پرو بزودی آغاز خواهد شد S7 فروش هایما

فروش هایما S7 پرو بزودی آغاز خواهد شد

با توجه به عرضه موفق هايما S7 با موتور توربو شارژ 1.8 ليتر و متعاقب آن ارائه نسخه S7+ با ارتقاء ظاهر و تجهيزات داخل كابين شامل بهبود سيستم مالتي مديا و استقبال گسترده مشتريان از اين تغييرات، شركت ايران خودرو بر آن شد تا در نسخه جديدي ازاين خودرو با نام pro S7، با استفاده از تكنولوژي روزگامي در جهت پاسخگويي به تغييرات سريع سلايق مشتريان و افزايش رضايتمندي ايشان برداشته شده و بهبودهايي در اين خودرو ايجاد نمايد. در اين نسخه جديد، امكانات و تجهيزات و نيز ويژگي هاي قواي محركه و سيستم انتقال قدرت خودرو ارتقا يافته و تغييرات مطلوب و مورد انتظار مشتريان از جمله بهبود در راندمان موتور و كاهش مصرف سوخت، بهبود در صندلي سرنشين جلو (برقي 4 حركته)، جايگزيني ترمز پارك برقي به جاي ترمز دستي (EPB) و نصب سيستم راهنماي تعويض دنده (GSI) به اجرا درآمده است.

هایما S7 پرو
لازم به ذكر است كه هايما Pro 7S از لحاظ ظاهري تفاوتي با هايما 7S توربو و مدل پلاس ندارد و تنها كليپر چرخ ها به رنگ قرمز و طرح پارچه صندلي ها تغيير نموده است.

هایما S7 پرو
هایما S7 پرو

محصول هايما Pro S7 توربو، خودرويي كراس اوور در كلاس ابعادي C است كه با بهره گيري از طراحي به روز و زيبا، جلوه اي با شكوه، دوست داشتني و قدرتمند از توان طراحي متخصصان شركت هايما را به رخ مي كشد. محصول هايما Pro 7S ضمن برخورداري از زيبايي، ايمني و تجهيزات مناسب، همانند رقباي جديد خود داراي آخرين نسل از موتورهاي پر قدرت مجهز به توربوشارژ با پاشش مستقيم سوخت (GDI) بوده و مي تواند بعنوان محصولي متفاوت مورد توجه مشتريان قرار گيرد. 

از جمله مزاياي موتورهاي توربوشارژ GDI:

  • 1. افزايش قدرت و شتاب خودرو عليرغم كاهش حجم موتور
  • 2. افزايش راندمان و بهره وري سوخت
  • 3. احتراق كاملتر سوخت و آلايندگي و مصرف كمتر نسبت به موتور هاي توربوشارژ

عملكرد موتورهاي توربو شارژ GDI:

سامانه توربو شارژ متشكل از يك مجموعه توربين و كمپرسور داراي محور مشترك مي باشد. توربين در مسير گازهاي اگزوز و كمپرسور در مسير هواي ورودي قرار مي گيرد. برخورد گازهاي خروجي با پرده هاي توربين موجب چرخش محور آن شده و در نتيجه كمپرسور به چرخش در مي آيد. چرخش كمپرسور در مسير هواي ورودي باعث مي گردد فشار هوا افزايش يافته و ميزان هواي وارد شده به موتور افزايش يابد. سيستم توربو شارژ سبب مي گردد ظرفيت پذيرش هواي موتور از ظرفيت اسمي آن بيشتر گردد با بالاتر رفتن ميزان هوا، مقدار سوخت بيشتري را مي توان درون آن تزريق كرد و در نتيجه قدرت موتور افزايش مي يابد.

موتورهاي توربو شارژ GDI
نكته داراي اهميت اين است كه شروع عملكرد سامانه توربو شارژ از دور موتور 1700 دور در دقيقه به بالا مي باشد. لذا در زمان حركت در ترافيك و زمان هايي كه نيازي به قدرت بالا نمي باشد موتور مانند موتور هاي معمولي عمل مي نمايد و فقط در زمان نياز به قدرت زياد توربو شارژ وارد عمل مي گردد و توان موتور را افزايش مي دهد.

در موتورهاي نسل جديد كه از تكنولوژي سيستم تزريق مستقيم بنزين يا GDI در كنار توربوشارژ استفاده ميكنند بر خلاف موتورهاي با سيستم هاي تزريق سوخت چند نقطه اي MPFI، بنزين به داخل مانيفولد هوا تزريق نميشود و سوخت به صورت مستقيم به داخل سيلندرها وارد ميشود و همين موضوع باعث مي شود متغيرهايي مانند خام سوزي، كوبش يا گردش مجدد گازهاي خروجي تا حد قابل توجهي از بين برود. عمدهترين مزيت موتورهاي داراي سيستم تزريق مستقيم بنزين يا GDI را ميتوان در بهينه شدن مصرف سوخت خودرو خلاصه كرد. موتورهاي GDI به وسيله كنترل دقيق بر روي ميزان و زمان دقيق پاشش يا تزريق بنزين مطابق با شرايط خودرو، ضمن كاهش مصرف سوخت باعث حفظ شتاب بالا در زمان رانندگي افراد ميشوند.

اين به آن معني است كه به عنوان مثال موتور 1500 سي سي توربو GDI در ترافيك شهري مانند موتور معمولي 1500 سي سي عمل مي كند ولي در دور موتور بالاتر از 1700 مانند موتور 2400 سي سي قدرت توليد مي كند. اين موضوع سبب مي گردد راندمان كلي اين موتور ها به دليل احتراق كامل تر سوخت در قياس با موتورهاي معمولي و حتي توربوشارژ بهبود قابل ملاحظه اي داشته باشد. 

* بخشنامه فروش این خودرو بزودی اعلام خواهد شد.

 

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , هایما s7 pro , هایما s7 پرو , فروش هایما s7 pro , فروش هایما s7 پرو , آغاز فروش هایما , عرضه هایما جدید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
راهنمایی : برای اعتراض یا طرح تبدیل نمایندگی فایده نداره باید برید معاونت بازاریابی و فروش سایپا تو جاده مخصوص کرج تو مپ سرچ کنید میاره
حسین تهی : سلام دوستان من شاهین دستی جی بودم کامل واریز کرده بودم حالا ۷ ماهه واریز کردم نیومد مجبور شدم تبدیل زدم د دو ساعت واکتور شده نمی‌دونید کی تحویل داده می‌شود
مرتضی : سلام جهت اطلاع دوستان تکمیل وجه ۱۸ اسفند هستم‌ تا این لحظه هنوز فاکتور نشدم.
تارا اسقاط تحویل 11 : سلام و عرض ادب تارا فروش فوری طرح اسقاط تحویل 11 شهریور بود رنگ سفید v1+ امروز فاکتور شد
Ali : من دقیقا مثل شماست شرایطم
شاهین cvt : سلام باشه امور مشتریان تماس گرفتم. میگه 18 اسفند به بعد شروع به فاکتور شدن شده. کسانی که cvt هستن و تکمیل وجه 18 اسفند 1403 به بعد هستن. اگر فاکتور شدن اعلام کنن. تاریخ سخا و استان رو هم بگید.
پریسا : من تارا فوری دستی تیتانیوم طرح عادی تحویل 3 شهریور هستم، نمی دونم چرا مال ما رو فاکتور نمی کنن، دیروز هم تماس گرفتم ایران خودرو جواب درستی ندادن،یعنی انگار اونا هم نمی دونستن چرا؟ فقط گفت شاید به خاطر رنگ باشه، گفت تا آخر شهریور صبر کن اگه خبری نشد دوباره تماس بگیر!!! آخه مگه تماس بگیرم چیز خاصی می فهمم؟!!!!
بابل : سلام شوهرم یک کارگر ساده است به زحمت این پول رو ردیف کردیم وتکمیل وجه رو در اردیبهشت انجام دادیم تورو خدا یکی از مسئولین جوابگو باشند ومارو ازین بلاتکلیفی دربیارند اگه نمی تونستید تحویل بدید چرا پول کامل ماشین رو گرفتید مسولئن سایپا کجا هستند که جواب مارو بدند
مهدی G : دوستان عزیز پیرو سوالات شما دادخواست الزام به تعهد قراردادی میشه میتونید از دفاتر قضایی اقدام کنید هزینه دادرسی هم اعسار بدید اگر داشتید هم که بدید نقد شرکت محکوم میشه باید بده هزینه را برای اینکه پول بیشترم بده وکیل بگیرید که پول وکیلم بده محکوم میشه ماهی حدود 15تومنم سود تاخیرشه حدودا تا حالا اینا بازی درآوردن حالا نوبت ما ها هست از یه وکیل مشورت بگیرید بریم جلو خداروشکر سیستم قضایی کشور امیدی بهش هست که حق مظلوم ضایع نشه صبح همه قرارداد ها ببرید پیش هر وکیلی می شناسید استارت را با نام یاد خدا و دفاع از حقمون بزنیم تجمع و اعصاب خوردی فایده نداره کار قانونی پسندیده تر هست هر آنچه قانون گفت مطیع هستیم 22:41 1404/05/06 گزارش پاسخ دادن فرهاد علی بابایی 0 با عرض سلام و احترام با زنگ و شکایت به خود شرکت و اینا هیچ کاری براتون نمیکنند اگر میخاهید به حقتون برسید و شرکت حالش بیاد جا تنها یه راهه که اولیش خودم رفتم جلو صبح زود ما که 570 تومن دادیم این 20 تومنم هزینه دارسی را میدیم شرکت طبق قرارداد محکومه 30 روز پس از دریافت کل مبلغ خودرو صبح یه دادخواست الزام به انجام تعهدقراردادی ب
X5محمدبندرعباس : باسلام.اقای رضایی آنهای که از شهر های مختلف هستند چکار کنند؟یه راهنمایی بفرمایید.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
28 بهمن : من 27 واریز 28 پذیرش شدم فوق العاده هسش
دنا 5 دنده 20 مرداد تبدیل به 6 دنده : ن بابا😑
همایون : برید تو سایت وزارت صمت تو بخش پاسخگویی ثبت شکایت کنید موضع رو بیان کنید
فوق العاده 23بهمن : دوستان کسی فاکتور شد؟
آبشنال رادیال : شماره کجاست
ساینا فوق العاده بهمن ماه : خدا صبرمون بده منم همون تاریخم
هاکان : هیچ توضیحی هم به آدم نمیدن که چی شده فقط برید تو سایت صداوسیما تو بخش شهروند خبرنگار این مشکل رو گزارش کنید
اطلس بهمن : به نظرم اردیبهشت تبدیلی ها باشن
اصغر : شما زنگ زدی چی گفتن
دنا مشکی، 19 مرداد تحویل : سلام دوستانی که تبدیل زدین خبری نشد از فاکتور