بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

رانندگان عزیز کشورمان به خوبی با "اینترناش" های کرم رنگ با بدنه پرچی آشنایی دارند. زیبایی و القای حس کلاسیک در آن کشنده های ساده و زیبا در حدی است که اگر به خودروی سنگین هم علاقمند نباشید، ثانیه هایی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. خودروهای زیادی نیستند که توانسته اند حس کلاسیک را با طراحی مدرن ادغام کنند و محصولی زیبا ارائه دهند.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

در زمینه کامیون، آمریکایی ها بسیار حرفه ای عمل می کنند و هنوز یک ماک یا اینترنشنال 2013، سنت اجداد خود را حفظ کرده اند. اگزوزهای عمودی که از پشت کابین، آسمان را نشانه گرفته اند، مخزن سوخت استیل بزرگ و سپرهای کرومی زیبا سنت کامیون های آمریکایی می باشند که ما را به یاد فیلم های جنایی و جاده های بی انتهای صحرای نوادا می اندازند! در ادامه به بررسی اینترنشنال LoneStar می پردازیم.

 

طراحی خارجی

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

این کامیون برای انجام کارهای سنگین ساخته شده است و طراحی آیرودینامیک آن کم نظیر است. احتمالاً اگر آن را در جاده ببینید شوکه شوید چون علاوه بر ابعاد غول پیکرش، اصلاً شکل و شمایلی نزدیک به بنزها و ولووها و حتی ماک های رقیب ندارد. برای این کامیون هر دو نوع کابین Day و Sleeper با سطح امکانات زیاد در دسترس می باشند. کشیده بودن دماغه و جلوپنجره و سپر بزرگ کرومی در نگاه اول بسیار جلب توجه می کنند.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

مخزن سوخت و رینگ های کرومی نیز جلوه گری آن را به اوج رسانده اند. تمام اجزای تشکیل دهنده کابین با هم هماهنگ بوده و به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند. چراغ های بیضی و مه شکن های گرد نیز ظاهر "لون استار" را مدرن تر جلوه می دهند. طراحی خاص بدنه تاثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت داشته و در عین حال زیبایی را نیز حفظ نموده است. حباب چراغ های جلو نیز به سادگی قابل تعویض می باشند و در صورت آسیب دیدن نیازی به تعویض کامل آن ها نیست.

 

طراحی داخلی

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

برای کسانی که قبلاً سوار بر اینترنشنال شده اند، کابین LoneStar آشنا به نظر می رسد و به غیر از غربیلک فرمان جدید و تغییرات جزئی، مورد دیگری به چشم نمی خورد. جنس مواد به کار رفته و کیفیت ساخت بسیار مرغوب است و آرگونومی ادوات بسیار خوب و چیدمان آن ها منطقی می باشد. طبق معمول صنعت خودروسازی آمریکا، محدودیت فضا معنی ندارد و از بسیاری از رقبا بیش تر است. نشان دهنده ها کامل، واضح و خوانا بوده و در دید راننده می باشند.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

هم چنین طراحی صفحه کیلومترشمار زیبا و مدرن است. صندلی ها در سطح بالایی از راحتی قرار داشته و بدن را به خوبی دربر می گیرند و به  راحتی می توانید بدون این که دچار درد کمر شوید، کل روز را با آن به رانندگی بپردازید. موقعیت قرارگیری راننده خوب و مسلط به جاده می باشد. کیفیت سیستم صوتی و نورپردازی داخل کابین نیز بسیار خوب و در مدل های مجهز به تخت خواب، آسایش راننده دوچندان می شود.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

در کابین Sleeper، صندلی های جلو چرخیده و در مقابل هم قرار می گیرند. به دلیل راحتی بیش تر، یک مبل در داخل کابین قرار گرفته که باز شده و تبدیل به تخت خواب می شود. در این کابین یک یخچال و دو کابینت بزرگ نیز قرار دارد که بسیار مفید و کاربردی هستند. بالای کابین، زیر تخت خواب و زیر کنسول میانی نیز فضاهایی برای قرار دادن اشیا در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر شامل سیستم رهیاب، بلوتوث و سیستم کنترل تایرها می باشد.

 

موتور و گیربکس

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

این کشنده از موتورهای MaxxForce 13 و Cummins ISX 15 بهره می برد. این موتورها بسته به مدل، به گیربکس های 10، 13، 15 و 18 سرعته مجهز هستند. پیشرانه های "مکس فورس 13" در رده مقرون به صرفه ترین ها قرار می گیرند. به جچهت کاهش وزن، بدنه موتور از آهن و گرافیت فشرده ساخته شده است که باعث مقاوم تر شدن آن نیز گردیده است.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

موتورهای کامینز به اندازه موتورهای مکس فورس مقرون به صرفه نیستند ولی قدرت و شتاب بالاتری دارند. موتورها همگی به صورت استاندارد، می توانند تا 600 اسب بخار، نیروی ترمز موتور تولید کنند. در نهایت باید بگوییم طراحان این کامیون در زمینه طراحی پا را فراتر گذاشته و نتیجه کار آن ها محصولی زیبا و کارآمد از آب در آمده است. سواری این کامیون در کنار قدرت بالا و دوام قطعات، LoneStar را به رقیبی جدی برای سایر کامیون سازهای آمریکایی کرده است.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar


منبع

TopSpeed

برچسب : کامیون اینترنشنال






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

10 نظر

علی
1

چرا موتور اینترناش عراقی به سمت راست شیب هست کسی دلیلشو میدونه
22:41  1402/09/14
پاسخ دادن
آرکان
2

من خودم واقعا این ماشین رو دوست دارم خیلی پر قدرت و زیباست
همیشه برای رانندگان سرزمینم دعا میکنم ...
11:22  1401/08/17
پاسخ دادن
سعید
7

سعید از تهران واقعا زیباست برای راحتی راننده چقدر ارزش قایل هستن اینطوری کار میکنن میشه امریکا
11:26  1398/09/12
پاسخ دادن
محمدعلی52
14

باسلام ای کاش این ماشین ها ب جای هوو و دنگ وفنگ والبرز وارد میشد اگه میشه درباره موتور وگریبکس ودفرانسیل ودیگرقطعات این خودرواطلاعات بیشتری بگذاریدوقیمت آن نیزدرج کنید
12:56  1395/02/03
پاسخ دادن
محمد مهدی خازاده
3

آدم این عکس هارو میبینه حرص می خوره.
18:35  1394/06/31
پاسخ دادن
علی آقا
4

خیلی زیباست. کاش توی ایران هم بود.
16:43  1393/02/27
پاسخ دادن
سعید
14

البته از نظر قدرت باز هم از ولوو vt 625 اسبی پایین تره ام خب کامیون زیبا و دلفرییه !
البته انگار طراحان خواستن تا این کامیون تو فیلمها بیشتر استفاده بشه چون طرحش خیلی مناسبه فیلمهای اکشنه
دماغش یکم افراطی طراحی شده ولی بقول نویسنده خواستن پارو فراتر بذارن حالا چقد میتونه موفق باشه بستگی به رقبا داره که هنوز هم کنوورث و ماک رقیبان سرسخت پیش و روی این کشندست.
15:11  1392/08/07
پاسخ دادن
علی آقا
7

واقعا زیباست. آدمو وسوسه میکنه بره راننده بشه.
14:21  1392/08/05
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 39 نظر
X33 Cross cvt 35 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تاراv4 تحویل تیر : سلام تاراv4 سفید پیش فروش ثبت نام دی ماه۱۴۰۳ صدور دعوتنامه۱۴اردیبهشت۱۴۰۴ قیمت کل۹۱۲۱۰۰۰۰۰۰ریال
بهزاد : منم شاهین g هفته چهارم مرداد هستم. فع خبری نیست. اگه بیاد تبدیل میزنم. احتمالا هم افزایش قیمت بخوره. و هم تکمیل وجه که کردیم آخرسر باز جی ال بدهند. طبق قرارداد مبلغ مازادو برمیگردونن تو حساب متقاضی. سایپا کارش حساب کتاب نداره فقط دنبال منافع خودشه.
آرمین : دقیقا چون منم ۶ بهمنیم فاکتور نشده
شاهین : حاظر من هفته ۴مردادماه هستم وهنوز هیچ پیامی نیومده اگر پیام تبدیل هم بیاد انتخاب نمیکنم ما که دو سال و خورده ای صبر کردیم برا جی این چن ماه هم روش وسلام شد تمام
آرش خریدار j4 مشکی : سلام بعد از سه تا چهار ماه پس از تحویل واریز میکنن البته اگر بخواهید میتونید زودتر برید یه شکایت ثبت کنید
X5 : سلام کسی اطلاع داره صدور پلاک و مدارک چه زمانی سبز میشه صدور پلاک سبز بشه یعنی چه
یوسف : خرداد بودیم ۱۳ اسفند پیامک اومدمهلت واریز . ۲۷ اسفند زمان تحویل خودرو رفیقم ۱۸ ام واریز کرد ۲۷ ام زنگ زدن بیا ماشین ببر من دیر متوجه شدم تا پول جور کنم ۲۷ ام واریز کردم ۱۱ اردیبهشت تحپیل گرفتم. میخوام بگم زود واریز کنی همون ماه ب ۱۰ روز نشده خودرو رو تحویل میگیری
سالار : جناب کذاب نباش شما خودت احتمالا کلا اهل دروغ هستی همه رو مثل خودت میبینی من به حرف اکتفا نمیکنم چیزی که دیدم رو قبول دارم محمد همکار منه ما با اختلاف یک روز پول واریز کردیم اون 5 شهریور من 6 شما و رفقاتون هم اگه به چیزی اعتقاد دارید شک نکن این تهمت دروغگویی که به من نسبت میدی رو روزی خواهی تاوان داد که دستت از همه چی کوتاه اگه این سایت میشد مستند بزاری بهت اسنادش و میزاشتم حالا هر طوری دوستان میخوان فکر کنن و خیال بافی کنن راحت باشن اگه دنبال دروغ بودم میگفتم خودم فاکتور شد که هنوز منتظرم عزت زیاد
بهارj7 : دوستان واریز نقدی های مربوط به j7هم همینطور فرایندش طولانی و با تاخیر فراوان هست ؟
صدرا : از این لیک وارد مشاهده وضعیت بشید https://www.saipacorp.com/fa/salepage/customercarstatus
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس تکمیل وجه 29مهر403 : خدا نگذره ازشون
x55pro : من تاریخ درخواستم 23 بهمن نقدی بود هنوز فاکتور نشدم
قاسم : خوب من زدم فاکتورم شد پیش فروش 31فروردین
اطلس مهر 27 : برگه رو ااز کجا بیاریم
قاسم : سورن ef7 گذاشت بودن
اطلس تکمیل وجه 29مهر403 : کد1175فاکتور نشدم. اونوقت 1179فاکتور شده؟!!!! شما دروغ میگین یا عوامل سایپایین یا باروان ما بازی میکنید کدومش؟
اطلس 18مهر : مبارکتون باشه.انشالله به خوشی استفاده کنید.ماروهم دعا کنید...ممنونم ازپاسخگوییتون.
reza : اطلس 8 مهر چه رنگی بود ماشین
تحویل خرداد : سلام من نمی‌دونم اگه قراره رانا تولید نشه چرا باز پیش فروش کردنش ...آدم شاخ در میاره ..مشخص نیست اینا واقعا مشکلی عقلی دارن یا ما رو بی عقل فرض کردن ....من اگه سورن موتور پژو میخواستم خب اونو ثبت نام میکردم ...دوستان متحد باشید و هر روز زنگ بزنیم ایرانخودرو ...من قبلا هم تو همین سایت گفتم تعداد تماس ها رو ببریم بالا تا بفهمن ما فقط رانا میخواهیم یا تبدیل به درد بخور و با قیمت مناسب
29بهمن : هرکی پایه اس بریم در خونه ننه سایپا لایک کنه✊