گوگل جولانگاه سایت های جعلی امداد خودرو شده مردم مراقب باشند

 

گوگل جولانگاه سایت های جعلی امداد خودرو شده مردم مراقب باشند

 

رپورتاژ- سید مهدی حسینی گزارش داد در گوگل اخیرا یک سری افراد با تاسیس سایت هایی به نام امداد خودرو اردبیل و با خرید بک لینک و تبلیغ، سایت های خود را ارتقا میدهند و در صفحه ی اول یا حتی در ردیف های اول گوگل قرار میدهند که این افراد، افرادی سودجو هستند در حالی که برای ارتقا سایت خود مبلغ های هنگفت را پرداخت میکنند، همان مبلغ های هنگفت حتی چندین برابر آنها را از افرادی که به امدادگر نیاز دارند اخذ می کنند. که مردم باید متوجه این قضیه باشند و به این سایت ها به هیچ عنوان توجه نکنند.

مردم مراقب امدادخودروهای جعلی باشند

سید مهدی حسینی گزارش داد در گوگل اخیرا یک سری افراد با تاسیس سایت هایی به نام امداد خودرو و با خرید بک لینک و تبلیغ، سایت های خود را ارتقا میدهند و در صفحه ی اول یا حتی در ردیف های اول گوگل قرار میدهند که این افراد، افرادی سودجو هستند در حالی که برای ارتقا سایت خود مبلغ های هنگفت را پرداخت میکنند، همان مبلغ های هنگفت حتی چندین برابر آنها را از افرادی که به امدادگر نیاز دارند اخذ می کنند. که مردم باید متوجه این قضیه باشند و به این سایت ها به هیچ عنوان توجه نکنند.

وی با بیان اینکه در کشور تنها  امداد خودروهای شرکت‌های‌ خودرو ساز و انجمن صنفی خودروسازان معتبر می‌باشد، بیان کرد: شماره تلفن ” ۱۵۹۳” تنها شماره شرکت‌های امدادرسان تحت پوشش این انجمن بوده و در سراسر کشور شهروندان می‌توانند از طریق تلفن ثابت و همراه و بدون پیش شماره با آن تماس گرفته و درخواست خدمات کنند. امداد خودرو کشور با شماره تلفن اختصاصی 1593 و با سایت emdadkhodro1593.com ، emdadkhodroiran.com ، khodrobaralborz.com، در خدمت هموطنان عزیز بوده و به صورت شبانه روزی هفت روز هفته آماده خدمات رسانی می باشد.

جهت درخواست امداد خودرو با شماره تماس های امداد خودرو  کشوری تماس حاصل فرمایید

  • امدادخودرو کشور۱۵۹۳
  • خودرو بر کشور۱۵۹۳
  • حمل خودرو کشور۱۵۹۳
  • یدک کش کشور۱۵۹۳

گوگل جولانگاه سایت های جعلی امداد خودرو شده مردم مراقب باشند

مهدی حسینی به گفت و گو خود افزود: برخی افراد با انواع روش ها در موتورهای جستجو از جمله گوگل شماره‌های جعلی امداد خودرو ارائه کرده و از این طریق از رانندگان دچار حادثه در جاده‌ها و معابر کلاهبرداری می‌کنند. مردم عزیز باید توجه داشته باشند افرادی سودجو که در گوگل با سایت های امداد خودرویی با عنوان های امداد خودرو در تهران، حمل سریع و آسان و ارزان و… کسانی که به امدادگر نیاز دارند را فریب میدهند.

وی بیان کرد: بزودی اپلکیشن این انجمن با عنوان “جعبه” در بستر اینترنت در گوشی‌های همراه ارائه خواهد شد که شهروندان از این طریق نیز می‌توانند با امدادخودرو تماس برقرار کرده و درخواست خدمات کنند.

حسینی با اشاره به ارائه خدمات نوین از سوی این انجمن اظهار داشت: در برنامه‌های آتی و با راه‌اندازی اپلکیشن جعبه،  خدمات درمانی، رفاهی، حقوقی و کارپردازی تعریف شده و به هموطنان ارائه خواهد شد.

به گفته وی ، ۱۱ هزار نفر در شرکت‌های تحت پوشش انجمن امداد خودرو در سراسر کشور به عنوان امدادگر در حال فعالیت می‌باشند.

آقای حسینی اضافه کرد: ناوگان خودرویی این انجمن مجهز به تحهیزات نوین بوده و بر اساس برآوردها در مدت زمان ۲۵ تا ۴۵ دقیقه پس از تماس در محل حادثه حاضر شده و اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

او با اشاره به نظارت بر عملکرد ناوگان امدادی افزود: برای مقابله با هر گونه سوء‌استفاده، امدادگران این انجمن در قبال ارائه خدمات اقدام به صدور فاکتورهای الکترونیکی شامل نوع خدمات و دستمزد کرده و تا حد امکان با دستگاه‌های پوز سیار از مشتریان بهای خدمات گرفته می‌شود.

گوگل جولانگاه سایت های جعلی امداد خودرو شده مردم مراقب باشند

 

اهداف مجموعه امداد خودرو 1593

افزایش رضایتمندی مشتریان عزیز از خدمات امدادخودرو 

آسودگی خیال مشتریان از بابت خودروهای خود

ارایه خدمات متنوع خودروبری به کاربران در سراسر ایران

ارایه خدمات لوکس حمل خودرو در جوکار برای کاربران 

مکانیکی سیار و تعمیرات وسایل نقلیه مشتریان

خدمات فنی خودروهای لوکس و گران قیمت در جاده های کشور

عدم پرداخت هزینه های اضافی از بابت ماشین بر و حمل ماشین توسط مشتری

مشاوره فنی خودرویی و مشکلات خودرویی به مشتریان عزیز

اعزام و حمل خودرو در صورت نیاز به تعمیرگاه های معتبر در سطح شهر

از نام‌های آشنا برای فریب مردم استفاده می‌کنند

یکی از ترفندهایی که کلاهبرداران تلفنی به خوبی آن را بلدند، صحبت با سرعت بالا و تسلط ظاهری درعین استفاده از نام‌های آشنا به ذهن است. کمتر کسی به بازی واژه‌ها دقت می‌کند و این بهترین راه برای نفوذ کلاهبرداران است. کنار هم قرار دادن، «کارت»، «امدادخودرو»، «مکمل» و از این دست واژه‌ها، ذهن مخاطب را از کلاهبرداری دور می‌کند. تشابه‌های اسمی همیشه‌ می‌تواند محل خوبی برای فریب مردم ایجاد کند. «نمایندگی مرکزی امدادخودرو کشوری» هم ترکیب دیگری است که صحه بر این ادعا می‌گذارد. استفاده از کلماتی که ترکیب آنها واژه بی‌معنایی می‌سازد اما هرکدام به خودی خود به گوش مردم آشنا هستند. روابط‌ عمومی امدادخودرو در این‌باره از مردم می‌خواهد که حتما چنین مواردی را با امدادخودرو و شرکت‌های مادر با ذکر شماره تماس تماس‌گیرنده در میان بگذارند.

گوگل جولانگاه سایت های جعلی امداد خودرو شده مردم مراقب باشند

 

شکایت از امداد خودروهای تقلبی

اگر در شرایطی خاص به دام امداد خودروهای تقلبی افتادید می‌توانید شکایت خود را با واحد شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارید تا مسئولین مربوطه به شکایت شما رسیدگی کنند.

امداد خودرو‌های معتبر

با تحقیق کم و ساده متوجه می‌شوید که کدام امداد خودرو‌ها معتبر هستند و کدام تقلبی. هنگامی که می‌خواهید از خدمات امداد خودرو استفاده کنید از شرکت‌های معتبر و شناخته شده کمک بخواهید تا هزینه اضافه بر دوشتان نباشد.

کارت امداد خودرو را از شرکت‌های معتبر بگیرید

اگر تمایل دارید که کارت امداد خودرو داشته باشید بهتر است نبست به شرکتی که مایلید از آن کارت دریافت کنید حساس باشید چراکه شرکت‌های تقلبی نه تنها امدادی ارائه نمی‌دهند بلکه پول شما نیز به جیب کلاه برداران می‌رود. همچنین قبل از خرید کارت درباره شرکت تحقیق کنید تا نسبت به معتبر بودن آن مطمئن شوید و خیالتان راحت باشد اگر جایی ماشینتان خراب شد حتما نیروهای امداد خودرو برای کمک به شما می‌آیند.

خدمات امداد خودرو کشور 1593

  1. حمل خودروهای لوکس و گران قیمت به تمامی نقاط ایران با ایمنی کامل و صدور بیمه برای وسیله نقلیه شما با خودروبر کشور.
  2. دارای کاپوتاژ بین المللی و حمل خودرو به سایر مناطق کشور.
  3. تعمیرگاه سیار و تعمیر وسیبه نقلیه شما به صورت شبانه روزی.
  4. سوخت رسانی به خودروهای در راه مانده توسط امداد خودرو کشور
  5. تعویض و تعمیر شمع و وایر خودرو در محل توسط امداد گر.

 

لیست مراکز استان تحت پوشش:

امداد خودرو تبریز

امداد خودرو ارومیه

امداد خودرو اردبیل

امداد خودرو اصفهان

امداد خودرو کرج

امداد خودرو ایلام

امداد خودرو بندر بوشهر

امداد خودرو تهران

امداد خودرو شهرکرد

امداد خودرو بیرجند

امداد خودرو مشهد

امداد خودرو بجنورد

امداد خودرو اهواز

امداد خودرو زنجان

امداد خودرو سمنان

امداد خودرو زاهدان

امداد خودرو شیراز

امداد خودرو قزوین

امداد خودرو قم

امداد خودرو سنندج

امداد خودرو کرمان

امداد خودرو کرمانشاه

امداد خودرو یاسوج

امداد خودرو گرگان

امداد خودرو رشت

امداد خودرو خرم‌آباد

امداد خودرو ساری

امداد خودرو اراک

امداد خودرو بندرعباس

امداد خودرو همدان

امداد خودرو یزد


 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , امداد خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علیرضا عبدوس : سلام میتونی شماره پذیرش رو بزاری تا بتونیم تاریخ فاکتور شدنمون رو حساب کنیم ممنون از شما
علیرضا عبدوس : سلام با توجه به اطلاعات دوستان و همینطور تماس با یکی نیروهای فروش که آشنایی قدیمی داشتم فهمیدم تا الان شماره پذیرش 11601463 آخرین فاکتور شده است اگر کسی شماره اش قبل اون حتمانن فاکتور شده شماره پذیرش هاتون رو با این شماره چک کنید
S5 : بله.من هستم. ۲۳ شهریور مشکی تهران. نمایندگی رفیعی نیا‌پونک
م.فرجی : خبر خوشحال کننده فروش فوق العاده شاهین اتومات واریزی 19 دی ماه امروز فاکتور شد به امید فاکتور شدن ماشین دوستان
S5 : چرا ماشین از صدور پلاک رد نمیشه؟‌دیگه سه هفته تمومه که روی این قسمت مونده.... عجب غلطی کردم‌کرمان موتور نوشتم از شهریور پارسال تا الان بلا تکلیفم
تارا وی۱ خرداد : سلام.برا من ۱۷ خرداد
رضا s5 شهریور : از خرید نقدی های ثبت نام شهریور ماه کسی شاسی شده؟
رضایی : سلام جواب درست نمیدم باید به کی بگیم
دانیال : دلیل تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی مشخص شد 🔹 گویا از اواخر اسفند ماه سال گذشته تا حدود 10 روز پیش هیچ ترخیصی در گمرکات کشور انجام نشده و حجم بالایی از خودروها در صف ترخیص هستند. به همین دلیل است که آمار خودروهای وارد شده در قیاس با آمار خودروهای تحویل شده فاصله زیادی دارد. 🔹بر اساس شنیده ها روند ترخیص خودروها می تواند تا دو ماه زمان ببرد. یعنی باید منتظر تاخیر حداقل دو ماهه برای خودروهای وارداتی باشیم 🔹این تاخیر ها مختص به یک یا دو شرکت واردکننده نیست و احتمال می رود در آینده ای نزدیک این تاخیر گریبانگیر تمام شرکت های وارد کننده بشود. 🔹نکته مهم در مورد این تاخیر ها این است که در بسیاری از موارد هنوز قراردادی بین شرکت و خریدار ثبت نشده و این یعنی سود تاخیری هم به مشتری پرداخت نمی شود. حالا مشخص نیست چه نظارتی از جانب سازمان حمایت صورت گرفته که به چنین وضعیتی رسیده‌ایم. با این خبر فک کنم از ماهه بعدی تحویل خودروها شروع بشه
بهار : سلام ما شهریور ۱۴۰۲ پیش پرداخت شاهین جی رو واریز کردیم ۲۱۲ تومن تا الان که هیچ خبری از تکمیل وجه نیست کسی اطلاعی داره کی پیامک تکمیل وجه میاد؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
بهنام : سلام دوستان اصلا دیگه نباید از ایران خودرو و سایپا ماشین ثبت نام کرد باید التماس کنن نه به ثبت نام برای ماشین
کوییک gxl پذیرش 20 اسفند : سلام دوستان من کوییک gxl پذیرش 20 اسفند با شماره 11746*** امروز فاکتوز شدم رنگ سفید
فاکتور امروز : هر کی امروز فاکتور شده با توضیحات کامل تاریخ تحویل و تاریخ تکمیل وجه توضیح بده بقیه استفاده ککند
تبدیل به 207 : خیلی واجب دروغ بگی
ابراهیم تیگو 8پرو : سلام دوستان عزیز شماره تماس بانک شهر سرو شرقی سعادت اباد کسی داره لطفا بفرستید. ممنونم
پراید : من انصراف دادم 17 روزه مبلغ واریزی و سود مشارکت واریز کردن
خطاب به کسی که وکیل گرفته... : در پاسخ به آقای پارس که میگی وکیل گرفتی... ؛ اگه واقعاً راست میگی ما رو هم در حق وکاله شریک کن، شماره تماسی بزار نمیدونم یه جوری هماهنگی کن، تا اجماعی فراهم بشه تا بتونیم از حق مسلم مون دفاع کنیم، اگرم الکی یه چیزی پروندی که خواهشاً نکن این کارا رو ... خلاصه اینکه اینجا خیلیا هستند، اگه یک میلیارد هم پول وکیل بشه، تقسیم بر 100نفر هم بشه، میشه 10میلیون، تقسیم بر 50نفرمون هم بشه، میشه 20میلیون، هیچی نیست در برابر یه هچین افزایش قیمتی، یا تبدیل به ماشین گرون تر یا 3 ، 4 ماه دیرتر تحویل دادن... دوستان راجع به وکیل بیشتر فکر کنین. وکیل کار اصلی ش دفاع از حقوق ضایع شده ی انسان هاست
. : سلام آقای مراد شما پول را کامل پرداخت کردید ولی هنوز فاکتور نشدید؟؟؟!!!
حسین : سلام به همه من لیفان 620 -1800خریدم دوساله درتابستان کولرمیگیرم درحرکت مشکلی نداره ولی در ترافیک که هستم آمپرآب بالامیره وکولر روپس میزنه تا آمپر آب بیاد پایین بعد روشن میشه میخواستم بدونم علتش چیه درضمن چراغ svs موقع روشن کردن ماشین بعداز 10تا 20ثانیه بعد روشن میشه ولی موقعه ای که حرکت میکنی وبه سرعت بالایی میرسی خاموش میشه ولی موقعه ای که به ترافیک میخوری باز روشن میشه میخواستم بدونم علتش چیه کسی میدونه لطفا راهنمائیم کنید ممنون
اسفند دوگانه پیش فروش : همین جوری منتظر باشیم تا بهمون ماشین بدن اینا اگه تا دوما6 دیگه ماشین بدن من اسممو عوض میکنم بابا هزار نفر اینجا اسفندی میاد مثل خودم هر روز پیام هارو میخونه دوستان مرد مردونه جون عزیزانتون بیایینن یدونه فردا رو همگی بریم جلوی شرکت سایپا خراب شده تا شاید دیوث ها کاری بکنن اگه موافقین تیک سبز فردا ساعت 8نیم یا علی