رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

 

رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

 

رپورتاژ - ویرلن انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های پربازدید و معتبر را به عنوان بهترین راهکار سئوی سایت و دیجیتال مارکتینگ که میتواند تاثیر قابل توجهی در جذب مخاطبان و افزایش مشتریان شما داشته باشد معرفی کرد.

 

رپورتاژ آگهی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

چرا به عنوان بهترین تکنیک سئو برای دستیابی به رتبه اول گوگل شناخته میشود؟ چطور از رپورتاژ برای بازاریابی محتوا و برندینگ استفاده کنیم ؟

رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

رپورتاژ آگهی بدلیل پتانسیل های فراوانی که دارد طی سال های اخیر توانسته است مدل تبلیغات اینترنتی و سئو در ایران را دگرگون کند. این روش تبلیغاتی حتی از نظر کاربران سایت ها نیز حذاب تر از سایر روش های تبلیغاتی است!

رپورتاژ آگهی درواقع یک خبر و یا مقاله است که به سفارش برند ها و کسب و کار ها در سایت های خبری پربازدید منتشر می‌شود.

 

 

انواع رپورتاژ آگهی

  • محتوای کاملا تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات، درقالب خبر
  • محتوای خبری که همراه با اطلاع رسانی ، یک برند ، کالا یا خدمت را معرفی میکند
  • مقاله آموزشی که همراه با بحث آموزشی مرتبط، یک سرویس یا کالا و یا یک برند را معرفی و تبلیغ میکند
  • رپورتاژ هایی که جنبه تبلیغاتی ندارند و صرفا حاوی یک متن خبری یا آموزشی مرتبط هستند و صرفا برای لینک سازی و بهبود رتبه سایت در گوگل کاربرد دارند
  • رپورتاژ هایی که صرفا برای اطلاع رسانی خبری منتشر میشوند و حاوی جملات تبلیغاتی ، انکر تکست و هایپرلینک نیستند

 

بخش های مختلف رپورتاژ آگهی

  • تیتر خبری جذاب، که مانند تیتر سایر خبر ها در صفحه اول خبرگزاری ها منتشر میشود
  • تصویر شاخص خبر، که معمولا در صفحه اول سایت های خبری نمایش دارد و بهتر است لوگوی برند را تبلیغ کند
  • متن خبر که در بهترین حالت بین 500 تا 1500 کلمه است و باید استانداردهای خبری ، سئو و برندینگ را داشته باشد
  • تصاویر داخل متن خبر که برای تاثیرگذاری بیشتر محتوا و ارتباط بهتر با مخاطب طراحی میشود
  • انکر تکست و هایپرلینک های که به صفحه اول و بخش های مرتبط سایت شما لینک میشود.

 

نکاتی برای دریافت بهترین بازخورد از انتشار رپورتاژ

  • انتشار در صفحه اصلی سایت های خبری معتبر و پربازدید که اتوریتی بالایی دارند
  • انتشار رپورتاژ در سایت‌های خبری و تخصصی مرتبط با فعالیت شما
  • برای هر سایت خبری یک محتوای مخصوص تهیه کنید
  • انتشار مطالب در سایت های مختلف با فاصله زمانی، باتوجه به تقویم سالیانه و برنامه سئو سایت

 

نکات مهم در تولید محتوای رپورتاژ

  • تولید محتوا براساس تکنیک های جدید سئو
  • تولید محتوا براساس اصول بازاریابی محتوا و برندینگ
  • تولید محتوای رپورتاژ باتوجه به نوع مخاطبان سایت منتشر کننده
  • پرهیز از نوشتن جمات تبلیغاتی بیش از حد
  • پرهیز از نوشتن متن رپورتاژ با تمرکز بیش از حد بروی کلمات کلیدی و غافل شدن از مخاطبی که میخواهد متن خبر را بخواند
  • احترام به اعتبار سایت منتشر کننده خبر و احترام به مخاطبانی که محتوا را مشاهده میکنند، به این معنی که محتوای رپورتاژ حرفی برای گفتن داشته باشد و مخاطب را از خبری مطلع سازد و یا موضوعی را آموزش دهد. محتوای رپورتاژ نباید صرفا یک کاتالوگ تبلیغاتی در قالب خبر باشد، زیرا در اینصورت مخاطب مطلب را مطالعه نخواهد کرد و قاعدتا تاثیری هم از نظر بازاریابی و برندینگ برای شما نخواهد داشت
  • تولید محتوای خبر بصورتی که مخاطب با مطالعه آن نسبت به برند شما جذب شود و همچنین کنجکاو شود که به وب سایت شما مراجعه کند.

 

بهترین راه برای اطمینان از تاثیرگذاری کامل رپورتاژ آگهی مراجعه به وب سایت شرکت ویرلن است.

ویرلن به عنوان اولین ارائه دهنده کمپین های رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر ، به برند ها و استارت آپ های زیادی برای دستیابی به رتبه اول گوگل و همچنین استفاده از پتانسیل های کامل رپورتاژ آگهی کمک کرده است و به همین دلیل امروز محبوبیت خاصی میان متخصصان سئو و بازاریابی آنلاین دارد.

مجموعه معتبر ویرلن با تجربه ای که از انتشار بیش از 7000 رپورتاژ آگهی برای برند های پرطرفدار و استارت اپ ها دارد ، بالاترین کیفیت خدمات انتشار رپورتاژ آگهی را ارائه میدهد.

ویرلن از تولید محتوای رپورتاژ آگهی براساس اصول سئو و بازاریابی محتوا تا انتشار آن در 100 سایت خبری پربازدید ایران، همراه شماست تا مطمئن شوید که از تمامی پتانسیل های رپورتاژ بصورت کامل استفاده کرده اید و میتوانید بهترین نتیجه در سئو و جذب مخاطبان بیشتر را دریافت کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم که مورد توجه مدیران بازاریابی و سئوکار ها قرار گرفته است تنوع قابل توجهی است ویرلن در رابطه با سایت های خبری منتشر کننده دارد. زیرا این مجموعه تمامی خبرگزاری های معتبر ایران و همچنین همه سایت های خبری پربازدید و معتبر در حوزه های اجتماعی ، اقتصادی و تجاری ، فناوری و آی تی ، لایف استایل و سرگرمی ، گردشگری ، ورزشی ، پزشکی ، سلامت و خودرو را پوشش میدهد.

همچنین ارائه کمپین های رپورتاژ آگهی با گارانتی بهترین قیمت ، همراه با کیفیت ترین خدمات پشتیبابی آنلاین جزو ویژگی های خاص شرکت ویرلن است.

رپورتاژ آگهی بهترین راهکار دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO

بهترین حالت لینک دهی در رپورتاژ آگهی برای تاثیرگذاری بهتر در سئو سایت

  • قبل از انتشار نسبت به فالو و دائمی بودن هایپرلینک ها اطمینان حاصل کنید
  • مهم ترین کلمات کلیدی خود را به صفحه مرتبط با آن لینک کنید
  • تنها یک کلمه یا واژه به صفحه اول لینک داده شود و مابقی کلمات به صفحات داخلی مرتبط لینک شود
  • 3 تا 5 هایپرلینک بهترین حالت لینک دهی در رپورتاژ است
  • در رپورتاژ های مختلف کلمات مرتبط را به صفحه مورد نظر لینک دهید و از لینک دهی کاملا تکراری خوداری کنید
  • در 70 درصد رپورتاژ ها مهمترین کلمه به صفحه مربوطه لینک شود، 20 درصد نیز کلمات مرتبط و نزدیک به کلمه اصلی لینک شود و 10 درصد موارد هم یک واژه طولانی تر شامل کلمه کلیدی اصلی را لینک دهید
  • در حداقل 20 درصد موارد نام برند خود را به صفحه اصلی سایت لینک دهید

 

در انتها توصیه میکنیم برای مطالعه مقالات آموزش رپورتاژ آگهی، سئو و دیجیتال مارکتینگ به وب سایت ویرلن virlan.co مراجعه کنید.


 

منبع: ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , دیجیتال مارکتینگ , سئو SEO , ویرلن






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
راهنمایی : برای اعتراض یا طرح تبدیل نمایندگی فایده نداره باید برید معاونت بازاریابی و فروش سایپا تو جاده مخصوص کرج تو مپ سرچ کنید میاره
حسین تهی : سلام دوستان من شاهین دستی جی بودم کامل واریز کرده بودم حالا ۷ ماهه واریز کردم نیومد مجبور شدم تبدیل زدم د دو ساعت واکتور شده نمی‌دونید کی تحویل داده می‌شود
مرتضی : سلام جهت اطلاع دوستان تکمیل وجه ۱۸ اسفند هستم‌ تا این لحظه هنوز فاکتور نشدم.
تارا اسقاط تحویل 11 : سلام و عرض ادب تارا فروش فوری طرح اسقاط تحویل 11 شهریور بود رنگ سفید v1+ امروز فاکتور شد
Ali : من دقیقا مثل شماست شرایطم
شاهین cvt : سلام باشه امور مشتریان تماس گرفتم. میگه 18 اسفند به بعد شروع به فاکتور شدن شده. کسانی که cvt هستن و تکمیل وجه 18 اسفند 1403 به بعد هستن. اگر فاکتور شدن اعلام کنن. تاریخ سخا و استان رو هم بگید.
پریسا : من تارا فوری دستی تیتانیوم طرح عادی تحویل 3 شهریور هستم، نمی دونم چرا مال ما رو فاکتور نمی کنن، دیروز هم تماس گرفتم ایران خودرو جواب درستی ندادن،یعنی انگار اونا هم نمی دونستن چرا؟ فقط گفت شاید به خاطر رنگ باشه، گفت تا آخر شهریور صبر کن اگه خبری نشد دوباره تماس بگیر!!! آخه مگه تماس بگیرم چیز خاصی می فهمم؟!!!!
بابل : سلام شوهرم یک کارگر ساده است به زحمت این پول رو ردیف کردیم وتکمیل وجه رو در اردیبهشت انجام دادیم تورو خدا یکی از مسئولین جوابگو باشند ومارو ازین بلاتکلیفی دربیارند اگه نمی تونستید تحویل بدید چرا پول کامل ماشین رو گرفتید مسولئن سایپا کجا هستند که جواب مارو بدند
مهدی G : دوستان عزیز پیرو سوالات شما دادخواست الزام به تعهد قراردادی میشه میتونید از دفاتر قضایی اقدام کنید هزینه دادرسی هم اعسار بدید اگر داشتید هم که بدید نقد شرکت محکوم میشه باید بده هزینه را برای اینکه پول بیشترم بده وکیل بگیرید که پول وکیلم بده محکوم میشه ماهی حدود 15تومنم سود تاخیرشه حدودا تا حالا اینا بازی درآوردن حالا نوبت ما ها هست از یه وکیل مشورت بگیرید بریم جلو خداروشکر سیستم قضایی کشور امیدی بهش هست که حق مظلوم ضایع نشه صبح همه قرارداد ها ببرید پیش هر وکیلی می شناسید استارت را با نام یاد خدا و دفاع از حقمون بزنیم تجمع و اعصاب خوردی فایده نداره کار قانونی پسندیده تر هست هر آنچه قانون گفت مطیع هستیم 22:41 1404/05/06 گزارش پاسخ دادن فرهاد علی بابایی 0 با عرض سلام و احترام با زنگ و شکایت به خود شرکت و اینا هیچ کاری براتون نمیکنند اگر میخاهید به حقتون برسید و شرکت حالش بیاد جا تنها یه راهه که اولیش خودم رفتم جلو صبح زود ما که 570 تومن دادیم این 20 تومنم هزینه دارسی را میدیم شرکت طبق قرارداد محکومه 30 روز پس از دریافت کل مبلغ خودرو صبح یه دادخواست الزام به انجام تعهدقراردادی ب
X5محمدبندرعباس : باسلام.اقای رضایی آنهای که از شهر های مختلف هستند چکار کنند؟یه راهنمایی بفرمایید.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی تحویل31مردادپانا : منم 17 تبدیل زدم هنوز فاکتور نشده
24بهمن : والا ما نفهمیدیم آخر تا 23فاکتور شدن یا21دیروز23گفتن فاکتور شدیم اما امروز21نوشته فاکتور شدم
سجاد : من الان شده 42روز هنوز خبری نیست خودشون میدونستن مجوز نمیدن اومدن پول رو از ماها گرفتن تا بعدش وزارت صمت مجبور بشه مجوز بهشون بده همین الانم که میدونن مجوز نداره سایت بازه و کسی هم کاری نداره چون مملکت بی صاحبه
تکمیل وجه 16 بهمن : سلام آقا توحید وقتتون بخبگیر.من ماشینمو با تاخیر3ماه در 24اردیبهشت تحویل گرفتم ولی هنوز بعد 4ماه ضرر کرد تاخیر رو هنوز برام واریز نکردن.لطفا راهنمایی میکنید من باید از کجا پیگیری کنم؟
10 مرداد قالپاق پانا : دقیقا مثل همیم ///منم فاکتور نشدم///شدی خبر بده
اطلس : من ده روزه ماشینو تحویل گرفتم ،زنگ میزنم نمایندگی برای مدارک میگن نیومده معلوم نیست کی میاد.بقیه هم همینجوری بودن؟
جمشید : احسنت ! دقیقا همینه. مث چی از ت جمع میترسن!!!!
فرسوده اردیبهشت 1404 : سلام پذیرش اردیبهشت طرح فرسوده امروز کسی فاکتور شده؟
ساینا اس بهمن پیش فروش : سلام دوستان دقت کردین هر موقع حرف تجمع میشه یه عده بی خودی میان میگن ما فاکتور شدیم شماره پذیرش الکی هم می ذارن که صداها بخوابه قشنگ معلومه سایپا اینجا نفوذی داره
امیر : مبارکه رفته تو خط تولید بزودی فاکتور می شوید