مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 29)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

بزرگ ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل را شرح دهید؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 29)
راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "2WD در مقابل 4WD" با این مبحث آشنا شوید.

شما می توانید با مراجعه به صفحه مسابقات با آدرس 1Car.ir/game تمامی اخبار و اطلاعات مربوطه را مطالعه نمائید.


با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 29)

برچسب : مسابقه , هفته






خلاصه دیدگاه‌های کاربران

زمان تحویل/ارسال این خودرو معمولاً چقدر است؟
بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چ...
مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

481 نظر

کاربر: مسعود110
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است
08:54  1392/07/17
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرشاد هدف
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
23:38  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مولود کشاورز
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
23:38  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بامداد نقشینه
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
23:37  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خردمند 32
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
23:36  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: shahrooz
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
23:34  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مریم N
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
23:32  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: میلاد N
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
23:30  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
23:28  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: معصومه کامپیوتر
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
23:27  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه آزادى
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
23:10  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سیدمحمدطباطبایى
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
23:06  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسام حسینی
0

زرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد، هم‎چنین سیستم 4WD در مسیرهای صعب العبور بسیار به کمک راننده آمده و در حالی که ممکن است فقط یک یا دو چرخ اتومبیل با سطح زمین تماس داشته باشد، کمک شایانی به عبور از مسیرهای ناهموار می‎کند
22:39  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مجیدعباسی
0

باسلام بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
22:12  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مجید مجیدی
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
21:14  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نعیم
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
21:13  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رحیمه رسولی
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
21:12  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: saeedtuborg
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد،
19:29  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hossein62
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
18:31  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: lila46
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
18:27  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: soghra
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
18:16  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: nader
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
18:12  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: niloofar
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
18:11  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نسرین
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
18:11  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: navid
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
18:10  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: shiva70
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
18:10  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: masoud71
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
17:22  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: الهام رنجبر
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
16:13  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علی قاسمی - مصطفی
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
16:12  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
16:11  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد فاضل رنجبر
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
16:09  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مصطفی قاسمی
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
16:08  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علی اقا
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
16:07  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سجاد قاسمی - علیرضا
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
16:06  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه طاهری سالم
6

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
16:05  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا دهقان طزرجانی
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
16:04  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زینب زارعیان
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
16:03  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: قهرمان
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
16:02  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سحر ناز
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
16:01  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فیروزه
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
16:00  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: قاصدک
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
15:59  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهندس
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
15:59  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: پروین
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
15:58  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: گلپری
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
15:57  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زینب دهقان چنار
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
15:56  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: صغری رنجبر جمال آبادی
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
15:55  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: افسر خانم
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
15:54  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رقیه
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
15:53  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: دایی محسن
0

بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
15:52  1392/07/16
گزارش
پاسخ دادن
1 2 3 4 5 6 7 صفحه آخر
صفحه 1 از 10

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
دلارام : فرقی نداره رنگش با هم شاهین بدن قرمز بدن آبی بدن زرد بدن
احلام : شما هنوز خیلی راه داری. به این زودی منتظر فاکتور نباش. هنوز امروز تاریخ 26 خرداد فاکتور شده. و این قدر سرعت فاکتور کند هست بعید میدونم قبل از سال نوبتتون بشه. البته از صمیم قلبم ارزو میکنم هر چه زودتر فاکتور بشی ولی چیزی که تجربه بهم ثابت کرده خرداد به بعد فاکتور میشی
احلام : منم تبدیل زدم به رنگ مشکی. و سریع فاکتور شدم
شاهین GL 26 خرداد مشکی : فاکتور شد تبدیلی مشکی
J4 مرداد90 روزه : منم 11 مرداد ثبت نام کردم ولی هنوز هیچ خبری نیست
محمد ابراهیمی : اسفند 1403، مرحله اول 420میلیون واریز کردم بعد مرحله دوم 1404 دی ماه واریز میکنیم کسی می‌دونه مرحله دوم چقدر واریز میکنیم
شاهین جی ال : سلام شاهین جی ال ها تا کدوم تاریخ تکمیل وجه،فاکتور شدن؟
آیدین سالاری : تو هم کار کن بخر مگه مفت به دست اوردیم
ابراهیم : سلام منم هفته چهارم مهر ماه هستم دعوتنامه نیومده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
عرفان : مال منم انوطوری زده
قباد : گفتم این نیسان ابی ها تعدادی مال قبل بوده و شرکت اون وقت مجوز پلاک نداشته الان مجوز پلاک گرفته و زیاد هم نیستند کلا فکر کنم 500 دستگاه یا 1000 دستگاه باشه . کجای این حرف بده دارم مردم را راهنمایی میکنم خبر داشته باشند . اخه عده ای گفتن دوباره تولید میکنه شرکت . زمانه خراب شده با مردم راست حرف بزنی باورت ندارند .
207 پانا اتومات تحویل 30 دی : سلام واریز اول 31 تیر واریز دوم 2 آبان امروز تحویل گرفتم.
شیده : دوستان راهنمایی کنید کارت طلایی بگیرم یا نه ؟
مسعود : داخل وضعیت پلاک زده درانتظار ثبت اصالت خودرو توسط پلیس ؟ این یعنی چی کسی میدونه
مسعود : برادر سامانه سخا امور راهور برای ثبت پلاک و سامانه املاک و اسکان برای احراز محل سکونت هردو را ثبت نام کن تا پلاک بهت تخصیص بدن
میثم : کوییک ار اس تحویل آخر آذر ماه بود. من دعوتنامه واسم 21 آبان اومد اما 28 آبان تکمیل وجه کردم طرح پیش فروش هنوزم منتظرم فاکتور بشه
207 پانا دی قالپاق : 2 آبان
ساینا تک تکمیل وجه 29تیر : 27آبان فاکتور پلاک 9آذرماشین رودیروز تحویل گرفتم
سعید : سلام درسته، چون تنها سایت تبریز میزنه اونم تو یه تایم مشخص مقداری رو جم وجور میکنه و تحویل مشتریها به ترتیب میده ، حالا فکر میکنم تا 23 دی فاکتور شده ،شاید بعضی ها هم 23 دی باشن هنوزم فاکتور نشده باشند ، اما مثل اینکه موجودیش تموم شده تا یه سری دیگه رو تحویل بده و به ترتیب فاکتو کنه ، که معمولا چند روزی زمان می بره