مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 58)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً ثبت نام کرده یا وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

اجزای گیربکس متغیر را نام برده (5 موردو توضیح دهید چگونه و توسط کدام قسمت انرژی موتور وارد سیستم انتقال قدرت می‎شود؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 58)

راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "گیربکس متغیر پیوسته (CVT)" با این مبحث آشنا شوید.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 58)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

353 نظر

کاربر: شفیعی
0

1-پولی ورودی 2- پیستون 3- تسمه 4- تنظیم کننده 5- پولی خارجی
یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند
11:39  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: فقط وان کار
0

1-پولی ورودی 2- پیستون 3- تسمه 4- تنظیم کننده 5- پولی خارجی
یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شودتوسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور آن را به محور چرخ ها منتقل می کند
11:17  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: نادیا ریاضی
0

5
08:38  1393/03/07
پاسخ دادن
نادر
0

اینایی که اینجا عدد گذاشتن فازشون چیه؟!
09:55  1393/03/07

کاربر: ناهیده تقی زادفانید
0

4
08:38  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: بهروز ریاضی
0

5
08:37  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: رامین ریاضی
0

3
08:36  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: رضا ریاضی
2

5
08:35  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: نادیا ریاضی
0

4
08:34  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: ناهیده تقی زادفانید
8

3
08:24  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: m_nafisi
0

پولی ورودی، پولی خروجی، تسمه فلزی یا لاستیکی ،پیستون و تنظیم کننده.....یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود
08:21  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: عطا احمدی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:25  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: آیدا احمدی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:24  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: زینت احمدزاده
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:21  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه محمودی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:19  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: روح اله قاصدک
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:17  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: حیدر قاصدک
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:15  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: سمیه
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:13  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: مولود ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:11  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: اسماعیل صیاد
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:09  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: shahrooz
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:08  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: لیلا خانی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:05  1393/03/07
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه خوشبخت
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:55  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: میلاد مهپور
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:54  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: مهناز روحی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:52  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: نیوشا ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:51  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: محمدامین سرفرازی
0

سلام.۱_پولی ورودی 2- پیستون 3- تسمه 4- تنظیم کننده 5- پولی خارجی

یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند.
23:49  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: ندا نجات
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:37  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: Mohammad S
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:34  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه عظیمی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:32  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: zeinab.a
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:30  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه دولت
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:29  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: رعنا عظیمی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:28  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: زهرا کوچولو
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:24  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: حسین یالان
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:20  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: میلاد شهباز
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:18  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: مریم احمدی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:16  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: حسن گازی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:13  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: اشرف ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:12  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: آرزو ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:10  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: امیر ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:09  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: امید ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:07  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: کاظم ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:06  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:05  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: علی عظیمی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:04  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: مولود کشاورز
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:02  1393/03/06
پاسخ دادن
مرتضی ترندک
0

پولی خروجی-پولی ورودی-تسمه-تنظیم کننده-پیستون
گیربکس متغیر پیوسته می تواند با استفاده از فشار هیدرولیکی، نیروی گریز از مرکز، یا کشش فنر، نیروی مورد نیاز جهت تنظیم فاصله بین مخروط ها در هر پولی را فراهم کند.پولی ها با هم کار می کنند و قطر آن ها همواره در حال تغییر است. یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند.
23:00  1393/03/06
پاسخ دادن
یاشین ترندک
0

پولی خروجی-پولی ورودی-تسمه-تنظیم کننده-پیستون
گیربکس متغیر پیوسته می تواند با استفاده از فشار هیدرولیکی، نیروی گریز از مرکز، یا کشش فنر، نیروی مورد نیاز جهت تنظیم فاصله بین مخروط ها در هر پولی را فراهم کند.پولی ها با هم کار می کنند و قطر آن ها همواره در حال تغییر است. یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند.
23:00  1393/03/06
پاسخ دادن
کاربر: غلامرضا احمدپور
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:00  1393/03/06
پاسخ دادن
حوریه ترندک
0

پولی خروجی-پولی ورودی-تسمه-تنظیم کننده-پیستون
گیربکس متغیر پیوسته می تواند با استفاده از فشار هیدرولیکی، نیروی گریز از مرکز، یا کشش فنر، نیروی مورد نیاز جهت تنظیم فاصله بین مخروط ها در هر پولی را فراهم کند.پولی ها با هم کار می کنند و قطر آن ها همواره در حال تغییر است. یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند.
23:00  1393/03/06
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 36 نظر
پارسا. 36 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهدی پلاس : درودبرشما آقا سیاوش واریزی اولیه ۱۳شهریور واریزی‌دوم ۱۴ اردیبهشت منتظر فاکتور شدن هستم
حسین : قطعات لاماری تو کانتینر بود همه سوخته باید صبر کنید سود تاخیر میدن چاره ای نیست من تماس گرفتم میگه مشکل قطعات داریم باید طرف گمرک مشخص بشه شرکت آریا پارس خواهش میکنم ماشین رو زودتر تخصیص کن
لاماری ایما ۲دی : رنگ مشکی تخصیص نخوردم دارم دیونه میشم گمرک شامل حال من هم میشه
لاماری : 🔴🔴🔴🔴افزایش چشمگیر تعرفه گمرکی خودرو در سال ۱۴۰۴؛ پرداخت ما‌به‌التفاوت برعهده مشتریان یا شرکت واردکننده افزایش نرخ ارز محاسباتی گمرک از ابتدای سال ۱۴۰۴ به یکی از مهم‌ترین عوامل تغییر قیمت خودروهای وارداتی و مونتاژی تبدیل شده است. تصمیمی که مستقیماً بر میزان پرداختی مشتریان تأثیر گذاشته و سوالات زیادی درباره تعهدات خریداران در سال جدید ایجاد کرده است. 🔴افزایش نرخ ارز محاسباتی و تأثیر آن بر قیمت خودرو از ابتدای فروردین ۱۴۰۴، نرخ ارز محاسباتی گمرک برای ترخیص خودروهای وارداتی و مونتاژی از رقم ۲۸,۵۰۰ تومان به ۶۸,۷۰۰ تومان تغییر پیدا کرده است. این جهش ارزی که بیش از ۲.۵ برابر افزایش را نشان می‌دهد، عملاً باعث بالا رفتن شدید هزینه‌های گمرکی و در نهایت افزایش قیمت تمام‌شده خودرو برای مصرف‌کننده نهایی شده است. در واقع، هر خودرویی که پس از این تاریخ مجوز ترخیص از مبادی گمرکی را دریافت کند، مشمول محاسبه تعرفه‌های گمرکی با نرخ جدید خواهد بود. این مساله موجب شده تا بسیاری از خریداران خودرو، به‌ویژه کسانی که در روزهای پایانی سال ۱۴۰۳ اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند، درباره وضعیت پرداختی خ
یوسف : کی گفته ترمز معمولیه؟؟ ۴ چرخ دیسکی با ترمز ESC فقط سانروف نداره. متریال داخل و اپشن ها همه یکی هست هیچ فرقی هم ندارن باهم. منتظر افزایش قیمت باشین . ۲۵ درصد میخواد گرون بشه دلار ارز نیمایی رسوندن ب ۷۰ تومن. ورداخت هم کنین بازم دیر تحویل میگیرین
مرتضی j4 : سلام ثبت نامی اسفند ۱۴۰۳ برای j4 کسی هست
رضا : مبارکتون باشه انشالله ماشین به همه‌ خواهند داد دور و زود داره
X5 ثبت نامی 25شهریور : کسی ازاین کرمان شتر سود تاخیر بعداز فاکتور تا زمان تحویل گرفته اگه گرفته مراحلشو توضیح بده تا این سود تاخیر تا زمان تحویل از این نامردهای بیشرف بگیریم
مرتضی j4 : سلام به همگی دوستان . شرمنده ۲۶ اسفند ثبت نام کردم . کسی میدونه کی تحویل میدن . ممنون . هنوز فقط گزینه اول سبز شده
فاطمه جی 4 سفید مشهد : یکماه یه بک کرایه کن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کارگر خط تولید بدنه : 29بهمن،من دارم زحمت میکشم و عرق میریزم،تو معلوم نیس با چه پولی اومدی ماشین بخری
پذیرش 21 آبان1403 : باهمیم.منم 12023485 هستم
رسول : زده تحویل 31 تیر ماه
29بهمن : کارگر خط تولید بدنه پولی که سایپا به شما میده آه مردم پشتشه دیگه خودت قضاوت کن مورد داره یا ن
اف ایکس 404 : ببینید اگر همه انصراف بدن مدیران خودرو برشکسته و بیچاره میشه به جون همه کسم من فردا صبح میرم پلیس قضایی شکایت کنم دیون و میون هم بهم بگن نمایندگی و تو سرشون خراب میکنم هزار تا فحش ناموس و مرده زنده نثار مدیران خودرو
دوگانه اسفندی : آخه من امروز از نمایندگی پرسیدم گفت اگه مابه تفاوت پرداخت نکردی تبدیل نشده نمیدونم حرفش چقد درست بود شما اطلاعی در این مورد دارید؟
زینب : سلام اینایی که میگن ما فروردین بودیم تبدیل شدبم به چه سوری ef7 تبدیل شدین کدوم نوعش بعدش چقد واریز کردین اینی که میگه 21 واریز کردم جور در نمیاد با 615 که برا رانا ریخت فکر نکنم شرکت بیاد. Ef7 بده به ملت همون موتور مسخرع رو میده بی شک
دیما : باید تجمع کنیم دوستان باید تجمع کنیم همگی جان هرکی دوست دارین بیایین تجمع کنیم.باعلی ضیا حرف زدیم چند نفری قرار شده رسانی بشه...خاک عالم بسر رییس بی عرضه سایپا
امین : دوستان این رینگ فابریک جدیدی که کارخونه میزنه رو چه مدل کوییکی هست؟ وروی تحویلی های چه ماهی میزنه؟
اطلس اذر ح : اطلس جی دیوار تهران بزن ببین مدل 404سند آزاد هر تعداد بخواهی بازار آزاد رد میکنن مارو زاپاس دارن خدا از تو سایپای دوزد نگذره شمارو بخدا مردی کنید یک روز تجمع کنیم همه بیان بزاریم فیلم اینستا تا آبروی براشون نماند من شهرستانم به خدا سینه خیز میام این بی همه چیزا دلشون به ما نمیسوزه هوا پیما تولید نمیکنن دو سال شده خون مارو مکیدن