مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

نقاط داغ در سیستم ترمز خودرو به چه معناست؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)

راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "دلایل بریدن ترمز" با این مبحث آشنا شوید.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

386 نظر

کاربر: اعظم
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
14:41  1393/03/01
پاسخ دادن
aatt
0

چه مسابقه ای که همه مثل هم جواب دادن
12:09  1393/03/01
پاسخ دادن
کاربر: sobhan511
0

جواب مسابقه شماره 57 : زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:48  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: مجید -م
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:41  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: سارا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:40  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: محمدامین سرفرازی
0

سلام جواب مسابقه هفته؛ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﺑﯿﺶ ﺍﺯﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ، ﺩﺭﻓﻠﺰﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰ ﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰﻭﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭﻟﻨﺖ
ﻫﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩﻧﺪﺍﺭﺩ.درنتیجه،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
23:25  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: فرشته حسینی نژاد
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:07  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: نظرمحمدهنزرانی
0

ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﺑﯿﺶ ﺍﺯﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ،ﺩﺭﻓﻠﺰﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘاﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﻭ ﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭﻟﻨﺖ
ﻫﺎﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ، ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ.درنتیجه،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
23:07  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه سادات تهامی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:01  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: Zahoran
0

ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ، ﺩﺭﻓﻠﺰ ﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰ ﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﻭ ﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ. ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭ ﻟﻨﺖ
ﻫﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ، ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ. ﻧﺘﯿﺠﺘﺎ،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
22:59  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: masoud71
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:56  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: ar6681
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:52  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: عظیم اثنی عشری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:50  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: ناصربلوچی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:50  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: اعظم قربانی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
22:32  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: یاس
2

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند.
21:58  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: رهام
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:10  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: shadi
3

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:04  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: یگانه
3

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:03  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:02  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: بردیا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:01  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: مهدی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:52  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: عباس
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:47  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: افشین
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:46  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: سید
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:43  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: مری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:39  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: فارز
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:33  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: یزدان
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:28  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: ravan
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:55  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: سنم
4

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:53  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: ثنا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:46  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: ebram
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:44  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: حسین فدائی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:30  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: alireza fa
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:15  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: جواد
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:13  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: hamid
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:11  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: alika
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:07  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: ولی پالیزبان
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:40  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه آزادى
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:16  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: زهرا پالیزبان
0

جواب مسابقه هفتگی شماره 57
زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:01  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: محسن یزدانی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
15:20  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: پری زمان
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:53  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا امیری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:52  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: &abdlla amirifar&
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:51  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: آناهیتا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:51  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: آغاسلطان صیدزادیان
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
14:50  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: *بهار*
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:50  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: behzad
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:49  1393/02/30
پاسخ دادن
کاربر: sahar3$
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:48  1393/02/30
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
اهواز 53 نظر
Fx *Khani 14 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
امیران : سلام امروز ۵۰ روز از تکمیل وجه میگذره هنوز خبری از ساینا نیست سایپا واقعا خجالت اوره مردم دیونه شدن از دست سایپا
ناشناس : اتومات بود یا دنده ای
J4 بهمن : بهمن ثبت نام بودم ۱۶ خرداد شاسی خورده و بیمه فعلا همینه
شاهین G : سلام دوستان ثبت نام سامانه یکپارچه تحویل بهار ۱۴۰۳ برج ۵ پارسال ۲۱۲ واریز کردم خرداد امسال هم باقی مبلغو خواستم ببینم کسی با این شرایط اینجا هست
امير : سلام اقا منم ثبت نام بهمن هستم گفتن ٢٢ تير موعد سر رسيد هستش ولى اصلاً خبرى نيست واقعاً حالا اصلاً تحويل ميدن؟
Karimi : ما تیر ماهیا کی فاکتور میشیم ؟خسته شدیم از بی ماشینی
اس تری : این همه پیام اس تری ها که هفت ماه تاخیر خورده نمیبنی بعد سر وقت میخوای تحویل بگیری برج ۷ انشالله بهت میدنش
تارا ۷۴ : سلام مبارکتون باشه پس الکی بهتون گفتن تیرماه فاکتور میشین؟
ناشناس* : همچنین در راستای قرارداد همکاری با شرکت سایپا تولید گیربکس خودرو شاهین اتومات سایپا نیز به شرکت قوای محرکه کرمان سپرده شده است. این گزارش می افزاید: خط تولید گیربکس اتوماتیک CVT قرار است بستری برای تولید گیربکس خودروهای جک J4 ، جک S3 و شاهین سایپا باشد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رضا کارگر ایران خودرو واقعی : دروغ هست نمیسوز اینها آدمهای از خود راضی هستند که فقط خودشان را می‌بینند
حسن : دیگه زدیم به کوه وبیابان ازدست اینها دیرشده ببخشید
رضا کارگر ایران خودرو واقعی : خیر استاندارد ندارد ت ‌
151 تحویل تیرماه : دوستان خواهشا بیخیال اقای بهاری بشید ببینم کی براش دعوتنامه امده کی فاکتور شده بزارید اطلاعات مفید کسب کنیم ممنونم
دوگانه بهمن دزفول : دزفول
پژو پارس سفارشی تحویل زمستان : باسلام بخشنامه 4714واریزی 26اردیبهشت امروزفاکتورشدم کسی میدونهrydکدوم سایته؟؟
رضا کارگر ایران خودرو واقعی : سلام بر دوست عزیز و گرامی آقا رضا طبق قانون باید حذف بشید ولی چون مدت طولانی در صف خودرو قرار داشتید و مشکلات خودروی پارس هم زیاد شد پیامک پارس نمیاد ولی پیامک های سورن وتارا و207برای شما عزیزان میاد وهر پیامک تبدیل اومد قبول کنید منطزر پارس نباشید اونم 50به پنجاه هستش ممنون
X33 کراس اتومات 🌍 : عصر به خیر آقا رسول شما ماشینو گرفتی بالاخره یا نه ؟؟
ححح : سلام لطفا جواب بدید خودرو های تارا رو به موقع تخویل میدن یا تاخیر داره
دی ماه دوگانه : دوستان اگه دعوتنامه نیامد با 110 تماس بگیرید گشت میاد در خانه صورتجلسه کنید سعی کنید شاهد هم داشته باشید بعد برید دادسرا