بررسی موتور سیکلت های سی اف جهانرو

 

 

 

رپورتاژ موتور سیکلت‌های سی اف، که توسط شرکت جهانرو مونتاژ می‌شوند، امروزه یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین محصولات بازار هستند. موتور های ساخت جهانرو بیشتر در دسته بندی خیابانی و مسابقه‌ای قرار می‌گیرند و از نظر طراحی ظاهری، بسیار جذاب هستند.در این مطلب قصد داریم موتور سیکلت‌های سی اف جهانرو را بررسی کنیم و اطلاعات کاملی را درباره مدل‌های مختلف‌اش به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با این موتورسیکلت‌ها آشنا شوید.

 

معرفی موتور سی اف 150

موتور سی اف ۱۵۰ یک موتورسیکلت سبک و اقتصادی است که برای استفاده در جاده‌های شهری و مسیرهای فرعی طراحی شده. این مدل به یک موتور تک‌سیلندر چهارزمانه با حجم ۱۵۰ سی‌سی مجهز است که قادر است حداکثر توان ۱۲ اسب بخار (۸.۹ کیلووات) را در دور موتور ۸۰۰۰ RPM تولید کند. قدرت تولیدی موتور، سرعت مناسبی را برای رانندگی شهری فراهم می‌کند که این ویژگی، آن را به یک انتخاب مناسب و محبوب برای موتورسواری در داخل شهر تبدیل کرده است. سیستم تغذیه سوخت انژکتور الکترونیکی EFI باعث می‌شود تا مصرف سوخت این موتور به طور قابل توجهی کاهش یابد و عملکرد آن در شرایط مختلف آب و هوایی و ارتفاعات بهینه باشد.

یکی دیگر از مزیت‌های این مدل موتور سیکلت سی اف، در دسترس بودن لوازم یدکی آن است. شما می‌توانید از هر جای ایران، لوازم موتور سی اف را از سایت دکتر موتوری سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر آن، تمامی لوازم یدکی و جانبی موتور سیکلت در این فروشگاه آنلاین با امکان پرداخت قسطی موجود است.

بررسی موتور سیکلت های سی اف جهانرو

 

این موتور از سیستم خنک‌کننده هواخنک بهره می‌برد که مناسب برای موتورهایی با این سطح از توان است. سیستم انتقال قدرت آن از نوع جعبه‌دنده ۵ دنده دستی است که باعث انتقال قدرت صاف و بی‌دردسر در شرایط مختلف جاده‌ای می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته موتور سی اف ۱۵۰، سیستم ترمز دیسکی در هر دو چرخ جلو و عقب است که به راننده این امکان را می‌دهد تا در سرعت‌های بالا و هنگام توقف‌های ناگهانی کنترل دقیقی روی موتور داشته باشد. همچنین این موتورسیکلت از سیستم تعلیق هیدرولیک بهره می‌برد که باعث جذب ضربات ناشی از دست‌اندازها و جاده‌های ناهموار شده و راحتی بیشتری را برای راننده فراهم می‌کند.

از نظر طراحی بدنه، سی اف ۱۵۰ با ابعاد و وزن مناسب خود (حدود ۱۳۰ کیلوگرم) برای استفاده در ترافیک شهری بسیار مناسب است. ارتفاع صندلی آن به گونه‌ای طراحی شده که راننده به راحتی می‌تواند با زمین تماس داشته باشد و کنترل موتور را در سرعت‌های پایین حفظ کند. طراحی سبک و ارگونومیک بدنه به همراه فرمان باریک، مانورپذیری این موتور را در مسیرهای شلوغ و باریک بسیار آسان کرده است. مصرف سوخت آن حدود ۲.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که این مقدار برای یک موتور شهری بسیار اقتصادی محسوب می‌شود.

در نهایت، سی اف ۱۵۰ علاوه بر ویژگی‌های فنی خوب، از لحاظ هزینه نگهداری و تعمیرات نیز اقتصادی است. لوازم یدکی این موتور به راحتی در دسترس و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود، به طوری که هزینه‌های نگهداری آن نسبت به مدل‌های مشابه بسیار پایین‌تر است. با توجه به این ویژگی‌ها، موتور سی اف ۱۵۰ یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال یک موتور با قدرت مناسب، مصرف سوخت پایین و هزینه نگهداری کم برای استفاده روزمره هستند.

سی اف 250 nk

موتور سی اف ۲۵۰ NK یک موتورسیکلت اسپرت و مدرن است که با قدرت ۲۳ اسب بخار و حجم ۲۴۸ سی‌سی، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای علاقه‌مندان به سرعت رقم می‌زند. این موتور تک‌سیلندر چهارزمانه با سیستم سوخت‌رسانی انژکتور EFI، مصرف سوخت بهینه‌ای دارد و عملکرد آن در دماها و شرایط مختلف جاده‌ای به خوبی حفظ می‌شود. سیستم خنک‌کننده مایع این موتور، پایداری دمای موتور را حتی در رانندگی‌های طولانی‌مدت و در شرایط سخت تضمین می‌کند که آن را به گزینه‌ای عالی برای سفرهای طولانی و جاده‌های باز تبدیل کرده است. به طور کلی، لوازم یدکی سی اف، کیفیت بالایی دارند، به همین دلیل، می‌توانید با اطمینان خاطر از آنها استفاده کنید.

بررسی موتور سیکلت های سی اف جهانرو

سی اف ۲۵۰ NK به ترمزهای دیسکی برمبو در هر دو چرخ جلو و عقب مجهز است که در سرعت‌های بالا نیز توانایی توقف ناگهانی و ایمنی بالا را فراهم می‌کند. سیستم تعلیق USD در جلو و تعلیق هیدرولیک در عقب به خوبی ضربات و ناهواری‌های جاده را جذب می‌کنند و کنترل و راحتی را در مسیرهای ناهموار و پیچ‌های تند بالا می‌برند. تمام این ویژگی‌ها به راننده این امکان را می‌دهند که در شرایط مختلف، تسلط بیشتری بر موتور داشته باشد و از رانندگی بدون دغدغه لذت ببرد.

طراحی ظاهری این مدل با خطوط تیز و اسپرت، جذابیت زیادی دارد و وزن مناسب آن، حدود ۱۵۰ کیلوگرم، مانورپذیری در جاده‌ها و ترافیک شهری را آسان‌تر می‌کند. طراحی ارگونومیک و ارتفاع صندلی مناسب، باعث می‌شود راننده احساس راحتی بیشتری داشته باشد. سی اف ۲۵۰ NK با هزینه نگهداری مناسب و دسترسی به لوازم یدکی اورجینال، گزینه‌ای مطلوب برای کسانی است که خواهان موتور اسپرت با عملکرد بالا و هزینه‌های اقتصادی هستند و تجربه‌ای عالی از رانندگی پرهیجان و مطمئن می‌خواهند.

سی اف 250 sr

موتور سی اف ۲۵۰ SR یک موتورسیکلت چندمنظوره و قدرتمند است که با ترکیبی از قدرت ۲۳ اسب بخار و حجم ۲۴۸ سی‌سی، برای استفاده روزمره و سفرهای تفریحی طراحی شده است. این موتور تک‌سیلندر چهارزمانه، با سیستم انژکتور EFI و خنک‌کننده مایع، مصرف سوخت بهینه و عملکردی مطمئن در شرایط مختلف آب‌وهوایی را فراهم می‌کند. به لطف این ویژگی‌ها، سی اف ۲۵۰ SR نه تنها در جاده‌های شهری بلکه در جاده‌های بین‌شهری نیز کارایی مطلوبی دارد.

سی اف ۲۵۰ SR با سیستم ترمز دیسکی در هر دو چرخ جلو و عقب، کنترل و ایمنی بیشتری را در ترمزگیری‌ها به راننده ارائه می‌دهد. سیستم تعلیق این مدل، شامل یک تعلیق تلسکوپی در جلو و تعلیق هیدرولیک در عقب است که ضربات جاده‌های ناهموار را به خوبی دفع می‌کند. تمام این ویژگی‌ها، رانندگی را در جاده‌های طولانی و مسیرهای ناهموار راحت‌تر و امن‌تر می‌کند.

بررسی موتور سیکلت های سی اف جهانرو

وزن مناسب ۱۴۵ کیلوگرم و طراحی ارگونومیک، سی اف ۲۵۰ SR را به موتوری با مانورپذیری بالا در ترافیک و جاده‌ها تبدیل کرده است. ارتفاع صندلی این مدل برای افراد با قدهای مختلف مناسب است و سیستم انتقال قدرت ۵ سرعته دستی، کنترل آسان و شرایط رانندگی دلپذیری را برای هر فرد فراهم می‌کند. در مجموع، این مدل برای کسانی که به دنبال موتوری کاربردی و اقتصادی با هزینه نگهداری پایین و عملکرد عالی در شرایط مختلف جاده‌ای هستند، یک گزینه ایده‌آل به شمار می‌رود.

برچسب : خودرو , رپورتاژ , موتور , موتورسیکلت , دکتر موتوری , شرکت جهانرو , موتور سی اف






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 36 نظر
X33 Cross cvt 29 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مجتبی ایگل : سلام دوست عزیز فعلا که کسی تحویل نگرفته ایگل من مهر 403ثبت نام کردم تحویل سیستمی بهمن اولش ولی متاسفانه الان چند روزه تازه پلاک شده تو تحویل مدارک مونده تغییریم نمیکنه کرمان موتور وقتی ثبت نام میکنی باید حوصلت زیاد باشه صبور باشی حداقل تا بیاد ماشینت چهار ماه از زمان تحویل سیستمی دیرتر میاد
Nazi : لطفا هر کی فاکتور شد بگه شماره درخواستشم بگه ب خدا ما خوشحال میشیم یه روزی نوبت ما هم میشه
رز زرد : سلام عزیزان...محض رضای خدا هر چی واقعیته بیان کنید،شایعه الکی درست نکنید واقعا سر در گم هستیم،نمیدونیم چکار کنیم،اینجا ۱۴ آذر میگه فاکتور شدم در حالیکه ۱۱ آذر هنوز فاکتور نشده...هرچی سرمون بیاد انگار حقمونه...هم نوعان به هم رحم نمی کنیم...اینجا یه سری بقیه رو گمراه کردن امتیازشون سوخت...به امید اینکه فروش فوری بیاد... کاش هرچی رو که واسه خودمون میخوایم برای دیگران هم میخواستیم خوب همونه که خدا قسمت کنه
۱۱ اذر : دوستان فقط یه راه وجود داره اونم تجمع جلوی این شرکت بی در و پیکر
۱۱ اذر : راهکار معلومه فقط تجمع درب این شرکت بی در و پیکر
X3sefid : تاریخ ثبت نامت کِی بوده؟
تارا دستی : حامد جان، تیتان، انشاالله برای شما و بقیه زودتر انجام بشه. پیگیر باشید نترسید، زنگ بزنید ایران خودرو ثبت شکایت کنید تا گیر و گورش برطرف شه بیوفته رو غلطک.
سهند : بله دی اومده تا ۷اردیبهشت هم فرصت واریزبوده
قلی نیا : مبارکتون باشه ، چطور ممکنه منی که ۱۱ اذر هستم فاکتور نشده هنوز
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : ببر
میوه نارس : امروز شاهد حضور میلیونی مال باختگان مدیران خودرو خواهیم بود
توحید ارومیه : اوایل خرداد به بعد
زید علی اکرامی : هار هار هار هار خندیدم
محمد جواد وفائی رستمی : از هوش مصنوعی پرسیدم مدیران کی خودروهاشو تحویل میده جواب داد اطلاعی ندارم
رضا پیرمند : نه بابا!!!! جان من !!!! راست میگی!!!!وزغ
حسین ملکی : دوستان پراید وانت قیمت کارخانه شده 409میلیون و پراید وانت کفی دار414میلیون قیمت جدید کارخانه یاخدا
کامران : سلام وقت بخیر نقدی در یک مرحله پرداخت کردم
امیر : داداش امروز واست دعوتنامه اومده؟
رضا1260 : سلام من فروش فوری بودم ساینا و تکمیل وجه من 10 بهمن بود ولی هنوز خبری از فاکتور نیست، کسی اطلاع داره چه زمانی فاکتور میشه