مراقبت و زیبایی خودروهای لوکس در مدوسا

 

مراقبت و زیبایی خودروهای لوکس در مدوسا

 

رپورتاژ - اتومبیل‌های لوکس با توجه قیمت و حساسیت بالایی که دارند نیازمند مراقبت‌های ویژه‌ای هستند که توجه به آن‌ها باعث کیفیت ظاهری و سلامت فنی خودرو در طولانی مدت شده و از افت قیمت‌های ناشی از چنین مسائلی پیشگیری می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم به بیان نکاتی بپردازیم که تحت عنوان خدمات مراقبت و زیبایی برای خودروهای لوکس تعریف شده است. استفاده از چنین خدماتی ضمن حفظ زیبایی ظاهری خودروی لوکس از افت قیمت آن‌ها در طولانی مدت نیز پیشگیری می‌کند.

مراقبت و زیبایی خودروهای لوکس در مدوسا

یکی از مشهورترین خدمات حوزه زیبایی خودروهای لوکس اجرای پوشش نانو سرامیک برای این خودروها است. پوشش نانو سرامیک نوعی پلیمر مایع است که همانند کاوری یکنواخت روی بدنه خودرو کشیده می‌شود. این پوشش با رنگ خودرو پیوند برقرار کرده و لایه‌ای کاملا آب گریز و هیدروفوبیک ایجاد می‌کند.

درواقع این پوشش به صورت لایه‌ای کاملا شفاف، سه بعدی و ضخیم روی بدنه خودرو قرار گرفته و بدنه خودرو را از آسیب‌هایی چون آفتاب سوختگی، خط و خش، خوردگی و پوسیدگی حفظ می‌کند.

یکی دیگر از مزایای پوشش نانو سرامیکی براق شدن و درخشندگی خیره کننده‌ای است که این لایه به رنگ و بدنه خودرو می‌بخشد. در واقع با انجام پوشش سرامیک خودرو، خودروی لوکس شما همیشه همانند روز اولی که از کارخانه خارج شده است براق و شفاف دیده می‌شود.

عمر طولانی رنگ فابریک

از دیگر مزایای پوشش سرامیک خودرو می‌تواند به عمر طولانی آن اشاره کرد و با توجه به ویژگی‌های محافظتی که دارد رنگ فابریک بدنه خودرو بدون کوچکترین آسیبی حفظ شده و از افت قیمت ناشی از خوردگی و کاهش کیفیت رنگ خودرو نیز پیشگیری می‌شود.

معمولا رنگ بدنه خودرو در مقابل تابش نور مستقیم خورشید و تحت تأثیر اشعه فرابنفش مات می‌شود، این مسئله حتی اگر رنگ بدنه هیچ آسیب فیزیکی ندیده باشد در زیبایی خودرو تأثیرگذار خواهد بود. اما با استفاده از سرامیک خودرو کیفیت رنگ بدنه خودروی شما برای همیشه حفظ می‌شود.

تمیزی ماندگار

یکی دیگر از خواص پوشش سرامیکی خودرو، آب گریز بودن آن است. همچنین این نوع پوشش آلودگی‌های محیطی چون ذرات چربی ناشی از سوختگیری، آلودگی‌های موجود در هوا، گرد و غبار، لکه آب و گل و لای و… را جذب نمی‌کند.

این مسئله به دلیل ساختار مولکولی پوشش سرامیکی است، در واقع ذرات معلق و آلودگی‌های ریز هم هیچ جایی برای نفوذ و چسبیدن به بدنه خودرو پیدا نمی‌کنند. به این ترتیب با هر بار کارواش بدنه خودرو را برای مدت طولانی تمیز، صاف و شفاف نگه می‌دارد.

انجام خدمات صافکاری pdr

مراقبت و زیبایی خودروهای لوکس در مدوسا

یکی از مهمترین دلایل افت قیمت خودروهای لوکس قر شدن و فرورفتگی‌های سطحی روی بدنه خودرو است که در اثر فشار، ضربه یا تصادفات ایجاد می‌شود. این نوع ناهمواری‌ها روی سطح بدنه خودروهای لوکس جلوه ناخوشایندی ایجاد می‌کند.

در گذشته انجام خدمات صافکاری کیفیت لازم برای ایجاد ظاهر زیبا و یکدست روی بدنه را نداشت، بنابراین صافکاری یا نقاشی کردن بخش‌هایی که آسیب دیده بود مهمترین عامل افت قیمت خودروهای لوکس محسوب می‌شد. اما امروزه با انجام خدمات صافکاری Pdr یا صافکاری بدون رنگ دیگر نگرانی بابت این مسئله نخواهید داشت.

صافکاری Pdr نوعی صافکاری تخصصی است که با استفاده از تجهیزات و ابزار تخصصی این کار انجام می‌گیرد. استفاده از تجهیزات در کنار مواردی چون تبحر و مهارت بالای مجری کار باعث می‌شود که نتیجه به شکل شگفت‌انگیزی غیر قابل باور باشد.

در واقع تمام آسیب‌های ناشی از تصادفات که به شکل سطحی و متوسط روی بدنه خودرو باقی می‌مانند می‌تواند با استفاده از صافکاری Pdr برطرف شود. اگر در اثر این مشکلات به رنگ بدنه آسیبی وارد شده باشد، بعد از انجام صافکاری با استفاده از روش‌های حرفه‌ای و تخصصی می‌توان رنگ بدنه را بدون این که به راحتی قابل تشخیص باشد ترمیم کرد.

صافکاری Pdr تحولی نو در ترمیم بدنه خودرو محسوب می‌شود. این کار تخصصی در مقایسه با صافکاری‌های سنتی زمان کمتری نیاز داشته و از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار است. تعیین قیمت خدمات صافکاری Pdr به عواملی چون وسعت و عمیق آسیب دیدگی، محل آسیب دیدگی، ابزار مورد نیاز و حساسیت کار بستگی خواهد داشت.

انجام صافکاری Pdr در تهران با توجه به حجم بالای ماشین‌ها و خطرات ناشی از تصادفات و یا آسیب‌های سطحی به بدنه خودرو از جمله رایج‌ترین خدماتی است که برای خودروهای لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که آسیب دیدگی‌های سطحی بدنه و یا ناهمواری‌ها و فرو رفتگی‌ها در سطح بدنه خودروهای لوکس علاوه بر جلوه ناخوشایندی که ایجاد می‌کنند اصلی‌ترین عامل افت قیمت آن‌ها در زمان فروش نیز خواهند بود.

مهمترین نکته در اجرای صافکاری Pdr برخورداری از دانش این کار، در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات به روز و مناسب، نیروی کار ماهر و دقیق و تخصص لازم در انجام اموری چون نقاشی بعد از Pdr (در صورت لزوم) خواهد بود. به همین دلیل است که برای دریافت چنین خدماتی نمی‌توان به هر مجموعه و گروه خدماتی اعتماد کرد.

لیسه گیری بعد از صافکاری Pdr

یکی دیگر از خدماتی که برای خودروهای لوکس بسیار مهم است و معمولا بعد از صافکاری به آن نیاز پیدا خواهید کرد، لیسه گیری خودرو است. از لیسه گیری خودرو برای برطرف کردن مشکلاتی چون ترک خوردگی رنگ، آسیب‌های ناشی از فشار روی رنگ، خط و خش‌های عمیق و سطحی، خراشیدگی‌های گسترده و وسیع روی بدنه و… استفاده می‌شود.

در صورتی که این آسیب‌های به ظاهر جزئی سریعا برطرف نشوند ممکن است باعث آسیب رساندن به رنگ سایر بخش‌ها شده و در نهایت باعث افت قیمت خودرو خواهد شد.

لیسه گیری نیز اگرچه به ظاهر شباهت بسیاری به نقاشی سنتی خودرو دارد، اما کاری بسیار ظریف، دقیق و نیازمند مهارت بالا است. در لیسه گیری بعد از تمیز کردن سطح مورد نظر، ابتدا محل خراشیدگی یا ترک خوردگی را با رنگ خشک یا جامد پر می‌کنند و سپس با جذب رنگ‌ها توسط بدنه خودرو با لیسه‌های نرم و مخصوص اضافات رنگ برداشته شده و به این ترتیب ترک‌ها را پر می‌کنند.

بعد از پایان کار سطح مورد نظر باید پولیش شود تا سطح کار کاملا یکدست و یکنواخت شود. بعد از انجام پولیش با واکس زدن بدنه خودرو یک رنگ کامل، یکنواخت و بدون نقص خواهید داشت.

مراقبت و زیبایی خودروهای لوکس در مدوسا

با توجه به اهمیت کیفیت خدمات زیبایی، مراقبتی و تعمیراتی که خودروهای لوکس دریافت می‌کنند، توصیه می‌شود که برای انجام چنین خدماتی از جمله بادی فنس، پوشش سرامیک، دیتیلینگ، صافکاری Pdr، صفرشویی، لیسه گیری و… یک مجموعه معتبر، متخصص و مجهز را برای این کار انتخاب کنید. مجموعه مدوسا با در اختیار داشتن پرسنل ماهر، توانمند و متخصص در زمینه‌های یاد شده و همچنین تجهیزات به روز و تکنولوژیک بهترین انتخاب برای دریافت خدمات مرتبط با خودروهای لوکس در تهران است. این مجموعه با قیمت‌های رقابتی، کیفیت کار بالا و انجام خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن متمایز از سایر رقبای فعال در این زمینه در خدمت دارندگان خودروهای لوکس در تهران است.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خودروهای لوکس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی تحویل اسفند403 : سلام دوستان ،بله به من گفتن 1400نفر جلو شما هستن وتقریبا سه ماه دیگه بهتون میدیم ماشین ،ماهم تصمیم گرفتیم تبدیل کنیم به جی ال ولی اونایی که نوبتشون نزدیکه صبر کنید ،ما 17 آذر پذیرش شدیم
فرهادj7 : سلام ثبت نام23بهمن1403 فاکتور 27خرداد 1404 کارت خودرو آمده هنوز خبری از ماشین نیست
شاهین تیرماه : سلام من ۱۸ اردیبهشت تکمیل وجه کردن ۲۰ اردیبهشت سلام ثبت شده هنوز فاکتور نشدم
شاهین جی Escموعد تحویل اردیبهشت : باسلام دوستان عزیز از این بابت خیالتونو راحت کنم که تا یکسال 2سال باید منتظر شاهین جی باشیم چون مدیرعامل سایپا امروز خودش گفت روزانه دوتا شاهین جی تولید میشه ،،،هر حرفیم که این کارشناسای سایپا موقع زنگ زدن میگن همشسششش دروغه من که خودم دیگه بیخیال شاهین شدم دیگه میخوام فراموش کنم حالا هر موقع تونستن فاکتوز میکنن😞 هر کی ام که دیدید ماشینشو تحویل گرفته بدونید یه آشنا مدیر داخل سایپا داشته بی شک
حسین : درضمن هیج کس از دوستانی که تشریف آورده بودن، فاکتور نشدن. فقط دو نفر تبدیل به جی ای زدن. بقیه دست از پا درازتر برگشتیم. و در پایان دم کسایی که اومدن گرم. خیلی ها از راه دور اومدن و دستمریزاد بهشون
حسین : درخصوص جریمه: براساس درصد نوشته شده در قرارداد جریمه میدن در صورت تبدیل مبلغ جریمه تغییری نمیکند (حذف نمیشد) خط تولید 5 روز در هفته فعاله فقط
محمد : کسی ثبتنام دو مرحله ای بوده که تحویل مرداد یا شهریور باشه؟ میخوام ببسنم دعوت نامه براشون اومده و اگه اومده چقد قبل تاریخ قرارداد دعوتنامه میاد؟
حسین : سلام و عرض ادب خلاصه ای از کارهایی که امروز در تجمع انفاق افتاد: تعداد حاضرین حدود 20 25 نفر اکثرا شاهین جی - شاید CVT و پلاس هم بود. (یه دونه هم کوئیک بود خخخ) تا ساعت 14:30 بودیم با مدیر فروش و بازاریابی هم کلی صحبت کردیم. ظاهرا مشکل سانروف دارن الویت تولید در صورت تامین سانروف به ترتیب: شاهین پلاس (50 الی 60%)، شاهین CVT (20 الی 30%) و نهایتا شاهین جی (کمتر از 10%) یعنی اگه 100 تا سانروف داشته باشن، نهایتا 5 تا 10 تا شاهین جی تولید میکنند. تعداد تولید در روز: شاهین پلاس 40 تا 50 عدد شاهین CVT راستش یادم نیست چی گفت شاهین جی گاهی 2 تا گاهی 5 تا شایدم 12 تا در روز شاهین جی ال هم یادم نیست ولی تعدادشون بیشتر از قبلی ها بود. و گویا اصلا هم نیاز نمیبیند تا سانروف ها رو به شاهین جی اختصاص بدن. حرف همه شون هم اینه که: شاهین جی ها تبدیل بزنن به شاهین جی ال تا زودتر صاحب ماشین بشن. نظر منو بخواهید اینه ابتدا ببنید د چند نفر از شما جلوتره اگه زیر 500 نفر هستید تبدیل نزنید اما اگه بالای 500 نفر جلوتر از شماست به نظرم نبدیل بزنید.
ناشناس : سلام شاهین جی ال میبخشید چطوری نشسته توی سیستم ینی وقتی وضعیت خودرو میزنیم چی نوشته؟
ایگل مشکی : تاریخ ثبت نام ۱۱ اردیبهشت. تحویل بایستی ۲ ماه کاری می بود. هنوز پیامک نیومده، شاسی هم نشده! چقدر تا تحویلش تاخیر داره؟ کسی می دونه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ارسلان : نمایندگی رضایی بلوار خلیج فارس انتخاب کردم
کوییگ آر اس 11ام تا 26 خرداد : شما فاکتور شدین چندین بودین؟؟؟
کوییک آر اس : شما فروش فوری بوده ؟؟؟؟؟؟مدل ماشینتون چی بود؟؟؟
آریزو 5 : سلام در پنل کاربری سایت مدیران خودرو تیک تحویل خودرو زده میشه
اطلس جی دی : روند فاکتور خوابید ، باز مردن
اطلس جی : سلام یعنی ممکنه تا شهریور تحویل بدن ماشین رو به خدا من که یه افسرده بدبخت شدم نه پول دارم نه ماشین نه طلا نه هیج انگیزه ای برای ادامه زندگی ...خدا مسئولین سایپا رو به سزای اعمالشون برسونه بگید آمییین
کوییک : واقعااااا چطور دلتون میاد با اعصاب مردم بازی کنید وبیای دروغ بنویسی چطور 28 اردیبهشت فاکتور شدی من 27 اردیبهشتم فاکتور نشده شرکتم هم زنگ زدم میگن تا 25 اردیبهشت فاکتور شده
اطلس سواران : لعنت بر سایپا چقدر باید صبر کنیم تاخیر 1 یا 2 ماه کجای دنیا دیدید 8 ماه تاخیر در تحویل ماشین این تاخیر نیست یه جور دزدی و فریب مردم
یاغی : دوستان عزیزم،دیدن این پیج برای امشب کافیه،با اجازتون میرم بخوابم،شب بخیر
کوییک آ ر اس : بله منم دقیقا وضع شما رو دارم 30 روزه ثبتنام کردم 27 اردیبهشت پول ریختم و28 برام ثبت شده وتا امروز که زنگ زدم یکیش گفت تا 15 اردیبهشت فاکتور شده وتا روز چهارشنبه هفته پیش بهم گفتن تا 25 فاکتور شده