نگاهی به ویژگی‌های برتر خودرو آریزو 6 جی‌تی

نگاهی به ویژگی‌های برتر خودرو آریزو 6 جی‌تی

 

نگاهی به ویژگی‌های خودرو آریزو 6 جی‌تی در مقایسه با خودروهای وارداتی یا مونتاژی از نظر کلاس خودرو از میان تولیدکنندگان اروپایی یا کره‌ای و ژاپنی مانند کیا سراتو و النترا، مزدا ۳ و تویوتا کرولا شاهد برتری آریزو ۶ جی‌تی هستیم.

 

بازار خودرو در نخستین روزهای سال جدید در انتظار عرضه آریزو ۶ جی‌تی به عنوان سریع‌ترین سدان مونتاژی در کلاس خود با چهره‌ای دگرگون شده و اسپرت است.

آریزو ۶ جی‌تی با استایل جوان پسند و تهاجمی خود، نوید رانندگی هیجان انگیز با شتاب و سرعتی بی‌نظیر میان خودروهای مونتاژی را می‌دهد و سطح کیفی و فنی بسیار بالایی را در هنگام رانندگی ارائه می‌کند و تبدیل به انتخاب اول هر راننده‌ای خواهد شد.

با نگاهی به ویژگی‌های این آریزو ۶ جی‌تی در مقایسه با خودروهای وارداتی یا مونتاژی از نظر کلاس خودرو از میان تولیدکنندگان اروپایی یا کره‌ای و ژاپنی مانند کیا سراتو و النترا، مزدا ۳ و تویوتا کرولا شاهد برتری آریزو ۶ جی‌تی هستیم.

قیمت خودرو آریزو ۶ جی تی نیز در فروردین ماه ۱۴۰۳، مبلغ یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

طراحی ظاهری

آریزو ۶ جی‌تی در نگاه اولیه نشانه‌های یک خودرو کاملا مدرن و به روز را به نمایش می‌گذارد. نمای جلو این خودرو نسبت به نسخه‌ آریزو ۶ پرو کاملا دگرگون شده و جلو پنجره بسیار بزرگ و پهن این خودرو با خطوط تند و تیز و چراغ‌های جلوی باریک، ظاهری خشن را به خودرو بخشیده است که نسبت به رقبای خود ظاهری کاملا به روز دارد.

طراحی داخلی و امکانات

در داخل خودرو با یک طراحی جدید و مدرن نسبت به نسخه‌های قبلی و همچنین خودروهای هم رده مواجه هستیم. بخش اصلی داشبورد این خودرو ارتقا یافته و به سبک خودروهای مدرن روز دنیا، به نمایشگر ۲۴.۶ اینچی روی داشبورد مجهز شده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است و نظر خریداران را جلب خواهد کرد. این نمایشگر تمام آنچه شما برای هدایت و کنترل خودرو را نیازمند هستید، به راحتی در اختیارتان می‌گذارد و ضمن افزایش جلوه‌های بصری خودرو، راحتی را فراهم می‌کند.

امکانات ایمنی و رفاهی آریزو ۶ جی‌تی یکی از نکاتی است که این خودرو را کاملا از رقبای خود متمایز می‌کند. سانروف، شارژر بی‌سیم گوشی، چراغ‌های LED و اتوماتیک، گرم‌کن صندلی‌های جلو به همراه تنظیمات برقی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، پاور ویندوز و نورپردازی کابین آرامش شما را در سفرهای شهری و مسافرت‌ها تامین می‌کند و خبری از خستگی در هنگام رانندگی با این خودرو لوکس نیست.

 

یکی از وجوه تمایز خیره‌کننده این خودرو با سایر خودروهای هم کلاس خود در رادارهای پرتعداد و سیستم‌های کمک راننده است. کروز کنترل تطبیعی و سنسورهای پارک جلو و عقب، رادارهای هشدار خروج از خط، پایش نقاط کور و ترمز اضطراری خودکار در هنگام حرکت یا خروج از پارکینگ شما را همراهی می‌کند و اطمینان خاطر بیشتری را در موقعیت‌های گوناگون برای شما فراهم می‌کند.

قوای محرکه

 اگر تمام ویژگی‌های آریزو ۶ جی‌تی را کنار بگذاریم، در بخش قوای محرکه با یک خودرو سریع مواجه هستیم. پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو، ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور را از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌کند و صفر تا صد کیلومتر را در کمتر از ۷ ثانیه پشت سر می‌گذارد و حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت را داراست.

این ویژگی‌ها در حالی است که  خودروهای هم رده ژاپنی و کره‌ای مانند سراتو و مزدا ۳ کارکرده حداقل استانداردهای امروز روز دنیا را ندارند و حتی نسل جدید برخی از خودروهای وارداتی نیز فاقد امکانات لوکس آریزو ۶ جی‌تی هستند.

خودرو آریزو ۶ جی تی در کنار امکانات مختلف و سرعت خیره کننده خود گارانتی معتبر فونیکس را عرضه می‌کند و طی هفته‌های آتی و با عرضه این خودرو لوکس و سریع با ظاهری خشن و جوان پسند به گزینه اول خریداران در کلاس خود تبدیل خواهد شد.

 

منبع

ایران جیب

 

 

 

برچسب : خودرو , نگاهی , ویژگی , برتر , آریزو 6 , جی تی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
من : ارسال ب خودرو ساز هستم پیگیری ک کردم گفت تعلق نمیگیری پلاک فعال داری رفتم دیدم ماشینی که ده سال پیش فروختم را طرف ۴ سال پیش فک کرده
اس ۵ مهر : دوستان لطفا همه کسانی که از موعد تحویل خودریشان گذشته بیان از تی ۸ تا جی۴وهمه دیگر خودروهای کرمان موتور ما فردا جواب میخوایم دوستان با خودشان چوب و چماق ۸۰ سانتی هم بیارن که تو لباس جا بشه تا موقع لزوم استفاده کنیم 💪💪👊👊
اس ۵ نیو : من فردا ساعت ۱۲ دفتر مرکزیم مسخره کردن سه ماهو نیمه از موعد تحویل گذشته تخمشونم نیست
ایکس ۵ : دوستانی که فردا نیومدن لطفا دبگه نیان ابنجا ناله الکی بکنن ! تمام
سینا j4 : سلام از دوستان j4 خبری نیست؟؟
ماه : سلام من تحویل ۱۶ اسفند بودم هنوز فاکتور نشده 🥲
شاهین اتومات : هنوز هفته چهارم اردیبهشت نشده که خبری بشه
رنضانی : اسفند ماهی ها چقدر دیگه باید صبر کنن ؟
عصبانی : با سلام به متقاضیان خرید کرمان خودرو- من از خریداران مدیران خودرو هستم و تو همین سایت تو بخش مدیران خودرو با وضعیت مشابه شما که عدم تحویل خودرو هست ، ما هم داریم تصمیم میگیریم بریم جلوی مدیران خودرو اعتراض کنیم. بیایید باهم متحد بشیم. لینک بخش مدیران خودرو: https://1car.ir/ci-7955?sort=dated&ctype=buyr&pag
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایکس 22 پرو : منم همین طور. 16 اسفند ماه نقدی ثبت نام کردم و در فروردین تخصیص خورده اما فاکتور نشده
علی : سلام من ساینا اس با استاندار85گانه 30دیماه واریزی داشتم هنوز در حال تخصیص هست آقا پرهام بنظرت کی فاکتور میشه زنگ زدم گفتم سخا 4بهمن تایید شده با این تفاسیر که فاکتور پلاک میشم ممنونم
سجاد : سلام صبح 26 ام تکمیل وجه کردم امروز فاکتور شدم
دوگانه 29اسفند. : سلام داداش بنده هم این مشکل رو دارم.پس خیالمون راحت.منظوری مفهومی نداره؟؟؟
29 اسفند : مال منم همینه زنگ زدم ایرانخودرو گفتش که چون دعوتنامت صادر شده این پیغام رو میده هیچ مشکلی هم نداره . خییالت راحت درسته
دوگانه100لیتری : سلام دوستانی ک خودرو تحویل گرفتن و پلاک شدن بسلامتی کار بزنین میشه بگین چقدر بهتون دیرکرد تعلق گرفت؟
ایکس 22 پرو : مثل من خودروی شما چیه؟
اسفند : آقا پرهام چرا باید اصلاحیه بزنن و مبلغ رو بیشتر کنن؟ مگه 134 تومن کمه یا اشتباهه
منتظر سورن 11فروردین : کسی می دونه چند روز بعد پلاک شدن ماشین میرسه نمایندگی ؟
اسفند : چشم. اگه زودتر دادن قبول نمی کنیم. تا حقت ضایع نشه