بررسی کامیون Peterbilt 587

بررسی کامیون Peterbilt 587

پتربیلت 587 با طراحی بدنه آیرودینامیک و زیبا، جایگزین مدل قدیمی 387 شده و دارا قابلیت هایی می‌باشد که آن را تبدیل به یکی از کامیون های مطرح بازار کرده است. دو نوع کابین Single و Sleeper برای این کامیون قابل سفارش می‌باشد.

بررسی کامیون Peterbilt 587

طیف وسیعی از پیشرانه ها برای این کامیون قابل سفارش هستند که در مدل PACCAR MX قادر به تولید 380 الی 485 اسب بخار نیرو و در مدل Cummins ISX15 قادر به تولید 400 الی 600 اسب بخار نیرو می‌باشند. هر دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک نیز در دسترس هستند.

 

طراحی خارجی

بررسی کامیون Peterbilt 587

طراحی کابین به نحوی است که کمترین مقاومت در برابر جریان هوا را دارد و به تک تک جزئیات توجه ویژه ای گردیده است. در مقایسه با 387 قدیمی، 587 طراحی جلوی کاملاً دگرگون شده ای دارد. دماغه شیب دار ان باعث می‌شود تا دید راننده به سطح جاده خوب باشد. جنس درب موتور از مواد سبک وزن می‌باشد که تاثیر بسزایی در کاهش وزن کلی کامیون و در نتیجه کاهش مصرف سوخت دارد.

بررسی کامیون Peterbilt 587

طراحی چراغ های جلو و گلگیرها نیز کاملاً آیرو دینامیک می‌باشد و میزان نور دهی چراغ های جدید، به میزان 35 درصد بیشتر شده است. البته با سفارش چراغ های قوی تر، این میزان تا 220 درصد افزایش می‌یابد. همچنین 587 به لطف طراحی ایرودینامیک، کاهش مصزف سوخت 1.25 درصدی را در مقایسه با 387 به ارمغان آورده است. دماغه کشیده و جلوپنجره بزرگ با خطوط افقی نیز طبق سنت "پتربیلت" حفظ گردیده است.

 

طراحی داخلی

بررسی کامیون Peterbilt 587

داخل کابین قدیمی به نظر می‌رسد. داشبورد و غربیلک فرمان طراحی مدرنی ندارند و رنگ و بوی کهنگی گرفته‌اند. دسترسی به دکمه ها و ادوات کنترلی نیز کمی دشوار است و نیازمند خم شدن راننده به سمت جلو می‌باشد که متعاقباً باعث از دست دادن توجه وی به جاده و رانندگی می‌شود. ولی چیدمان نشانگرها بسیار خوب و منظم بوده و در دید کامل راننده هستند.

بررسی کامیون Peterbilt 587

ارگونومی کابین در کل خوب و قابل قبول است. فظای داخل کابین بسیار خوب و صندلی ها بسیار راحت هستند. علارغم قدیمی بودن طراحی غربیلک فرمان، آرگونومی آن خوب است و قابل تنظیم در دو جهت می‌باشد. در تیپ فول Premium، سیستم SmartNav و سیستم Infotainment به همراه نمایشگر لمسی 7 اینچی، بلوتوث و سیستم کنترل صوتی در دسترس هستند. در کابین Sleeper نیز از یک تخت خواب راحت و فضای اضافی برای قرار دادن اشیا می‌توان بهره برد.

 

موتور و گیربکس

بررسی کامیون Peterbilt 587

برای این کامیون دو نوع موتور PACCAR MX و Cummins ISX در دسترس می‌باشند. سیلندر موتورهای PACCAR MX بسیار مستحکم بوده و دارای عملکردی روان می‌باشند. استفاده از گرافیت در ساخت بدنه موتور باعث شده تا وزن آن به طور چشمگیری کاهش یابد. ترمز موتور نیز در مواقع اضطراری به یاری راننده می‌شتابد.

بررسی کامیون Peterbilt 587

موتورهای Cummins ISX نیز قادر به تولید 400 الی 600 اسب بخار نیرو بوده و با بهره‌گیری از توربوشارژر، مصرف سوخت مناسبی دارد. سیستم تعلیق بادی نیز کیفیت سواری را تا 20 درصد افزایش بخشیده و در مقابل 387، هندلینگ دلچسب تری دارد. در نهایت باید بگوییم پتربیلت 587 کامیونی سرسخت و مناسب کارهای دشوار می‌باشد که در آن احساس امنیت و راحتی خواهید نمود.


منبع

TopSpeed

برچسب : کامیون Peterbilt 587






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

امیر
4

یه چیزی رو باید بگم که رعایت نشده اونم در مورد عکس هایی هست که گذاشتین - عکس سومی کشنده 387 هستش نه 587 - تصویر موتور هم انجین MaxxForce هستش که در محصولاته شرکت اینترناش استفاده میشه - تصویر آخری هم مربوط به نمایشگاهی در سال 2009 است و ربطی به 587 نداره چون اون موقع 587 معرفی نشده بود - سایت topspeed عکس هایی که در مورد خودروهای سنگین میزاره دقت نمیکنه و بعضی وقت ها عکس ها رو اشتباه انتخاب میکنه - ببخشید که اینو گفتم ولی در مورد عکس ها بیشتر دقت کنید.
11:45  1392/11/21
پاسخ دادن
Hamidreza
4

مطالب بسیار عالی بود.

اما یه کلمه جزئی توی متن اشتباه نوشته شده.

توی قسمت " طراحی داخلی "یه کلمه که باید "خم" باشه نوشته شده "هم"

گفتم که اطلاع داده باشم که اصلاح بشه.

ممنون.
21:17  1392/11/20
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Hi : همون موقع جنابعالی هم ثبتنام کردی تاخیر داشت کرمان موتور از روز عزل تاخیر داشت تو چرا ثبتنام کردی تو چرا زور به باسنت دارع
محمد : سلام خرید شما چکی بود
پوریا : هنوز دی ماهم ک ما بودیم تحویل ندادن
تارا دستی مشکی V1 : سلام دوستان بالاخره ما هم فاکتور شدیم دستی v1 مشکی ابنوس تاریخ تحویل 2 بهمن 1402 تاریخ فاکتور 31/02/1403 برای 118 روز جریمه تاخیر مبلغ جریمه 438626000 ان شالله روز بقیه باشه
شاهین : اون ۲۵ م رو زبونشون😂
علی : سلام . این داستان جدید ساینا چیه؟ اخرین پیامه یعنی؟
شاهین اتوماتیک 90 روزه : فرم سخا رو 27 ام ثبت کردم. هرجوری حساب می کنم کلا 25 ام ندارم توی پرونده ام.
ابولفضل اتومات : متاسفانه قدرت موتور اصلا انتظاراتمو برآورده نکرد به نظرم با این پول باید رفت سمت چینی های توربو
j4 : سلام من ثبت نام 29 فروردین مشکی 12اردیبهشت فاکتور و شاسی 16 اردیبهشت بیمه. یه هفته بعد پلاک نوشته 24 تحویل مدارک به پست ولی بارکدو سایت پست میزنم هنوز چیزی تحویل پست نشده!! هنوزه تحویل نشده!!
S3 سفید : من اس۳ سفید ، ۱۵ آبانم، ۲۷ اسفند فاکتور و شاسی شدم و تهرانم ولی هنوز تحویل نگرفتم .
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا پلاس : دوستان به نظر شما فردا نمایندگی ایران خودرو باز یا نه
تارا تبدیل : سلام دوستان پیام تبدیل دنا اتومات به تارا اتومات آمده بنظرتبدیل بزنیم ؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون
پارس 4722 : سلام دوستان انگار خبری از فراخوان نیست چرا اینقدر ایران خودرو ما زمستانی ها را اذیت می کنه ؟؟؟ خدایی اینا هدفشون چیه بعد از 5ماه تاخیر هنوز پیامک ما زمستانی ها ارسال نشده
رانا تکمیل وجه 6 بهمن تحویل 29 اسفند : سوالی پرسیدن
من : سلام کسورات ینی چی؟
میثم : سلام رفقا کسی خبر نداره فراخوان بعدی کی شروع میشه ؟ رضا کارگر اگه میدونی اطلاع رسانی کن
وحید : فراخوان واریز مرحله سوم ایران خودرو چه زمانی میخواد ایرانخودرو اعلام کنه خدا مرگت بده ایرانخودرو
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : سلام شما فاکتور شدید؟تبدیل زدید؟
جواد : دوستان همدانی تحویل اسفند تیک بزنید ببینیم چن نفریم
پرهام اصلیم : پرهام فرعی چرت و پرت نگو انقدر دل مردمو خالی نکن،من نمیگم دعوت نامه زود میاد و یا افزایش قیمت نداریم ولی تو به جای من حرف نزن