کمبود قطعات در نمایندگی های خدمات پس از فروش!

کمبود قطعات در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش!

عملکرد نمایندگی های خدمات پس از فروش خودروسازان نشان می دهد که مشکل کمبود قطعات خودروسازان از خط تولید به نمایندگی های خدمات پس از فروش نیز کشیده شده است. تا پیش از این خبرها از ناقص ماندن خودروهای تولیدی به علت نبود برخی قطعات حکایت داشت؛ خودروهایی که بدون ضبط صوت، بوق یا سپر آماده تحویل بودند؛ اما گویا حالا کمبود قطعات، خدمات پس از فروش خودروسازان را با چالش همراه کرده است.  بر همین اساس برخی مشتریان خودروسازان بزرگ کشور، طی تماس هایی از کمبود قطعات در نمایندگی ها خدمات پس از فروش خبر می دهند. یکی از این مشتری ها که خودروی صفر کیلومتر او تنها پس از چند روز تحویل از کارخانه دچار نقص فنی شده است می گوید: با وجود داشتن گارانتی هیچ کدام از نمایندگی های مجاز کارخانه ای که خودرو را از آن تحویل گرفته ام حاضر به پذیرش خودروی من نشده اند، این نمایندگی ها به من گفته اند به علت تحریم ها قطعه نداریم. 

کمبود قطعات در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش!

نمایندگی های خدمات پس از فروش این خودروساز بزرگ در حالی به علت نبود قطعات از تعویض یک تسمه تایم برای خودرویی که گارانتی دارد خودداری می کنند که دو خودروساز بزرگ کشور بارها اعلام کرده اند در تامین قطعات هیچ مشکلی ندارند. حال اگر نقص فنی در خودرویی را که به تازگی از کارخانه خارج شده است کنار بگذاریم، به نظر می رسد نبود قطعات با توجه به ادعاهای خودروسازان در تامین خدمات پس از فروش توجیه ناپذیر باشد. هر چند خودروسازان و قطعه سازان با مشکلات فراوانی برای تولید مواجه هستند؛ اما به نظر می رسد با وجود کارت ها و خدمات ویژه ای که خودروسازان برای محصولات خود در نظر گرفته اند، تامین این خدمات برای خودروهایی که بعد از مدت ها به دست مشتری ها می رسند، انتظاری طبیعی از جانب مشتری ها باشد.

 با کلیک بر تصویر زیر و عضویت در خبرنامه ایمیلی می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

کمبود قطعات در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش!

برچسب : خودروسازان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

5 نظر

مهدی
0

متاسفانه خودرو گارانتی دار رو که می بری نمایندگی ایران خودرو تازه میشه اول گرفتاری ، حتی یک واشر کاتالیزورهم موجود نداشتن ، قیمت این واشر بیرون ۴۸ هزار تومن هستش ،نه می تونی بیرون عوض کنی میگن گارانتی باطل میشه ،۱۲ روزه منتظرم نمایندگی تماس بگیره بگه قطعه اومده ‌. خب مجبورید اگه نمی تونید قطعه نمایندگی ها رو تامین کنید دیگه گارانتی نکنید تا مردم وقت و عمرشون رو هدر ندن . ای کاش دست از تولید خودروی بی‌کیفیت بردارید و همون خودرو های اسقاطی خارجی رو وارد کنید.
16:03  1401/02/12
پاسخ دادن
احسان
0

من خودروی گارانتی دار رو بردم نمایندگی گفت کمک فنرش خرابه الان ۳ ماهه که منتظر قطعه هستم نیومده‌. با شکایات سایپا تماس گرفتم گفتن کد درخواست قطعه تون بگو گفتم نمیدونم رفتم نمایندگی گفتم کدم چیه گفتن بخاطر اینکه امتیاز نمایندگی پایین نیاد کدقطعه جداگانه ثبت نمیکنیم.خلاصه منم موندمو ماشینم بدون کمک فنر داره قسمتهای دیگه ش هم داغون میشه.
01:15  1397/06/30
پاسخ دادن
هههههههه
0

من خودرو نو گرفتم بعد روغنش چک کردم دیدم گیج روغن خشکه بردم تعویض روغنی گفت روغن داره ولی گیج روغنش کوتاهه واستاندارد نیست که به روغن برسه نمیدونستم بخندم یا بگریم گیج روغن چند سانت از نوع استاندارد این ماشین کوتاهتره.
16:56  1394/05/31
پاسخ دادن
حامد
0

سلام.خبر شما درست است من نیز تقریبا هفت ماه پیش پراید 132 ثبت نام کردم ولی حالا نمایندگی می گوید به علت نبود بدنه و قطعات فرمان هیدرولیک معلوم نیست که کی به شما پراید تحویل بدهند. از دوستان می خواهم در ثبت نام خودرو عجله نکنبد.چون با این احوال در صورت انصراف و قیمت بالاتر پراید در بازار ارزش پولتان را هم از دست می دهید و مبلغ پایین سود انصراف ضرر می کنید پیشنهاد من تا تعیین وضعیت خودرو ثبت نام نکنید. با تشکر
08:12  1392/10/02
پاسخ دادن
فرشید
2

سلام. کاملا درسته! راستش من مدتی میخواستم سورن موتورملی بگیرم ولی همکارام که خریدن میگن یکساله برای تعویض پایه روغن که مشکل شایع این خودرو هست در نمایند ثبت سفارش کردن ولی هنوز به دستشون نرسیده.
کلا من هم بیخیال خرید خودرو جدید شدم. اصلا ماشین چینی بخریم بهتره تا این خودروسازها که خون مردم رم توی شیشه کردن ورشکست بشن انشال...!
الان بهانه خودرو سازها تحریمهاست ولی آخه قبلش که تحریم نبودیم پس چرا پیکان تولید میکردین یا هزازان چرای دیگه
ناتوانی خودروشازها ربطی به تحریم نداره
10:36  1392/09/01
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اس پنج ۱۹ مهر : چندروز پیش فاکتور امروز ۷ خرداد پلاک شد منتظرم مدارک و تحویلم
تارا پلاس اردیبهشت : من ۱۴ اسفند تکمیل وجه کردم هنوز خبری برام نشده شما میز خدمت خودت درست نگاه کردین ؟؟؟
تارا v1p : منم تحویل ۳۱ اردیبهشت هستم . هیچ خبری نیست واسه من
تارا پلاس اردیبهشت : چه رنگی بودین ؟
نوید : سلام کسی خبر داره بعد از تکمیل وجه ساینا دوگانه سوز ؛ چقدر طول میکشه تحویلمون بدن؟؟؟
S5 : ٢٦ مهر ثبت نام ١٥ خرداد موعد چك دوم هنوز هيچ خبري نيست حتي شاسي هم نشده اينايي كه ميگن تحويل گرفتيم شماره قراداد بدن اينهمه ادم هيچ اتفاقي براشون نيفتاده فقط به شما زنگ زدن براي تحويل انقدر ديگه تابلو دروغ نگيد
میتی : سلام مطمعنی مجوز نداره ؟
ناشناس : دوستان برای من هم تا شش خرداد ساینا پیام اومد در صورتی که شاهین دستی ثبت نام کردم یعنی دیگه شاهین تحویل نمیدن؟؟
محمد طاها : چهار تا احمق مثل تواین حرفارو میزنن باعث میشه این از خدابی خبرا هم سواستفاده کنن.یعنی زودتر از این حرفی که زدی دعوت نامه بیاد .....
J4 مشکی : دوستان با کسی واسه تحویل j4 مشکی ثبت نام اخر فروردین و اردیبهشت تماس نگرفتن؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
صالح : تاریخ دقیق نیست ولی احتمالات 2 ماه قبل تا 1/5 ماه
سامی : مسند قیمت جدید می خورد 6800000000بد شانسترینھا اولویت بھار وتابستان
سامی : سلام امروز با کارشناسان تماس گرفتم گفتند کہ کلیہ اولویتھای زمستان 17 ھم براشون پیامک می فرستیم کدھای 4712،4713 پارس برج 5 بہ 1میلیارد می رسد
سارا : سلام عزیزا چراغ تحویل صبح روشن شده کی میرسه با تشکر🌹
سامی : پس کدھای 4712،4713 جایگزین نزنید تا پارس بگیرید
سامی : سلام امروز با کارشناسان تماس گرفتم گفتند کہ کلیہ اولویتھای زمستان 17 ھم براشون پیامک می فرستیم کدھای 4712،4713
محمد دی : منم همینطور دیروز از نمایندگی پرسیدم گفت هرچی دیر کنن باید سود پولش روبدن ولی پس چرا آخه مال یه سری هارودادن
تیگو 7پرو سفید : برا ماهم مثل شماست البته 29بهمن
هادی : منم شرایط شما رو دارم نمایندگی میگه مشکلی نیست ،سامانه سخا بهم ریخته ، پشتیبانی سخا میگه سخا مشکلی نداره شرکت سایپا داره زمان میخره
پارس سال زمستان : سلام اکثرا اینجوری نوشته من تماس گرفتم گفتن اشکال از ایران خودرو هستش به ما ربط نداره.