نظرسنجی از 75,000 ماشین باز اروپایی، فورد موستانگ رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

محبوب‎ترین خودروی کلکسیونرها

در پس آن نیز ب ام و M1 و فولکس واگن بیتل یا همان غورباغه دوست داشتنی خودمان قرار دارد که حتی جوانان نیز حداقل یک بار سواری با آن را تجربه کرده اند. در کل اروپا 37 درصد از علاقمندان به خودرو، آرزوی مالکیت یک دستگاه فورد موستانگ دارند که این درخواست در دو کشور اتریش (42 درصد) و اسپانیا (41 درصد)، از سایر کشورها بیش تر است.

محبوب‎ترین خودروی کلکسیونرها

البته در میان پنج خودروی کلاسیک محبوب اروپایی ها، مینی و سیتروئن 2CV یا همان ژیان خودمان، جایگاه ویژه ای دارند. امیدواریم تا فرهنگ استفاده و نگهداری صحیح از خودروهای کلاسیک در کشورمان جا بی افتد و خودروی کلاسیک را با خودروی فرسوده اشتباه نگیریم!

محبوب‎ترین خودروی کلکسیونرها
محبوب‎ترین خودروی کلکسیونرها
محبوب‎ترین خودروی کلکسیونرها
محبوب‎ترین خودروی کلکسیونرها
محبوب‎ترین خودروی کلکسیونرها
محبوب‎ترین خودروی کلکسیونرها
محبوب‎ترین خودروی کلکسیونرها
محبوب‎ترین خودروی کلکسیونرها

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

 

محبوب‎ترین خودروی کلکسیونرها


منبع

AutoBlog

برچسب : فورد , موستانگ , کلاسیک






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد کعبی : سلام خدا قوت. من تیر ماه ثبت نام کردم قرار بر این بود ۹۰ روز تحویل خودرو انجام بشه ولی تا الان خبری نیست ممنون میشم پیگیری کنید
علی مدبر : رز زرد بسوز فقط
علی مدبر : من امروز تحویل گرفتم
علی مدبر : از خودم گفتم یکم بخندیم
رسول : توبیجاکردی الکی حرف درنیار
رز زرد : مبارکه داداش امیر...ان شاءالله به سلامتی و دل خوشی ازش استفاده کنی🌼
حمید : اینا خبرهاراعلی مدبرازکجاد درمیاری حرف مفت میزنی نان دونه 15هزارتومن میخوری لااقل حرف الکی نزن ازخدابترس خیییییلی کثیفی بخدا
رز زرد : خدا بزرگه امیدت به خدا باشه... ان شاءالله هرچی خیره قسمتت بشه
شاهین پلاسسسسس20 : من تا انتخاب رنگ کردم ،فرداش اوکی شد ،نوشت فاکتور شده
محمد جواد : جی۴ قسطی ۶۰ روزه قرارداد ۱۳مرداد شاسی ۹آذر پلاک ۲۲ آذر تحویل ایشالا فردا ۳۰ آذر
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
خوشخوان : پلاید ارقتا برچ 7 تحویل باید بدج 8 می بود چرا الان 10 شده ندادن بهمون باید هر زور بلیم نمایندگی جواب درست نمیده پول میگیرن ولی تحبیل نمی دهند
مهندس سایپا : دوست عزیز من خودمم مثل شما اطلس ثبت نام کردم. اما دنیا که به آخر نرسیده. همین الانشم مدیران بسیار تحت فشار هستن و دارن روی موضوع کار می کنن. می تونیم با صبر و حوصله مشکل و حل کنیم. همه ما اذیت شدیم ولی ضرر هنگفت که نکردیم. بله اگه طلا می خریدیم بیشتر سود می کردیم ولی الانشم که ضرر نکردیم، کمتر سود کردیم همین. همه ما قشر متوسط جامعه هستیم و بی ماشینی اذیتمون می کنه، اما کاریه که شده، باید صبر کنیم. مخصوصا اینکه به نام سایپا لطمه بزرگی وارد شده و جامعه نسبت بهش بی اعتماد شده. ولی اینطور نیست که فکر کنین از این وضعیت مدیرا خوشحال هستن و دارن بهمون می خندن، اتفاقا خیلی هم ناراحتن اما کاری از دست کسی برنمیاد. حالا ببینیم این تغییر مدیریت چند روز پیش به کجا میرسه. می خوان با کروز وارد مذاکره بشن. کمترین مشکل سایپا اطلسه، تعهدات شاهین خیلی بیشتره قطعات وارداتی هم خیلی بیشتر داره.
طهورا اطلس آذر : هر دم از این باغ بری می‌رسد پیام اومده درخواست حضوری بزنید تا ماشین تونو پلاک کنیم
میلاد : کوئیک rs
ایمان : آقا ایران خودرو برای 3 گواهی لسقاط چقد از واریزی مرحله دوم کسر. میکنه
اطلس : واقعا شما چرا اصرار داری بگی که مدیران دارند زحمت میکشند؟ میگن چیزی که عیان است چه حاجت بیان است، واقعا حال و روز ما رو یا نمیدونی یا از عوامل خود سایپا هستی و اومدی اینجا داری چرت و پرت میگی، همه ما الان یک سری آدم مضطرب، افسرده، عصبی و روانی شدیم که داریم چوب اعتماد به همین مدیریت نماها رو میخوری.
مهندس سایپا : سلام شما وقتی میگین ثروت اندوزی یعنی از هیچ چی خبر ندارین. حقوق مدیران خودروسازهای داخلی حدود سیصد میلیون تومنه. دقیقشم خواستین درمیارم بهتون میگم.
اطلس : واقعا به نظرتون اگر مدیران زحمت می کشیدند اوضاع ما الان این طوری بود؟ اونا یک درصد هم مردم براشون مهم نیستند و فقط به فکر ثروت اندوزی خودشون هستند تمام.
دنا دی ماه 6 دنده آلمینیوم : یه هفته تا 10روز ماشین تحویلت میشه. بعد از فاکتور....
ممد : کی فاکتور شده بودی!؟