بازار کارکرده بنز e220 در سایت دیوار 

 

بازار کارکرده بنز e220 در سایت دیوار

 

رپورتاژ - مرسدس بنز کلاس E تاریخ بسیار غنی و پرباری دارد و بخش مهمی از تولیدات مرسدس بنز مربوط به این کلاس است. در طول زمان خودروهای این کلاس به داشتن موتورهای قدرتمند و کیفیت بالای ساخت معروف بودهاند. در دورههای مختلف مدلهای W15 تا W123 و W124 کلاس E همواره جز بهترین محصولات ساخته شده توسط کمپانی خوش نام آلمانی محسوب میشدند و نقش ویژهای در پرآوازه ساختن نام این برند ایفا کردهاند.

در ایران نیز خرید و فروش مرسدس بنز کلاس E از حدود 40 سال پیش تا به امروز ادامه داشته است. مرسدس بنز E220 یکی از محصولات خاص این کلاس محسوب میشود که تنها چند نمونه از آن در بازار خودروهای کارکرده ایران حضور دارند. به این ترتیب اگر قصد خرید مرسدس بنز E220 کار کرده را دارید بهتر است نگاهی به آگهیهای موجود برای این خودروی فوقالعاده در سایت دیوار داشته باشید.

بررسی بازار E220های کارکرده موجود در سایت دیوار

آگهیهای مربوط به کلاس E بخش زیادی از بازار بنزهای دست دوم سایت دیوار را تشکیل می‎دهند، اما E220 مدل خاصی است که تعداد زیادی از آن وارد ایران نشده است، به همین دلیل تعداد آگهیهای فروش مرسدس بنز E220 بسیار کمتر از سایر اعضای این خانواده است. در واقع تمام آگهیهای موجود برای این خودرو به نمونههای مدل 1994  این خودروی زیبا مربوط میشوند. این خودروها دارای ویژگیهای خاص و منحصر به فردی هستند و خرید مرسدس بنز E220 را به افرادی که به دنبال یک خودرو کلاسیک اما دارای تکنولوژیهای مدرنتر هستند، پیشنهاد می‏کنیم. با ما همراه باشید تا با این خودروی کلاسیک از نسل کلاس E های افسانهای آشنا شویم.

مرسدس بنز E220 در ایران؛ موتور الگانسی و ظاهری افسانهای!

داستان کلاس Eهای دهه 90 میلادی همچون افسانهها شنیدنی است. مرسدس بنز 10 سال قبل از فروش اولین نسخه، طراحی این خودروها را شروع کرد و شخص برونو ساکو، خالق بهترین طراحیهای مرسدس بنز، روی پروژه این خودروها کار میکرد. نتیجه این وسواس تولید نسل جدیدی از خودروها بود که تا یک دهه سلطان بلامنازع کلاس خودروهای لوکس و تشریفاتی در جهان محسوب میشدند. E220های موجود در ایران جزو همین خانواده از خودروها هستند.

ظاهر خودرو در نگاه اول شما را به یاد نوستالژیهای دوران کودکی خواهد انداخت. یکی از نمادهای اصلی مرسدس بنز دهه 90 اتاقهای کد W124 است. اما مهمترین نکته کیفیت ساخت E220 است که پس از گذشت دههها همچنان سرپا است و نسبت به خیلی از خودروهای همدوره دیگر وضعیت بسیار بهتری دارد. به این خودرو در اروپا لقب شکست ناپذیر دادهاند. در واقع نیز این خودرو به گونهای طراحی شده که کیفیت دست ساختههای آلمانی را به رخ جهانیان بکشید.

همانطور که گفته شد آگهیهای فروش مرسدس بنز E220 در سایت دیوار مربوط به مدل 1994 این خودرو است که با یک موتور 2.2 لیتری 16 سوپاپ مجهز به انژکتور به بازارعرضه شده است. این مدل به دلیل استفاده از این موتور به مدل موتور الگانسی معروف شده است. 

بازار کارکرده بنز e220 در سایت دیوار

تکرار نشدنی بعد از 30 سال با تکنولوژی های قرن 21!

انواع سیستمهای کمکی مانند ABS و کنترل خودرو در سراشیبی، صندلیهای چرمی و برقی، کروز کنترل، آینه های برقی، انواع سیستمهای امنیتی شامل ایربگ و ترمزهای ضد قفل، حافظه صندلی، سیستمهای الکتریکی برای فرمان، قفل مرکزی به همراه سانروف دو حالته امکانات مرسدس بنز E220 را تشکیل میدهند! اگر این امکانات را با خودروهای تولید روز داخلی مقایسه کنید نتایج خیلی جالبتر خواهند شد.باید گفت که این خودرو الهام بخش امکانات مرسدس بنزهای بعد از خود شد.

قیمت مرسدس بنز E220 درسایت دیوار

اگر قصد خرید مرسدس بنز E220 کلاسیک را داشته باشید لازم نیست بودجه زیادی داشته باشید. قیمت مرسدس بنز E220 مدل 1994  در سایت دیوار حدود 100 میلیون تومان است. که در مقایسه با بسیاری از خودروهای همقیمت ارزش خرید بیشتری دارد. تنها مشکل این خودرو همان مشکل اساسی تامین قطعات خودرو است که بعد از گذشت این همه سال کمی مشکل به نظر می‏رسد.

 

منبع : ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بنز e220






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 36 نظر
X33 Cross cvt 29 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Nazi : لطفا هر کی فاکتور شد بگه شماره درخواستشم بگه ب خدا ما خوشحال میشیم یه روزی نوبت ما هم میشه
رز زرد : سلام عزیزان...محض رضای خدا هر چی واقعیته بیان کنید،شایعه الکی درست نکنید واقعا سر در گم هستیم،نمیدونیم چکار کنیم،اینجا ۱۴ آذر میگه فاکتور شدم در حالیکه ۱۱ آذر هنوز فاکتور نشده...هرچی سرمون بیاد انگار حقمونه...هم نوعان به هم رحم نمی کنیم...اینجا یه سری بقیه رو گمراه کردن امتیازشون سوخت...به امید اینکه فروش فوری بیاد... کاش هرچی رو که واسه خودمون میخوایم برای دیگران هم میخواستیم خوب همونه که خدا قسمت کنه
۱۱ اذر : دوستان فقط یه راه وجود داره اونم تجمع جلوی این شرکت بی در و پیکر
۱۱ اذر : راهکار معلومه فقط تجمع درب این شرکت بی در و پیکر
X3sefid : تاریخ ثبت نامت کِی بوده؟
تارا دستی : حامد جان، تیتان، انشاالله برای شما و بقیه زودتر انجام بشه. پیگیر باشید نترسید، زنگ بزنید ایران خودرو ثبت شکایت کنید تا گیر و گورش برطرف شه بیوفته رو غلطک.
سهند : بله دی اومده تا ۷اردیبهشت هم فرصت واریزبوده
قلی نیا : مبارکتون باشه ، چطور ممکنه منی که ۱۱ اذر هستم فاکتور نشده هنوز
قلی نیا : من تکمیل وجه ۱۱ اذر هستم هنوز فاکتور نشده یکی از اشنا هامون گفته حتی امکان داره تا تابستون هم فاکتور نشه دل خوش نکن باز دم اونایی که فردا موتور اسم نوشتن رفتن یه اعتراض کردن همگانیش کردن ابروی شرکت رو بردن ماها که نشستیم سرجامون خیالتون راحت هیچ خبری نمیشه حالا حالا ها
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تکمیل وجه 16 بهمن : سلام دوست عزیز امروز فاکتور شدید؟
یوسف : دوست عزیز اونهایی که گفتی گیر بکس اتومات هستش شش دنده دستی گیر بکس داخلی و دستی هستش مال نیرو محرکه قزوین اگه اشتباه نکنم DAE یه شرکت هستش تو چین
محسن 15 بهمن : سلام پیش فروش ساینا تکمیل وجه 15 بهمن فاکتور شدم
#عدم تعهد تحویل خودرو سایناs : کیبرد گوشیتو بزار رو زبان انگلیسی
شبنم : دوستان علت فاکتور نکردن سایپا میخواد فوق‌العاده فاکتور کنن مال اونه
آرتین : لجیون چندم تخویل گرفتی
207پانا : 20.5 میلیون
207پانا : نمیدونم. برای من 280 نیومد. فردا زنگ بزن نمایندگی بپرس. من الان 60027 بودم تبدیل اومده بود تبدیل زدم به 60023 20500 هم پول رینگ رو گرفت
سورن پلاس .p : سلام دوست گرامی تحویل حضوریه.. ولی از کجا برم تحویل بگیرم چیزی ننوشته آخه .عجب مصیبتی شد این ماشین برای ما!!!!
هادی : دوستان عزیز من خودم از بچه های نمایندگی افتخار هستم به 50 تومن هم راضی هستم ولی بازم معلوم نیست اگر به 10 و 20 تومن بود که اصلا همرو خودمون می‌دادیم