عرضه شورولت کامارو فاینال کالکتور ادیشن در سال ۲۰۲۴

 

عرضه شورولت کامارو فاینال کالکتور ادیشن در سال ۲۰۲۴

 

خواهد ماند یا خواهد رفت؟ این سؤالی است که شورولت و طرفداران خودروهای عضلانی از خود می‌پرسند. جنرال موتورز فعلاً اشاره‌ای به سرنوشت این خودرو نکرده و همین امر بر گمانه‌زنی‌ها افزوده است. اگر اخبار مربوط به کامارو را دنبال می‌کنید بهتر است این شایعه را نیز بخوانید که درباره آینده کامارو می‌باشد.

 

یکی از کانال‌های یوتیوبی با نام LethalGarage مدعی دست‌یابی به اطلاعاتی درباره نسخه نهایی کامارو شده است. گفته می‌شود این خودرو با نام کالکتور ادیشن شناخته شده و به عنوان مدل سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. این کانال همچنین می‌گوید اطلاعات خود را از چندین منبع مطلع دریافت کرده است.

کامارو نهایی در بدنه خود از اسپویلر جدید و عناصر فیبر کربنی سود خواهد برد. ترمزها نیز از نوع کربن سرامیکی خواهند بود هرچند جالب‌ترین ادعاها درباره قدرت و گشتاور این خودرو صورت گرفته است.

ظاهراً این مدل سفارشی و تولید محدود از نوع ZL1 بوده و قدرت ۶۷۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۸ نیوتون متری خواهد داشت.

یکی دیگر از منابع خبری می‌گوید کامارو تا سال ۲۰۲۳ به‌روزرسانی قابل‌توجهی را تجربه نخواهد کرد اما نسخه فاینال ادیشن در واقع پکیجی برای مدل‌های SS، LT1 و ZL1 یاد شده خواهد بود. نهایتاً ماسل کارز اند تراکس گفته تنها ۲ هزار دستگاه از هر تریم تولید خواهد شد.

آیا این شایعات به معنی پایان راه کامارو هستند؟ احتمال اینکه نسخه فاینال ادیشن باعث بسته شدن پرونده این نسل از کامارو شود وجود دارد. شایعاتی درباره خاتمه تولید این خودرو در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و جنرال موتورز در پاسخ گفت:

اگرچه ما واکنشی به گمانه‌زنی‌ها نشان نمی‌دهیم اما باید یادآور شویم در پاییز امسال کامارو به‌روز خواهد شد. مدل جدید LT1 پیشرانه ۸ سیلندر و طراحی و قیمت مناسب تریم LT را به ارمغان خواهد آورد. مدل SS دارای نمای جلوی کامارو شوک کانسپت خواهد بود. تمامی به‌روزرسانی‌های ما برای بهبود خودرو و تجربه رانندگی آن طراحی شده‌اند.

عرضه شورولت کامارو فاینال کالکتور ادیشن در سال ۲۰۲۴

از آن زمان تاکنون اخبار گوناگونی درباره توقف تولید کامارو به گوش می‌رسد. افت فروش در برابر داج چلنجر و فورد موستانگ نیز باعث بدتر شدن سرنوشت کامارو شده است. اخیراً نیز گفته شده شاید کامارو پس از سال ۲۰۲۴ به یک خودروی الکتریکی چهار درب تبدیل شود.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , شورولت کامارو فاینال






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
چانگان cs55 : آقای سعید همه گول اینو خوردیم که سایپا احتمالا خوش قول تر برخورد کنه برای همین خودرو ازین شرکت زدیم .
ساینا : نزدیک پنجاه روز هست تکمیل وجه کردم . وارد سایت میشم برا پیگیری خودرو میگه اطلاعات در سیستم موجود نمی باشه با ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفتم میگه برج چهار فاکتور میشه حوصله نداشت فوری قطع کرد البته طوری حرف زد که ما بدهکاریم.
علی اس ۵ : ثبت نام ۲۲ مهر،شاسی ۲۵ اردیبهشت و بیمه ۲۶ اردیبهشت ، ۱۳ خرداد پلاک شد و کارت خودرو ۲۲ ادریبهشت اومد،نمایندگی گفت ۲۳ اردیبهشت مدارک دستمون رسیده،نمایندگی میگه بارگیری شده و مرکز مشتریان میگه در صف بارگیریه،ی هفته اس همین رو میگند،اخه از بم تا شهر ما اصفهان مگه چقدر راهه،والا دیگه خسته شدیم
چانگان cs55 : من پیغام گذاشتم برای خبرگزاری ها دوستان بقیه هم بگذارید شاید نتیجه ای داد. وقت زیادی نمیگیره
سعید : شرکتهای دیگه خیلی بهتر از سایپا برای واردات خودرو عمل کردن
ممد : رنگ اونی که فاکتور شد سفید بود واریزش نمیدونم و اینکه کارت طلایی نداشت ربط داره؟! برا منم مشکی واریز 12,7 هفتم اسفند دقیقا بقیه چیز ها مث همونه
چانگان cs55 : همون حرفای همیشگی منتظر باشید
میترا : من نوشتم نمیدونم چطوره ساینا پر شده بود والا اون را مینوشتم قیمتتش هم که معلوم نیست تا 450 میتونم بدم نهایت 500 با قرض
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حامد : من شنیدم تا پیامک تبدیل برامون نیاد و مابه التفاوت ندیم فاکتور نمیشیم.
دنا تابستون : بله این پیامک اصلا لازم نیست انتخاب کنی کاملا اختیاریه صبر کنید تا پیامک خود دنا بیاد
فروش فوری اسفند : خودرو من بعدفاکتور 10 روز طول کشید پلاک شد معمولا 6 روز طول میکشه
دییددی : من 3دیماهم چرا فاکتور نشدم‌پس
207 اسفند مشهد : من میگم تا آخر تیر فاکتور میشیم، شایدم تا 15 تیر
ایوب : سلام یکپارچه بودم
حمیدرضا : سلام کسی پیش فروش موعد تحویل بهمن فاکتور شده تا حالا یا فقط پیش فروش ها فاکتور شدن؟
پاییز : سلام دوستان .من دنا پاییزم .برام پیام اولویت اول تارا اتومات آمده تحویلی بهمن .اگر انتخاب نکنم چون اختیاری نوشته کی باز فراخوان دنا میاد
حمیدرضا : سلام یکپارچه بودید یا پیش فروش ؟
حمید : سلام خودرو کسی امروز پلاک شده؟