لندرور در حال ساخت شاسی‌ بلند هیدروژنی است

 

لندرور در حال ساخت شاسی‌ بلند هیدروژنی است

 
جگوار لندرور اعلام کرد که با همکاری برخی مؤسسات و شرکت‌های انگلیسی در قالب پروژه زئوس، روی توسعه نسخه مفهومی شاسی‌بلند هیدروژنی لندرور دیفندر کار می‌کند.
 
جگوار لندرور در حال کار روی توسعه نسخه پیل سوختی هیدروژنی شاسی‌بلند لندرور دیفندر است. به گزارش Carscoops، خودروساز انگلیسی در قالب پروژه زئوس (Project Zeus) طی سال جاری آزمایش این خودروی هیدروژنی را آغاز می‌کند و برای تحقق آن، از مرکز پیشرفته پیشرانه دولت انگلیس بودجه‌‌ای دریافت کرده است. جگوار لندرور در پروژه زئوس با شرکا و قطعه سازانی از جمله دلتا موتوراسپرت، AVL، مارلی اتوموتیو سیستمز و مرکز صنعتی‌سازی باتری انگلیس همکاری خواهد کرد.
 
جگوار لندرور به‌طور خاص از این وسیله نقلیه به‌عنوان خودروی مفهومی یاد می‌کند و هیچ پیشنهادی درباره‌ی ساخت نسخه‌ی تولیدی از خودروی هیدروژنی دیفندر ارائه نداده است. البته این خودروساز پیش‌بینی می‌کند که تا سال ۲۰۳۰، حدود ۱۰ میلیون وسیله نقلیه هیدروژنی در جاده‌ها حضور خواهند داشت و بیش از ۱۰ هزار ایستگاه سوخت‌گیری هیدروژن برای چنین محصولاتی احداث خواهد شد.
 
 
آزمایش مدل هیدروژنی لندرور دیفندر در انگلیس انجام می‌شود تا قابلیت‌های آف‌رود و مصرف سوخت آن را تأیید کند. رالف کلاگ، مدیر بخش خودروهای هیدروژنی و پیل‌ سوختی جگوار لندرور، در این زمینه گفت:
 
ما می‌دانیم هیدروژن در ترکیب پیشرانه‌های آینده در کل صنعت حمل‌ونقل نقش اساسی دارد و در کنار خودروهای الکتریکی، راه‌ حل دیگری در جهت کاهش آلایندگی برای توانایی‌ها و نیازهای خاص خط تولید کلاس جهانی جگوار لندرور ارائه می‌دهد. کارهایی که در کنار شرکای ما در پروژه زئوس انجام شده است به ما کمک می‌کند در سال ۲۰۳۹ به شرکتی تجاری کاملا پاک (بدون تولید کربن) تبدیل شویم؛ زیرا ما برای نسل بعدی خودروهای بدون آلایندگی آماده می‌شویم.
 
جگوار لندرور نه‌تنها قصد دارد تا سال ۲۰۳۹ به کسب‌وکاری کاملا بدون محصولات آلاینده تبدیل شود؛ بلکه می‌خواهد تا سال ۲۰۳۶ سطح انتشار آلایندگی خودروهایش را به صفر برساند.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , لندرور






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 37 نظر
پارسا. 36 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مجتبی باقری : کوئیک دارم حرکت تو دنده یک صدای مثل صدای اگزوزنیسان میده فقط هم تو دنده یک چرااا
سعید : تو تحویل حضوری سایپا در درب کارخانه آیا عصر ها هم ماشین تحویل میدن یا فقط صبح ها هستش کسی اطلاع داره راهنماییم کنه اگه اطلاعات کامل دارین ساعت هاشو هم بگین ممنون
پردیس : سلام ببخشید چقدر واریز کردی؟ سود مشارکت رو کسر کرده بودن
مریم j4 سفید مشهد : من ثبت نام آبان بودم و هنوز تازه دیروز پلاک شده و حداقل ده روز دیگه میدن شما حداقل تا اخر خرداد صبر کنید تا مرحله ی بعد سبز بشه
میثم j4 : سلام شماره تماس شرکت ۰۲۱۴۲۷۲۴ بعد کد ۷ بعد کد ۳، استعلام بگیرید میگن کی بارگیری شده
محسن اسفند ماه : به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » به نقل از ایکوپرس- از اواخر بهمن‌ماه سال گذشته، فرایند ثبت سفارش برخی قطعات در سامانه جامع تجارت به‌منظور بررسی عملکرد تولیدکنندگان و تخصیص سهمیه‌های ارزی توسط مراجع ذی‌ربط در حالت بررسی قرار گرفت. این موضوع باوجود موجود بودن قطعات در گمرکات، مانع از ترخیص آن‌ها و در نتیجه کاهش تولید خودروی ری‌را شد. انتظار می‌رود، طی روزهای آینده مشکلات باقی‌مانده در تامین برطرف شده و فرایند تولید و تحویل «ری‌را» با سرعت بیش‌تری ادامه یابد. ایران‌خودرو ضمن پوزش از مشتریان عزیز بابت تاخیر پیش آمده در تحویل خودرو ری‌را، در همین مدت در سیستم‌های کیفیت این محصول در شبکه تامین و تولید بهبودهای قابل توجهی انجام داده است که در ارتقای کیفیت محصول نهایی تاثیرگذار خواهد بود.
شاهین : سلام چطور از آذر تا الان میشه 70 روز☹️
عظیم زاده : حوالی دی ماه دوست عزیز، ان شا الله قسمت همه دوستان
تیتان ۲ دی : تو رو خدا بیایید پیام بدید. دلمون پوسید از بس اومدیم اینجا و هیچ پیام و خبری ندیدیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسین : تکمیل وجه 15 بهمن
X33 اتومات : دوستان یه توضیح کاملی براتون مینویسم لطفا بخونید و عمل کنید، هرکسی هم که مخالف این توضیحاته مطمئن باشید آدمای شرکتن اول اینکه ما مدل پرداخت داریم یا قطعی یا علی الحساب، اگه قرارداد قطعی باشه یعنی شما کل پول ماشین رو در سال 1403 که شامل دیون و ... هم میشه پرداخت کردید و شامل افزایش قیمت سال جدید نمیشین و در سال جدید فقط باید مابه تفاوت افزایش دیون رو بدید که مبلغی بین ده تا بیست تومنه. پس سرتون کلاه نره دوم اینکه ما که اینهمه صبر کردیم یه بار واسه همیشه جلوی اینا وایستاد من پارسال x22 خریدم ازشون امسالم ثبت نام کردم، مطمئن باشید شما هم باز راهتون به این شرکت میوفته پس واسه آیندتونم که شده عقب نشینی نکنید سوما اینکه اگه انصراف بدین شرکت ورشکست نمیشه خوشحالم میشه چون پول شما رو دو سه ماه بعد با یه سود اندک پس میده ولی حواله خودرو شما رو به قیمت جدید میفروشه و فقط ما ضرر میکنیم که چند ماه منتظر ماشین موندیم چهارم اینکه بجای انصراف یه وکیل بگیرید قرارداد رو بدید بهش کارتون رو پیگیری کن، طول میکشه ولی جواب میده. سال گذشته دوست من اینکارو کرد و در نهایت برنده شد
ساینا فوق العاده : توحید جان ضمن تشکر از تو و معدود دوستانی که توی این آشفته بازار تأخیر ها و شایعات، اطلاعاتشون تقریبا موثق و قابل اتکاست، یک سوال آیا اطلاع داری ما به تفاوت حق بیمه برای امسال تقریبا چقدر شد؟
mohammad051 : اگه اومد یک پیامی بزار منم 5/17 هستم
حسن مدرسی : خودرو چه مدلی بوده؟؟
آریزو 8 مجید : به نظر منم دوستانی که فاکتور نشدن انصراف بدن مدیران به غلط کردن میافته
حسن مدرسی : آپشن سینی زیر موتور خوبه.حالا مانیتور هم چون گارانتی داره خوبه بزاری.ولی از کیفیتش خبرندارم
کوییک rs : پس چرا من پلاک نکردین
قاسمی : دوستان و این افزایش قیمت ربطی به فاکتور شدن و یا نشدن نداره .فقط قرارداد ملاک عمل هست که آیا قراردادتون با مدیران قیمت قطعی بوده یا علی الحساب
قاسمی : هر خودرویی که از فروردین 404 مجوز ترخیص از کمرک بگیره مشمول این افزایش قیمت هست.حالا اونایی که قیمت قطعی هستن خود شرکت باید این افزایش قیمت رو از جیبش بده و اونایی که قراردادشون قیمت قطعی نیست خودشون باید پرداخت کنن.دلیل اینکه مدیران خودروهایی رو که قیمت قطعی بودن و از تاریخ تحویلشون هم گذشته رو ترخیص نمیکنه اینه.وگرنه گمرک مشکلی نداره .چون باید از جیبش خودش پرداخت کنه داره با دولت رایزنی میکنه که قیمت رو بیارن پایین