سیتروئن C3-XR؛ اصالت فرانسوی در ایران + قیمت

سیتروئن C3-XR؛ اصالت فرانسوی در ایران + قیمت

 

پس از سال‌ها غیبت برندهای اروپایی در بازار خودروی کشور، سایپا با عرضه و مونتاژ داخلی سیتروئن C3-XR در کاشان، راهی تازه گشوده است. این کراس‌اوور شهری با قیمت رقابتی، مصرف سوخت پایین و خدمات پس از فروش گسترده، می‌تواند گزینه‌ای متفاوت و مطمئن برای خریداران ایرانی در برابر رقبای چینی باشد.

 

پس از سال‌ها وقفه در حضور برندهای معتبر اروپایی در بازار خودروی کشورمان، شرکت سایپا توانست گام متفاوتی بردارد و محصول جدید سیتروئن C۳–XR را وارد خط تولید کند. این کراس‌اوور که از هفته پیش رو به‌طور رسمی وارد طرح فروش خواهد شد، نه‌تنها نشانگر بازگشت یک برند با اصالت فرانسوی به بازار کشور است، بلکه پیام روشنی به مشتریان و فعالان صنعت خودرو دارد؛ در شرایطی که اغلب شرکت‌ها به سمت واردات محصولات چینی رفته‌اند، سایپا مسیر دیگری را انتخاب کرده و یک برند معتبر اروپایی را در اختیار خریداران قرار داده است.

تولید داخلی و افزایش سطح داخلی‌سازی

یکی از مهم‌ترین نکات درباره سیتروئن C۳ -XR، آغاز مونتاژ آن در کارخانه سایپاسیتروئن کاشان است. این خودرو در نخستین مرحله با داخلی‌سازی بالا که برخی‌ها ۳۰ درصد عنوان می‌کنند، تولید می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌ها، این میزان در آینده به مرز ۶۰ درصد خواهد رسید. افزایش داخلی‌سازی نه‌تنها هزینه واردات قطعات را کاهش می‌دهد، بلکه زمینه ایجاد اشتغال در صنعت قطعه‌سازی و تثبیت قیمت تمام‌شده خودرو را نیز فراهم می‌کند.

برند اروپایی در سایه تحریم‌ها

ورود این محصول در شرایطی صورت گرفته که صنعت خودرو کشورمان همچنان با محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های بین‌المللی دست و پنجه نرم می‌کند. در چنین فضایی، عرضه یک برند اروپایی معتبر مانند سیتروئن اهمیت مضاعفی دارد؛ زیرا ایرانی که در سال‌های اخیر به‌ناچار بیشتر به سراغ برند چینی رفته‌اند، اکنون گزینه‌ای متفاوت و با اصالت پیش‌رو دارند. این نکته می‌تواند بخشی از اعتماد ازدست‌رفته مشتریان نسبت به بازار خودرو را احیا کند.

اقتصادی بودن در کنار کیفیت

 

سیتروئن C۳-XR به‌عنوان یک کراس‌اوور شهری، بر کارایی، مصرف سوخت پایین و هزینه نگهداری اقتصادی تمرکز دارد. این خودرو با موتور توربوشارژ سه سیلندر، مصرفی در حدود ۵.۵ لیتر در صد کیلومتر دارد که در شرایط کنونی قیمت سوخت، امتیاز مهمی برای خریداران محسوب می‌شود. در عین حال، برند سیتروئن به دلیل سابقه بیش از یک قرن فعالیت در صنعت خودرو، اطمینان بیشتری نسبت به دوام و کیفیت به مشتریان منتقل می‌کند.

قیمت‌گذاری رقابتی

یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران در بازار امروز، قیمت خودرو است. سیتروئن C۳- XR با قیمتی حدود ۱.۵ میلیارد تومان (بسته به تیپ عرضه‌شده) روانه بازار می‌شود. این در حالی است که بسیاری از کراس‌اوورهای چینی با امکانات مشابه، قیمتی نزدیک یا حتی بالاتر دارند. بنابراین، ترکیب برند اروپایی، مونتاژ داخلی و قیمت مناسب، C۳ -XR را به گزینه‌ای جذاب در بازار خودرو ایران تبدیل کرده است.

خدمات پس از فروش گسترده

عامل دیگری که ارزش خرید این خودرو را افزایش می‌دهد، پشتیبانی شبکه خدمات پس از فروش سایپا است. وجود بیش از ۵۰۰ نمایندگی در سراسر کشور، تأمین قطعات اورجینال و گارانتی پنج‌ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتری، خیال مشتریان را از بابت نگهداری و تعمیرات راحت می‌کند. این موضوع برای بسیاری از خریداران که نگران خدمات محدود خودروهای وارداتی هستند، یک امتیاز کلیدی محسوب می‌شود.

در مجموع باید عنوان کرد که بازگشت سیتروئن به بازار ایران را می‌توان نقطه عطفی در مسیر متنوع‌سازی سبد محصولات خودرویی کشور دانست. سایپا با معرفی C۳ -XR نه‌تنها نشان داد که می‌توان حتی در شرایط محدودیت‌های خارجی برند اروپایی را به ایران آورد، بلکه به خریداران حق انتخاب میان خودروهای صرفاً چینی و محصولی با اصالت فرانسوی را داد. افزایش داخلی‌سازی، قیمت رقابتی و پشتیبانی خدمات پس از فروش، این کراس‌اوور را به گزینه‌ای اقتصادی و هوشمندانه برای خانواده‌های شهری و جوانان علاقه‌مند به خودروهای مدرن تبدیل کرده است.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , سیتروئن , C3 XR , ماشین فرانسوی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
لعنت 3 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J4 مشکی میکا : 60 روز کاری حدودا 100 روز تقویمی میشه. من 25 آذر 1403 ثبت نام کردم 20 فروردین 1404 تحویل دادن . ثبت نام 60 روز کاری - اقساطی - رنگ مشکی - j4
احمد x5 : سلام منم ۶ روز دیگه موعد تحویل ولی هیچ خبری نشده
شاهین123 : تو خواهشا احساس نکن..
شاهین زمستان ۴۰۳ : در قسمت تغییر رنگ و مدل شماره پذیرش میخواد چه شماره ای نوشتید
محمد جواد : مبارکتون باشه منم اقساطی 13 مرداد واریز کردم رنگ طوسی ولی همچنان خبری نیست فکر کنم روزی یه دونه دارن تولید میکنن
TA : سلام در پاسخ به تارا اتومات سفید کارت سوخت قبلاً کمتر از ۲۰ روز می رسید الان چون شلوغ شده تقریبا ۴۵روز طول می‌کشه.
شاهین جی هفته چهارم شهریور : من که احساس میکنم اون پیامک که که سایپا برامون فرستاد که قبل از مهر افزایش قیمت شامل نمیشود . کلا یه حقه کثیف از طرف سایپا بود که مردم اعتراض نکنن . من می دونم چند وقت دیگه پول روز شاهین رو ازمون میگیرن
J7 اردیبهشت : دوستان کارزارو امضا کنید چیزی نمونده دیگ
احسان : سلام دادش میری تا 8 ماه دیگه اگه خیلی خوش شانس باشی وگرنه یک سال دیگه
شاهین پلاس ا وجه3اردیبهشت : شما چه ساعتی تکمیل وجه کردید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کارشناس خودرو و بازار سرمایه : اینجا یه تعداد دلال هستند که قیمت ساینا دوگانه را تبلیغات می کنند پایین اومده که با دروغ و فریبکاری می خواهند ساینا های دوگانه که اصلا در بازار وجود ندارد و یا به تعداد انگشتان دست هست و تولیدش دچار مشگل شده از دست فروشندگان اندک خارج کنند صدرصد قیمت ساینا دوگانه تا عید نشده 800الی 900میلیون میشه و خواهد شد با افزایش قیمت بنزین هم قوز بالا قوز قیمت خودروهای دوگانه دوبرابر بیشتر از تک گانه ها افزایش خواهند داشت سرتان کلاه نزارند
سمند : زنگ زدم گفتن فقط سنسور کمربند نداره.
نماینده ایرانخودرو : خیر نوبت شما سوخت شده مجدد ثبت نام کنید انشالله برنده میشید
نماینده ایرانخودرو : دوستانی که رزرو خورده تو جزئیات سفارش قرعه کشی مهر ماه اعلام حضور کنن شرایط اطلاع رسانی کنیم
میلاد : من که عجله ای ندارم . هر ماه هم که بگذره ضرر زیانمو میگیرم . و این به ضرر خود سایپاست .
نگین : سلام این تبدیلی که زدن چیه شرایطش چیه درمورد چی هست اگه تبدیل خودرو رو بزنم میتونم لغو کنم یا نه
یسنا : سلام پیش فروش دهه فجر تاچندم فاکتورشده
سمند : سلام من امروز تبدیل زدن به 02 ،هرکی تبدیل زده فاکتور شد خبر بده.
کوییک GXL تحویل مرداد ماه : شرکت سایپا داره ثبت نامی های کوییک فدای ثبت نامی های شاهین و اطلس و سهند میکنه و با تبدیل زدن برای مشتریان این سه محصول اونا رو یک هفته ای فاکتور می کنه و در مقابل ثبت نامی اصلی کوییک چند ماه عقب می اندازه تا با یک تیر دو نشون بزنه. وقتی مدیرانی که در مکتب شیطان آموزش دیدن بیان سرکار این برنامه ها بوجود میاد.
اطلس 19 اسفند : سلام به من بگید منم میخوام شکایت کنم ممنونم