مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

نقاط داغ در سیستم ترمز خودرو به چه معناست؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)

راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "دلایل بریدن ترمز" با این مبحث آشنا شوید.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

386 نظر

کاربر: اعظم
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
14:41  1393/03/01
گزارش
پاسخ دادن
aatt
0

چه مسابقه ای که همه مثل هم جواب دادن
12:09  1393/03/01
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: sobhan511
0

جواب مسابقه شماره 57 : زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:48  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مجید -م
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:41  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سارا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:40  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدامین سرفرازی
0

سلام جواب مسابقه هفته؛ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﺑﯿﺶ ﺍﺯﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ، ﺩﺭﻓﻠﺰﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰ ﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰﻭﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭﻟﻨﺖ
ﻫﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩﻧﺪﺍﺭﺩ.درنتیجه،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
23:25  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرشته حسینی نژاد
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:07  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نظرمحمدهنزرانی
0

ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﺑﯿﺶ ﺍﺯﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ،ﺩﺭﻓﻠﺰﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘاﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﻭ ﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭﻟﻨﺖ
ﻫﺎﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ، ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ.درنتیجه،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
23:07  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه سادات تهامی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:01  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Zahoran
0

ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ، ﺩﺭﻓﻠﺰ ﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰ ﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﻭ ﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ. ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭ ﻟﻨﺖ
ﻫﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ، ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ. ﻧﺘﯿﺠﺘﺎ،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
22:59  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: masoud71
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:56  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ar6681
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:52  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: عظیم اثنی عشری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ناصربلوچی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اعظم قربانی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
22:32  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یاس
2

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند.
21:58  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رهام
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:10  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: shadi
3

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:04  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یگانه
3

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:03  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:02  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بردیا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:01  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهدی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:52  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: عباس
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:47  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: افشین
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:46  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سید
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:43  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:39  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فارز
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:33  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یزدان
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:28  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ravan
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:55  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سنم
4

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:53  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ثنا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:46  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebram
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:44  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسین فدائی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:30  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: alireza fa
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:15  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: جواد
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:13  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hamid
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:11  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: alika
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:07  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ولی پالیزبان
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:40  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه آزادى
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:16  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زهرا پالیزبان
0

جواب مسابقه هفتگی شماره 57
زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:01  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محسن یزدانی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
15:20  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: پری زمان
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:53  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا امیری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:52  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: &abdlla amirifar&
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:51  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آناهیتا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:51  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آغاسلطان صیدزادیان
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
14:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: *بهار*
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: behzad
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:49  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: sahar3$
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:48  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
So 4 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مجید : برا منم همین آش و کاسه درست کردن هیچی نمیگن فقط میگن منتظر باشید
جی ال : سلام فقط داریم حرف میزنیم ولی کسی نیست عمل کنه فقط مگیم تجمع خب همه باهم بیایید بریم جلو خراب شده دست رو دست گذاشتن فایده نداره
بابائی : تکمیل وجه 3اردیبهشت سخا 6اردیبهشت امروز فاکتور شد
ایگل : من ثبت نام تیر هستم 90 روزه تحویل سیستمی هفته قبل بوده یعنید7 آبان شکایت کردم سایت کرمان موتور الان از شرکت زنگ زده میگه تا اخر آذر صبر کن برای شاسی اگر نشد تماس بگیر.تازه میگه در بهترین حالت ممکن یک ماه بعد شاسی ماشین تحویل میشه
مسعود : پس دیگه gl نمیصرفه از کارخونه بگیری فقط ۱۳۰ سودشه که به خواب سرمایه نمی ارزه
مرضیه جی ال : وای خدا چقدر افزایش داشتن ما حدود 550 واریز کردیم و وقتی تحویل گرفتیم 850 بود تو بازار جی ال تحویلمونم همین شهریور بود
اکران : فک نکنم بدشانس تر از من وجود داشته باشه تحویل ۴ شهریورماه بودم ۱۷ مهر فاکتور شده زنگ زدم ایرانخودرو میگه رفته بازبینی نگران نباش تا آخر ماه میرسه دستت
اهورا : ما هم اینقدر صبر میکنیم تا شاهین جی بهمون تحویل بدن. من یکی با وجود اینکه شش ماه پیش تکمیل وجه کردم اما حاضر نیستم جی ال بگیرم
مرتضی : اتومات 30 آبان هنوز فاکتور نشده. در حالی که قبلا اتومات زودتر از دستی فاکتور می شد. خدا لعنتشون کنه.
مرتضی : سلام دوستان. کسی می دونه که چرا تارا اتومات فاکتور نمیشه. با اون سرعتی که پول رو گرفتن و کمتر از یک ماه کل هزینه رو پرداخت کردیم به نظر می رسید میخان زودتر از موعد تحویل بدن، حالا بعید میدونم حتی بتونن بدون تاخیر دستمون برسونن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوییک اس : سلام کوییک اس امروز کسی فاکتور نشد تکمیل سی تیر
نیسان : سلام دوستان کسایی که تحویل حضوری زدن تهران سوم پلاک شدن پیامک براشون اومده برن ماشینو بیارن
نریمان : آخه داداش این ماشین هنوز بیرون نیومده چه جوری ی کسری ها می دونن که عیب و ایراد داره آخه علم غیب دارن
کوییک : چشم حالا که خواستید میکنم
ساینا اس : 23 تیر هنوز فاکتور نشدم
حمیدرضا : بهت قول میدم هیچکی نرفته . تهدیشون کردن برگشتن
نیسان تک : امروز کسی پلاک نشد یعنی🥹🥹مردیم از چشم انتظاری
امیر عباس : سخا و املاک اسکان انجام دادم
طرح فرسوده اردیبهشت : اون قدیمیه من تا 15 مرداد خبر دارم که شده
زامیاد تک : با این شرایط که برای من جور کردم اگه ماشین هم بدن مجبورم بفروشم چون چکام برگه نخوره لعنت بهت زامیاد سایپا