رولزرویس کالینان و تویوتا لندکروزر بهترین شاسی بلند در مراسم فرمان طلایی ۲۰۱۹ انتخاب شدند

 

رولزرویس کالینان و تویوتا لندکروزر بهترین شاسی بلند در مراسم فرمان طلایی ۲۰۱۹ انتخاب شدند

 
شاسی‌بلند‌های تویوتا لندکروزر و رولزرویس کالینان موفق به دریافت جایزه فرمان طلایی در کلاس شاسی‌بلند‌های فوق لوکس و 4x4 Extreme شدند.
 
 
رولزرویس کالینان به‌تازگی یک جایزه دیگر را به ویترین افتخارات خود اضافه کرده است. این خودرو موفق شده لقب بهترین شاسی‌بلند فوق لوکس را توسط فرمان طلایی بدست آورد. مراسم فرمان طلایی (Golden Steering Awards) ماه گذشته در کمپ Al-Enna قطر برگزار شد. این مراسم به‌همت نشریه‌های Arab Motors و Xtork برگزار شد.
 
 
بهترین شاسی‌بلند فوق لوکس عنوان یکی از ۱۶ جایزه در نظر گرفته شده برای این جشنواره بود که به‌عنوان یکی از معتبر‌ترین جوایز شناخته می‌شود. داوران این جشنواره معیارهای مختلفی از جمله طراحی، کیفیت، فرمان‌پذیری، قابلیت‌های آفرود، راحتی، ایمنی و دوام را در نظر گرفتند. رولزرویس کالینان با بهره‌مندی از تمامی فاکتور‌های بالا، عنوان برترین خودرو کلاس خود را بدست آورد.
 
 
تارک موئتز، مدیر نمایندگی رولزرویس موتورز دوحه می‌گوید:
 
لوکس بودن دیگر یک مفهوم شهری نیست. بیشتر و بیشتر به‌معنی شامل شدن و تجربه کردن قسمت‌های وسیع‌تری از دنیا است. مشتریان ما انتظار دارند تا بتوانند با حس لوکس بودن به نقاط مختلف، بدون زحمت سفر کنند و بتوانند در چالش با سخت‌ترین سواری‌ها پیروز شوند و از تجربه آن لذت ببرند. کالینان یک نمونه قابل مقایسه نیست و پارامتر‌‌های سفر فوق لوکس را به‌کمال می‌رساند. کالینان، سنت مرسوم راحتی رولزرویس را به قابلیت فیزیکی در تمامی نقاط دنیا، تبدیل می‌کند. کالینان با گام‌های بلند خود دنیا را در دست می‌گیرد.
 
اگر بخواهیم صادق باشیم، کالینان به‌راستی یک رولزرویس شاسی‌بلند است. برخی‌ّها ظاهر این خودرو را نمی‌پسندند؛ اما بدون شک تولید در ساختار لوکس ویژگی‌های خاص خود را دارد. نمونه  فانتوم VIII اولین خودرویی بود که در ساختار لوکس رولزرویس ساخته شد؛ اما اکنون نمونه کالینان از این ساختار بهره‌برداری کرده و در این امر بسیار موفق بوده است.
 
علاوه‌بر کالینان، یک نمونه نام آشنا دیگر هم موفق به‌کسب جایزه برای خودروهای شاسی‌بلند شد و این نمونه‌ای نبود جز تویوتا لندکروزر VXS. این خودرو موفق به‌کسب جایزه بهترین نمونه در کلاس Extreme 4x4 شد. لندکروزر یک شاسی‌بلند 4x4 همه‌جارو است که همیشه فراتر از انتظارها در سراسر جهان حاضر شده است. این شاسی‌بلند در عین کارایی و سختی، حس ظرافت، رضایت‌مندی و لوکس بودن را هم القا می‌کند.
 
 
تویوتا لندکروزر جدید با بهره‌مندی از تجهیزات و آپشن‌ّهای متعدد، موفق به کسب جایزه بهترین خودرو شاسی‌بلند 4x4 شد. این تجهیزات شامل ایربگ‌های جانبی و راننده و سرنشین و زانو، ترمز ABS، سیستم تقسیم قدرت ترمز، کنترل پایداری فعال، کنترل ارتفاع فعال، کنترل هوشمند گاز و ترمز، حسگر پارک، قفل در برقی، هشدار کاهش باد لاستیک‌ها و... می‌شود.
 

source

khodrocar

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , رولزرویس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
فرهاد : بنظرم به جایی رسیدیم که داریم خودمون رو گول می زنیم این هفته اون هفته ... این ماه اون ماه ... این فصل اون فصل ... خدا آخر و عاقبت مون رو بخیر کنه یه کم بیخیال بشیم تا وقتی که پیامک بیاد یعنی منتظر پیامک نشینیم و حرص نخوریم و هر روز سامانه رو چک نکنیم
اسفند : سلام کد پذیرش من رفتم نمایندگی گرفتم باید بری نمایندگی
بیگ : سلام داداش درسته قرار آریسان۲ تبدیل بجاش سورن پلاس موتور جدید بدن؟
ابوالفضل زینعلی : نه ۵شنبه فاکتور شد دهم خرداد
X5 سفید : دوستان مدارکی که با پست ارسال میشه چیا هست؟ من هنوز ماشینو تحویل نکرفتم ولی کارت ماشین برام اومده. برگ سبز و کارت سوخت کی میاد؟
منتظر پیامک چانگان : اینجا هرکسی برداشت های شخصیش میزاره لطفا از گذاشتن خبرهای منتشره از سایت های غیر معتبر و از راننده خط واحد و راننده تاکسی های محلتون بپرهیزید
S3 : لامصبا s3 ها رو شاشی کنید
J4 مشکی : کاشکی واسه من جریمه میومد
محمد خ : چیزی که من دقیق پرسیدم همیناست،دیگه خلاف و ایناشو من نمیدونم،اون کسی که امار گرفتم یکی از همین مدیران سایپاست،اگر فرد مطمنی سراغ دارید بپرسید.
S3 تهران : ثبت نام ۱۴ آبان تحویل طبق قرارداد ۳ اسفند چند روز پیش تماس گرفتم کرمان موتور گفتن بارگیری نشده هنو امروز تماس گرفتم گفتن در حال بارگیری تا چند روز دیگه تماس میگیرن برلی تحویل. راست و دروغ دیگه نمیدونم والابا این همه تاخیر
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ابوذر : نوبت خودشون باشه پول تمام کمال و سر وقت میگیرن ولی برا تحویل هر موقعه عشقشون کشید تحویل میدن
دوگانه100لیتری : دوستان بعد اینکه پلاک شد ماشین چند روز طول میکشه تحویل بدن؟
زهرااسفند : خودشرکت داره میگه واسه کسایی که قرارداددارن افزایش قیمت نداره بازصحبت افزایش قیمت میکنیددردخودمون کمه شماهم هی نمک بپاشین
ماهان خ : سلام تاریخ ثبت نام وتکمیل وجه شما چه تاریخی بوده
هاکان : دوستان که انصراف میدن به ضررشون هست ماه آینده قیمت 360 میلیون هم رد خواهد کرد
رضا : سلام احمد آقا شما مال کدام شهر هستین ایران خودرو شهرتون گفت همچین کاری انجام بدین
تبدیل 507تیوتری : با سلام منم تکمیل وجه 2بهمن تحویل 29اسفند بودم تبدیل به 207تیوتری گفتن اگه تبدیل بزنید زودتر از رانا پلاس تحویل میگیرید کسایی که مثل بنده گول ایرانخودرو رو خوردن و فاکتور نشدن اعلام حضور کنند چند نفریم خدا لعنتشون کنه
علی : قیمت روز دعوت نامه آقا ایمان 283 میلیون اسفند بوده بزار هر چقدر میخواد گران بشه به ما ربطی نداره
پارس تحویل تابستان1403 : دوستان تابستان و بهار اگه ایران خودرو و سازمان استاندارد نخوان که پارس را که دوساله منتظرشیم تحویل بدن بریم جلو سازمان استاندارد و ایران خودرو تجمع و اعتراض اخه اگه ماشین دیگه ای می‌خواستیم همون اول ثبت‌ نام میکردیم چ بسا زودتر هم تحویل میگرفتیم
X33 : من تکمیل وجه نقدی 2دی وتحویل سیستمی 19 اردیبهشت بودم ولی هنوز مجوز نخورده