عذرخواهی ایران خودرو از مشتريان

عذرخواهی ایران خودرو از مشتريان

ایکوپرس- قائم‌مقام ارشد ایران خودرو با بیان اینکه در چند سال اخیر به واسطه محدودیت‌های پدیده آمده، کمبودهایی در انجام امور شکل گرفته‌است گفت: متاسفانه اعتبار خودروسازان نزد مشتریان مخدوش شده است که این موضوع باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن جبران شود. عباس ملکی تهرانی در همایش نمایندگی‌های برتر خدمات پس از فروش ایران خودرو در شیراز اظهار کرد: برای جبران کاستی‌های گذشته، انجام امور اصلاحی از زنجیره تامین آغاز شده و در این مسیر با دستورات مدیرعامل گروه، حتی اگر تامین‌کننده‌ای نتواند در مدت زمان مشخص کیفیت مطلوب در قطعات را اعمال کند، به سرعت جایگزین خواهد شد. ملکی تهرانی خطاب به نمایندگی‌های ایران خودرو گفت: دوره سختی را پشت سرگذاشته‌ایم و در حال طی کردن هستیم. دوره‌ای که باید به خاطر آن از مردم عذرخواهی کنیم. امیدواریم به‌زودی این دوران سپری شود و اخبار خوش مربوط به گذار از این دوره را نیز بشنویم. علي نمكين، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) نیز در این همایش از اجباری شدن سرویس‌های دوره‌ای محصولات ایران خودرو در مدت زمان گارانتی خبر داد.


منبع

دنیای اقتصاد

برچسب : ایران خودرو , ایساکو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

3 نظر

یه بنده خدا
11

با سلام

والله دروغ سیزده که میگن همینه ... چی شد یکدفعه یادشون افتاد ملتم آدم هستند . آقا خر داغ کردن بو به دماغشون خورده و بس
18:58  1392/11/08
گزارش
پاسخ دادن
حامد
28

هه هه
ایران خودرو و عذرخواهی خخخخخخخخخخخخخخ
یه کسی حرف از عذرخواهی بزنه که حرفش حرف باشه
ببخشید عذرخواهی میکنیم از ملت ایران ولی هنوزم میخوایم سرتون کلاه بزاریم
11:32  1392/11/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: M_AJ
23

خطاب به ایران خودرو : چاکرم لوطی فقط یه مسئله ای هست
اینکه من هر روز میرم تو لیست و میبینم قیمتها دست نخورده ...
یعنی از فحش بدتره
تازه خیلی راحت هم میگید میخواد بره بالا ؟
11:02  1392/11/07
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
داراب : یعنی همه ی رنگ ها داره فاکتور میشه بجز نقره ای تیتانیوم که تحویلی های ۲ و ۳ شهریور هنوز فاکتور نشدند
شاهین جی : تجمع قراره جلوی امور مشتریان سایپا انجام بشه گویا مکان قبلی عوض شده هر کی تونست شنبه ساعت 10 اونجا باشه
مهدی : خیلی مبارکه ردیف قراردادتون چند بود؟
محمد تقی افشاری : اقاارش چندروزطول می‌کشه بعدازفاکتور،پلاک بشه دقیقا
نیسان آبشنال : آقا تکلیف مردم چیه نیسان ثبت نام کردیم فاکتور شده پلاک نمیشه هیچکیم پاسخگو نیست یکی نیست یه جواب حسابی به ما بده
محمد تقی افشاری : سلام آقا آرش شما کی فاکتورشدید،الان پلاک شده یان
علی شاهین : کسی حق مارو نمیده تا ما خودمون حق خودمونو نگیریم پس قرار ما ساعت ۱۰ روز شنبه امور مشتریان سایپا
طرح فرسوده : دوستان من دیروز سایت چک کردم فاکتور شدم الان رفتم دیدم تمام مراحل به عقب برگشته علت چیه ؟؟
علی شاهین جی آذرماه : قرار مالباختگان خودرو شاهین ساعت ۱۰ روز شنبه امور مشتریان شرکت کلاهبردار سایپا
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ممد : دروغ گفتن من 21 تیر هستم فاکتور نشده هنوز
حسین : ظاهرا بخاطر بحث اختلاف قیمتی بین تعزیرات و ایران خودرو، ماشینا فاکتور نمیشن تا رای قطعی صادر بشه و قیمت نهایی تعیین بشه
اطلس دی : سلام مبارکتون باشه تکمیل وجه کی بودی هفته چندم دی ماه و رنگ ماشین چی بود
فوق العاده 23 بهمن : سلام صبح فاکتور شدم اینم شماره پذیرش 12161596
سورن 31 شهریور : پس این ماشین ما چرا فاکتور نشد ، دیروز تبدیل اومد زدم ولی هنوز فاکتور نشده . تحویل 31 شهریور ، تکمیل وجه 23 تیر
دنا : 92800 تاثیر مصوبه شورای رقابت کسورات زده یعنی بهمون برمیگردونن
سهیل : دوستان راسته میگن تا 1 مرداد فاکتور کردند ؟من زنگ زدم گفتن تا 1 مرداد فاکتور شده
تحویل مرداد : سلام کسی میدونه آماده برای تحویل چقدر طول میکشه؟ امروز پلاک شد تا کی باید صبر کنیم تحویل بگیریم؟
سورن تحویل 31 مهر : آقا این درسته که هر کس تا حالا تبدیل زده دریچه برقی بهش دارن یا کسی هم سیمی ب.ده با تبدیل؟
فوق العاده 23بهمن : کدوم پیج گذاشته؟