هیوندای از هوش مصنوعی برای گزارش خودکار مصدومیت سرنشینان کمک می گیرد

 

هیوندای از هوش مصنوعی برای گزارش خودکار مصدومیت سرنشینان کمک می گیرد

 
هیوندای قصد دارد با همکاری استارتاپ MDGo یک سیستم ایمنی پیشرفته را برای محصولات خود توسعه دهد. این سیستم بر پایه سیستم هوشمند تحلیل مصدومیت MDGo شکل خواهد گرفت.
 
آنچه که استارتاپ MDGo پیش از این عرضه کرده، از هوش مصنوعی و الگوریتم های پیچیده برای ارزیابی سلامتی سرنشینان استفاده می کند. چنانچه این سیستم هر لحظه تشخیص دهد سلامتی سرنشینان در وضعیت مناسبی قرار ندارد، بلافاصله به طور خودکار با مراکز اورژانس تماس گرفته و مصدومیت احتمالی را به اطلاع آنها می رساند.
 
یونگ چو چی (Youngcho Chi) مدیر ارشد بخش نوآوری هیوندای به تمجید از تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی MDGo پرداخته و گفته با تکیه بر این تکنولوژی می توان در کوتاه مدت امداد در شرایط اضطراری را تا حد زیادی بهبود بخشید.
 
هیوندای
 
سیستم استارتاپ MDGo عملکرد بسیار سریعی دارد، طوری که در عرض تنها هفت ثانیه پس از وقوع حادثه، گزارشی با جزئیات دقیق را به مراکز امداد ارسال می کند. جالب اینکه در این گزارش به نواحی صدمه دیده سرنشینان نیز به صورت کلی اشاره می شود.
 
علاوه بر این تکنولوژی این استارتاپ به صورت پیوسته در حال یادگیری بوده و تفاسیر خود را از تصادف های مختلف همواره بهبود می بخشد؛ به عبارت دیگر با گذشت زمان گزارش های ارسالی توسط این سیستم دقیق تر و دقیق تر می شوند.
 
ناگفته نماند سیستم ابداعی MDGo از طریق سنسورهای گوناگونی که در خودرو تعبیه می شوند، عمل می کند. این سنسورها توانایی تشخیص فاکتورهای حیاتی مثل فشار خون، تعداد ضربان قلب و چند عملکرد مرتبط با سیستم عصبی را دارند.
 
هنوز مشخص نیست سیستم های ایمنی که با همکاری MDGo توسعه می یابند، چه زمانی در محصولات هیوندای به کار گرفته خواهند شد. این خودروساز کره ای به پیروی از ولوو، استراتژی هایی را در زمینه ارتقای ایمنی تدوین کرده و می خواهد احتمال تصادف خودروهای خود و اثرات منفی سوانح بر سرنشینان را تا حد امکان کاهش دهد.
 

source

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , هیوندای






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی : تجمع قراره جلوی امور مشتریان سایپا انجام بشه گویا مکان قبلی عوض شده هر کی تونست شنبه ساعت 10 اونجا باشه
مهدی : خیلی مبارکه ردیف قراردادتون چند بود؟
محمد تقی افشاری : اقاارش چندروزطول می‌کشه بعدازفاکتور،پلاک بشه دقیقا
نیسان آبشنال : آقا تکلیف مردم چیه نیسان ثبت نام کردیم فاکتور شده پلاک نمیشه هیچکیم پاسخگو نیست یکی نیست یه جواب حسابی به ما بده
محمد تقی افشاری : سلام آقا آرش شما کی فاکتورشدید،الان پلاک شده یان
علی شاهین : کسی حق مارو نمیده تا ما خودمون حق خودمونو نگیریم پس قرار ما ساعت ۱۰ روز شنبه امور مشتریان سایپا
طرح فرسوده : دوستان من دیروز سایت چک کردم فاکتور شدم الان رفتم دیدم تمام مراحل به عقب برگشته علت چیه ؟؟
علی شاهین جی آذرماه : قرار مالباختگان خودرو شاهین ساعت ۱۰ روز شنبه امور مشتریان شرکت کلاهبردار سایپا
تارا v1 : سلام دوستان تارا دستی فروش فوری تکمیل ۱۵ مرداد تحویل ۱۴ شهریور یه ساعت پیش فاکتور شد رنگ سفید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس دی : سلام مبارکتون باشه تکمیل وجه کی بودی هفته چندم دی ماه و رنگ ماشین چی بود
فوق العاده 23 بهمن : سلام صبح فاکتور شدم اینم شماره پذیرش 12161596
سورن 31 شهریور : پس این ماشین ما چرا فاکتور نشد ، دیروز تبدیل اومد زدم ولی هنوز فاکتور نشده . تحویل 31 شهریور ، تکمیل وجه 23 تیر
دنا : 92800 تاثیر مصوبه شورای رقابت کسورات زده یعنی بهمون برمیگردونن
سهیل : دوستان راسته میگن تا 1 مرداد فاکتور کردند ؟من زنگ زدم گفتن تا 1 مرداد فاکتور شده
تحویل مرداد : سلام کسی میدونه آماده برای تحویل چقدر طول میکشه؟ امروز پلاک شد تا کی باید صبر کنیم تحویل بگیریم؟
سورن تحویل 31 مهر : آقا این درسته که هر کس تا حالا تبدیل زده دریچه برقی بهش دارن یا کسی هم سیمی ب.ده با تبدیل؟
فوق العاده 23بهمن : کدوم پیج گذاشته؟
سید ممد ممدی : سلام دوستان کی میدن کوییک s تکمیل وجه 23 تیر الان 60 روزم رد کرده زنگ زدم گفت تا 22 تیر فاکتور شده
رانا : برنامه از 617شده 622میلیون