پرو بزودی آغاز خواهد شد S7 فروش هایما

فروش هایما S7 پرو بزودی آغاز خواهد شد

با توجه به عرضه موفق هايما S7 با موتور توربو شارژ 1.8 ليتر و متعاقب آن ارائه نسخه S7+ با ارتقاء ظاهر و تجهيزات داخل كابين شامل بهبود سيستم مالتي مديا و استقبال گسترده مشتريان از اين تغييرات، شركت ايران خودرو بر آن شد تا در نسخه جديدي ازاين خودرو با نام pro S7، با استفاده از تكنولوژي روزگامي در جهت پاسخگويي به تغييرات سريع سلايق مشتريان و افزايش رضايتمندي ايشان برداشته شده و بهبودهايي در اين خودرو ايجاد نمايد. در اين نسخه جديد، امكانات و تجهيزات و نيز ويژگي هاي قواي محركه و سيستم انتقال قدرت خودرو ارتقا يافته و تغييرات مطلوب و مورد انتظار مشتريان از جمله بهبود در راندمان موتور و كاهش مصرف سوخت، بهبود در صندلي سرنشين جلو (برقي 4 حركته)، جايگزيني ترمز پارك برقي به جاي ترمز دستي (EPB) و نصب سيستم راهنماي تعويض دنده (GSI) به اجرا درآمده است.

هایما S7 پرو
لازم به ذكر است كه هايما Pro 7S از لحاظ ظاهري تفاوتي با هايما 7S توربو و مدل پلاس ندارد و تنها كليپر چرخ ها به رنگ قرمز و طرح پارچه صندلي ها تغيير نموده است.

هایما S7 پرو
هایما S7 پرو

محصول هايما Pro S7 توربو، خودرويي كراس اوور در كلاس ابعادي C است كه با بهره گيري از طراحي به روز و زيبا، جلوه اي با شكوه، دوست داشتني و قدرتمند از توان طراحي متخصصان شركت هايما را به رخ مي كشد. محصول هايما Pro 7S ضمن برخورداري از زيبايي، ايمني و تجهيزات مناسب، همانند رقباي جديد خود داراي آخرين نسل از موتورهاي پر قدرت مجهز به توربوشارژ با پاشش مستقيم سوخت (GDI) بوده و مي تواند بعنوان محصولي متفاوت مورد توجه مشتريان قرار گيرد. 

از جمله مزاياي موتورهاي توربوشارژ GDI:

  • 1. افزايش قدرت و شتاب خودرو عليرغم كاهش حجم موتور
  • 2. افزايش راندمان و بهره وري سوخت
  • 3. احتراق كاملتر سوخت و آلايندگي و مصرف كمتر نسبت به موتور هاي توربوشارژ

عملكرد موتورهاي توربو شارژ GDI:

سامانه توربو شارژ متشكل از يك مجموعه توربين و كمپرسور داراي محور مشترك مي باشد. توربين در مسير گازهاي اگزوز و كمپرسور در مسير هواي ورودي قرار مي گيرد. برخورد گازهاي خروجي با پرده هاي توربين موجب چرخش محور آن شده و در نتيجه كمپرسور به چرخش در مي آيد. چرخش كمپرسور در مسير هواي ورودي باعث مي گردد فشار هوا افزايش يافته و ميزان هواي وارد شده به موتور افزايش يابد. سيستم توربو شارژ سبب مي گردد ظرفيت پذيرش هواي موتور از ظرفيت اسمي آن بيشتر گردد با بالاتر رفتن ميزان هوا، مقدار سوخت بيشتري را مي توان درون آن تزريق كرد و در نتيجه قدرت موتور افزايش مي يابد.

موتورهاي توربو شارژ GDI
نكته داراي اهميت اين است كه شروع عملكرد سامانه توربو شارژ از دور موتور 1700 دور در دقيقه به بالا مي باشد. لذا در زمان حركت در ترافيك و زمان هايي كه نيازي به قدرت بالا نمي باشد موتور مانند موتور هاي معمولي عمل مي نمايد و فقط در زمان نياز به قدرت زياد توربو شارژ وارد عمل مي گردد و توان موتور را افزايش مي دهد.

در موتورهاي نسل جديد كه از تكنولوژي سيستم تزريق مستقيم بنزين يا GDI در كنار توربوشارژ استفاده ميكنند بر خلاف موتورهاي با سيستم هاي تزريق سوخت چند نقطه اي MPFI، بنزين به داخل مانيفولد هوا تزريق نميشود و سوخت به صورت مستقيم به داخل سيلندرها وارد ميشود و همين موضوع باعث مي شود متغيرهايي مانند خام سوزي، كوبش يا گردش مجدد گازهاي خروجي تا حد قابل توجهي از بين برود. عمدهترين مزيت موتورهاي داراي سيستم تزريق مستقيم بنزين يا GDI را ميتوان در بهينه شدن مصرف سوخت خودرو خلاصه كرد. موتورهاي GDI به وسيله كنترل دقيق بر روي ميزان و زمان دقيق پاشش يا تزريق بنزين مطابق با شرايط خودرو، ضمن كاهش مصرف سوخت باعث حفظ شتاب بالا در زمان رانندگي افراد ميشوند.

اين به آن معني است كه به عنوان مثال موتور 1500 سي سي توربو GDI در ترافيك شهري مانند موتور معمولي 1500 سي سي عمل مي كند ولي در دور موتور بالاتر از 1700 مانند موتور 2400 سي سي قدرت توليد مي كند. اين موضوع سبب مي گردد راندمان كلي اين موتور ها به دليل احتراق كامل تر سوخت در قياس با موتورهاي معمولي و حتي توربوشارژ بهبود قابل ملاحظه اي داشته باشد. 

* بخشنامه فروش این خودرو بزودی اعلام خواهد شد.

 

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , هایما s7 pro , هایما s7 پرو , فروش هایما s7 pro , فروش هایما s7 پرو , آغاز فروش هایما , عرضه هایما جدید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 35 نظر
X33 Cross cvt 28 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سیاوش : ببخشید ۱۹۰۰تا۲۰۰ هزار
سیاوش : خبر از طرف مدیر ارتباطات سایپا رضا حسینی درچندین سایت منتشر شده درگوگل سرچ کن تسنیم و...بامزمون خبر شگفت انگیز ویا خبرتازه وجذاب برای مشتریان سایپا لطف کن سرچ کن و کامنت بزار
شاهین : آبان ماه نوبت دوم واریزیتون هست که براتون اس ام اس میاد
شاهین : مبارک باشه...الهی که به شادی سوارش بشین
شاهین گی : میگن ۱۱ آذر امروز فاکتور شده ،درسته؟؟
مالک : یکم اسفند همون روز اول تکمیل وجه و سخا هم یکم
ایمر x5 : کرمان موتور دزد و ساسان فیروزی کلاهبردار سود تاخیر نمیده حتی با شکایتم یه سال طول میکشه تا سود تاخیر بده دادگاه مفتح طرف اینا هست چون برای اونا ثبت نام سازمانی میکنه تحویل فوری تا رسانه ای نشه مثل مدیران خودرو و ۴ردا موتور این پول نمیدن امسالم با قطعی برق و کمبود قطعه تحویل ها بالای ۴ماه تاخیر دارن یکیش خود من
شاهین جی : سلام خوش خبرباشید مبارکه الاهی شکر بلاخره تلسم شکست من هم فروش فوری پذیرش ۲۸ آذر هستم هنور فاکتور نشده انشالله زودتر فاکترشیم
متخصص : سلام آبان مرحله دوم تازه واریز میکنید دیگه ماشین چقدر تاخیر بخوره خدا میدونه
مالک : یکم اسفندم هم تکمیل وجه و سخا باهم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سعید : با قیمتهای شما خوب بازار آزاد میگرفتم دیگه
رانا پلاس : سلام رانا پلاس کسی اطلاع داره کی شروع به فاکتور میکنن
اا : سلام مدل قدیم 315 دمای آب اکثر مواقع رو 90 وسط هست طبیعیه
مژگان : سلام ماشین های ساینا با چقدر تاخیر داده میشه
پری : سلام من پیش فروش 6ماه ام پی پرداخت204تپمان ریختم بهمن. ماه تحویل تیر ماه سود مشارکت میدم بهمون یانه
پرستو : سلام من پیش فروشم تحویل 30تیرماه واریز مرحله دوم کی برام پیام میاد
میلاد : سلام دنا تحویل 30 اسفند ام هنوز فاکتور نشده دنا اتومات اپشنال سفید
محمد 19مهر : چه یک نفر چه صد نفر هرکس به خاطر حق خودش بیاد که اونجا منتظریم
محمد 19مهر : گلون قارداش خوش گلیب سیز صابا زیق یاخاجایخ سایپانن قاپوسونا
اف ایکس : ای بابا اینا همه شایعه هست به مرگ میگرن که به طب راضی بشی 100 میگن که به 30 راضی بشی